Elias Kaskisen uusi sinkku "Irti" - onpas hieno biisi, itku pääsi vaikken yleensä liikutu musiikista! Kertooko erosta Jennin kanssa?
Elias Kaskinen ja Päivän sankarit julkaisi uuden sinkun "Irti" tänään. Kertoo erittäin vaikeasta erosta. Onkohan kyse Ellusta ja Jennistä, koska sanat ovat todella omakohtaiset?
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016090622265425_vi.shtml
Kommentit (12)
Biisi on jees mutta Eliaksen falsetti ei oikein meinaa toimia...Onneksi ei kuitenkaan huokaile kuten muijansa.
Vierailija kirjoitti:
Biisi on jees mutta Eliaksen falsetti ei oikein meinaa toimia...Onneksi ei kuitenkaan huokaile kuten muijansa.
Kukas videon on poistanut?
Vierailija kirjoitti:
Jos laulaakin Santsusta?
Tuskin. On sanonut päässeensä kauan sitten tuosta yläasteen aikaisesta tyttiksestä eroon, ja sen jälkeen on ollut pari muuta joista toinen ilmeisesti laulun aihe. Ei kerro suhteistaan enempää julkisesti vaan biisien kautta. Fiksu poju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos laulaakin Santsusta?
Tuskin. On sanonut päässeensä kauan sitten tuosta yläasteen aikaisesta tyttiksestä eroon, ja sen jälkeen on ollut pari muuta joista toinen ilmeisesti laulun aihe. Ei kerro suhteistaan enempää julkisesti vaan biisien kautta. Fiksu poju.
En usko, ensirakkaus on kuitenkin aina iso juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos laulaakin Santsusta?
Tuskin. On sanonut päässeensä kauan sitten tuosta yläasteen aikaisesta tyttiksestä eroon, ja sen jälkeen on ollut pari muuta joista toinen ilmeisesti laulun aihe. Ei kerro suhteistaan enempää julkisesti vaan biisien kautta. Fiksu poju.
En usko, ensirakkaus on kuitenkin aina iso juttu.
Biisissä sanotaan että "on helpompi päästä hengestään kuin sinusta". Ei todellakaan laula mistään vuosien takaisesta teini-ihastuksesta.
Hyvä kappale mutta ei kerro Jennistä. Hänestä kertoo IL haastattelun lause: "Jokaiselle on olemassa se yksi oikea kumppani".