Kuinka kauan vuotoa kannattaa odotella....
Siis en ole raskaana, vaan vuodot tulevat (jos tulevat) piiiiiiitkällä välillä. Elikä, kunka kauan kannattaa vaan odotella ennekun lähtee lääkärille teroluteja hakemaan?
Tää on välillä aika kypsää touhua =( Olisi sentään kierto, että vois joka kuukausi yrittää raskaaksi! Mutta jos kierto on vuoto kahdesti vuodessa, niin mahdollisuudet on aika minimissä =((
Ja aikoinani ole syönyt kaikenmaailman terolutit, megestinit, primolutit yms.... Niiden aikana ei ole koskaan raskaaksi tullut. Tympii vaan lähteä taas samalle radalle. Tekis mieli pyytää suoraan vaan ne clomit, koska ne on ainoat mitkä toimii! Ikäkin alkaa olla jo sitä lukemaa, ettei viitsisi vuotta popsia lääkärin mieliksi jotain kiertoa luovaa, KUN HALUAN RASKAAKSI!!!
Onko kellään tuoreita kokemuksia lääkäreiden hoitolinjoista? Miten paljon clomifen lisää monikkoraskauden riskiä? Minulla on ko. lääkkeellä alkunsa saanut " yksönen" . Osaisiko joku auttaa kertomalla omia kokemuksiaan? Kiitos =)
Mä lopetin pillerit 11/05 ja tammikuussa marssin gynelle kun menkkoja ei kuulunut! Gyne löysi pco-tyyppiset munasarjat ja määräsi terolutit sekä clomit yhdessä eli ei ehdottanut pelkkiä teroja vaikka olin itseasiassa ovuloinut joulukuussa luomuna.
Luulisin kyllä, että saat clomit jos pyydät!( Lääkäreissäkin on toki eroja!!) Etenkin kun sinulla on jo yksi clomeilla alkanut raskaus!
En tiedä kuinka yleistä monikkoraskaudet clomeilla on, mutta se riski on otettava.....
Itselläni on eka clomikierto takana ja nyt kp 28/28-32 menossa ja vielä ei ole menkkoja kuulunut, mutta toisaalta ei ole mitään raskausoireita joten en elättele suuria toiveita....