Kaverini tyttöystävä
Hei osaisiko joku auttaa? Olen kaverini tuntenut yli 10vuotta jo ja olemme 20vuotiata. Hänellä on todella kuuma blondi 18v mimmi.. Itse olen flirttailevaa tyyppiä vaikken sillä sitä tietysti aina hae. 1kk sitten hänen naisensa alkoi lähetellä vähän vihjailevia viestejä ja tietysti omalla tavallani olin niissä mukana. Mitään ei vielä ole tapahtunut ja ajattelin lopettaa läpät hänen kanssaan kunnes nykyään lähettelee mulle aika tuhmia kuvia ja pakko sanoa että huhhu! En voi kieltämättä olla kiihottumatta niistä ja todellakaan pyytämään häntä lopettamaan. Mitä helvettiä teen?
Kommentit (13)
Älä reagoi millään tavalla. Lopettaa kyllä aikanaan
Niimp.. mut tosi vaikeaa kun näkisit millanen nainen on wow. Tänäänkin tuli kun oli menossa kouluun että millasetha tänään laittaisin farkkujen alle? Muutama kuva ja valitsin keltaiset stringit :D nyt ymmärrän axl smithii paremmin :)
Nyt idiootti vähän realismia. Tissejä ehdit nähdä vaikka kuinka paljon vielä. Hyvää kaveria onkin sitten hankalampi löytää. Muijia tulee ja menee.
Älä koske! Vituttaa sellaset kaverit. Se on sanomatta selvää, että toisten akkoihin ei kosketa. Sitten kun eroaavat voit jutella kaverin kaa että saako panna. Mutta eihän tuo akasta kovin hyvää kuvaa anna, mutta hyvät kyydit voit sille toki antaa aina tarpeen tullen.
Ihmettelen, että edes mietit hyvän ystäväsi pettämistä. Peniskö tekee sinulla päätökset?
Luulisi, että sinun iässäsi vielä kelpaat jollekin naiselle, joten ei tarvitse haikailla ystävän tyttöystävää.
Blokkaat ystäväsi tyttöystävän lähettämät viestit.
Minä kertoisin ystävälleni tyttöystävän viesteistä, koska hän seurustelee naisen kanssa, joka ottaa yhteyttä myös hänen ystäviinsä.
Ei välttämättä vain sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, että edes mietit hyvän ystäväsi pettämistä. Peniskö tekee sinulla päätökset?
Luulisi, että sinun iässäsi vielä kelpaat jollekin naiselle, joten ei tarvitse haikailla ystävän tyttöystävää.
Blokkaat ystäväsi tyttöystävän lähettämät viestit.
Minä kertoisin ystävälleni tyttöystävän viesteistä, koska hän seurustelee naisen kanssa, joka ottaa yhteyttä myös hänen ystäviinsä.
Ei välttämättä vain sinuun.
Tämä. Nyt jätkä kuuntelet tätä!
Eihän siinä kuvien välittämisessä tai flirtissä mitään vikaa ole. Ei ole fyysistä. Itsellä menee siinä raja, mun neuvo poikkeaa muista et anna palaa vaa!
En jaksa uskoa että olet 20v, kirjoitat kuin 13v joka ei ole ennen stringejä nähnyt muualla kuin hennesin kuvastossa.
Poikkeus kirjoitti:
Eihän siinä kuvien välittämisessä tai flirtissä mitään vikaa ole. Ei ole fyysistä. Itsellä menee siinä raja, mun neuvo poikkeaa muista et anna palaa vaa!
Fia nyholm, sinäkö siellä?
nuohooja kirjoitti:
Tottakai olen ;)
Ja mimmikin tietää tämän? (okei, Tottakai tietää, mut siis oot vissiin myös "kertonut)
Bros before hoes. Hyviä ystäviä ei kannata menettää typerän tytön takia. Ignooraa kaikki sen viestit kokonaan, kyllä se aikanaan lopettaa.