Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin poikaystävän ajelemaan perskarvansa?

Vierailija
06.09.2016 |

Seksin harrastaminen on jotenkin ällöttävää, kun ihan hirveä karvaperse jätkällä. Olen pyytänyt häntä ajelemaan karvansa mutta suuttuu aina kun otan aiheen puheeksi. Eli tähänkö tää meidän suhde nyt sitten kaatuu?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko siis sänkiperseen mielummin?

Vierailija
2/13 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hänen perseensä on tekemisissä kanssasi yhdynnässä ollessanne? Oletko itse mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan parempi että kaatuu kun olet noin idiootti. Päästä se mies menemään ja elämään onnellisena.

Vierailija
4/13 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hänen perseensä on tekemisissä kanssasi yhdynnässä ollessanne? Oletko itse mies?

Olen siis nainen. Kun mies panee minua lähärissä, niin minulla on tapana puristella sen persettä ja nyt se on alkanut karvoituksen takia tuntumaan vastenmieliseltä. Itse asiassa jo pelkkä sen karvaperseen näkeminen on mulle totaalinen turn-off. Yritä siinä sitten nauttia seksistä. Ap

Vierailija
5/13 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko siis sänkiperseen mielummin?

Kyllä siitä saa ihan sileän, jos tietää mitä tekee. Ap

Vierailija
6/13 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persekarvat on kyllä turn-off. Itse tykkään nimittäin antaa miehelle myös kielihoitoa kakkoseen..

Vierailija
7/13 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajan mieheni karvat ja se mun. Toimii esileikkinä 😆

Vierailija
8/13 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaa nuolla miehen peppua mikäli ajaa karvansa. Toimii aina.

Vierailija
9/13 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi. Persleikit on homojen hommaa. Mun perseeseen ei ainakaan työnnetä yhtään mitään.

T: Mies

Vierailija
10/13 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siis nainen. Kun mies panee minua lähärissä, niin minulla on tapana puristella sen persettä ja nyt se on alkanut karvoituksen takia tuntumaan vastenmieliseltä. Itse asiassa jo pelkkä sen karvaperseen näkeminen on mulle totaalinen turn-off. Yritä siinä sitten nauttia seksistä. Ap

Laita kumihanskat käteen, niitä saa ihan kaupasta siivoustarvikeosastolta. Ei tunnu karvat. Ja silmälaput päälle jo heti, kun se rupeaa ehdottelemaan.

Vierailija
11/13 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaisi hankkia koira ikävämpiä duuneja varten.

Vierailija
12/13 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti et mitenkään jos mies ei ole koskaan ajellut peppukarvojaan. tai tekee sen ehkä yhden kerran mutta sittenkun sänki alkaa kasvamaan ja kutisemaan niin tuskin haluaa tehdä sitä uudestaan :D

Vierailija
13/13 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sama Ap, jonka mies petti ja poikaystävä väitti, että käytetty kortsu wc pytyssä on naapurikämpästä.. Vaihda jo nimimerkkiä.. Ap..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi