Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmen hengen syyslomareissu Kanarialle 3600 euroa. Liikaako?

Vierailija
06.09.2016 |

Ollaan lähdössä perheellä viettämään syyslomaa Kanarialle. Työkaverin siunailusta ei meinannut tulla loppua kun hänen kyseltyään hintaa, kerroin viikon maksavan 3600 euroa. Kyseessä on viiden tähden hotelli, joten ei se minusta liikaa ole.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali hinta, jos kyseessä on hyvä hotelli ja siihen kuuluu All Inclusive. Puolta halvemmalla tietenkin pääsisi, jos ottaisi esim. kolmen tähden hotellin pelkällä aamupalalla. Meillä satsataan kanssa lomiin ja lomien hintoja en viitsi piheille työkavereille kertoa.

Vierailija
2/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on aika paljon pelkästä kanariasta, eli kolmet lennot ja viikoksi yksi huone? Tuolla hinnalla menisin jonnekin muualle. Atlantin merivesi on kylmää ja muutenkin kanaria on vähän juntti, mutta jokainen tyylillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on aika paljon. Me mentiin talvilomalla Tokioon, kaksi aikuista ja kaksi teiniä. Lennot, shinkansenliput ja majoitus (AirBnb-omakotitalo) aika tarkalleen 1000€/henkilö. En viitsis maksaa noin paljon jostain Kanariasta, menisin ennemmin vaikka Cannesiin.

Vierailija
4/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin kesällä Ibizan 5 vrk lomasta vanhemmille ja teinille alle 2000 €. Oli myös all inclusive, mutta käytin kaikki tarjoukset ilman matkatoimistoa.

Halvemmallakin olisi päässyt, jos en olisi vetkutellut hotellin valinnassa.

On turhaa maksaa siitä mitä ei käytä, esim.vesipuistosta, johon emme aikonutkaan mennä.

Vierailija
5/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tehän sinne lomalle olette lähdössä, joten jos se ei teistä ole liikaa, niin ei se silloin ole liikaa.

Itse en henk.koht ikimaailmassa maksaisi moista summaa jostain Kanarian matkasta. Ihmisiä on erilaisia, itse en kummoisesti viitsi majoituspaikkoihin satsata, koska aika vähän siellä huoneessa tulee kuitenkin loppuunsa hengailtua. Kunhan on siisti, niin se riittää. Tuo 3600/tyyppi saisi jo aika hienonkin seikkailun kustannettua, tai siis, minun makuun paljon hienomman kun Kanaria-reissun. Mutta kuten todettu, ihmiset on erilaisia.

Vierailija
6/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole liikaa jos sulla on siihen varaa. Meillä perheen syyslomareissu neljälle kustantaa 1400 -1500 e. Meillä on siihen varaa.

Vierailija
7/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjestas että nuo maksavat :/ nyt ymmärrän miksi emme muksuna päässeet ulkomaille, kun kumpikaan vanhemmista ei saa nettona kuin vajaa puolet tuosta summasta o.O tiesin että maksavat paljon, mutten koskaan ajatellut että puhutaan parista tonnista...

T.17v

Vierailija
8/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla maksoi 4+ tähden all inclusive Rodoksella yhteensä 1300 euroa kahdelta aikuiselta. Puerto Ricon 10 päivän matka on 760e per aikuinen. Se riippuu, minne päin Kanariaa menette, kallistahan siellä on? Puerto Rico ja Teneriffa on kalliimpia, ainakin ne hienot hotellit siellä.

On teillä aika luksushotelli kun noin paljon saitte menemään?

Vierailija
9/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tehän sinne lomalle olette lähdössä, joten jos se ei teistä ole liikaa, niin ei se silloin ole liikaa.

Itse en henk.koht ikimaailmassa maksaisi moista summaa jostain Kanarian matkasta. Ihmisiä on erilaisia, itse en kummoisesti viitsi majoituspaikkoihin satsata, koska aika vähän siellä huoneessa tulee kuitenkin loppuunsa hengailtua. Kunhan on siisti, niin se riittää. Tuo 3600/tyyppi saisi jo aika hienonkin seikkailun kustannettua, tai siis, minun makuun paljon hienomman kun Kanaria-reissun. Mutta kuten todettu, ihmiset on erilaisia.

Unohtui laittaa tarkennus viestiin. 3600e/tyyppi on toki melko kaukana tota 3600e/perhe budjetista, joten siinä mielessä vähän turha heitto, mutta pointti oli lähinnä antamassa jonkinlaista perspektiiviä hommaan. 1200e/tyyppikin voisi jo kehitellä vaikka ja mitä - 3600e/tyyppi budjetista puhumattakaan.

Vierailija
10/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on aika paljon. Me mentiin talvilomalla Tokioon, kaksi aikuista ja kaksi teiniä. Lennot, shinkansenliput ja majoitus (AirBnb-omakotitalo) aika tarkalleen 1000€/henkilö. En viitsis maksaa noin paljon jostain Kanariasta, menisin ennemmin vaikka Cannesiin.

10 lämpöasteessa Tokiossa talviloman aikaan en minäkään maksaisi yhtä paljon kuin samaan aikaan 27asteen lämpötiloista Gran Canarian Puerto Ricossa.

Vierailija
11/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika paljon. Varsinkin kun on vain Kanaria eikä ole edes takuulämmin.

Vierailija
12/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi mistään kanariasta noin paljoa.

Vierailija
13/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se nyt on kellekin liikaa? Riippuu paljon siitä, että mitä sillä rahalla saa ja mitä haluaa sen rahan vastineeksi. Koulujen loma-aikaan matkat on kalliita.

Meidän porukka (vanhemmat+teini) oli Välimerellä viikon kesäkuussa. 8000€ ei riittänyt siihen lystiin. Mutta sillä saatiin mitä haluttiin ja meillä oli siihen varaa. Silloin se ei ole liikaa.

Vierailija
14/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä Kanarialla lokakuussa on vielä aika lämmin. Itse olen lomaillut siellä useasti,siihen aikaan.

Vierailija
15/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä Kanarialla lokakuussa on vielä aika lämmin. Itse olen lomaillut siellä useasti,siihen aikaan.

Aika lämmin on eri asia kuin takuulämmin.

Vierailija
16/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvemmallakin pääsee, mutta tuskin viiden tähden hotelliin ja syysloma-aikaan, joten eiköhän tuossa ole suhteellinen hinta ihan kohdillaan. Kanarialla on kyllä hyvin todennäköisesti lämmintä lokakuussa.

Vierailija
17/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika lämmin on eri asia kuin takuulämmin.

Missä olet saanut lämmölle takuun? Kiinnostaa.

Vierailija
18/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me (2aikuista ja 2 teiniä) matkustetaan Teneriffalle syyslomalla. 1,5 vko loman lennot maksavat 1100 € ja majoitus 800 € (suht laadukas 2 makuuhuoneen huoneisto), ei aterioita. Lisäksi vuokra-auto 140 € koko ajaksi. Ei pidetä all inclusivesta, koska liikutaan paljon. Teneriffalla on paljon nähtävää ja upea luonto, kun viitsii lähteä turistikeskusten ulkopuolelle.

Kukin siis tyylillään, mutta mielestäni 1200 € / hlö on aika paljon varsinkin, jos on vai yksi makuuhuone. Me emme halua yöpyä teinien kanssa samassa makuuhuoneessa 😊

Vierailija
19/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankohtakin vaikuttaa, onko menossa hiljaiseen aikaan vaiko jollakin lomasesonkiviikolla.

Vierailija
20/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 lämpöasteessa Tokiossa talviloman aikaan en minäkään maksaisi yhtä paljon kuin samaan aikaan 27asteen lämpötiloista Gran Canarian Puerto Ricossa.

10 astetta on ihan passeli turistikeli, ei tule liian kuuma. Olen ollut myös heinäkuussa, se helle oli yhtä helvettiä. Mut makuasioita nää. 1200 eurolla menisin ehkä ennemmin Miamiin kuin Kanarialle, jos olisin lämmön ja rannan perään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi