Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua särkee joka vitun päivä päätä!!!

Vierailija
06.09.2016 |

On särkenyt jo viime syksystä saakkaa. On päälaella tuntuvaa särkyä, joka pääsääntöisesti alkaa/ esiintyy näin iltaisin töiden jälkeen. Tiedän kyllä, että olen huonoissa asennoissa, mutta hyvän asennon pitäminen tuntuu loppupeleissä raskaamaalta.

En ole jaksanut välittää tästä särystä enää pitkään aikaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko riittävästi?? Särkysi sopii kyllä jännityssärkyyn. Mutta toisaaltaan myös vähäisen nesteen saannista johtuva nestehukka pahenee iltaa kohden.

Toisaaltaan voi olla jotain sekoitusta eli ei välttämättä aina ole selkeää yhtä syytä.

Vierailija
2/8 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi paikkakunnalta hyvä osteopaatti. Ne tunnistaa asennot jotka pitää korjata ja manipuloi kropan kuntoon. Saat vielä ohjeet mitä tehdä ja jättää tekemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoniehkäisy?

Vierailija
4/8 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormoniehkäisy?

Se on myöhästä, ap on kerennyt syntymään.

Vierailija
5/8 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juotko riittävästi?? Särkysi sopii kyllä jännityssärkyyn. Mutta toisaaltaan myös vähäisen nesteen saannista johtuva nestehukka pahenee iltaa kohden.

Toisaaltaan voi olla jotain sekoitusta eli ei välttämättä aina ole selkeää yhtä syytä.

Näiden lisäksi, voi johtua myös silmistä.

Vierailija
6/8 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälääkäriin? Syötkö tarpeeksi? Huono näköhän aiheuttaa päänsärkyä ja mulla ainakin pitkät ruokinta välit aiheuttaa joko ennen tai jälkeen syönnin päänsärkyä.

Vierailija
7/8 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lääkkeet aiheuttaa päänsärkyä. (jos siis syöt lääkkeitä)

Närästyslääkkeet esim.

Vierailija
8/8 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hammaslääkärissä pitäisi myös käydä tarkistuttamassa ettet narskuta hampaita öisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi