Mistä saan äitikaverin :) ?
Olen nelikymppinen, esikoinen 10kk. Lähileikkipuisto huutaa tyhjyttään ja seurakunnan muskari on täyttynyt kaveruksista vauvoineen. Perhekerhot lapsen päiväuniaikaan ja kaikilla omilla kavereillani ovat lapset jo isoja ja ystävät siis ovat päivät työssä. Kotona aion olla vieläainakin vuoden...mutta kivempaahan siellä hiekkalaatikon reunalla olisi istua joskus aikuisseurassakin. Missä siis luuravaat muut yksinäiset äidit?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
No missä sä asut?
Pk-seudulla. Eli luulisi näillä leveyksillä olevan muitakin,kuin kolkytvee äitejä,joiden koko kaveripiiri sikiää samaan aikaan ;)
Ap
Itse löysin äitikavereita Facebook-ryhmän kautta. Jos valmista ryhmää ei ole, sellaisen voi itse perustaa.
Jotkut ilmeisesti ovat löytäneet fb:n odotusryhmien kautta, mutta tästä lähinnä herää jatkokysymys, että miten niitä ryhmiä löytää facesta. Minulla tulee ajankohtaiseksi keväällä, kun esikoisen on määrä syntyä - vaikka olen kolmekymppinen, eivät minun uraputkiystäväni ole vielä samassa tilanteessa 😊
Vierailija kirjoitti:
Espoosta löytyisi
Hui, mistäpäin Espoota? Voisin tekaista jonkun sähköpostiosoitteen ja voitais vaihtaa kuulumisia ja katsoa rohjettaisko tavata.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla itse aktiivinen.
Miten? Mä kyllä itse kiertäisin kaukaa itsenikaltaisen sekopään, joka lapsen lailla kysyisi "voitsä olla mun kaa?" 😂😂😂
Kyllä mä kevyttä sääkeskutelua köyn sen satunnaisen kulkijan kanssa,joka juttusille ryhtyy, mutta toiveissa olisi löytää samanhenkinen äiti, jonka kanssa voisi jutella muustakin juin säästä.tai vaippa erkeistä. Toki niistäkin.
Vantaalta löytyisi myös yks. Oon 34-v. ja esikoinen just tosin täytti jo 1v 10kk. Jos haluat, niin me mielellämme voitaisiin lähteä seuraksi puistoilemaan. Joskus aina käydäänkin vaihtelun vuoksi junalla Helsingin puolella eri puistoissa. Olisko sulla jotain sp-osoitetta, mihin voisi laittaa viestiä?
No tervetuloa kahville, jos kauramaito kelpaa! Mun vauva on myös 10kk. Helsinki
Tekaisin sähköpostiosoitteen:syksy2016@hotmail.com.
Laitahan viestiä ja kerto jotain itsestäsi, katsotaan jos treffattais!
Kotona kököttävät.