Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nämä yli 60v ihmiset ovat lähes poikkeuksetta parisuhteessa vaikka väkisin hautaan asti?

Vierailija
06.09.2016 |

Tiedän kuvottavan monia yli 80 vuotiata miehiä , joilla on joku leski heilana, ja vaimo kotona. Samoin tapauksia jotka alle 70, ja ollaan yhdessä vain lasten takia. Luit oikein, lasten takia. ???? Näiden sukupolvien naiset ovat järjestään katsoneet sormien läpi miestensä sivusuhteita, ja lehtolapsia. Hävettää näiden tyhmien naisten puolesta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhemmat ovat riidelleet joka ainoa päivä varmaan siitä lähtien kun olivat n 55 v. Nyt 83 ja 79 v. Ja sama jatkuu varmasti niin kauan kun toinen on haudassa. Olen monesti sanonut että erotkaa, mutta eihän sitä voi kun heidän ikäpolven ihmiset ei eroa. Rahasta ei niinkään ole ollut kyse koska äitini oli työelämässä ja nyt ok eläke.

Ahdistavaa ja surullista sitä on ollut seurata ja kasvaa siinä vierellä aikuiseksi. Äitini harhakuvitelmat kaikkien ihmisten petturuudesta ovat vaikuttaneet varmasti minuun niin etten uskalla/pysty sitoutumaan kehenkään. Tää olis mulla pitkä story kirjotettavana miten vanhempien käyttäytyminen toisiaan ja lastansa kohtaan voi vaikuttaa lapsensa elämään, mut en nyt jaksa koko tarinaa tuoda esiin..

Vierailija
22/29 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkös, vanhempana muut asiat kuin seksi alkavat painaa vaakakupissa enemmän. Ehkei se liikuta noita naisia pätkän vertaa mitä ukko puuhaa ja ovat liian laiskoja ottaakseen eron enää tuolla iällä.

Juurihan oli se italialaiskylä, jossa 1/10 asukkaista 100-vuotiaita ja yksi syy pitkään terveyteen oli juurikin se, että vanhana kiinnosti vielä seksi.

Musta olisi hirveää, jos musta tulee seksitön mummeli.

Kyllä susta varmaan kuitenkin tulee. Naisen limakalvot ohenevat vanhemmiten ja halukkuuskin haalistuu. Ja mukavuuden halu. Ehkä nukut mieluummin kuin häsläät seksipuuhissa. 

Miten ne siellä Italiassa sitten onnistuvat ja miksen minä voi koittaa samaa metodia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs ihmeestä sinä olet saanut päähäsi, että kaikki toistensa kanssa naimisissa olevat vihaisivat puolisoitaan. Minä ainakin rakastan puolisoani kuten useimmat lähipiirissäni olevat tuttumme. meillä on jo aikuiset lapset ja pienet lapsenlapsemme.  Elämme varmaa huolettomampaa aikaa kuin koskaan aikaisemmin. Voimme matkustaa riippumatta loma-ajoista, laittaa hyvää ruokaa, olla mökillä kun on hyvät ilmat.   Kaupoissa voi shoppailla hiljaisempana aikana ja lasten perheissä on pienten vilskettä, silloin kun sitä kaipaa. Uusia rakkaita perheenjäseniä olemme saaneet miniästä ja vävyistä ja heidän sisaruksistaan.   Olen kyllä huomannut, että onnellisille perheille löytyy kyllä kateellisia irvailijoita,  vai vihaatko sinä oikeasti tavallisia perheellisiä ihmisiä.  Järkyttävä elämänkatsomus sinulla.  Miksi luulet, että kaikki vihaavat perhettään.

Vierailija
24/29 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 60-vuotias pelkää yhtä asiaa yli kaiken: Sitä, että jää täysin yksin. Kun vanhana ei pysty enää niin hyvin liikkumaan ja osallistumaan, ei niin helposti tutustu kehenkään.

Vierailija
25/29 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minun suvussani on vahvoja naisia! Isotätinikin meni ja erosi yhtäkkiä yli 70-vuotiaana miehestään, mitään erityistä ilmeistä syytä ei ollut vaikka mies oli ollut alkoholiin taipuvainen koko ikänsä. Mikä lie katkaissut kamelin selän?

Vierailija
26/29 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs ihmeestä sinä olet saanut päähäsi, että kaikki toistensa kanssa naimisissa olevat vihaisivat puolisoitaan. Minä ainakin rakastan puolisoani kuten useimmat lähipiirissäni olevat tuttumme. meillä on jo aikuiset lapset ja pienet lapsenlapsemme.  Elämme varmaa huolettomampaa aikaa kuin koskaan aikaisemmin. Voimme matkustaa riippumatta loma-ajoista, laittaa hyvää ruokaa, olla mökillä kun on hyvät ilmat.   Kaupoissa voi shoppailla hiljaisempana aikana ja lasten perheissä on pienten vilskettä, silloin kun sitä kaipaa. Uusia rakkaita perheenjäseniä olemme saaneet miniästä ja vävyistä ja heidän sisaruksistaan.   Olen kyllä huomannut, että onnellisille perheille löytyy kyllä kateellisia irvailijoita,  vai vihaatko sinä oikeasti tavallisia perheellisiä ihmisiä.  Järkyttävä elämänkatsomus sinulla.  Miksi luulet, että kaikki vihaavat perhettään.

Nyt ei taidettu puhua tällaisesta, vaan siitä, että miehellä ollut sivusuhteita pitkin avioliittoa ja meno jatkuu vanhanakin mutta nainen on silti yhdessä.

Vierailija
27/29 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mietin niitä toisia naisia, jotka saa todella vähän suhteessa siihen, että menettävät vapautensa. Vaimot saa sentään 50% kuolinpesästä, kun mies kuolee, rakastajatar ei saa mitään. SEurasin tälläista liittoa, mies oli 80v, vaimo 75v ja miehen rakastajatar noin 63 v, ei ihan vielä eläkkeellä. Rakastajatar asui miehen ostamassa asunnossa, ja kun mies yllättäen kuoli, menetti nainen ilmaisen asunnon keskellä kaupunkia. Viikko hautajaisten jälkeen miehen pojanpoika toi sinne tavaransa ja selvitettiin, että pelkkä talonkirjoissa oleminen ei tarkoita, että asumisoikeus jatkuu.

Vierailija
28/29 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies jaksaa juosta vieraissa kahdeksankymppisenä, on hän sitä harrastanut säännöllisesti jo ainakin puoli vuosisataa. Kai siinä on ehtinyt tottua. Enemmän ihmettelen pettämisen anteeksi antavia palstamammoja, jotka raha- ja asuinpaikkasyistä jäävät huonoon liittoon. Ennen kun äitiyslomat ovat olleet joitakin viikkoja eikä lasten päivähoitoa ollut, äitien oli pakko uhrata uransa, taloudellinen itsenäisyytensä ja eläkkeensä. Totta kai täydellinen riippuvuus puolisosta pakottaa sietämään melkein mitä tahansa. Varmasti parisuhdeväkivaltakin on ikäihmisillä yleisempää.

Vierailija
29/29 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, itse en katselisi päivääkään moista pelleilyä mutta kuulunkin siihen pieneen prosenttiin ihmisistä jotka eivät olisi ikipäivänä paskassa ihmissuhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme