Huonoimmat televisio-ohjelmat ikinä
- Ensitapaaminen alttarilla - Exiä rannalla - Salkkarit - Myyntimies/kauppaneuvos Jethro - Neljät häät Amerikassa - Tuurin kyläkauppias Siinä joitakin omasta mielestäni huonoja ohjelmia.
Kommentit (716)
Synnytä ja voita. Siis tietovisa synnytyssalissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nymfit. Idea oli mielenkiintoinen mutta toteutus meni pyllylleen, huonot näyttelijät eikä puheesta saanut selvää.
Olin tulossa sanomaan samaa (paitsi että myös koko sarjan idea on minusta erittäin pöljä). Taistelin pari jaksoa läpi ihan vaan kun en ollut uskoa, kuinka kökkö se oikeasti oli. Ala-asteen joulujuhlassa näytellään paremmin.
No minä pidänkin fantasiasta ja scifistä, joten minua kiehtoi ajatus myyttisistä seireeneistä nykypäivän suomessa :D
grillit huurussa. en ymmärrä miten ja miksi siitä tuli nyt toinenkin kausi, kiinnostaako jotain oikeasti katsoa hedbergiä syömässä ja länkyttämässä huonoja vitsejä?
Vierailija kirjoitti:
Täältä tulee Honey Boo Boo
Sisarvaimot
Viestejä tuonpuoleisesta
Kutsun sinua kummitus
Synnytä ja voita!
Honey Boo-Boo tosiaan! Juttelin kissalivekamera-chatissä joskus amerikkalaisten kissafanien kanssa. Tuli juttua jostain syystä tuosta TV-ohjelmasta, jota olin tosiaan pelkästään vilkaissut. Joku jenkeistä kauhistui, että ai se menee siellä teillä! Ei ihme, että meitä amerikkalaisia pidetään tyhminä!
Timo T.A. Mikkosen ohjelmat silloin aikoinaan. Ihan hirveää sontaa.
Ei tarvitse kuin katsoa tämän päivän ohjelmat kaikilta kanavilta, siinä ne huonoimmat: Uusinnat, kaiken maailman halvalla tehdyt visailut, rippihameen haluamiset, napakympit, parisuhteella pelleilyt.
Missä hauskat lastensarjat (Muppetit), Scifi (Ritari Ässä, Galactica), Toiminta (MacGyver).... tarviiko jatkaa? Ennen osattii ja kanavia oli muutama niin että nämä jäi mieleen. Nyt on kanavia vaikka kuinka ja niistä tulee pelkkää mainoskatkoa. Milloinkohan mainostajat tajuavat että heidän mainos ei erotu sieltä hutun keskeltä eikä kukaan katso mainoksia. Tuben tuote-testaukset menee kaiken ohi. Mainosmaailma vaan laahaa iänikuisilla argumenteilla jossa menneisyydessä.
Suomessa jotenkin onnistutaan sössimään kaikki ulkomailta ostetut formaatit: Idols, Voice, XFactor, Tanssii tähtien kanssa, remppaohjelmat, kokkiohjelmat, stailausohjelmat, sohvaperunat. Jos alkuperäisissä ohjelmissa tahti on reipas ja tapahtumia paljon, suomalaisessa versiossa tahti on kuin hidastetussa filmissä, mitään ei tapahdu vaikka on tapahtuvinaan.
Salkkarit on kaikessa surkeudessaan kuitenkin ylivoimaisesti huonoin tv-ohjelma. Ja sitä on veivattu jo 20 vuotta miljoonayleisölle. Ei voi tajuta.
Kyllä Duudsonit tuli taloon on kaikkein kestämättömin. Ikään kuin Posse meets ensitreffit alttarilla.
Kaikki muutkin wt-ohjelmat, joissa tatuoidut morsiamet ja äidit kiroilee ja huutaa ja adhd-lapset juoksee jaloissa ja välillä ollaan niin tunteellisia, että.
Niitä on kyllä paljon - niitä huonoja telkkariohjelmia, mutta minulla katsominen loppuu aika lyhyeen, kun totean tämän, joten sitä kaikkein huonointa on minun aivan mahdoton nimetä.
Unbreakable Kimmy Schmidt.
Kestin yhden jakson. Yleensä kestän sentään muutaman ennen kuin lopetan.
No, ihan mikä vaan mikä millään tavalla linkittyy Jethroon. Jeti joskus (diiliaikoinaan?) haukkui jotain julkkisvälittäjää joka hörppäsi kaupan jälkeen lasin kuoharia. Että oikeat välittäjät ei moiseen jouda. Ja nyt ei jumankauta voi kanavaa kääntää tai radiota kuunnella jottei tämä tyhjän höröttäjä ole siellä toimittamassa ei mitään. On ollut tähdet kohdillaan että tämä on menestynyt, missään.
Kymppitonni,nakkasin television pihalle.
Kaikki uudelleen lämmitetyt viihdeohjelmat (Napakymppi, Kymppitonni jne.) sekä useimmat uudetkin ohjelmat, esim. Hyvät katsojat. Kokemus on osoittanut, että kun ohjelmaa pyöritetään vuodesta toiseen, niin se alkaa toistaa itseään ja sen myötä taso laskee, esim. Puoliseiska, jossa jotkut vieraatkin taitavat istua sohvalla jo viidettä kertaa.
Pikku Kakkonen. Todella lapsellinen ja tyhmä ohjelma. Kuka sitä muka katsoo? Varmasti korkeintaan jotkut kehitysvammaiset ja muut mielenterveyspotilaat eli päästään pipit.
Maajussille morsian, TTK - kaikki missä Pimiä hirnuu.
Se sinkku vaate yhdistelmä ohjelma viettele vaatteilla tai jotain...
Niin teennäistä peeaaata.
Ja ne muka fiksut kommentit...
Ei. Ei. Ei.