Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lihavat naiset piereskelevät enemmän kuin hoikat?

Vierailija
06.09.2016 |

Liittyykö tämä jotenkin syödyn ruoan määrään tai laatuun?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin piereskelen, jos syön vääränsorttista ruokaa, makeat eivät sovi mahalleni.

t.hoikka

Vierailija
2/24 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen otsikko sisältää perustelemattoman väittämän. Ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella että ihmiset jotka syövät paljon kasviksia, kuten sipulia, papuja, kaalia, sieniä jne. piereskelevät enemmän. Ehkäpä kaikki hoikat eivät syökään niin terveellisesti?

Vierailija
4/24 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin siihen laatuun. Sokereihin.

Vierailija
5/24 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy sekä määrään että laatuun. Jotkin ruoat aiheuttavat suolistokaasuja, mutta myös ruoan mukana kulkeutuu ilmaa suolistoon. 

Vierailija
6/24 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hoikka ja ihan nätti nainen ja piereskelen valtavasti :D

Vierailija
7/24 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tiedä. Minä, hoikka nainen, piereskelen kyllä huomattavasti enemmän kuin pyöreämpi tyttöystäväni. There, your theory has been debunked.

Vierailija
8/24 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskely liittyy syötyyn ruokaan, ei painoon.

Vierailija
9/24 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä tiedä. Minä, hoikka nainen, piereskelen kyllä huomattavasti enemmän kuin pyöreämpi tyttöystäväni. There, your theory has been debunked.

Joo, ja miehet ei ole naisia vahvempia, koska mulla on yksi minua heikompi miestuttu. Että sellaista "debunkkausta" sieltä.

Ps. et ole hoikka, vaan mielensä pahoittanut pullukka

Vierailija
10/24 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskelin hoikkana paljon ja nyt myös pyöreämpänäkin. Erityisesti maitotuotteet aiheuttavat piereskelyä.

Vierailija
11/24 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolistossa paljon tavaraa, syö paljon, paskaa paljon, lihavan paskanmääräkin on valtaisa

Vierailija
12/24 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyykö tämä jotenkin syödyn ruoan määrään tai laatuun?

Veikkaan että laatuun. Olen lihava enkä piereskele juuri koskaan. Minusta vaikuttaa, että sokeri ja tärkkelys (eli myös olut) aiheuttaa piereskelyä. Itse olen enemmänkin rasvaisen kuin makean perään, joten en juuri piereskele. Rasvaisella tarkoitan siis esim. hyviä juustoja, lohta, rasvaista lihaa, öljypitoisia kasvisruokia, avocadoja.

Tietysti määräkin sikäli että mitä enemmän niitä sokeria ja tärkkelystä vetää niin sitä enemmän varmaan pierettääkin.

Vierailija
13/24 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja miehet ei ole naisia vahvempia, koska mulla on yksi minua heikompi miestuttu. Että sellaista "debunkkausta" sieltä.

Ps. et ole hoikka, vaan mielensä pahoittanut pullukka

Itse taisit mielesi pahoittaa, kun halusit mollata pullukoita etkä onnistunut siinä :D

T. Se jolle vastasit, mitoilla 159cm/46kg ;)

Vierailija
14/24 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierevätkö kaikki miehet sitten saman verran, painosta riippumatta?

Vierailija
15/24 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pierevätkö kaikki miehet sitten saman verran, painosta riippumatta?

En tiedä, voitko ottaa asiasta selvää ja kertoa sitten meille muille tässä ketjussa? Ap

Vierailija
16/24 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts

Vierailija
17/24 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa tulee pieruja ihan jatkuvasti, ja uloste on aina myös ripulia. En ole mikään erityisen timmi tai solakka, mutten myöskään pyöreä saati lihava. Kärsin tosin kansankielellä ärtyvän suolen oireyhtymästä, joten ongelmat liittynevät mun kohdalla siihen. Erityisesti kaikki rasvainen, sokerinen, maitotuotteista ja viljoista valmistettu aiheuttaa vaivoja. Voisin kuvitella, että monet lihavat syövät juuri näitä moninverroin hoikkiin nähden.

Vierailija
18/24 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu myös siltä, että lihavien naisten pierut haisevatkin enemmän. Jotain tekemistä ruokavalion kanssa?

Ap

Vierailija
19/24 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kaasutuksen määrä riippuu jostain muustaKIN kuin ruoan laadusta, ehkä siitä millaiset bakteerit on suolistossa vallalla? Lapsuuden perheessä syötiin samaa ruokaa, minua ja isää pieretti harvoin mutta äiti ja veli töräyttelivät vähän väliä.

Vierailija
20/24 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon puuppa piristää aina, ainakin yleisellä paikalla.