Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaanako?

06.09.2016 |

Syön pillereitä ja nyt menossa toinen levy putkeen, joskin hieman turhan monta pilleriä on tullut otettua reilusti myöhässä (vähintään siis 10h myöhässä).
Viimisen 1,5viikon aikana olen alkanut himoita aivan hullunlailla valkosipulia, jota syön normaalistikin, mutta yleensä käytän vain kevyesti mausteena, nyt olen tunkenut sitä todella paljon ja aivan joka ruokaan (jopa pizzaankin, vaikka normaalisti en ymmärrä ihmisiä jotka käyttävät sitä pizzassa!)!
Olin nyt yön töissä ja aamuyöstä iski aivan hillittömän paha olo ja oksensinkin. Paha olo ei kuitenkaan ollut yhtään vatsatautimainen. Oksentaminen auttoi hetkeksi, mutta tämän jälkeen yökötys palannut useita kertoja. Voisikohan siis olla kyse jonkin sortin aamupahoinvoinnista?
Olo on ollut jonkin verran turvonnut viime päivinä ja mahakin ollut vähän sekaisin...
Eli kertokaapas kokeneemmat, että pitäisikö tässä suunnata raskaustestiostoksille vai todeta että "oireet" voivat olla jotain aivan muutakin. En siis ole koskaan ollut raskaana. Nytkään vauvan teko ei ole ollut suunnitteilla (kuten pillereiden syönnistä voi päätellä, mutta olisi kyllä erittäin tervetullut :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla