Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on mielestäsi laadukasta seksiä?

05.09.2016 |

Kirjoitin blogiimme mielestäni kolme tärkeintä kriteeriä laadukkaalle seksille?
Oletko samaa mieltä? Mikä tekee sinun mielestä seksistä laadukasta?

http://jalkojenvalista.blogspot.fi/2016/09/laadukasta-seksia-3-tarkeint…

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukasta seksiä on seksi, josta molemmat nauttivat. Jossa kumpikin kuuntelee toista. Ja jossa aina välillä toteutetaan toisen toiveita. Jossa myös kiihkon lisäksi välittyy myös välittäminen.

Mä oon harrastanut ihan ok seksiä aiemmin, mutta nyt kun on sängyssä ihmisen kanssa, joka nauttii voidessaan tuottaa minulle nautintoa ja minä vastaavasti saadessani tehdä saman hänelle. Kaikki muu on kaukana tästä, eikä enää mitenkään tyydyttävää.

Vierailija
2/3 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukasta seksiä on seksi, joka päättyy orgasmiin. Mutta onko seksi, jossa jompikumpi ei vain laukea, laadukasta ? On se sille, joka saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laadukasta seksiä on seksi, josta molemmat nauttivat. Jossa kumpikin kuuntelee toista. Ja jossa aina välillä toteutetaan toisen toiveita. Jossa myös kiihkon lisäksi välittyy myös välittäminen.

Mä oon harrastanut ihan ok seksiä aiemmin, mutta nyt kun on sängyssä ihmisen kanssa, joka nauttii voidessaan tuottaa minulle nautintoa ja minä vastaavasti saadessani tehdä saman hänelle. Kaikki muu on kaukana tästä, eikä enää mitenkään tyydyttävää.

Hyvin kirjoitettu! Lisäksi ainakin itse nautin seksistä huomattavasti enemmän kumppanin kanssa, jota rakastan ja joka rakastaa minua, eli emotionaalinen ulottuvuus on todella tärkeä.