Voisitko seurustella miehen kanssa, joka on tuomittu seksuaalirikollinen?
Makasin kerran laivalla erään tytön kanssa, joka paljastuikin 14-vuotiaaksi. Hän oli vanhempiensa kanssa laivalla ja jäimme kiinni kesken aktin, kun vanhemmat tulivat hyttiin. Luulin siis tytön olevan ihan laillinen, hän esitti huomattavasti vanhempaa kuin olikaan. Noh, olen tuomioni kärsinyt ja mietinkin, että onko tämä sellainen asia mikä kannattaa jättää ikään kuin kertomatta tapailemilleni naisille? Mielestäni minulla on oikeus pitää seksuaalihistoriani salassa.
M28
Kommentit (11)
Kannattaa varmaan jättää kertomatta.
En voisi, ei kukaan 14-vuotias voi näyttää tarpeeksi kypsältä. Tuli kylmät väreet, sorry, hyh :(
No ei tuo nyt nii pahalta kuulosta jos kerran oli vahinko..itsekin kehityin varhain ja mua usein luultiin vanhemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo nyt nii pahalta kuulosta jos kerran oli vahinko..itsekin kehityin varhain ja mua usein luultiin vanhemmaksi.
Lisäänpä vielä että itse olin myös todella ihastunut ja ihan mukana, jälkeenpäin näin vanhempana ajateltuna tajusin että se oli väärin ja oisin hyvin voinut nostaa syytteetkin mut en kehdannut koska silloin se oli vaan niin jännää ja ihanaa ja imartelevaa. Tää oli siis silloin kun Olin teini. En nähny niitä miehiä pahana. Itepä menin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäänpä vielä että itse olin myös todella ihastunut ja ihan mukana, jälkeenpäin näin vanhempana ajateltuna tajusin että se oli väärin ja oisin hyvin voinut nostaa syytteetkin mut en kehdannut koska silloin se oli vaan niin jännää ja ihanaa ja imartelevaa. Tää oli siis silloin kun Olin teini. En nähny niitä miehiä pahana. Itepä menin mukaan.
Juuri tästä syystä on olemassa suojaikärajat. Lapset eivät aina ymmärrä omaa parastaan, vaikka olisivatkin fyysisesti kehittyneitä. Aikuisten miesten (ja naisten) sen sijaan pitäisi tietää paremmin ja olla hyväksikäyttämättä heikommassa asemassa olevia.
Kauan kauan sitten, kun olin vielä koulussa, niin osa tytöistä kyllä oli todellakin aika vanhan näköisiä, ja heitä olisi voinut luulla todellakin paljonkin vanhemmiksi, kuin mitä he oikeasti olivat. Se kuului asiaan, että he myös aivan esittämällä esittivät vanhempaa kuin olivatkaan, ja pääsääntöisesti he myös aina seurustelivat itseään huomattavasti vanhempien poikien kanssa. Mielestäni se oli ihan hakemalla haettu käyttäytymismalli. Ei se siitä miksikään muutu. Tosiasia tuo on ja oli. Minä kyllä pidän aivan mahdollisena, että joku nuorimies saattaisi haksahtaa kyseisiin lolitoihin. En minä itse, mutta kyllä joku muu. Kuinka rangaistavaa sen pitäisi olla, jos kumpikin oli asian suhteen myötämielinen ja molemmat olivat aloitteen tekijöitä ? Se on meinaan aika vakava rikos (ei rike) jos ja kun saa seksuaalirikollisen tuomion ja maineen. Kyllä siihen pitäisi sitten ihan oikeasti myös olla rikollinen, muuten kyseinen asia sekin muuttuu ja vesittyy sellaiseksi, että "sattuuhan näitä kaikille". Varastamista ja rattijuoppoilua ja huumeiden käyttöä... Onhan se aika perseestä, jos tuiskeessa ui "myöhäisessä aamuyössä" jossain puistossa suihkulähteessä kännissä ilman housuja, ja ohitse kulkeekin jokin lastentarhan köysimato. Se on paskempi juttu moista syntiä koko loppuelämänsä sovittaa seksuaalirikollisen ja pedofiilin kyltti kaulassa. (keksin tuon tilanteen itse, mutta tajunnette mitä ajan takaa?)
Siis... voi saakeli, minä olen pikkukaupunkilaispoika, minullehan nyt olisi mennyt puolet transvestiiteistakin läpi täysin aitoina tapauksina, ennen kuin edes tajusin, että heidänkin kaltaisiaan oikeasti on. Niin että "että sellainen selitys"... kyllä ne hyvät selitykset myös joskus voivat ihan pitää paikkansa.
Ne OIKEASTI OIKEAT seksuaalirikolliset voisi minusta vaikka hirttää, mutta siihen ei pitäisi riittää katumus ja se että mies oli huono sängyssä eikä myöskään mikään kiinnijääminen oikealle poikaystävälle. Pientä rajaa nyt kuitenkin. Sotkemalla ihan selvätkin asiat aivan sekaisin on tuloksena nyt se, että jengillä ohi menevät tytön sormettamisestakin selviää nyt vain lyhyellä ehdonalaisella. Suurin osahan tajuaa tuon vapauttavaksi tuomioksi, eli että homma oli aivan ok.
Jos naisen kanssa aikoo naimisiin, niin hänelle pitää pystyä kertomaan itsestään aivan kaikki. Kirjaimellisesti. Se näyttää pirun pahalta, jos tuollaisen tuomion salaa. Ja ilmi se tulee joskus kuitenkin. Eli kerro, se on minun mielipiteeni. Onpahan samalla testi sille naiselle. Sinä siinä voitat kaikissa tapauksissa. Järkeile se asia noin.
Nuori nainen sanoo ITSE, että hän oli "todella ihastunut ja ihan mukana". Siltikin tulee alapeukutusta aiheesta ? Mistä ne alapeukut nyt siis oikein tulivat ? Voisiko joku nyt tätä selventää minulle ? Minusta jokin puskaraiskaus tai työpaikkaraiskaus on jotain aivan muuta, kuin vähän viinaa maistaneiden teinien temmellykset, jossa MOLEMMAT ovat vapaasta tahdostaan ja täysin rinnoin mukana. Se on aika pirun pieni ero noiden kahden välillä, jos on kokematon nuorimies ja omasta seksuaalisesta vallanhimostaan liki juopunut nuori naisen alku, kun ei noita nyt välttämättä ihan aidosti voi erottaa toisistaan muuta kuin niiden henkilöllisyyspapereiden avulla, joita he eivät kuitenkaan toisilleen tarjoa nähtäväksi. Liekö hommaan ihan kuulukin jossain laivalla se yhdenlainen nimettömyys ja hetken ehdottoman varma ohikiitävyys. Eikö ?
Ja ei, ei satu olemaan tästäkään aiheesta yhtään mitään kokemusta, mutta voin kyllä ymmärtää tilanteen.
Minun mielestäni yhä edelleen: kerro siitä tuomiosta ja myös se, minkälaisessa tilanteessa se tuli. Se toimii ehkäpä aivan oivallisena vedenjakajana nyt sellaisten naisten suhteen, joiden kanssa mietiskelet sen loppuelämäsi viettämistä. Oli siis tuo yksi nainen, joka on nuorena seikkaillut miesten kanssa, ja hän siis seksistä aidosti pitää ja Sinua ymmärsi, ja ovat nuo toiset, jotka haluamalla haluavat ymmärtää tuon tilanteen nyt hyvin huonosti ja tehdä siitä väärinymmärtämisen. Tuollaisista naisista Sinä nuorimies haluat kyllä pysyä erossa. Älä jätä kertomatta, vaan anna sen tulevan kumppanin itse tehdä siitä asiasta nyt se päätös. Edelleen: Sinä siinä voitat, meni se tilanne aivan kummin päin vain.
Vierailija kirjoitti:
Nuori nainen sanoo ITSE, että hän oli "todella ihastunut ja ihan mukana". Siltikin tulee alapeukutusta aiheesta ? Mistä ne alapeukut nyt siis oikein tulivat ? Voisiko joku nyt tätä selventää minulle ? Minusta jokin puskaraiskaus tai työpaikkaraiskaus on jotain aivan muuta, kuin vähän viinaa maistaneiden teinien temmellykset, jossa MOLEMMAT ovat vapaasta tahdostaan ja täysin rinnoin mukana. Se on aika pirun pieni ero noiden kahden välillä, jos on kokematon nuorimies ja omasta seksuaalisesta vallanhimostaan liki juopunut nuori naisen alku, kun ei noita nyt välttämättä ihan aidosti voi erottaa toisistaan muuta kuin niiden henkilöllisyyspapereiden avulla, joita he eivät kuitenkaan toisilleen tarjoa nähtäväksi. Liekö hommaan ihan kuulukin jossain laivalla se yhdenlainen nimettömyys ja hetken ehdottoman varma ohikiitävyys. Eikö ?
Ja ei, ei satu olemaan tästäkään aiheesta yhtään mitään kokemusta, mutta voin kyllä ymmärtää tilanteen.
Minun mielestäni yhä edelleen: kerro siitä tuomiosta ja myös se, minkälaisessa tilanteessa se tuli. Se toimii ehkäpä aivan oivallisena vedenjakajana nyt sellaisten naisten suhteen, joiden kanssa mietiskelet sen loppuelämäsi viettämistä. Oli siis tuo yksi nainen, joka on nuorena seikkaillut miesten kanssa, ja hän siis seksistä aidosti pitää ja Sinua ymmärsi, ja ovat nuo toiset, jotka haluamalla haluavat ymmärtää tuon tilanteen nyt hyvin huonosti ja tehdä siitä väärinymmärtämisen. Tuollaisista naisista Sinä nuorimies haluat kyllä pysyä erossa. Älä jätä kertomatta, vaan anna sen tulevan kumppanin itse tehdä siitä asiasta nyt se päätös. Edelleen: Sinä siinä voitat, meni se tilanne aivan kummin päin vain.
Mä alapeukutin sen takia, että kirjoittaja tuntuu vapauttaneen miehet kokonaan vastuusta ja ottavan kokonaan omalle kontolleen sen että täysi-ikäiset miehet aivan surutta harrastavat seksiä alaikäisen lapsen kanssa. Jos kyseessä on rehellinen väärinkäsitys miehen taholta, niin ei siinä sitten mitään, mutta turhan monet miehet eivät epävarmoissa tilanteissa edes halua ottaa selvää partnerinsa iästä, koska voivat sitten poliitikkojen malliin vedota tietämättömyyteen.
Ilmeisesti pitäisi säätää laki, jonka mukaan miehen pitää kysyä paperit jokaiselta alle 25-vuotiaalta näyttävältä. Vain virallinen henkilötodistus käy.
Jos itse olit silloin 15v niin ok, jos 27v niin en hyväksy.