Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan? 

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
1421/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua ne Heidin häämatkavaatteet!!! Todella mummotyyliä, mistä nykyaikana edes löytää tuollaisia hameita?

Kirpputoreilta, missä on mummojen kuolinpesiä myytävänä ja vaatteita löytyy vuodesta 1952 alkaen. Itse ajattelin samaa, vaikka en edes itse ole kovin muotitietoinen, mutta tuo tyyli meni minullakin jo yli, en pitäisi eikä vaatteet sovi yhtään yhteen. Opettajan pitää olla ehkä hillitty, mutta ei sentään tartte isoisoäitinsä tyyliin pukeutua. 

Musta Heidillä on kiva tyyli! Tuo tietty "mummomaisuus" on ihan harkittua, Heidi on selvästi ohjelman naisista tyylitietoisin, jopa lievästi hipsterihkö :).  (Eikä opettajan erityisen hillitty tarvisi olla, kyseessä lienee Heidin henkilökohtainen maku.)

Se tyyli pistää silmään juuri siksi, ettei oikein sovi hänelle. Ehkä sopii 20 vuoden päästä, vielä pukisi nuorekas tyyli paremmin.

Vierailija
1422/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin huvittavaa kun on itse nähnyt Mikon profiilin Suomi24:ssä ja jengi väittää että huhupuheita on ja ei se ole mitään seuraa hakenut :) Mä olin se joka kirjoitti heti parien julkaisun jälkeen johonkin ketjuun että Mikko on tuttu mies, tullut treffipalstalla vastaan. EI olla viestitelty mutta viimeisen vuoden aikana hän on tuolla Suomi24:ssä pyörinyt. Tarkempaa ajankohtaa en muista koska en kiinnostunut hänestä.

Sehän siinä onkin, että jonkun satunnaisen palstakirjoittelijan sanomisia on vaikeaa ellei järjetöntäkin uskoa todeksi ilman todisteita. Täällä voi kuka tahansa sanoa mitä vaan.

Voihan hänellä olla siellä ilmoitus, mutta onko aktiivinen ja onko liitto hajonnut - siitä ei pelkkä roikkuva ilmoitus kerro mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milla ei olis halunnu pussata kun tapasivat lentokentällä, kimmo pussas ja milla taas vetäyty taakse.

Läheisyyttäkin kuitenkin vielä jostain ilm. löytyy (ja aika pian) kun jo jaksossa 6/10 "Parit tapaavat seksuaaliterapeutti Elina Tanskasen. Milla ja Kimmo pohtivat, onko läheisyys kadonnut heidän väliltään"

Minua ärsyttää, kun seksistä käytetään kiertoilmaisua "läheisyys".

Eihän tuo ole mikään kiertoilmaus, vaan sillä tarkoitetaan kaikkea läheisyyttä ja kosketusta. Myös ei-seksuaalista. Läheisyys voi kadota parin väliltä, vaikka he eivät olisi koskaan harrastaneet seksiä. 

Miksi seksistä ei kertaakaan käytetä sanaa "seksi"?

Ehkä siksi, että ohjelman tarkoitus ei ole puida julkisesti toisten seksielämää? Onhan noilla osallistujilla oikeus pitää edes intiimiasiansa yksityisenä, vaikka ovat tällaiseen ohjelmaan lähteneetkin.

Aijaa, se on niin. Jaksossa 6/10 "Parit eivät tapaa seksuaaliterapeutti Elina Tanskasta. Milla ja Kimmo eivät pohdi, onko läheisyys kadonnut heidän väliltään"

Vierailija
1424/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin huvittavaa kun on itse nähnyt Mikon profiilin Suomi24:ssä ja jengi väittää että huhupuheita on ja ei se ole mitään seuraa hakenut :) Mä olin se joka kirjoitti heti parien julkaisun jälkeen johonkin ketjuun että Mikko on tuttu mies, tullut treffipalstalla vastaan. EI olla viestitelty mutta viimeisen vuoden aikana hän on tuolla Suomi24:ssä pyörinyt. Tarkempaa ajankohtaa en muista koska en kiinnostunut hänestä.

Mikko on niin perusjamppa, että miten ihmeessä tunnistat hänet jostain suomi24:n kuvasta? Minusta joka toinen mies on Mikon näköinen.

Vierailija
1425/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milla ei olis halunnu pussata kun tapasivat lentokentällä, kimmo pussas ja milla taas vetäyty taakse.

Läheisyyttäkin kuitenkin vielä jostain ilm. löytyy (ja aika pian) kun jo jaksossa 6/10 "Parit tapaavat seksuaaliterapeutti Elina Tanskasen. Milla ja Kimmo pohtivat, onko läheisyys kadonnut heidän väliltään"

Eihän tuo ole mikään kiertoilmaus, vaan sillä tarkoitetaan kaikkea läheisyyttä ja kosketusta. Myös ei-seksuaalista. Läheisyys voi kadota parin väliltä, vaikka he eivät olisi koskaan harrastaneet seksiä. 

Ehkä siksi, että ohjelman tarkoitus ei ole puida julkisesti toisten seksielämää? Onhan noilla osallistujilla oikeus pitää edes intiimiasiansa yksityisenä, vaikka ovat tällaiseen ohjelmaan lähteneetkin.

Aijaa, se on niin. Jaksossa 6/10 "Parit eivät tapaa seksuaaliterapeutti Elina Tanskasta. Milla ja Kimmo eivät pohdi, onko läheisyys kadonnut heidän väliltään"

Etkö sä vieläkään tajua? :D

Vierailija
1426/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikkaatte oliko Millalla ja Kimmolla peitto heilunut häämatkaan mennessä tai sen aikana?

Vierailija
1427/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootpa yksinkertainen. Seksuaalisuus ei ole sama kuin seksi, seksuaaliterapeutti ei ole sama kuin seksiterapeutti.

Vierailija
1428/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, jos sinun parisuhteessasi läheisyys = seksi.

Vierailija
1429/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käy lukemassa Telsusta ohjelman tulevien jaksojen kuvauksia, aika monessa jaksossa kuvaillaan, että Heidillä ja Mikolla erimielisyyksiä/riitaa... Eli eiköhän tuo liitto ole jo ohi.

Vierailija
1430/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Heidin ja Mikon keskustelu vaikuttaa tosiaan siltä, että puhutaan enemmän kameralle kuin toiselle ja että on vaan pakko puhua jotain koska hiljaisuus olisi vielä kiusallisempaa. En tiedä johtuuko se vaan tuosta Heidin napasta ulosannista, mutta tulee olo että hän yrittää vakuutella katsojille, että juu hyvin pyyhkii ja paremmin ei voisi ollakaan. Kun hän esimerkiksi kertoi kameralle (ilmeisesti kuvaajaa katsoen), että. "joo-o, kyllä tässä on vetovoimaa. hauskaa että meille on muodostunut jo tällaisia inside-vitsejäkin." Kun esim. Tiina ja Samuel sanovat jotain tuollaista, niin he katsovat toisiaan ja puhuvat toisilleen.

Vähän menee metsään tällaiset analyysit, kun tuossakin kohdassa oli Heidin yksilöhaastattelu.

Vierailija
1431/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1431: Hänellä oli selkeä kuva, muistan hammashymyn ja sen, että lemmikit-kohdan mukaan hänellä oli kissa. Ja asui Pirkanmaalla, haen aina samoilla kriteereillä (itse asun Tampereen vieressä).

Jos Mikolta joku tuosta esim. haastattelussa kysyisi, niin varmasti myöntäisi, kun omilla kasvoillaan seuraa haki.

Mulla ei ole mitään tarvetta jauhaa jotain keksittyä keskustelupalstoilla. Tämä on totta ja sen tietävät muut Suomi24:n käyttäjät. Tinderiä en käytä niin niistä kuvioista en voi sanoa juuta enkä jaata.

Vierailija
1432/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole vielä tarttunut Samuelin kuvailuun, mikä Tiinassa on parasta? "Kauheen vetävä kinkku". Ketju olisi revennyt liitoksistaan, mikäli Kimmo tai Mikko olisi sanonut samoin.

Vierailija
1433/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä veikkaatte oliko Millalla ja Kimmolla peitto heilunut häämatkaan mennessä tai sen aikana?

Häämatkalla varmasti.Ainakin pienen hiprakan jälkeen. Kyllähän se kimmo läpsytteli millan persettäkin.

Vierailija
1434/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko on niin perusjamppa, että miten ihmeessä tunnistat hänet jostain suomi24:n kuvasta? Minusta joka toinen mies on Mikon näköinen.

no aika kasvosokea kyllä saat olla, jos ei mikon naamaa tunnista.

Vierailija
1435/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootpa yksinkertainen. Seksuaalisuus ei ole sama kuin seksi, seksuaaliterapeutti ei ole sama kuin seksiterapeutti.

Nii oonkii. Pitää ihan sanakirjaa käyttää, toisin kuin sinun.

seksuaalisuus sukupuolisuus, seksi, seksualiteetti. Murrosikäisen heräävä seksuaalisuus.

seksi sukupuolisuus, seksuaalisuus; sukupuolielämä ja sen ilmenemismuodot (esim. yhdyntä); sukupuolinen vetovoima. Seksi mainonnan välineenä. Harrastaa seksiä. Ryhmäseksi. Turvaseksi. Hänessä on seksiä.

Vierailija
1436/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan ole vielä tarttunut Samuelin kuvailuun, mikä Tiinassa on parasta? "Kauheen vetävä kinkku". Ketju olisi revennyt liitoksistaan, mikäli Kimmo tai Mikko olisi sanonut samoin.

Joo mutta eikös Tiina itse nauranut tuolle tyyliin "tuo oli se asia josta oltiin sovittu ettei sanota" tms.. ? :D

Vierailija
1437/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tässä on just se ero, että Tiinan ja Samuelin sanailu on tuollaista. Samuel on fiksu, nokkela ja sanavalmis ja heidän keskinäinen kemia toimii, on luontevaa. Jos Mikko tai Kimmo sanoisi tuon, se kuulostaisi vain limaiselta, kömpelöltä, teiniltä. Nyt se on parin keskinäinen sisäpiirin juttu ja siksi hauskaa, ei myötähäpeää aiheuttavaa.

Vierailija
1438/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi on Mikon tutti, tutti suuhun, niin ei tarvitse opetella puhumaan ja keskustelemaan. Tosin tuo Heidikään ei vaikuta kovin vastavuoroiselta keskustelussa, tuntuu aika teennäiseltä ne hänenkin puheet. Onkohan heillä kameroiden ja kuvauksen ulkopuolella lainkaan luontevaa toisen kohtaamista, missä aidosti ollaan läsnä ja kohdataan toinen ja hänen ajatuksensa. Nythän nuo vaan pallottelevat sanomisiaan toisille, eikä kumpikaan ota koppeja, ihmeellistä teinimäistä peliä, jossa toisaalta ollaan toisen iholla kiinni, fyysisesti, mutta muuten ollaan todella kaukana toisesta. 

Vierailija
1439/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1431: Hänellä oli selkeä kuva, muistan hammashymyn ja sen, että lemmikit-kohdan mukaan hänellä oli kissa. Ja asui Pirkanmaalla, haen aina samoilla kriteereillä (itse asun Tampereen vieressä).

Jos Mikolta joku tuosta esim. haastattelussa kysyisi, niin varmasti myöntäisi, kun omilla kasvoillaan seuraa haki.

Mulla ei ole mitään tarvetta jauhaa jotain keksittyä keskustelupalstoilla. Tämä on totta ja sen tietävät muut Suomi24:n käyttäjät. Tinderiä en käytä niin niistä kuvioista en voi sanoa juuta enkä jaata.

Ei täällä ole tainnut kukaan väittääkään, että olisit tuon keksinyt päästäsi.

Vierailija
1440/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on varmasti erilaisia tottumuksia hellyyden/läheisyyden määrästä parisuhteissa. Toinen kaipaa sitä enemmän ja toinen vähemmän. Tässä Mikko todennäköisesti kaipaa läheisyyttä paljon sekä antaa sitä paljon, mikä voi johtaa riitoihin, jos Mikko ei koe saavansa sitä Heidiltä riittävästi. En tiedä kuinka paljon Heidi kaipaa läheisyyttä tai on sitä valmis antamaan. Kukapa ei kaipaisi romanttisuutta suhteessa tai kokevansa olevansa viehättävä? Näen myös, että osa ihmisistä ihastuu nopeasti, kun taas osa haluaa olla varovaisempi tunteissaan. Minusta on väärin syyttää ihmisiä siitä, jos toinen on suhteessa on liian "päällekäyvän" oloinen tai romanttinen, jos hän on luonteeltaan kiltti ja sympaattinen. Jos Heidistä tai muista on tuntunut se vaivaannuttavalta, niin voisiko siitä jutella Mikon kanssa suoraan ja mahdollisesti korjata asian? Monet ovat maininneet, että Mikko tuntuu epävarmalta, kun koko ajan täytyy pussailla eikä hän osaa keskustella. Minusta on väärin syyttää tästä ihmistä, jos hän tykkää toimia näin. Olisiko parempi sanoa, että ihmiset eivät vain ole sitten samalla aaltopituudella viestinnällisesti ja tarpeeksi samanhenkisiä?

Tätä kommenttia lukiessa Maaret Kallion ääni rupesi kaikumaan mun päässä.

Ketju on lukittu.