Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Miksi Mikko ei voi sanoa vaan että ''puhutaan nyt tää riita läpi mut käykö jatkossa että puhutaan niitä näitä puolisen tuntia ku tuun töistä et ehin vähän levähtää'' Miksi pitää tolla kontrolloivalla äänensävyllä pitkittää ja pitkittää ja pitkittää noin inhottavasti ihan pientä asiaa!??!?!?!??!?
Toi Mikko, en kestäisi sitä hetkeäkään. Sillä ei ole mitään halua ymmärtää yhtään. Se haluaa käskyttää, alistaa ja hallita.
Tuhoon tuomittua. Kurja juttu.
Että toi jankkaa tota "älä rupea puolustelemaan itseäsi". Miksi hitossa ei saisi puolustaa itseään?!?! Toi äijä saa mut raivon valtaan, jos olisin Heidi niin kirkuisin.
Vierailija kirjoitti:
Miksei sitä kissaa voinu ottaa sinne Turkuun ni kaikki olis saanu mitä haluaa
Eikö sitä kissaa olisi voinut viedä vaikka Mikon isän ja äitipuolen luokse?
Mikko on marttyyri ja syyllistäjä, juokse Heidi! Vastenmielistä.
Mikko yrittäää rakentaa sovintoa, buaaahhaa.😂
Apua toi Mikko, puistattava tyyppi. Tuo noiden suhde on niin ahdistava.
Toi Mikko on oksettava! Tajuukohan jaksoa katsoessaan, miten typerä on?
Minä en kestäis Heidiä. Sille ei ole koskaan hyvin.
Siis ei ole todellista tuo Mikko...
Melkoset hermot tolla Heidillä! Tolla Mikolla on tunne-elämä jotenki tosi pahasti viturallaan!
Vierailija kirjoitti:
Mikolle sopii nainen jolla on sama päämäärä, uralla edetä ja harrastuksia hmm kuten golf ja mitä se Mikko harrastaa. Ehkä miten pörssikurssit sahaa ylös ja alas.
Ei semmonen nainen halua pilata elämäänsä mutisevalla nillittäjällä. Sellainen nainen ostaa yksinkin tuollaisen asunnon tai asuu fiksumman miehen kanssa onnellisena yhdessä.
Onko niin vaikea ajatus hankkia kissalle joku muu hoitaja, jos molemmat haluaa lähteä viikonlopunviettoon.... vitun idioottimies.
Mitä VI**A MIKKO??? Eli sun näkemyksen esiintuominen on sovintoa ja Heidin näkemyksen esittäminen on riidan haastamista? Kuuletko edes itseäs??
No kyllä minä jotenkin ymmärrän tuon Mikonkin pointin tuossa, että Heidi on suunnitellut jotain eikä ole kertonut suunnitelmistaan. Mutta tuo Heidin toistuva syyttäminen kyllä kuulostaa rasittavalta.
Kysyikö Mikko Heidiltä, että käykö sulle että hoidat sitä kissaa. Ei varmaan kysnyt. Oletti vaan.
Mikko on selvä narsisti.Täys mulkku!Minä minä minä!Itseään vaan ajattelee!NARSISTI!Hyvä jos Heidi lemppaa moisen.
2