Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
1901/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi on liian itsellinen ja päämäärätietoinen siihen miestä beesailevan kiltin pikkuvaimon rooliin, johon Mikko hänet telkkarissa nähdyn perusteella sijoittaa (tai ainakin meidät saadaan asia niin näkemään). 

Millasta en ota tolkkua, onko oikeasti huoleton taivaanrannanmaalari vai nauravan pinnan alta vaativa nirppis. Kimmo vaikuttaa varsin symppikseltä, mutta hillitty temperamenttityyppi ei välttämättä istu Millan kanssa yksiin.

Heidi ei malttaa olla mikromanageroimatta kaikkea ja uhkaa kävellä Samuelin yli. Hoksaa kuitenkin paikkailla hösäämistään jälkikäteen. Samuel tekee kovasti hommia suhteen onnistumisen eteen, mutta ei välttämättä kerro ääneen koko totuutta siitä, miten kovaa itsensä tsemppausta se välillä vaatii.

Siis miten nää kokonaista 6 nimeä VOI olla niin vaikea muistaa??!

Vierailija
1902/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, voi hemmetti kun toi Kimmo ansaitsisi oikeesti jonkun lämpimän ja välittävän naisen itselleen. Milla ei tunnu jollakin tapaa tarpeeksi hyvältä Kimmolle. Voisin ottaa Kimmon heti, jos olisin sinkku! Rento ja sympaattinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1903/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko asiantuntijat parittaneet Heidin ja Mikon vain siksi, että molemmat ovat korkeasti koulutettuja sekä molemmat arvostavat perhettä ja läheisiä ihmisiä? Ihmeellistä, kun mielestäni sen huomaa heti kuinka erihenkisiä he ovat... Ei se pelkkä sama koulutustaso ole tarpeeksi riittävä yhteenliittämisperuste.

Vierailija
1904/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo voi olla oksennustaudissa, mutta silti syödä ihan normaalisti ja hengailla noin vain? Onko noin lievää oksennustautia edes olemassa? Itsehän en voi tehdä muuta kuin maata sängyllä ja oksentaa 20 minuutin välein :D Siinä ei paljoa voi keskittyä elokuvan katsomiseen tai syömiseen, kun se paha olo tulee sykleissä.

Olisiko ollut sellainen henkinen oksennustauti, että alkaa jo pusut yrjöttää? Heidi lähettää Mikon kauppaan syötävää, jotta saa edes hetken olla rauhassa yksin. Tai siis kaksin sen kissan kanssa; siinä vasta uros! Antaa vähän huonot ohjeet missä se kauppa on kun häämatkan perusteella tietää ettei Mikko kehtaa kysyä neuvoa, niin saa olla vielä pidempään rauhassa.

Heidistä kyllä näki, että Mikko alkaa jo ärsyttää.

Vierailija
1905/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin Kimmo olisi ainut noista miehistä, jonka kelpuuttaisin

Vierailija
1906/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pitkästä parisuhteesta kirjoitti:

Tiinan käytös on vähän surullista katsottavaa ja kuunneltavaa. Hänen pitäisi nyt tahollaan miettiä, että onko se suodatinpussi siellä kahvinkeittimessä niin ärsyttävä, että sen sijaan olisi mieluummin yksin? Miehet nimittäin eivät muutu. Kullakin on omat tapansa ja jos haluaa elää parisuhteessa niin toisen tavoista vaan ei voi kokoajan motkottaa. On sekä helpompaa että yksinkertaisempaa vaan itse heittää se suodatinpussi roskiin, unohtaa koko juttu ja sitten käpertyä kullan kainaloon sohvalle. Toinen vaihtoehto on jatkuvasti muistuttaa ja motkottaa siitä suodatinpussista ja vähän ajan päästä saakin sitten yksin käpertyä sinne sohvalle. Näin se vain on. Vaikutat muutoin mukavalta ja reippaalta naiselta Tiina, joten toivottavasti pystyt ymmärtämään tämän asian ja saat parisuhteesi jatkumaan.

Anteeksi mitä? Miehillä on omat tapansa ja eivät muutu? Naisen sen sijaan pitäisi muuttua, niellä kiukut ja mennä kiltisti kainaloon? No justiinsa juu. Eiköhän aikuiset ihmiset, jopa miehet, kykene keskustelemaan asioista, ja tarvittaessa jopa muuttamaan tapojaan. Mulla ainakin monta kokemusta mieheni oppimiskyvystä, kuten myös omastani. 

Ei herranjestas näitä "miehiltä ei saa vaatia mitään, siivotkaa itse"-naisia...

Vierailija
1907/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HUomaa, kuink turhista asioista naiset nariseva. tai sitten tämän stereotypian vahvistamiseksi ohjelmaan juuri napattu ne kohdat, joissa jostain matkalaukusta sängyllärutistaan. Tai liian harvoista harjaksista tiskiharjassa. Itsekin olen nainen mutta onneks suurpiiteinen.

Matkalaukkua ei kannata koskaan laittaa sängyn päälle, kotona eikä hotellissa. Luteet leviää sillä tavalla. Ja ei, niitä ei aina huomaa hotellissa, vaikka olisi sänky täynnä luteita. 

Plus, että onhan se nyt aika likainen varmaan. Itsekin kieltäisin laittamasta sängylle. 

Vierailija
1908/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän mietityttää, että tapaavatko nämä asiantuntija lainkaan pareja ennen kuin päättävät laittaa heidät naimisiin. Ymmärrän, että on helppo vain ruksia joitain ominaisuuksia ja arvoja arvokartalle ja sitten vain pohtia miten "ihanan samanlaisia mutta sopivassa suhteessa erilaisia" parit ovat.  Vaan se käytäntö kun on toinen.

Kävikö kenelläkään asiantuntijalla mielessä, että Kimmo voi toki pitää matkustelusta, mutta se ei tarkoita että hän viihtyisi päsmäröivän ja jätkämäisen Millan kanssa. Kävikö kenelläkään mielessä, että Milla saattaisi itsenäisenä naisena nimenomaan arvostaa puolisoa, joka osaa tarttua toimeen ja tehdä päätöksiä? Tai kävikö kenelläkään mielessä, että Heidi arvostaa enemmän älyllistä keskustelua, kuin farmariaudia?

Olisi mukavaa, että mukana olisi psykologin lisäksi joku jolla on elämänkokemusta tai vähintään joku jolla on näkemystä vähän muualtakin kuin ylemmästä keskiluokasta. Luulen, että esim. yksi lastenvalvoja voisi tarjota tälle konseptille paljonkin näkökulmia.

Mutta kun Kimmo aivan selvästi viihtyy Millan kanssa. 

Ja totta kai Mikko osaa keskustella älyllisesti. Mistä ihmeestä on tullut käsitys, että Heidi olisi tässä se älyllisempi? 

Johan se on kerrottu moneen kertaan, että asiantuntijat ovat tavanneet ties kuinka monta kertaa nämä kaikki ennen parien lukkoonlyömistä. 

Tämä käsitys tulee ohjelmassa esitetyistä tilanteista, joissa Heidi puhuu jostain asiasta, ja Mikko sanoo (tai jopa keskeyttää) "niin" tai sitten vain odottaa, että toinen puhuu ja sen jälkeen antaa suukon. En ole vielä nähnyt yhtäkään kohtaa, jossa Mikko olisi keskustellut tai edes ilmaissut kiinnostusta keskusteluun. Se, että luettelee kauppaostoksiaan, ei vielä ole keskustelua.

Vierailija
1909/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Samuel ja Tiina on selvästi pari. Ne on hypänneet suoraan suhteeseen eikä välillä ole semmoista jäykkää tutustumista. Tiina sais vähän löysätä ja hyväksyä myös toisen tapoja, ehkä ajan kanssa.

Kimmo on oma suosikki miehistä. Vaikuttaa kunnolliselta ja todella yrittää. Ne Millan kaverit oli vähän juntteja. Sori nyt vaan. Pikkuisen kannattais petrata seurustelutaitoja, kun jopa telkkarissa ollaan.

Mikko on vähän liian lälly, mutta taas ehdoton omissa mielipiteissään. Heidi ansaitsisi jonkun mukavan miehen. Ihanin asunto.

Vierailija
1910/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan ymmärtää Millan viehättävyyttä. Reipas ja positiivinen suhtautuminen, vaikka Kimmo ei ollut mitä hän odotti. Kehonkieli näytti yhtä, mutta hän löytää asioista positiiviset puolet.

Heidi taasen tuntui ihastuneen heti Mikkonsa ulkoiseen olemukseen ja pusuttelu oli sen mukaista. Arjessa ekassa jaksossa Heidi vaikutti jo tympääntyneeltä, vai olisiko lievä sairaus ollut vaikuttamassa.

Joka tapauksessa avioliitto (tässäkin ohjelmassa) on tahdon asia. Heidi vaikuttaa melkoiselta prinsessalta, ei kiinnosta enää. "Oot tyhmä ja ällö", siinäpä hauskaa arkisanailua. Mikko vaikutti edelleen kiinnostuneelta. Hoiti potilasta, teki evästä ja vei futista seuraamaan. Heidi voisi vähän laajentaa näkökulmaa, kyllästynee ilmeisesti aika helposti. Vahva sinkkuuden signaali.

Eli Milla ja Heidi melko samassa tilanteessa: toinen ei niin viehättävä ja rakastettava leidien mielestä. Mutta miten erilainen suhtautuminen asioihin! Go Milla go!

Vierailija
1911/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi on liian itsellinen ja päämäärätietoinen siihen miestä beesailevan kiltin pikkuvaimon rooliin, johon Mikko hänet telkkarissa nähdyn perusteella sijoittaa (tai ainakin meidät saadaan asia niin näkemään). 

Millasta en ota tolkkua, onko oikeasti huoleton taivaanrannanmaalari vai nauravan pinnan alta vaativa nirppis. Kimmo vaikuttaa varsin symppikseltä, mutta hillitty temperamenttityyppi ei välttämättä istu Millan kanssa yksiin.

Heidi ei malttaa olla mikromanageroimatta kaikkea ja uhkaa kävellä Samuelin yli. Hoksaa kuitenkin paikkailla hösäämistään jälkikäteen. Samuel tekee kovasti hommia suhteen onnistumisen eteen, mutta ei välttämättä kerro ääneen koko totuutta siitä, miten kovaa itsensä tsemppausta se välillä vaatii.

Siis miten nää kokonaista 6 nimeä VOI olla niin vaikea muistaa??!

Ehkä joillakin on myös muita muistettavia nimiä, kuin nämä kuusi tästä ohjelmasta.

Vierailija
1912/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää kaikkien osallistujien älykkyysosamäärät, esim. Samuelin ja Tiinan välinen ero. Samuel vaikuttaa terävämmältä omasta mielestäni.

Oma äo:ni on 128, Mensan rajan ollessa 131, joten sanomattakin selvää, että vaikeahko on puolisoa löytää itselleen, jos en joistain asioista tingi.

Omituinen ajatus. Tunnen useammankin Mensan jäsenen, jokaisella heistä on elämänkumppanit. Lisäksi tunnen vielä paljon enemmän hirvittävän fiksuja ihmisiä, jotka eivät ole mihinkään älykkyystesteihin vaivautuneet. Näistäkin suurin osa on suhteessa. 

Ei kumppaneiden tarvise olla tasan yhtä älykkäitä. Ainahan parisuhteessa on eroja puolisoiden välillä: minä olen miestäni musikaalisempi, hän on minua sosiaalisempi. Jompi kumpi meistä on ehkä toista älykkäämpi, mutta tärkeintä on, että toimimme parina hyvin yhteen. Isot erot älyssä voivat tämän yhteensopivuuden toki tuhota, mutta koska älykkyystestit ovat osa EA-formaattia, uskoisin kaikkien pariskuntien olevan suunnilleen samalla tasolla tässä suhteessa. 

Mielestäni kumppaneiden älykkyyden/nokkeluuden/fiksuuden - miten sen nyt itse ajatteleekaan - on hyvä olla suht samalla tasolla. Tarkoitan tässä myös sitä, että mm. arjen ratkaisukyky on puolisoiden kesken suht samantasoista, on molemmat sitten duunareita tai korkeakoulutettuja.

Olen kyllä muutaman fiksun naisen tavannut, joiden kanssa on kolahtanut ja ajatusmaailmat tuntuvat käyvän yksiin, mutta he ovat aina olleet varattuja. En minä sitä tarkoita, etteikö 130 äo ja 115 voisi seurustella keskenään onnellisesti, kyllä voivat, mutta vain jos ajattelutavat ovat suurin piirtein samanlaisia. 130 ja 100 äo:n taas näen pitkässä suhteessa lähes mahdottomaksi, koska itseäni ainakin nyppisi toisen ajattelun "hitaus".

Itse olen duunari ja kyllä sen vain huomaa tuolla työmaillakin, että kun muut miettivät vasta ratkaisua, minä olen sen jo keksinyt päässäni ja ylipäätään sisäistän asiat paljon nopeammin kuin suurin osa kanssatyötovereista.

Kyllä, suuri älykkyysosamäärä hankaloittaa mielestäni kumppanin saantia. Sen ihmisen kanssa, kun pitäisi natsata vähän muutkin asiat, kuin pelkästään älylliset tasot.

Ehkä tuo ympäristösi hieman vääristää ajatteluasi, eli kyse voi olla kohtaanto-ongemasta. Suuri osa ikäluokkansa lahjakkaimmista hakeutuu yliopistoon, ja siellä harvempi jatkuvasti tapaa kanssaopiskelijoita joiden seurassa tuntee koko ajan olevansa se nopein ja nokkelin. Toisin sanoen potentiaalisia kumppaneita heiman keskivertoa korkeammankin ÄO:n omaavalle löytyy pilvin pimein, ainakin yhden ominaisuuden puolesta.

Vierailija
1913/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän mietityttää, että tapaavatko nämä asiantuntija lainkaan pareja ennen kuin päättävät laittaa heidät naimisiin. Ymmärrän, että on helppo vain ruksia joitain ominaisuuksia ja arvoja arvokartalle ja sitten vain pohtia miten "ihanan samanlaisia mutta sopivassa suhteessa erilaisia" parit ovat.  Vaan se käytäntö kun on toinen.

Kävikö kenelläkään asiantuntijalla mielessä, että Kimmo voi toki pitää matkustelusta, mutta se ei tarkoita että hän viihtyisi päsmäröivän ja jätkämäisen Millan kanssa. Kävikö kenelläkään mielessä, että Milla saattaisi itsenäisenä naisena nimenomaan arvostaa puolisoa, joka osaa tarttua toimeen ja tehdä päätöksiä? Tai kävikö kenelläkään mielessä, että Heidi arvostaa enemmän älyllistä keskustelua, kuin farmariaudia?

Olisi mukavaa, että mukana olisi psykologin lisäksi joku jolla on elämänkokemusta tai vähintään joku jolla on näkemystä vähän muualtakin kuin ylemmästä keskiluokasta. Luulen, että esim. yksi lastenvalvoja voisi tarjota tälle konseptille paljonkin näkökulmia.

Ensimmäisessä jaksossahan näytettiin niitä asiantuntijoiden ja osallistujien välisiä keskusteluja vaiheessa, jossa valitsivat pareja toisilleen. 

Tuskin niissä keskusteluissa on käyty kovin tarkkaan läpi toisten mieltymyksiä, jos eivät ole siinä jo hoksanneet ettei Milla jaksa jees jees-meininkiä. Varmaan on vaan kyselty niitä näitä ja suodatettu kaikki vastaukset hienojen teorioiden ja testien läpi. 

Ainakin niissä tv:ssä näytetyissä pätkissä näitä nimenomaan käytiin läpi. Mutta ainahan kaikki eivät tunne itseään niin kovin hyvin. Esim. Kimmo tuskin pitää itseään jees-miehenä. Ja aiemmin tässä ketjussa oli puhetta siitä, että Mikko ei jaksa jauhaa asioista ja siksi aina pussaa, kun Heidi yrittää puhua. Itse kuitenkin muistan, kuinka Kimmo nimenomaan haastattelijoille vakuutti, että tykkää keskustella ja puhua.

Aa mitenköhän kimmon keskusteleminen vaikuttaa Heidiin. Mut siis emme voi tietää millainen Mikko on oikeassa elämässä, me näemme vain telkkarin kautta. En mäkään haluaisi jutella syvällisiä telkkarissa vaikka sit mielummin pussailen. Tosin se ei taida olla ohjelman idea...

Vierailija
1914/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pitkästä parisuhteesta kirjoitti:

Tiinan käytös on vähän surullista katsottavaa ja kuunneltavaa. Hänen pitäisi nyt tahollaan miettiä, että onko se suodatinpussi siellä kahvinkeittimessä niin ärsyttävä, että sen sijaan olisi mieluummin yksin? Miehet nimittäin eivät muutu. Kullakin on omat tapansa ja jos haluaa elää parisuhteessa niin toisen tavoista vaan ei voi kokoajan motkottaa. On sekä helpompaa että yksinkertaisempaa vaan itse heittää se suodatinpussi roskiin, unohtaa koko juttu ja sitten käpertyä kullan kainaloon sohvalle. Toinen vaihtoehto on jatkuvasti muistuttaa ja motkottaa siitä suodatinpussista ja vähän ajan päästä saakin sitten yksin käpertyä sinne sohvalle. Näin se vain on. Vaikutat muutoin mukavalta ja reippaalta naiselta Tiina, joten toivottavasti pystyt ymmärtämään tämän asian ja saat parisuhteesi jatkumaan.

Hyvänen aika, minä en ainakaan olisi miehelleni toinen äiti, joka keräilee jotain tavaroita jatkuvasti toisen perästä. Reilumpaahan se on kertoa toiselle heti alkuun että en pidä tuosta tavasta, voisitko yrittää tehdä eri tavalla. Sitten pitää tietysti osata katsoa omaakin toimintaansa kriittisesti, että nipotanko turhasta ja voisinko ehkä kuitenkin elää tämän tavan kanssa. Pahinta on musta kuitenkin uskotella toiselle, ettei mitään ongelmaa ole ja kaikki on ruusuista, vaikka todellisuudessa ärsyttää. Asunto on yhteinen ja kyllä kompromissien teko kuuluu molemmille. Jos siisteyskäsitykset ovat aivan erilaiset niin siitä syntyy varmasti ongelmia ja silloin molempien pitäisi pystyä joustamaan vähän.

En todellakaan nielisi ihan kaikkea vain siksi, että muuten joutuisin olemaan yksin. Minulla on yhtäläinen tarve ja oikeus tulla huomioiduksi ärsyttävine tapoineni kuin sillä toisellakin.

Vierailija
1915/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö nää peräkylän maalaispojat oo luonteeltaan vähän tönkköjä, jurnuttajia, hiljaisia ja sisäänpäin lämpeneviä. Itse olen pienestä kaupungista ja siellä kyllä jotkut paikalliset miehet on juuri tuollaisia. Etenkin se sisäsiittoisuus. Ei voi tai osata olla ystävällisiä /kohteliaita kenellekään uudelle etenkään jos ei ole samoilta kyliltä. Ei sovi tuo Eelis tuon perusteella kyllä tonne Helsinkiin..

Haha. Siinä oli taas ennakkoluuloista vuodatusta. 

Ennakkoluuloista kun mulla on itellä tietoa ja kokemusta asiasta? HAHA. Sanoin myöskin että Eelis ei sovi tuon perusteella tonne asumaan. Taitaa ikävästi olla sulla ongelmia luetun ymmärtämisessä.

Vierailija
1916/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko asiantuntijat parittaneet Heidin ja Mikon vain siksi, että molemmat ovat korkeasti koulutettuja sekä molemmat arvostavat perhettä ja läheisiä ihmisiä? Ihmeellistä, kun mielestäni sen huomaa heti kuinka erihenkisiä he ovat... Ei se pelkkä sama koulutustaso ole tarpeeksi riittävä yhteenliittämisperuste.

Mielestäni asiantuntijat olisivat voineet arvioida samanhenkisyyttä jo ihan pukeutumistyylien, asumisen ym. perusteella.. Heidistä tulee olo, että hän pitää vintage-tyylistä (vaatteet, asunto vanhassa puutalossa). Mielestäni todella ihana ja hänelle sopiva tyyli. Mikko taas enempi sellainen perusrivitalossa asuva ja auton tärkeää olla Audi (luulen, ettei Heidi niinkään välitä esim. autoista tai niiden merkeistä).

Vierailija
1917/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milla ei siis ajattele toisia yhtään, vain itseään. Oksettava nainen.

Itsekästä kertoa mieskaverille tuollalailla siviilisäätynsä muutos

Itsekästä miestään kohtaan kutsua paikalle joku oma miespuolinen ihailijansa

Itsekästä pyytää Kimmoa kehumaan itseään

Itsekästä ettei keksi Kimmosta mitään varsinaista hyvää sanottavaa, kuin "hyvä että oot ihana mulle kun mä oon niin ihana niin siks oot".

What a bitch.

Siinä on kuitenkin eroa, tekeekö tuon siksi että ei vain ole tullut ajatelleeksi, että saattaa satuttaa muita, vai siksi, että ei yhtään välitä, loukkaantuuko joku.

Jos ei ole vain tullut ajatelleeksi, niin pystyy oppimaan ja muuttamaan käytöstään, jos haluaa. Ja jos joku uskaltaa kertoa, että käytös oli loukkaavaa. Saa nähdä, onko Kimmosta tähän. 

Ei minusta Milla bitchiltä vaikuta, saati että tarkoituksellisen ilkeältä. Ainoastaan ajattelemattomalta.

Vierailija
1918/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette tiedä mitään ohjelmien teosta selkeästi :D Kyllä se Millan kaveri varmaankin etukäteen tiesi että kuvaajat on paikalla ja Milla on mennyt ohjelmassa naimisiin. Käytös voi olla tönks tönks henkilön junttiuden tai ujouden /kameroiden takia. Kimmo on muuten kiva tyyppi, mutta hänessä ei tunnu olevan jämäkkyyttä ja munaa tarpeeks. Jotenkin ujo, varovainen ja mielistelelijä. Tylsäksi kävisi elo. Samuelissa on sitä itsevarmuutta, ei tarvisi jännittää esim matkalla että löytääkö nyt oikean tien meille yms. Kun Kimmo taas komppaa vieressä että joo, mennään vaikka sinne, se on ihan hyvä. Ota hyvä ihminen ohjat käsiin! Et ole mikään pikkupoika enää.

Vierailija
1919/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua ne juhlat! :D Kimmo epätoivoisena pyysi päästä keittiöön auttamaan, mutta lupaa ei myönnetty :D Olisin vaan mennyt ja Eelis olisi saanut norua perässä jos olisi halunnut. Se "musa olis kiva" oli huippu. 

Vierailija
1920/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän kukaan nyt väitä, että tarvitsee toinen äiti olla, mutta pointti on se, että jos toisen tapa on se, että laittaa suodatinpussin roskiin heti kahvin valmistuttua ja toisen tapa laittaa se roskiin myöhemmin niin mikä oikeus tällä "nopeammalla" on alkaa motkottaa asiasta? Todennäköisesti tässä nyt ei ole kyse siitä, että kyseinen mies ei lainkaan ikinä missään vaiheessa laittaisi sitä roskiin, vaan hänen tapansa vain on erilainen. Sama nyt vaikka kenkien kanssa, jos toisen tapa on vaikka säilyttää kenkiä eteisessä lattialla ja toinen laittaa ne aina hyllyyn niin kuka määrää mikä on oikea tapa. Itse olen sitä mieltä, että se kumpi on yleisesti ottaen pikkutarkempi siisteydestä niin joutuu sitten valitettavasti myös kestämään sen, että se toinen, joka luonteeltaan ei ole yhtä tarkka, ei tule koskaan muuttumaan yhtä tarkaksi kuin itse on. Jos perusluenne tässä siivousasiassa ei ole tarkka niin siksi se ei ikinä muutu ja se on fakta. Ja silloin vain on kaikille parempi että se tarkempi tekee vähän enemmän itse kuin jatkuvasti motkottaa asiasta ja siten myrkyttää koko suhteen. Toki se toinenkin voi yrittää vähän, sitä en sano, mutta tässä Tiinan käytöksessä nyt vain tuntui vähän kärjistyvän se seikka, että hän heti suhteen alussa aloittaa moittimisen lähes joka asiasta - ja tuolla tyylillä suhde ei kauaa kestä.

Ketju on lukittu.