Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
1841/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän mietityttää, että tapaavatko nämä asiantuntija lainkaan pareja ennen kuin päättävät laittaa heidät naimisiin. Ymmärrän, että on helppo vain ruksia joitain ominaisuuksia ja arvoja arvokartalle ja sitten vain pohtia miten "ihanan samanlaisia mutta sopivassa suhteessa erilaisia" parit ovat.  Vaan se käytäntö kun on toinen.

Kävikö kenelläkään asiantuntijalla mielessä, että Kimmo voi toki pitää matkustelusta, mutta se ei tarkoita että hän viihtyisi päsmäröivän ja jätkämäisen Millan kanssa. Kävikö kenelläkään mielessä, että Milla saattaisi itsenäisenä naisena nimenomaan arvostaa puolisoa, joka osaa tarttua toimeen ja tehdä päätöksiä? Tai kävikö kenelläkään mielessä, että Heidi arvostaa enemmän älyllistä keskustelua, kuin farmariaudia?

Olisi mukavaa, että mukana olisi psykologin lisäksi joku jolla on elämänkokemusta tai vähintään joku jolla on näkemystä vähän muualtakin kuin ylemmästä keskiluokasta. Luulen, että esim. yksi lastenvalvoja voisi tarjota tälle konseptille paljonkin näkökulmia.

Ensimmäisessä jaksossahan näytettiin niitä asiantuntijoiden ja osallistujien välisiä keskusteluja vaiheessa, jossa valitsivat pareja toisilleen. 

Tuskin niissä keskusteluissa on käyty kovin tarkkaan läpi toisten mieltymyksiä, jos eivät ole siinä jo hoksanneet ettei Milla jaksa jees jees-meininkiä. Varmaan on vaan kyselty niitä näitä ja suodatettu kaikki vastaukset hienojen teorioiden ja testien läpi. 

Millasta on varmasti näkynyt haastatteluissa myös se toinen, lempeä puoli. Ehkä he luottivat siihen, että Milla näkisi oman "kovuutensa" olevan vain yksi ominaisuus, jonka pohjalta ei kannata alkaa suodattamaan elämänkumppaneita. Jos nämä kaksi olisi laitettu pakkoavioliittoon vuosiksi, luulen että he olisivat osanneet nauttia elämästä ja toisistaan ja kasvattaa vielä tasapainoisia lapsiakin. Mutta nyt pitäisi näköjään löytää jokaiselle sellainen kumppani, joka tunnistaa ja hyväksyy perusluonteen ja sitten vielä sopivasti myötäilee ja taitavasti tasoittaa niitä terävimpiä kulmia. Aikamoinen haaste, kenelle tahansa.

Vierailija
1842/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua nauratti se keskustelu futismatsista.

"no millasta oli katsoa?"

"no oli kyllä aika tylsää"

"ai tylsää.. niin se toinen puoliaika oli aika tylsä"

Ei tainnu ihan sitä tarkottaa. Heidi parka. Ei mennyt kyllä nappiin tämä parinvalinta.

Toisaalta me emme tiedä, oliko ajatus matsia katsomaan lähtemisestä pariskunnan oma, vai tuotantotiimin ehdotus. Joa jos Heidi on kuvauspäivänä edelleen ollut toipilaana, niin jotain vauhdikkaampaa keskenään tekemistä ei ole voinut järkätä.

Siis Mikko esittelee Heidille harrastuksiaan. Jos Heidi ei välitä jalkapallosta, niin tottahan sen katseleminen on tylsää. Ei se tietenkään tarkoita mitään tämän suhteen kannalta. Pariskunnalla saa ja on hyvä ollakin ihan omia mielenkiinnon kohteita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1843/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin keskustelussa vilisee termi white trash. Minkä ikäisiä te olette jotka tätä käytätte? Todella sivistymätöntä. Termi ei sovi suomalaiseen yhteiskuntaan ja sen käyttö osoittaa kirjoittajan tarvetta ylemmyyden tuntoon.Mielenkiintoista olisi tietää miten opitte ajattelemaan toisista ihmisistä tuolla tavalla? Onko lapsuuden perheessäsi arvioitu toisia ihmisiä kovaan ääneen? Tällaista ei ollut 90-luvulla. Ei vaikka some olisi ollut olemassa. Ihmisistä on tullut kovempia ja pinnallisia.

Vierailija
1844/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi on liian itsellinen ja päämäärätietoinen siihen miestä beesailevan kiltin pikkuvaimon rooliin, johon Mikko hänet telkkarissa nähdyn perusteella sijoittaa (tai ainakin meidät saadaan asia niin näkemään). 

Millasta en ota tolkkua, onko oikeasti huoleton taivaanrannanmaalari vai nauravan pinnan alta vaativa nirppis. Kimmo vaikuttaa varsin symppikseltä, mutta hillitty temperamenttityyppi ei välttämättä istu Millan kanssa yksiin.

Heidi ei malttaa olla mikromanageroimatta kaikkea ja uhkaa kävellä Samuelin yli. Hoksaa kuitenkin paikkailla hösäämistään jälkikäteen. Samuel tekee kovasti hommia suhteen onnistumisen eteen, mutta ei välttämättä kerro ääneen koko totuutta siitä, miten kovaa itsensä tsemppausta se välillä vaatii.

Vierailija
1845/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo on aivan upean herrasmiesmäinen ja suorastaan hot.

Vierailija
1846/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto se Mikon sönkötys, melkein kuin Kimi Räikkönen "sit tulee futiksen em, sit olympialaiset, sit tulee mitälie (narinari) hehheh olinpas hauska," pusu pusu pusu.  

Vierailija
1847/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä Kainuun kunnasta Milla on kotoisin? Joku täällä aiemmin kommentoi että Milla on Kainuusta. Googlesta en löytäny muuta kuin että on helsinkiläinen.

Milla on Kuhmosta.

Vierailija
1848/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimmo on aivan upean herrasmiesmäinen ja suorastaan hot.

Älä nyt liioittele. Tai no jaa, se on aikalailla kuin mun mies, ehkä se sitten on herrasmies ja hot, pitääkin muistaa kehua. :D

Vierailija
1849/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee yli kaiken muun Tiinan pitkät pulisongit. Ajattelen vaan koko ajan, että kampaisi ne tiukemmin, kun pitää hiuksia paljon kiinni ylöspäin tai edes selkeästi pois korvan edestä. Pikkumaista, mutta tää olisi mun ja Tiinan suhteessa dealbraker :D

Vierailija
1850/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milla on Kuhmosta.

No tämä selittääkin... Kaikki kaksi mun tuntemaani kuhmolaista on hmmm... persoonallisia ja eksentrisiä. Siellä kaukana muusta maailmasta taitaa kasvaa vähän erikoiseen suuntaan.

Vierailija
1851/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi on ihana kumppani oikeanlaiselle tyypille.

Heidissä on näistä naisista eniten potentiaalia jäädä lapsettomaksi vanhaksipiiaksi. Niuho, omaan "erinomaisuuteensa" ihastunut opettaja, joka katsoo tavallisia miehiä nenänvartta pitkin.

Vierailija
1852/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko muille sellainen fiilis, että Millan persoona muuttui jotenkin erilaiseksi heti kun vieraat oli paikalla? En osaa selittää, mutta aiemmin Milla on ollut jotenkin hieman aneeminen, mutta tuolla yhtäkkiä paljon eloisampi ja puhuikin enemmän. Aivan kuin olisi ollut joku esitys päällä, kun käski Kimmon pitää puheen, jossa piti kehua Millaa. Yrittikö se hakea niillä kehuilla huomiota, vai mikähän olin syynä?

Kyllä minäkin olen erilainen oman, tutun ystäväpiirin seurassa kuin puolituntemattoman miehentekeleen. Jäykkyys katoaa välittömästi, kun ystävät on ympärillä.

Vierailija
1853/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muu miettinyt, voisko Heidi ja Kimmo sopia toisilleen..? En tiiä, musta tuntuu että ne vois olla sopivan erilaisia mut kuitenki perusarvot samanlaisia :)

Vierailija
1854/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua nauratti se keskustelu futismatsista.

"no millasta oli katsoa?"

"no oli kyllä aika tylsää"

"ai tylsää.. niin se toinen puoliaika oli aika tylsä"

Ei tainnu ihan sitä tarkottaa. Heidi parka. Ei mennyt kyllä nappiin tämä parinvalinta.

Mikko parka. Nainen ei edes yritäkään ymmärtää miehen harrastuksia, kuten jalkapalloa. Silti miehen pitäisi olla kiinnostunut naisen vouhotuksista ja kotkotuksista.

Vierailija
1855/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että Mikko ja Heidi jatkavat ainakin ohjelman lopussa (eroten ehkä sitten sen jälkeen jos Mikon tindertouhut on totta) koska muuten noi jaksojen kuvaukset paljastavat koko jutun. Loppujaksoissa aika paljon Heidin ja Mikon riitelystä tmv.

Vierailija
1856/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina ja Samuel on jo riidelleet, ainakin vähän. Muut eivät ole vielä siinä vaiheessa.

Vierailija
1857/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidille voisi sopia espnajalainen mies. Toisaalta sopisiko hänelle sitten se machokulttuuri, voisi ehkä tykätäkin että mies vie, mutta kohtelee silti hyvin. Ja Heidi tykkää ilmeisesti tanssista, joten ehkä niistä piireistä voisi löytyä, vaikka miehiä taitaakin olla vähän ja heistäkin kova kilpailu. voisin kuvitella Heidin myös enemmän valtiotieteilijän kanssa tai humanistin, mutta joka hyvässä virassa, jotta voi katsoa miestään ylöspäin. Heidi taisi sanoa, että ihmetteli että hänet on laitettu pankkiirin kanssa yhteen, kun on sellainen löyhälompakko, mutta miehet yleensäkin kyllä tarkkoja rahasta. Hitsi, jso Mikko ei tajua, että Heidi haluaa muutakin kuin niitä pikupusuja, alkoi huomaamaan Heidistä että nyt riittää! 

Vierailija
1858/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee yli kaiken muun Tiinan pitkät pulisongit. Ajattelen vaan koko ajan, että kampaisi ne tiukemmin, kun pitää hiuksia paljon kiinni ylöspäin tai edes selkeästi pois korvan edestä. Pikkumaista, mutta tää olisi mun ja Tiinan suhteessa dealbraker :D

Huh, en ole ainoa!!! Oon miettinyt samaa. Toki kaikissa on pieniä juttuja, jotka häiritsee, mutta niille sokeutuu ajan kanssa. Mutta tää on jotenkin liikaa. Mitätön asia, tiedän.

Vierailija
1859/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla aika karvainen nainen ;)

Vierailija
1860/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hyi en luottaisi sinkkumieheen, jolla on kissa!! Ja myöskään en oikein pidä heidistä, luulee itsestään vähän liikaa. Tuntuu et on jo luovuttanut Mikon suhteen.

Tiina voisi kyllä vähän löystää. Mulla oli työkaverina mies, joka ei osannut tehä mitään kun vaimo teki kaiken. Ja olis ihan hirveä häpeä, jos mun mies olis sellainen. No onneksi Samuel on asunut yksin ja vaikuttaa muutenkin ihan huipputyypiltä.

Milla ja Kimmokin alkaa jo lämpenemään. En kyl ymmärrä kimmon vessaa!! Hyi! Mun mielestä he ovat tasapainoisin pari.

Mut on muuten jännä, kun keskustelu muuttunut aika paljon. Haukutut onkin lemppareita! Mut joo ei saa antaa ensikohtaamisen liikaa vaikuttaa!

Ketju on lukittu.