Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
1801/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millan bissekaveri Eelis on niin nolo :D Paistaa kilometrin päähän vitutus Millan menetyksestä.

Vierailija
1802/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiinalla ja Samuelilla on aito meininki, mä tykkään. :D Asiathan on vallan mainiosti jos ainoa asia joka ärsyttää on märkä tiskitaso! Noilla tulee menemään hyvin.

Ja vääränlainen tiskiharja ja matkalaukun laittaminen sängylle ja kenkien jättäminen keskelle lattiaa ja remontin tekeminen väärin. Näin ensimmäisen yhdessä asutun päivän jälkeen. Tai ei edes päivän, vaan niiden tuntien ajan, mitä kuvausryhmä on paikalla ollut.

Väitätkö, ettet muka itse ole samanlainen? :D Siis, kun "arki" koittaa? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1803/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten yhdestä tapetin poistosta saadaan noin vaikeaa? Sitä seinää sitten maalataan varmaan seuraavat 2 jaksoa. Ihme jos väristä päästään edes yhteisymmärrykseen. Ja se oli ihan kiva tapetti, en ymmärrä miksi piti ruveta repimään pois. 

Joo, toivottavasti oli vain tahallista draamaa, tuollainen hajoilu ja liki panikoituminen ei ole kovin hyvää toisen huomioon ottamista, itse ottaisin ikävänä epäluottamuksen osoituksena.

Vierailija
1804/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä miehiä pitäis koittaakaan miellyttää? Tiina on mikä on, aivan naurettavaa pelleilyä olla hiljaa jostain kohteliaisuudesta miehille. Mies haluaa pillua, joutuu kuuntelemaan narinaa. Näin se on aina ollut ja tulee aina olemaan. Jos mies ei oo joku ihmeen alfa.

Vierailija
1805/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, en tajua miksei voinut laittaa vaikka jotakin pyyhettä listan suojaksi... ei olis tarvinnut Tiinan nalkuttaa ja olis Samuel saanut rauhassa kastella sitä tapettia. 

On muuten tuntunu että nuo naiset tuntuu olevan hirveitä nalkuttajia muutenkin, viime kaudellakin ne naiset alko heti valittaa pikku asioista, no tällä kaudella nyt ei onneksi ainakaan Milla ja Heidi vaikuta semmosilta vielä näillä näkymin... 

Vierailija
1806/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos mies on alfa, niin se ei ole uskollinen, vaikka nainen ei sanoisi sanaakaan tapeteista tai vesilammikoista! :D

Vierailija
1807/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää millan kaverimies on perinteinen monta vuotta friendzonella kärsinyt betamies. Käy "kaljoilla" eli ystävä tarjoaa illan ja milla lähtee panomiehen matkaan. Mitään niiden välillä ei ole ollut näiden olet hyvä ystävä blaablaa kehujen lisäksi. Mies elää toivossa, että nainen ymmärtää tehdä aloitteen.

Vierailija
1808/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samia taisi vähän ajatus Tikkurilasta asuinpaikkana hiertää? Itse cityihmisiä?

Vierailija
1809/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samia taisi vähän ajatus Tikkurilasta asuinpaikkana hiertää? Itse cityihmisiä?

Yrittääkö joku täällä ihan tarkoituksella laittaa nimet sekaisin?

Vierailija
1810/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pulutossu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää kaikkien osallistujien älykkyysosamäärät, esim. Samuelin ja Tiinan välinen ero. Samuel vaikuttaa terävämmältä omasta mielestäni.

Oma äo:ni on 128, Mensan rajan ollessa 131, joten sanomattakin selvää, että vaikeahko on puolisoa löytää itselleen, jos en joistain asioista tingi.

Kun väität olevasi niin älykäs, luulisi sinun myös tietävän sen että Mensan testit eivät mittaa kovin monenlaista älykkyyttä.

Missäs niin olen sanonut, etten tietäisi? Rasahtiko kenties pahasti urpolla?

Edellisestä kommentistasi sai vaikutelman, ettet tiedä. Ja ylläoleva vastaus jo kertookin minkä laatuisesta älykkyydestä sinun kohdallasi on kyse :D

Vierailija
1811/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidin ja Mikon jatkuva pussailu ärsyttää jo ja todella paljon. Olisi edes välissä kunnon suudelmia, mutta jatkuvasti tuollaista lapsellisia pikkupusuja, jotka vaikuttavat todella teennäisille ja ällöille.

Vierailija
1812/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nyt Tiinaa haukutaan. Remontoiminen on hermoja raastavaa, meillä ainakin miehen kanssa olisi tullut sanaharkkaa tuossa moneen otteeseen. Olen myös Tiinan kanssa samaa mieltä siitä vesiasiasta. Oliko asunto Tiinan (tai saattoi olla vuokra-asuntokin), kamalaa jos sinne mennään loiskimaan vettä miten sattuu. Lattialla myös oli pyyhkeitä, mutta vettä tuli niin paljon että meni niiden yli tai pyyhe ei riittänyt. Samuel kuitenkin vain jatkoi hommaansa. Olisi kuunnellut asunnon omistajan (tai päävuokralaisen) näkemystä. 

Varmasti pariskuntia on eronnutkin remonttiriitojen takia. Tiinan ja Samuelin riidat tuossa oli aivan pientä ja Tiina ihan kiltisti sanoi asiansa, itse olisin ehkä jo korottanut ääntä kun se roiskiminen vaan jatkui. 

Ja joo, huomautti kengistä ja niistä keittiöhommista, mutta siis eikö saisi sanoa toiveitaan? Sit kärsitään 5 vuotta ja kompastellaan kenkiin jotka on levällään, kun ei uskalleta sanoa, että olisi hyvä kun ne laitettaisiin paikalleen. 

Eli täällä yksi Tiinan fani edelleen :D

Vierailija
1813/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta vaikutti että se Millan kaveri Elias vaan vittuuntui, kun oli kamerat paikalla. Vaikutti siltä,e ttä ei oltu varoitettu lainkaan. Siksi istui selin kameraan eikä uskaltanut sanoa mitään. Itseänikin vituttaisi samassa tilanteessa. 

Ihan turha spekuloida oliko salaisesti rakastunut Millaan tuon parin minuutin tv-ajan perusteella.

Vierailija
1814/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkoi käydä Mikko sääliksi. Näytti siltä, että hän yritti pussailemalla saada Heidin hyväksyntää. Pussaili, koska kärsi Heidin vittuuntuneisuudesta ja etäisyydestä.

Mutta eipä onnistunut. Heidi vain vittuili sitten niistä pussailuyrityksistäkin.

Vierailija
1815/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla kaveripiirineen on kyllä melkosta white trash -porukkaa, kävi jo vähän sääliksi hyvätapaista ja sivistyneesti käyttäytynyttä Kimmoa.

Vierailija
1816/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmolle soisin mukavan naisen.

Vierailija
1817/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja miten uskomaton myötähäpeä mulle tuli niistä Millan "ratkiriemukkaista" synttäribileistä. Olin ihan totta aidosti punastunut häpeästä.

Se Millan kaverimies, wtf? Äijä nolasi itsensä telkkarissa pahemman kerran, kun ei edes peruskäytöstapoja löytynyt niin paljon, että olisi voinut Kimmoa kätellä normaalisti (Kimmo teki aloitteen) ja jutustella jotain small talkkia vähän kameroiden edessä. Nyt vaan tuntuu, että tyyppi kiukutteli siinä kun pikkulapsi (istui selkä Kimmoon päin ja ryysti kaljaa).. Awkward!

Mitään kiusallisempaa tilannetta ei varmaan koko EA- historiassa ei varmaan ole ikinä ollut kun se Kimmon ja kaverimiehen väkinäinen "juttelu" Millan touhutessa jotain keittiössä.

Muutenkin jotenkin tuntuu, että Kimmo on Millalle jotenkin liian sivistynyt. Millan kaveripiiri näytti muodostuvan aikamoisista wt-tyypeistä, ja oli ihan selvää, ettei Kimmolla ole sellaisten kanssa mitään yhteistä. Ei varmaan Millankaan kanssa.

Vierailija
1818/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pulutossu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää kaikkien osallistujien älykkyysosamäärät, esim. Samuelin ja Tiinan välinen ero. Samuel vaikuttaa terävämmältä omasta mielestäni.

Oma äo:ni on 128, Mensan rajan ollessa 131, joten sanomattakin selvää, että vaikeahko on puolisoa löytää itselleen, jos en joistain asioista tingi.

Kuulostat ihan mun viisitoistavuotiaalta pojaltani. Hänellä toki vielä on toivoa. 

Vierailija
1819/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millan bissekaveri Eelis on niin nolo :D Paistaa kilometrin päähän vitutus Millan menetyksestä.

Huvittaa tää dissaus! Ois muukin kuumottanu,jos oisin samassa tilanteessa.Suoraan ovella huikataan et pääset nyt telkkariin.Mulla ois jääny pirskeet väliin.

Vierailija
1820/8622 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea kaikkia kommentteja, mutta törkeä se Millan kaveri mies. Katselee vaan ikkunasta ulos, eikä edes yritä ottaa kontaktia Kimmoon. Kimmon vähän vaikea puhua toisen selälle. Ja ei edes onnitellut, kun Milla kertoi mennensä naimisiin, ei kysynyt mitään. Ihme tyyppi.

Ketju on lukittu.