Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Vierailija kirjoitti:
Ei Samuli ole mikään tossukka. Ei varmasti jää toiseksi Tiinalle, siitä on ollut jo viitteitä. Itse en ole "viehättynyt" Samulista yhtään.
Ei pidä ollakaan mikään tossukka tuollaisen idiootin edessä kuten Tiina on. Samuel älyää asiat paljon paremmin kuin Tiina, joka tarttuu kaikkiin epäolennaisuuksiin ja alkaa niistä jankkaamaan. Hermothan siinä menee.
"...Mulla on kaapissa pari Coronaa
jos meil ei juttu muuten lennä..."
Milla & Se "kaverimies" 😁
Kiinnostaisi tietää kaikkien osallistujien älykkyysosamäärät, esim. Samuelin ja Tiinan välinen ero. Samuel vaikuttaa terävämmältä omasta mielestäni.
Oma äo:ni on 128, Mensan rajan ollessa 131, joten sanomattakin selvää, että vaikeahko on puolisoa löytää itselleen, jos en joistain asioista tingi.
Vierailija kirjoitti:
Tiinasta. Mä en koe sitä mitenkään nalkuttavana. He molemmat tietävät, että Tiina on järjestyksen nainen ja Samuel on sen hyväksynyt. Kyllä muaki vituttais jos joku heittäis valkoiselle päiväpeitolle matkalaukun mitä on rullattu liassa. Ne renkaat voi todella olla likaiset ja öljytty. Kivempi siitä sanoa kuin vittuuntuneena pestä myöhemmin. Paljon reilumpaa. Ja sama siitä vedestä... jos on oma asunto, niin ei sitä ihan hevillä halua että menee pilalle seisovasta vedestä. Meillä aikakin meni päivässä taso pilalle, tursui kosteudesta. Joo, huonosti silikonia. Mielummin sanoo ku kiroo jälkeenpäin. Toisille toiset asiat vaan on tärkeitä. Arvostan Tiinan tapaa huikeesti.
Niin, on myös eroa miten asiat sanoo. Toiseen voi myös luottaa, eikä pitää sitä omaa tapaa parhaana mahdollisena. Samuelhan ei heittänyt matkalaukkua valkoiselle päiväpeitteelle, vaan Tiina oletti, että hän tulisi heittämään ja lisäksi Tiina otti vielä esille aiemmat matkalaukku-episodit, sen sijaan että hän olisi vain hakenut sen rätin siihen sängyn päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukiko siitä Jouni-jutusta jopa lehdessä vai muistelenko väärin :o
Ainakin Jouni flirttasi ohjelmassa kovasti kameralle ja jutteli kuvaajille, siis ihan ohjelmassa näytettiin. Mari myös kommentoi, että Jounin naama menee norsun*****le, kun kuvausryhmä lähtee.
Jouni vanha kunnon pelimies!! =)
Jouni käy samassa Prismassa ku mä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tuota Tiinan kritisointia, onko muka jotenkin reilumpaa esittää ensin ystävällistä ja alkaa se nalkutus sitten kun mies on jo rakastunut? Mä luulen, että Samuel riisuu Tiinan aseista ja Tiina oppii ettei Samuelia vastaan tartte hyökätä, koska Samuel on niin lutuinen.
Tiina on fiksu kun ei esitä mitään. Ei se kannata. Samuel, se on ota täi jätä :) Miksette ole naiset pokanneet Samuelia, jos hän kerran noin ihana teistä on? Veikkaan, että teistä hän ois ollut liian nynny :)Ööh, ei se mielestäni ole esittämistä vaan hyviä tapoja ja toisen kunnioittamista, jos joka asiasta ei nalkuta. Enkä reiluudesta tiedä, tässä kai kukaan ei puhunut esittämisestä mitään, vaan siitä että jos alussa on jo noin joustamaton ja arvosteleva niin mitä onkaan vähän ajan kuluttua. Mutta siinä ainakin olet oikeassa, että tuleepa luonne sitten heti selville mutta voihan toikin olla vielä "kaunisteltu" versio hän oikeasta luonteestaan.
Miten niin joustamaton ja arvosteleva? Ihan tavallinen nainen minun mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää kaikkien osallistujien älykkyysosamäärät, esim. Samuelin ja Tiinan välinen ero. Samuel vaikuttaa terävämmältä omasta mielestäni.
Oma äo:ni on 128, Mensan rajan ollessa 131, joten sanomattakin selvää, että vaikeahko on puolisoa löytää itselleen, jos en joistain asioista tingi.
Kun väität olevasi niin älykäs, luulisi sinun myös tietävän sen että Mensan testit eivät mittaa kovin monenlaista älykkyyttä.
Sietämätön jakso. Tässä miesnäkökulma tilanteeseen.
Heidillä ja Mikolla ei ole tulevaisuutta. Itseasiassa Heidistä rupeaa näkymään Mikkoon kohdistuva vastenmielisyys, vaikka hän yrittääkin sitä kohteliaisuuttaan peittää.
Mikko on lapsellinen, ei osaa lukea Heidin tunteita ja on henkisesti ryhditön. Pehmeät miehet ovat minusta kivoja, mutta Mikko ei ole pehmeä vaan taikinamainen, sielullisesti löllö. Kaiken hyvän päälle hän rikkoo Heidin fyysisiä rajoja. Kannattaisi odottaa naisen aloitteita eikä käydä kyselemättä suulle.
Vihonviimeinen temppu oli raahata Heidi ö-luokan futismatsiin. Tuossa vaiheessa pitäisi jo olla selvää, että nainen ei ole penkkiurheilija. Miehen tulisi huomioida se. Puolisoiden erilaisuus ei ole ongelma, jos puolisot sen ymmärtävät ja osaavat kunnioittaa toistensa erilaisuutta. Mikko ei ymmärrä tai osaa. Hän tahtoi Heidin ihailemaan omaa suoritustaan. Se on merkki itseriittoisuudesta. Mikolle vinkiksi, että pelkällä pusuttelulla ja omalla siirapilla ei pitkälle pääse. Täytyisi myös osata lukea naista ja huomioida tämä.
Kimmo on tasapainoinen perusmies. Hän ei tuo itseään esiin, mutta osaa käyttäytyä perustahdikkaasti ja yrittää huomioida ympäristönsä. Kimmosta joku saa lapsilleen hyvän isän ja vakaan kumppanin. Valitettavasti Milla vaikuttaa Kimmolle liian kypsymättömältä. Hän elää vielä teinipissisvaihettaan, suuren kaupungin uutuutta. Parilla ei myöskään kohtaa kemiat. Se näkyy Millan jatkuvana etäisyydenottona. Aivan kuin hän itsekin ymmärtäisi, että Kimmo on perusmukava mies, jota pitäisi osata arvostaa, mutta kun ei osaa niin ei osaa. Se on niitä miehen ja naisen kohtaamisen ristiriitoja.
Samuelissa on ryhtiä ja aikuismaista henkistä syvyyttä. Ryhtiä on niin paljon, että jos Tiina jatkaa nalkuttamistaan, Samuel livahtaa ulos yhteistaloudesta kuin Mikon kissa sängyn alle. Jotkut miehet kestävät naisen nalkuttamista, kokevat sen joskus suorastaan kotoisaksi, mutta Tiinalla homma menee yli. Tiinan mukavasta ulospäinsuuntautuneisuudesta tulee taakka, jos se stressitilanteissa tai joustoa vaativissa tilanteissa muuttuu hyökkääväksi huomautteluksi.
Heidin ja Samuelin kannattaisi avata suunsa ja vetää rajansa. Elo käy raskaaksi myötäilemällä kumppanin huomioimatonta käytöstä.
pulutossu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun väität olevasi niin älykäs, luulisi sinun myös tietävän sen että Mensan testit eivät mittaa kovin monenlaista älykkyyttä.
Missäs niin olen sanonut, etten tietäisi? Rasahtiko kenties pahasti urpolla?
Pakko munkin analysoida parit:D
Milla: luulee itsestään liikoja, luulee olevansa täydellinen match, todella kaunis jne. Ei ole mielestäni yhtään kaunis, ei hyväkäytöksinen eikä kiinnostava ihmisenä ainakaan näiden jaksojen perusteella.
Kimmo: Hyväkäytöksinen!! Liian miellyttämisenhaluinen, jeesjees-mies, perässävedettävä, raskas puolisona!
Yhteiselo: ei tule mitään, Milla ei tajua Kimmon hyvyyttä, luulee olevansa paljon paremman arvoinen, ei ole.
Mikko: Rasittava, luulee kans liikoja ulkonäöstään jne. Ei osaa keskustella. Luulee olevansa kaikkien naisien unelmamies, ei todellakaan ole!
Heidi: Ihana!!!! Kaunis, fiksu, hyväkäytöksinen, kaipaisi syvällistä, kulturellia miestä, joka osaa keskustella. Mikko aivan väärä mies hänelle.
Samuel: Ihana!!! Komea, fiksu, hyväkäytöksinen, hyvä keskustelemaan. Ansaitsee paljon parempaa kuin Tiina! Ei toinen voi käyttäytyä törkeästi ja nalkuttaa joka asiasta ja Samuel hyväkäytöksisenä sietää tämän.
Tiina: Kaunis. Iloinen. Pilaa hyvän suhteen tuolla "teko"nalkuttamisella. Eikö osaa rentoutua ja nauttia vain?? Tuo ei ole hauskaa pidemmän päälle, vaikka ei tosissaan nalkuttaisikaan. En ihmettele, että on sinkku, jos käytös tuota tasoa.
..jatkan vielä, että mielestäni HEIDI ja SAMUEL olisivat täydellinen pari!
Vierailija kirjoitti:
..jatkan vielä, että mielestäni HEIDI ja SAMUEL olisivat täydellinen pari!
Minusta Samuelissa on liikaa nössöyttä Heidille. Jos ois jämäkämpi ei varmaan olis tässä ohjelmassakaan, mutta sitten sopisi varmasti Heidille.
Vierailija kirjoitti:
Tiinalla ja Samuelilla on aito meininki, mä tykkään. :D Asiathan on vallan mainiosti jos ainoa asia joka ärsyttää on märkä tiskitaso! Noilla tulee menemään hyvin.
Ja vääränlainen tiskiharja ja matkalaukun laittaminen sängylle ja kenkien jättäminen keskelle lattiaa ja remontin tekeminen väärin. Näin ensimmäisen yhdessä asutun päivän jälkeen. Tai ei edes päivän, vaan niiden tuntien ajan, mitä kuvausryhmä on paikalla ollut.
Nojoooo, itse olen raahannut tapailuvaiheessa/seurustelun alkuvaiheessa miehen katsomaan hevosia, jopa kokeilemaan ratsastusta :D ja crossfit-salini avoimiin treeneihin. Vaikka tiedän, ettei miestä kumpikaan harrastus kiinnosta. Innolla tuli mukaan, kun halusi nähdä mitä teen kaikki illat. Samoin minä olen kokeillut miehen mieli tietokonepeliä ja käynyt hänen liikuntaharrastusta katsomassa ja kokeilemassa. Vaikka kumpikaan ei kiinnosta. Silti se vain "kuuluu" parisuhteeseen, se, että tutustutaan ennakkoluulottomasti toisen kiinnostuksenkohteisiin. :) Tämä siis sille kommentoijalle, jonka mielestä oli Mikolta viimeinen virhe viedä H harrastustaan katsomaan.
Minusta Milla edelleen hoiti tuparit huonosti. En todellakaan tarkoittanut että hän kikattelisi kaverimiehen kanssa samalla kun Kimmo hääräisi keittiössä, mutta olisi osallistunut keskusteluun ja sosialisointiin, viritellyt yhteistä keskustelua miesten välille.
Tuo Kimmo on muuten ihan samanlainen kun mun kaverin mies. Vähän treenatumpi kyllä, mutta tukkaa myöten ovat kuin veljiä samalla luonteella varustettuina :D
Jakso 4/10
TOPIT +++:
Kimmo, hieno käyttäytyminen vaikeassa tilanteessa Millan bileissä. Ihanan kiltti, huomioiva ja huolehtiva, kunpa Milla arvostaisi enemmän.
FLOPIT ---:
Tiina, turha nalkuttaminen monesta pikku asiasta jo suhteen tuossa vaiheessa ärsyttää. Viime jaksossa ihatuin Tiinaan, nyt vihastuin.
Milla, ei tunnu arvostavan kilttiä miestään.
Muut kolme aika neutraleeja tässä jaksossa.
Tiinan energia ja kommunikointi on jotenkin päällekäyvää, Samuel pystyy siihen toistaiseksi vastaamaan. Mutta pidemmän päälle ei toimi se, että toinen joutuu lepyttelemään ja tasoittelemaan mielensäpahoittajaa. Heillä on kuitenkin ollut syvällisiä keskusteluja ja kumppanuuttakin sekä fyysistä kipinää, joten mahdollisuuksia vielä on. Kumpa Tiina vähän relaisi ja rauhoittuisi.
Siitä lattian kastumis-jankkaamisesta. Olisin vain sanonut, että annas kun laitan siihen kunnon suojan, koska minua huolestuttaa että vettä menee listan väliin. Miksi katsoa vierestä ja päivitellä.
Vierailija kirjoitti:
Omituinen ajatus. Tunnen useammankin Mensan jäsenen, jokaisella heistä on elämänkumppanit. Lisäksi tunnen vielä paljon enemmän hirvittävän fiksuja ihmisiä, jotka eivät ole mihinkään älykkyystesteihin vaivautuneet. Näistäkin suurin osa on suhteessa.
Ei kumppaneiden tarvise olla tasan yhtä älykkäitä. Ainahan parisuhteessa on eroja puolisoiden välillä: minä olen miestäni musikaalisempi, hän on minua sosiaalisempi. Jompi kumpi meistä on ehkä toista älykkäämpi, mutta tärkeintä on, että toimimme parina hyvin yhteen. Isot erot älyssä voivat tämän yhteensopivuuden toki tuhota, mutta koska älykkyystestit ovat osa EA-formaattia, uskoisin kaikkien pariskuntien olevan suunnilleen samalla tasolla tässä suhteessa.
Eilisessä jaksossa tuli fiilis ettei Heidi jaksa jatkuvaa pussailua. Heidin ja Mikon ollessa sohvalla Heidi sanoi "Älä pussaa". Mikko ei sillä sekunnilla pussannut, mutta pian kiellon jälkeen taas kerran alkoi pussailemaan Heidiä.
Itseäni häiritsee katsoa heidän jatkuvaa pussailua. Toivottavasti ensi jaksoissa näemme vähemmän pussailua ja enemmän keskustelua.
Vantaa on lähiöö.