Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
1761/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minuakin ihmetytti se vatsatauti, onko sitä muka noin lievänä? Jos oli vain ripuli, koska vatsataudissa ei kyllä syödä ja katsella leffoja saati pusutella?! Mä olisin ehdottomasti viivyttänyt muuttoa, tossahan olis Mikko ja kameraryhmä samassa taudissa alta aikayksikön. :o vittumaista tartuttaa muita tuolla tavoin...

Se Millan kaveri oli rakastunut siihen. Oon niin varma :D Ehkä heillä oli panosuhde, ehkä ei. Mutta jotain tunteita sillä tyypillä varmasti oli Millaa kohtaan. Tosin minusta Milla olisi saanut viihdyttää omaa frendiään, eikä jättää äijiä keskenään mököttämään.

Vierailija
1762/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan näe Millan ja Kimmon välillä mitään. Kyllähän ne vaikuttavat toisiinsa tottuneen ja tykästyneen, mutta kaikki fyysinen läheisyys (se vähä mitä oli/näytettiin) oli jotenkin niin luonnottoman näköistä eikä mitään vetovoimaa näy. Milla vaikuttaa siirtyneen katumuksesta tollaseen rempseään hälläväliä-asenteeseen, tuntuu pitävän koko juttua vähän vitsinä.

Tiina vetää liian pitkälle ton mukahauskan pirttihirmuilun, alko itteeniki vituttaa ku katto. Onneksi Samuel on sen verran rento tyyppi, että osaa ottaa vitsillä. Tässä on kyllä riidan ainekset, jos Tiina ei suostu hellittämään tuota asennetta :D Toisaalta näiden kahden välinen kumppanuus ja hellyys pisti taas sydämen sulamaan jaksoin lopuilla :) Vaikeuksien kautta voittoon.

Heidillä alkaa selkeästi ihastus häilyä pois. Mikko oli kyllä huomaavainen kun huolehti, mutta onhan noi nyt ihan erilaisia ihmisiä. Heidi alkaa jo nojailla pusuista pois. Uskon oikeasti vatsataudin olleen vaan veruke, hyvin näytti ruoka maistuvan... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1763/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bissekaveri: "Musa ois ihan kiva"

Milla: "Niin ois"

Kimmo: "Niin"

Rento meininki! :D

Vierailija
1764/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkähän on ne perusteet, että Heidi ja Mikko on laitettu yhteen. Jotenkin ainakin tosi vastakkaiset vaikuttavat olevan kiinnostusten kohteiden perusteella. Heidi ilmeisesti aika kulturelli (näin kliseisen kieltenopettaja-hengessä), ei yhtään kiinnosta esim. urheilun seuraaminen. Musiikkimaku ja leffamakukin näköjään erilaiset tän jakson perusteella. Mitkä ne yhteiset arvot, joita Dunderfelt tai joku selitti heillä olevan, mahtaisivat olla ja riittääkö se. Just tuo kun vaikuttaa, että Mikko ei osaa keskustella yhtään mistään. Urheilusta varmaan osaisi ja haluaisi, mutta se ei tässä tapauksessa paljon auta.

Vierailija
1765/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimmo ja Milla on ihania! Sellasia aitoja rentoja Helsinkiläisiä, tykkään!

Niistä ei oikein saanut otetta kun oikeastaan tosi vähän näytettiin heidän keskinäistä kanssakäymistään, esmes näihin tapetoijiin verraten. Tuli vähän fiilis että kämppikset siinä järkkää jotain bileitä. Huomio keskittyi vähän liikaa tähän "bissekaveriin"..

Vierailija
1766/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti alussa Kimmosta ja Millasta tuli jotenkin parhaimmat fiilikset, jos heidän välilleen syntyy enemmänkin jotain niin todennäköisesti se on ainakin hiukan kestävämpää kuin näillä pareilla, jotka olivat jo hääpäivänä "umpirakastuneita".

Itse jotenkin muutenkin viehätyn enemmän miehistä, jotka ovat alussa vähän "etäisempiä" niin kuin Kimmo, kuin sitten taas Mikko, joka on hääpäivästä saakka ollut toisessa kiinni. Jotenkin vaan herää epäilys ettei se voi olla aitoa ja mitä sitten, kun se huumaa katoaakin ja "todellinen" luonne paljastuu. Kimmon kaltaiset miehet ovat jotenkin turvallisempi vaihtoehto. 

Kuinka kauan parit ovat tossa vaiheessa tunteneet, tuskin muutamaa viikkoa kauempaa. Jos Tiinasta paljastuu nyt jo tuollaisia puolia, niin mitä sitten, kun he ovat tunteneet kauemmin..

Toisaalta uskon, että Tiina ja Samuel ovat hyvä pari mutta ehkä enemmänkin tuntuu, että he haluavat parisuhteen ja perheen kuin että he haluaisivat juuri toisensa, niin kuin molemmat jo ensimmäisessä jaksossa sanoivat, että tuli mitä tahansa niin he ovat sitoutuneet toisiinsa.

Sehän se piti olla tämän ohjelman idea. Aivan älytöntä mennä sinne etsimään "sitä täysin oikeaa", kun naimisiin asti mennään ja sitten vain erotaaankin taas. Mihin ohjelmaa siinä tarvittiin?

Vierailija
1767/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Mikko vaikuttaa jotenkin seksinnälkäiseltä.. Enkä oo saanu siitä mitään otetta. Persoona puuttuu :0

Vierailija
1768/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Kimmo ei Millan mielestä ole ollut sytyttävän näköinen, niin en usko mihinkään seksisuhteeseen pullean kaveripojan kanssa. Rima on korkealla.

Toisella puolen ehkä elätelty silti toiveita, kun on saanut naurattaa Millaa.

Vierailija
1769/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yhdestä tapetin poistosta saadaan noin vaikeaa? Sitä seinää sitten maalataan varmaan seuraavat 2 jaksoa. Ihme jos väristä päästään edes yhteisymmärrykseen. Ja se oli ihan kiva tapetti, en ymmärrä miksi piti ruveta repimään pois. 

Vierailija
1770/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasen Tiinamaisen nalkuttamisen voi kestää siinä vaiheessa, kun sitä yhteistä taivalta on jo enemmän takana ja on nähty myös ne toisen hyvät puolet ja rakastuttu niihin. Mutta kun ollaan yli 3-kymppisiä (tunnettu max. kuukausi)  ja yksinasumistakin molemmilla on vuosia takana, ja myös ne omat vakiintuneet arjen tavat ja käytännöt. Niin jos heti alussa alkaa jäkättämään toiselle "vääristä tavoista" niin voin kuvitella, että jossain kohtaa Samuelin hermo kyllä pettää. 

Vierailija
1771/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikon ja Heidin välinen kanssakäyminen on oikeasti kiusaannuttavaa katsottavaa. En ihmettele enää yhtään, että juttu ei kestänyt.

Vierailija
1772/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minuakin ihmetytti se vatsatauti, onko sitä muka noin lievänä? Jos oli vain ripuli, koska vatsataudissa ei kyllä syödä ja katsella leffoja saati pusutella?! Mä olisin ehdottomasti viivyttänyt muuttoa, tossahan olis Mikko ja kameraryhmä samassa taudissa alta aikayksikön. :o vittumaista tartuttaa muita tuolla tavoin...

Se Millan kaveri oli rakastunut siihen. Oon niin varma :D Ehkä heillä oli panosuhde, ehkä ei. Mutta jotain tunteita sillä tyypillä varmasti oli Millaa kohtaan. Tosin minusta Milla olisi saanut viihdyttää omaa frendiään, eikä jättää äijiä keskenään mököttämään.

No tavallaan mutta ei olisi ollut myöskään kohteliasta kääntää selkää Kimmolle ja hihitellä kaverimiehen, joka on Millaan ihastunut, kanssa, Kimmon hääriessä keittiössä. Todellakaan.

Vierailija
1773/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samuli osaa leppymisen taidon, mutta oli mielestäni oikeasti lähellä räjähtää siinä tapetinpoiston loppupuolella. Kamerat ehkä estivät.

Vierailija
1774/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tuota Tiinan kritisointia, onko muka jotenkin reilumpaa esittää ensin ystävällistä ja alkaa se nalkutus sitten kun mies on jo rakastunut? Mä luulen, että Samuel riisuu Tiinan aseista ja Tiina oppii ettei Samuelia vastaan tartte hyökätä, koska Samuel on niin lutuinen.

Tiina on fiksu kun ei esitä mitään. Ei se kannata. Samuel, se on ota täi jätä :) Miksette ole naiset pokanneet Samuelia, jos hän kerran noin ihana teistä on? Veikkaan, että teistä hän ois ollut liian nynny :)

Vierailija
1775/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Samuli ole mikään tossukka. Ei varmasti jää toiseksi Tiinalle, siitä on ollut jo viitteitä. Itse en ole "viehättynyt" Samulista yhtään.

Vierailija
1776/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mikä mussa ärsyttää" kysyi Samuel. "Sä kastelet tiskipöydän" sano Tiina. Siis WHAT? Tollasista pirttihirmuistako miehet sit tykkää!

Mikko on ärsyttävä tamperetta honottava lääppijä. Varmaa ollut samanlainen kaikille naisilleen.

Milla ja Kimmo on ainoot aikuisen oloiset jotka lämpiävät normaalilla tahdilla eli pikkuhiljaa toisiinsa tutustuen. Paras pari.

Saatteko Mikon puheesta niin paljon selvää että joku tampereen murre siitä erottuis? Puhuu koko ajan hampaat kiinni toisissaan. Mua ällöttää se joka kerta kun se puhuu - siis mumisee - jotain. Ja vielä pienileukainen. Toi sen pulisonkivaimo vois tulla vähän vastaan ja laittaa ees joskus korkkarit jalkaan, kun niillä on niin suuri pituusero.

Kimmo tosi symppis, mutta huh miten suttuinen se sen suihku oli. Millalla ihme finnit 28-vuotiaaksi. Sekin on jotenkin suttusen olonen itse, ei kuitenkaan koti.

Tiina ja Samuel ei varmasti löydä parempaa ku toisensa. Uskon tähän kaksikkoon.

Vierailija
1777/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinasta. Mä en koe sitä mitenkään nalkuttavana. He molemmat tietävät, että Tiina on järjestyksen nainen ja Samuel on sen hyväksynyt. Kyllä muaki vituttais jos joku heittäis valkoiselle päiväpeitolle matkalaukun mitä on rullattu liassa. Ne renkaat voi todella olla likaiset ja öljytty. Kivempi siitä sanoa kuin vittuuntuneena pestä myöhemmin. Paljon reilumpaa. Ja sama siitä vedestä... jos on oma asunto, niin ei sitä ihan hevillä halua että menee pilalle seisovasta vedestä. Meillä aikakin meni päivässä taso pilalle, tursui kosteudesta. Joo, huonosti silikonia. Mielummin sanoo ku kiroo jälkeenpäin. Toisille toiset asiat vaan on tärkeitä. Arvostan Tiinan tapaa huikeesti.

Vierailija
1778/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli Samuelin ja Tiinan naljailusta vaan hyvä fiilis. Ovat ainakin selvästi luontevampia toistensa seurassa. Eiköhän jakson leikkauksellakin ollut osansa asiassa. Oon vissiin liian nalkuttaja itsekin.

Vierailija
1779/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinalla ja Samuelilla on aito meininki, mä tykkään. :D Asiathan on vallan mainiosti jos ainoa asia joka ärsyttää on märkä tiskitaso! Noilla tulee menemään hyvin.

Vierailija
1780/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tuota Tiinan kritisointia, onko muka jotenkin reilumpaa esittää ensin ystävällistä ja alkaa se nalkutus sitten kun mies on jo rakastunut? Mä luulen, että Samuel riisuu Tiinan aseista ja Tiina oppii ettei Samuelia vastaan tartte hyökätä, koska Samuel on niin lutuinen.

Tiina on fiksu kun ei esitä mitään. Ei se kannata. Samuel, se on ota täi jätä :) Miksette ole naiset pokanneet Samuelia, jos hän kerran noin ihana teistä on? Veikkaan, että teistä hän ois ollut liian nynny :)

Ööh, ei se mielestäni ole esittämistä vaan hyviä tapoja ja toisen kunnioittamista, jos joka asiasta ei nalkuta. Enkä reiluudesta tiedä, tässä kai kukaan ei puhunut esittämisestä mitään, vaan siitä että jos alussa on jo noin joustamaton ja arvosteleva niin mitä onkaan vähän ajan kuluttua. Mutta siinä ainakin olet oikeassa, että tuleepa luonne sitten heti selville mutta voihan toikin olla vielä "kaunisteltu" versio hän oikeasta luonteestaan. 

Ketju on lukittu.