Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
1741/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millalla ei ole mitään tapoja. Kutsuu "ystävänsä" (juupa juu, ja Kimmo saa miettiä onko niillä panohistoriaa) synttäreilleen ja siinä läväyttää tälle, että oon sit muuten naimisis ja miehelleen erittäin "ystävällistä" myös kutsua syntymäpäiville nimenomaan yksi miesystävä. Kas kun ei viittä.

Ja sitten vielä joku pakollinen sukulaispariskunta, ja vielä sanoo "puhetta pitävälle" Kimmolle, että voisitsä kehuu mua?

Ja tuon valmentajan edessä ainoa hyvä asia minkä keksii, on miten hyvä Kimmo on hänelle. Ei sano mitään kehuvaa Kimmon olemuksesta tai mitä hyvää tälle haluaa.

Näen itserakkaan itsekeskeinen ämmän hänessä.

Samoin tällä teologimies-asiantuntijalla on aivan urpot kommentit.

Vierailija
1742/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo vaikuttaa tosi mukavalta tyypiltä, mutta hänen täytyisi kyllä yrittää olla jotenkin rohkeampi ja uskaltaa kunnolla itse päättää ja sanoa mielipiteitänsä välillä. Itselläni on miespuolinen ystävä, joka ei vuosienkaan tuntemisen jälkeen osaa päättää mitään, ei uskalla edes aina sanoa mielipidettään ja on jotenkin "perässä vedettävä". Mukava ihminen, mutta ei aina jaksaisi itse olla se, joka vetää toista perässä. Toivottavasti Kimmolla kyse on vain ujoudesta, alkujännityksestä ja "vieraskoreudesta" eikä siitä, että nostetaan nainen jotenkin korolle ja annetaan hänen päättää kaikki. Sitten omassa päässään kihistään raivosta, muttei sitäkään uskalleta näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha siinä oli Millan mies ja aisuri sohvala. Aisuri veti kaljaa ja tuijotti ulos, suuren vituksen vallassa. Siinä meni mukava " käydään kaljalla ja pano " ..

Vierailija
1744/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo voi olla oksennustaudissa, mutta silti syödä ihan normaalisti ja hengailla noin vain? Onko noin lievää oksennustautia edes olemassa? Itsehän en voi tehdä muuta kuin maata sängyllä ja oksentaa 20 minuutin välein :D Siinä ei paljoa voi keskittyä elokuvan katsomiseen tai syömiseen, kun se paha olo tulee sykleissä.

Vierailija
1745/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää jaksais tota pussailua.

Onkohan Heidi kehittänyt vatsataudin suojautuakseen pusu-hyökkäyksiltä?

Vierailija
1746/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo on tosiaan aika ihana! Milla vaikuttaa kyllä juuri siltä, että on mukana ohjelmassa "läpällä"...

Heidi ja Mikko. En saa vaan mitään otetta heistä, en näe heitä pariskuntana.

Tiina taitaa olla aika pirttihirmu.. mut onhan se varmaan oikeasti vaikeata tottua, jos on pitkään asunut yksin. En usko, että toimii noin ilkeyttään. Samuel vaikuttaa mukavalta ja rennolta, ei ihan omaan makuuni mies, mutta oikein kivan oloinen.

Vierailija
1747/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jännittääks sua tulla kattoon mun peliä?"

Vierailija
1748/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millalla ei ole mitään tapoja. Kutsuu "ystävänsä" (juupa juu, ja Kimmo saa miettiä onko niillä panohistoriaa) synttäreilleen ja siinä läväyttää tälle, että oon sit muuten naimisis ja miehelleen erittäin "ystävällistä" myös kutsua syntymäpäiville nimenomaan yksi miesystävä. Kas kun ei viittä.

Ja sitten vielä joku pakollinen sukulaispariskunta, ja vielä sanoo "puhetta pitävälle" Kimmolle, että voisitsä kehuu mua?

Ja tuon valmentajan edessä ainoa hyvä asia minkä keksii, on miten hyvä Kimmo on hänelle. Ei sano mitään kehuvaa Kimmon olemuksesta tai mitä hyvää tälle haluaa.

Näen itserakkaan itsekeskeinen ämmän hänessä.

Samoin tällä teologimies-asiantuntijalla on aivan urpot kommentit.

Se miten Milla sanoi tuon lauseen, oot mulle niin hyvä, kuulosti todella väkinäiseltä. Milla ei varmaan kehtaa kameroiden edessä tai itselleenkään myöntää että on edelleen pettynyt puolisoonsa.

Vierailija
1749/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helevata... Tuo Millan kaveri oli ihan selvästi elätelly jotain Millan suhteen, vaan ei ole vaan saanut tehtyä aloitetta tai on saanut puolihuolimattomat pakit (tyyliin "en mä miestä halua, haluan vaan käydä tälleen bissellä kavereitten kans" tms.). Järkyttävän jäykkää käytöstä ja toi koko olemus: istuu selkä Kimmoon päin ja kattelee ikkunasta ulos tyyliin "en halua olla täällä enkä ainakaan puhua tolle". 

Vierailija
1750/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla halasi paljon vapautuneemmin tätä kaljaveriaan kuin Kimmoa ikinä

Vierailija
1751/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina sais nyt hillitä tuota pirttihirmuotettaan. En vaan voi käsittää naisia jotka nalkuttaa ihan turhasta... Kyllä muakin tietyt asiat nyppii, mutta joustoa ja kompromisseja tarvitaan... Joo olen nainen, tosin parikymmentä vuotta avioelämää takana ja nuorena avioitunut.

Vierailija
1752/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kaljakaveriaan

Vierailija
1753/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla ei siis ajattele toisia yhtään, vain itseään. Oksettava nainen.

Itsekästä kertoa mieskaverille tuollalailla siviilisäätynsä muutos

Itsekästä miestään kohtaan kutsua paikalle joku oma miespuolinen ihailijansa

Itsekästä pyytää Kimmoa kehumaan itseään

Itsekästä ettei keksi Kimmosta mitään varsinaista hyvää sanottavaa, kuin "hyvä että oot ihana mulle kun mä oon niin ihana niin siks oot".

What a bitch.

Vierailija
1754/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alussa Kimmosta ja Millasta tuli jotenkin parhaimmat fiilikset, jos heidän välilleen syntyy enemmänkin jotain niin todennäköisesti se on ainakin hiukan kestävämpää kuin näillä pareilla, jotka olivat jo hääpäivänä "umpirakastuneita".

Itse jotenkin muutenkin viehätyn enemmän miehistä, jotka ovat alussa vähän "etäisempiä" niin kuin Kimmo, kuin sitten taas Mikko, joka on hääpäivästä saakka ollut toisessa kiinni. Jotenkin vaan herää epäilys ettei se voi olla aitoa ja mitä sitten, kun se huumaa katoaakin ja "todellinen" luonne paljastuu. Kimmon kaltaiset miehet ovat jotenkin turvallisempi vaihtoehto. 

Kuinka kauan parit ovat tossa vaiheessa tunteneet, tuskin muutamaa viikkoa kauempaa. Jos Tiinasta paljastuu nyt jo tuollaisia puolia, niin mitä sitten, kun he ovat tunteneet kauemmin..

Toisaalta uskon, että Tiina ja Samuel ovat hyvä pari mutta ehkä enemmänkin tuntuu, että he haluavat parisuhteen ja perheen kuin että he haluaisivat juuri toisensa, niin kuin molemmat jo ensimmäisessä jaksossa sanoivat, että tuli mitä tahansa niin he ovat sitoutuneet toisiinsa.

Vierailija
1755/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ikuinen romantikko ja optimisti, ja näen jokaisessa parissa potentiaalia ja toivon jokaisen löytäneen suuren rakkautensa. Mutta realismia on, että olisi miltei lottovoitto, jos nämä kaikki onnistuisivat.

Vierailija
1756/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo voi olla oksennustaudissa, mutta silti syödä ihan normaalisti ja hengailla noin vain? Onko noin lievää oksennustautia edes olemassa? Itsehän en voi tehdä muuta kuin maata sängyllä ja oksentaa 20 minuutin välein :D Siinä ei paljoa voi keskittyä elokuvan katsomiseen tai syömiseen, kun se paha olo tulee sykleissä.

Voisiko olla mahdollista, että kaikki ihmiset eivät sairasta kaikkia tauteja samalla tavalla? Tai kenties niinkin, että samakin ihminen voi sairastaa samaa tautia eri tavoilla? Eiköhän sitä paitsi pahin vaihe ollut jo ohi kuvaushetkellä. 

Vierailija
1757/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko Mikolla oikeastaan mitään muuta annettavaa Heidille kuin läheisyys ja pussaillu. Mikko lepertelee Heidille kuin jollekin pikkulapselle ja sitten, kun toinen yrittää saada keskustelua aikaan niin se vaimennetaan pusulla, vaikka sitten väkisin. 

Vierailija
1758/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidin ja Mikon keskinäinen puhuminen, eleet ja kehon kieli on kyllä tosi jäykkää. siitäkin huolimatta että edelleen pussaillaan väkinäisiä pusuja taajaan. Ei kait kukaan voi olla noin puissaan pelkkien kameroiden läsnäolosta, jos tuollaiseen ohjelmaan on kerran vapaaehtoisesti itse hakenut? 

Vierailija
1759/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helevata... Tuo Millan kaveri oli ihan selvästi elätelly jotain Millan suhteen, vaan ei ole vaan saanut tehtyä aloitetta tai on saanut puolihuolimattomat pakit (tyyliin "en mä miestä halua, haluan vaan käydä tälleen bissellä kavereitten kans" tms.). Järkyttävän jäykkää käytöstä ja toi koko olemus: istuu selkä Kimmoon päin ja kattelee ikkunasta ulos tyyliin "en halua olla täällä enkä ainakaan puhua tolle". 

"Ystävämies suuttui kun aloin seurustella vakavasti"

Vierailija
1760/8622 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tuli fiilis, että Millalla ja sen kaverilla on ollut joskus jotain säätöä ja nyt kaverilla oli kiusallinen olo, koska saattoi yhä elätellä jotain tunteita.

En tiedä olenko outo/erilainen kuin muut ihmiset, mutta en pussailisi ihmistä, joka on oksennustaudissa.

Ketju on lukittu.