Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukiko siitä Jouni-jutusta jopa lehdessä vai muistelenko väärin :o
Ainakin Jouni flirttasi ohjelmassa kovasti kameralle ja jutteli kuvaajille, siis ihan ohjelmassa näytettiin. Mari myös kommentoi, että Jounin naama menee norsun*****le, kun kuvausryhmä lähtee.
Jep, ja jossain myös kirjoiteltiin että flirttaili kovin yhden tuotannon työntekijän kanssa..en sitten tiedä onko ollut jotain sutinaa enemmänkin kuliseissa. Feikki-Jouni :(
Niin, jossain. Av:lla :D
Eipä muuten ollut AV:lla, niin!
Jostain syystä mulle tulee joka kerta Mikosta Maajussille morsian-ohjelma mieleen... En tiedä sitten onko kyseisessä ohjelmassa ollut joku hänen näköinen osallistuja.
Tapaakohan nämä eri kausien osallistujat toisensa jossain yhteydessä vai tunteeko Samuel ja Jouni toisensa jotain muuta kautta? Facebookissa nimittäin Jouni oli tykännyt ja oliko peräti kommentoinutkin Samuelin hääjuttuihin liittyviä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukiko siitä Jouni-jutusta jopa lehdessä vai muistelenko väärin :o
Ainakin Jouni flirttasi ohjelmassa kovasti kameralle ja jutteli kuvaajille, siis ihan ohjelmassa näytettiin. Mari myös kommentoi, että Jounin naama menee norsun*****le, kun kuvausryhmä lähtee.
Jep, ja jossain myös kirjoiteltiin että flirttaili kovin yhden tuotannon työntekijän kanssa..en sitten tiedä onko ollut jotain sutinaa enemmänkin kuliseissa. Feikki-Jouni :(
Eikös tää ollut ainakin siinä extra-jaksossa esillä?
Mä näin Jounin kesäkuussa tumman pitkän kauniin naisen kanssa Tallinnassa. Olivat ihan lööv ❤️
Eikös Samuel ollut se tyyppi, kenen kaa Jouni jutteli jäätelöä syöden Nuuksiossa yöpymisestä yms. Siis viime kaudella ja että on siis Jounin kaveri jo aiemmilta ajoilta.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Samuel ollut se tyyppi, kenen kaa Jouni jutteli jäätelöä syöden Nuuksiossa yöpymisestä yms. Siis viime kaudella ja että on siis Jounin kaveri jo aiemmilta ajoilta.
Hei joo, tästä on tainnutkin olla puhetta ketjussa aiemmin. Aika jännä "sattuma", että Samuel päätyi tälle kaudelle... En valita kylläkään 😊 Löytyisiköhän tuo pätkä jostain, olisi kiinnostava nähdä. Nyt tulee sellainen mielikuva, että se keskustelu oli hyvä ja nimenomaan Jounin kaveri vaikutti hyvältä tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei joo, tästä on tainnutkin olla puhetta ketjussa aiemmin. Aika jännä "sattuma", että Samuel päätyi tälle kaudelle... En valita kylläkään 😊 Löytyisiköhän tuo pätkä jostain, olisi kiinnostava nähdä. Nyt tulee sellainen mielikuva, että se keskustelu oli hyvä ja nimenomaan Jounin kaveri vaikutti hyvältä tyypiltä.
En tiedä, missä video on, mahtaako enää löytyä, mutta ainakin juttu löytyy:
http://www.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/ensitreffit-alttarilla/uutiset/art…
Joo sama Samuelhan tuo ja mehän täällä haukuttiin Jounia ja kehuttiin Jounin kaveria, ehkä siitä sai kimmokkeen? Samuel on sellainen tyyppi, joka hyvinkin saattaa lukea näitä juttuja täältä.
Vierailija kirjoitti:
Joo sama Samuelhan tuo ja mehän täällä haukuttiin Jounia ja kehuttiin Jounin kaveria, ehkä siitä sai kimmokkeen? Samuel on sellainen tyyppi, joka hyvinkin saattaa lukea näitä juttuja täältä.
Tuossa jutussahan Samuel just sanoo: "– Parhaat häät, joissa olen ikinä ollut. Jos menen joskus naimisiin, niin minulla on samanlaiset, ystävä hehkuttaa." Eli oli mukana Jounin häissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa jutussahan Samuel just sanoo: "– Parhaat häät, joissa olen ikinä ollut. Jos menen joskus naimisiin, niin minulla on samanlaiset, ystävä hehkuttaa." Eli oli mukana Jounin häissä.
Siis piiri pieni pyörii..
Kuinka monen parin (miltä kaudelta vaan) uskotte tunteneen/tienneen toisensa jo ennen kuvauksia??
Onko vosuilla telkkarit auki?
Kohta Mikkokin laattailee kun imee pöpöt itselleen.
Eräät pussailee samaan tahtiin vaikka toinen on oksennustaudissa..
Onpa Heidillä kivan näköinen asunto!
Onko ton Mikon pakko lässyttää noin? Mulla menis hermo välittömästi. Puhuis välillä normaalisti.
Niin, jossain. Av:lla :D