Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko täällä on spoilattu tuosta Millan fb-sivusta?
On nimittäin profiilikuvana hääpäivänä otettu kuva hänestä, kokovartalo kuva jossa näkyy koko häämekko.
Jotenkin ajattelisi että jos eroon ollaan päädytty niin ei tollaisia kuvia olisi profiilikuvana.
Eniten kyllä kannatan tuota Millan ja Kimmon juttua, jotenkin tuntuu aidommalta toi eteneminen :) kiva jos ovat vielä yhdessä!
Lukisit aiemmat kommentit niin ei tarvisi tulla nolaamaan itseään.
Siis apua, kuin noloa??! Kauheaa, mä olen niin häpeissäni nyt, en pysty enää näyttää kasvojani täällä. Siis näitä anonyymejä kasvojani jotka kaikki varmasti osaa tän jälkee yhdistää mun muihin viesteihin ja varmaan jo oikeassakin elämässä tietävät kuka olen. Ihan varmasti nyt bussissa ihmiset osoittelee et toi on se nolo tyyppi mamma-palstalta.
Voi hele oikeesti. Siksi kysyinkin et onko tää jo tullut ilmi! Sori et kaikilla ei aina ole aikaa selata 100 sivua keskustelua takaisinpäin. Itseasiassa oli alussa mukana jotain 25 ekaa sivua ja seuraavan kerran tulin takas niin oltiin menossa jossain sivun 80 kohdalla. Enpä nähnyt paljon puhuttavan siitä, että miten näiden ihmisten some-profiileista tapahtui joten halusin vaan kysellä oliko ne jo tulleet esiin.
Mut joo kiitos vaan vinkistä.
Älä yritä liikaa, aiheutat tuolla viestillä vaan enemmän myötähäpeää
En ole tuo aikaisempi kirjoittaja, mutta täälä olisi tarkoitus keskustella sarjasta eikä jankuttaa jostain ihan epäolennaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mä nauroin ja nauroin sille 'kassit tyhjäksi' jutulle minkä Samppa heitti.
Minusta taas tuollaiset jutut eivät kuulu yleisölle.
Ketjua paljoakaan lukematta pakko kommentoida. =D
Kukaan noista pareista ei tule pysymään yhdessä. Ehkä pieni mahdollisuus Mikolla ja Heidillä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Samuel ollut pitkäänkin sinkkuna? Paljon tuntuu pyörivän seksissä ajatukset, kun heittelee noita kassien tyhjennys - ja mehevä kinkku -juttuja. Jos jutut ovat tuollaisia kuvausryhmän läsnäollessa, niin mitä ne ovatkaan ilman kameroita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän epäilen, että Samuelia alkaa jossain vaiheessa tympiä tuo Tiinan "blondius". Toki tuo voi olla vain Tiinan tyyli flirttailla, mutta pidemmän päälle on oikeasti raskasta, jos aikuisen ihmisen suusta tulee jatkuvasti hihittelynä, että en oo muuten koskaan maalannu/en edes tiedä, missä tuo kaupunki on, jne.
Yksin asioita kameralle pohtiessaan Tiina ei ole ollenkaan tuollainen hihittävä blondi. Veikkaan, että on vain jännitystä, joka aikaa myöten tasaantuu myös Samuelin seurassa.
Siinä kohtauksessa, jossa Samuel ehdotti "mennäänkö museoon" ja Tiina oli että "no ei ikinä" jäi vähän epäselväksi, mistä oli kysymys. Oliko museo heitetty vitsillä siinä kohtaa vai olisiko S. todellakin ollut menossa, mutta toiselle se on ehdoton ei. Joko siinä kohtaa vai yleensäkään. Olisi ollut kiva tietää.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon Heidi saamelainen -asiaan ajattelin kommentoida. Olen itse saamelainen ja hän ei piirteiltään vastaa ollenkaan saamelaista. Meitä on punapäisistä mustatukkaisiin, mutta Heidin kasvot eivät ole meikäläisten. Minusta hän todellakin näyttää puoliksi espanjalaiselta. Ainakin olen Espanjassa reissatessa nähnyt monia hänen tyyppisiään naisia. Kauniita ovat :)
Ajattelin ekasta jaksosta lähtien, että Heidi olisi varttiespanjalainen ellei jopa puolikas. Saamelaista hänessä on yhtä vähän kuin vaikkapa kiinalaista.
Millahan ei ollut asunut kenenkään miehen kanssa yhdessä, sitä vasten vähän ihmetyttää asiantuntijoiden valinta. Vielä suurempi askel hänelle kuin muille, joten en ihmettele hänen varautuneisuuttaan. Tulee mieleen, että halusivatko ohjelmaan myös tällaisen ihmisen. Viime jaksoa katsoessa, kun Tiina ja Samuel tapetoi, mulle tuli tunne, että jos kamerat ei olisi kuvannut, niin Tiina ois kyllä antanu kuulua vähän suuremmin. Sellainen olo, että hänestä temperamenttia löytyy. Samuel vaikuttaa enemmän itseltään. Ja pitääkö nyt loppuun vielä laittaa, että nämä ovat vain minun tuntemuksia ei tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Millahan ei ollut asunut kenenkään miehen kanssa yhdessä, sitä vasten vähän ihmetyttää asiantuntijoiden valinta. Vielä suurempi askel hänelle kuin muille, joten en ihmettele hänen varautuneisuuttaan. Tulee mieleen, että halusivatko ohjelmaan myös tällaisen ihmisen. Viime jaksoa katsoessa, kun Tiina ja Samuel tapetoi, mulle tuli tunne, että jos kamerat ei olisi kuvannut, niin Tiina ois kyllä antanu kuulua vähän suuremmin. Sellainen olo, että hänestä temperamenttia löytyy. Samuel vaikuttaa enemmän itseltään. Ja pitääkö nyt loppuun vielä laittaa, että nämä ovat vain minun tuntemuksia ei tietoa.
Se, että ei ole aikaisemmin asunut miehen kanssa, ei ole este suhteen onnistumiselle.
Millan ja Kimmon hidas eteneminen on ihan luonnollista, ja se, että he itse hyväksyvät sen, on hyvän merkki. Tuollaisessa pelissä kun on aivan liikaa paineita edetä nopeasti, ja minun mielestäni aikaisemmilla kausilla osan pareista kohdalla tämä on ollut osasyynä epäonnistumiseen.
Yhtälailla sekin voi olla luonnollista, että jollekin parille tulee hyvin nopeasti vahva yhteenkuuluvuuden tunne. Mutta tärkeintä on, että tunnistetaan omat ja kumppanin reaaliteetit tässäkin asiassa, eikä anneta ulkopuolisten seikkojen liikaa vaikuttaa asiaan.
Se on varmasti hyvinkin totta, että kamerat vaikuttavat noista jokaisen käyttäytymiseen, sekä pariskuntina että yksityisinä ihmisinä.
Tiinan ja Samuelin jutussa voi olla sellaistakin, että kameroiden edessä Samuel enemmän tai vähemmän tiedostamattaan pitää jonkinlaista showta, ja Tiina joko tietää, huomaa tai vaistoaa sen, ja siksi hihittelee.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä olisi hyvä muistaa, ettei noi osallistujat ole mitenkään normitilanteessa. He menevät naimisiin tuntemattoman kanssa ja se kaiken lisäksi kuvataan kameroilla. Ehkä Mikko ei halua puhua syvällisiä kameroiden edessä vaan on helpompi pussailla. Tiinan hihitys voi mennä jännityksen piikkiin, ainakin itse varmasti reagoisin samalla tavalla. Myös Kimmo voi vaikuttaa jees-mieheltä, koska ei halua ottaa roolia vielä tuntemanttoman ihmisen kanssa.
Ja vaikka noi olis kuinka pettyneitä toistensa ulkonäköön, niin se on aika pienessä roolissa loppupeleissä, koska anteeksi vain mut oikea rakkaus ei katso ulkonäköä.
Syvällisiä? Kuka sanoo että pitäisi puhua syvällisiä, eihän muutkaan puhu. Kunhan nyt puhuisi edes jotakin. Hyvin se muilta onnistuu mutta ei tuppisuu-Mikolta!
Vierailija kirjoitti:
En usko että tuolle miehen kanssa asumattomuudelle on annettu kovin suurta painoarvoa, kaikille se tilanne on uusi siitä huolimatta, tuntemattoman kanssa yhteenmuutto. Ei Violakaan ollut koskaan asunut miehen kanssa aiemmin. Joskus sen ensimmäisen kerran on tultava tälläkin saralla, olisihan se typerää syrjiä tuon takia, ikäänkuin että juna meni jo, jos et ole tähän mennessä kenekään kanssa asunut. Minusta tuota aiempaa kokemusta korostetaan näissä asioissa usein liikaa, ihmisiä me kaikki olemme ja kaikkeen tottuu. Laitetaanhan parikymppiset miehetkin armeijassa asumaan yhtäkkiä kymmenen muun tuntemattoman kanssa pieneen tupaan kuukausiksi ilman juurikaan omaa tilaa, samojen naamojen kanssa 24/7 ja suurin osa sopeutuu, vaikka on vasta äidin helmoista repäisty.
Samuli vaikuttaa minusta tyypiltä, joka osaa olla huomaavainen ja joustaa omista asemistaan ilahduttaakseen kumppaniaan. Toisaalta minusta tuntuu, että hän toivoisi myös itse vastaavaa suhtautumista häntä kohtaan, eli että häntä aidosti kuunneltaisiin, eikä kaikkea tarvitse alleviivata ja varustaa huutomerkillä, ennen kun asia noteerataan. Matkajaksossa nähdyt asiat tapahtuivat pitkälti Tiinan aloitteesta (ilmapallo, hevosajelu, ruoka...) joten odotani mielenkiinnolla, saako Samuli jatkossa enemmän tilaa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Samuel ollut pitkäänkin sinkkuna? Paljon tuntuu pyörivän seksissä ajatukset, kun heittelee noita kassien tyhjennys - ja mehevä kinkku -juttuja. Jos jutut ovat tuollaisia kuvausryhmän läsnäollessa, niin mitä ne ovatkaan ilman kameroita...
Se, että ajatukset pyörivät seksissä, ei vaivaa niinkään sinkkuina olleita, vaan niitä, jotka ovat olleet suhteessa. Sinkkuna seksi jää taka-alalle ja unohtuu melkein kokonaan. Mutta suhteissa vasta olleille, joilla on ollut seksiä säännöllisesti, seksin puute on varmaan aika hankala tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Millan ja Kimmon hidas eteneminen on ihan luonnollista, ja se, että he itse hyväksyvät sen, on hyvän merkki.
Joo, Kimmo ei hoe roikkuvansa löysässä hirressä.
Kauanko ne ovat tuolla matkoilla? Viikonlopun, viikon? Itselläni menee aina useampi päivä päästä siihen fiilikseen, että matkastressi laukeaa ja pystyy ottamaan rennosti paikan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että tuolle miehen kanssa asumattomuudelle on annettu kovin suurta painoarvoa, kaikille se tilanne on uusi siitä huolimatta, tuntemattoman kanssa yhteenmuutto. Ei Violakaan ollut koskaan asunut miehen kanssa aiemmin. Joskus sen ensimmäisen kerran on tultava tälläkin saralla, olisihan se typerää syrjiä tuon takia, ikäänkuin että juna meni jo, jos et ole tähän mennessä kenekään kanssa asunut. Minusta tuota aiempaa kokemusta korostetaan näissä asioissa usein liikaa, ihmisiä me kaikki olemme ja kaikkeen tottuu. Laitetaanhan parikymppiset miehetkin armeijassa asumaan yhtäkkiä kymmenen muun tuntemattoman kanssa pieneen tupaan kuukausiksi ilman juurikaan omaa tilaa, samojen naamojen kanssa 24/7 ja suurin osa sopeutuu, vaikka on vasta äidin helmoista repäisty.
Kyllä tuossa täytyy ottaa luonne huomioon. JOs on hirveän jäykkä ihminen, kaikki tehtävä omalla tavalla on jo parikymmpisenä hankaluuksia sopeutua toisen tapoihin vaikka suoraan kotoa yhteen muuttaisi. Viola oli joustava tyyppi, ehkä MIllakin, sen sijaan tuo opettajanainen ei välttämättä koskaan taivu yhdessä kompromisseihin. Ja sitä kun parisuhde on, ei aina minun halun mukaan vaan kuulostellen mikä olisi molemmille hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko ne ovat tuolla matkoilla? Viikonlopun, viikon? Itselläni menee aina useampi päivä päästä siihen fiilikseen, että matkastressi laukeaa ja pystyy ottamaan rennosti paikan päällä.
Matkastressi :DDDDdDD
Vierailija kirjoitti:
Et siis voi tehdä vkl-reissuja lainkaan kun menisi stressissä koko matka..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkastressi :DDDDdDD
Kyllä ressit jää, jos ikinä ollutkaan, viimeistään koneessa kun on jalat oikaistu ja eka skumppalasi kädessä :D
Älä yritä liikaa, aiheutat tuolla viestillä vaan enemmän myötähäpeää