Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
1381/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä että millä perusteella Heidi ja Mikko on matchattu. Heidistä huokuu se, että hän tykkää keskutella ja pohdiskella asioita ja käydä jopa filosofisiakin keskusteluja. Viljelee kielessään myös paljon hienostuneita ja korkealentoisia sanoja. Mikosta taas huokuu se, ettei hän juuri tykkää keskustella, jotakin niitä näitä voi joutessaan rupatella.

Eihän teillä olisi mitään "analysoitavaa ja ihmeteltävää" jos olisi kolme überharmonista pariskuntaa liikkeellä. Tylsyys iskisi.

Vierailija
1382/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi ja Mikko ovat monellakin tapaa aika epäsuhta pari. Selvästi artikuloiva, olemukseltaan sivistynyt ja koulutettu kieltenopettajatar ja epäselvästi mumiseva pelimiehen elkeillä varustettu kestohymyilijä. Pituuseroa on arviolta n. 40 cm, mikä saattaa pidemmän päälle alkaa rasittaa (itse niskaongelmaisena symppaan Heidiä, joka joutuu vääntäytymään kivuliaan näköiseen kulmaan joka kerta kun Mikko haluaa pussata). Päällimmäisenä ongelmana näyttäisi kuitenkin olevan se, että pariskunta on aivan eri planeetoilta. Heidi tarvitsisi sivistyneen, syvällisen miehen keskustelemaan kanssaan ja tarjoamaan älyllistä haastetta, jota hän ei tähän mennessä esitettyjen jaksojen perusteella Mikolta saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi ja Mikko ovat monellakin tapaa aika epäsuhta pari. Selvästi artikuloiva, olemukseltaan sivistynyt ja koulutettu kieltenopettajatar ja epäselvästi mumiseva pelimiehen elkeillä varustettu kestohymyilijä. Pituuseroa on arviolta n. 40 cm, mikä saattaa pidemmän päälle alkaa rasittaa (itse niskaongelmaisena symppaan Heidiä, joka joutuu vääntäytymään kivuliaan näköiseen kulmaan joka kerta kun Mikko haluaa pussata). Päällimmäisenä ongelmana näyttäisi kuitenkin olevan se, että pariskunta on aivan eri planeetoilta. Heidi tarvitsisi sivistyneen, syvällisen miehen keskustelemaan kanssaan ja tarjoamaan älyllistä haastetta, jota hän ei tähän mennessä esitettyjen jaksojen perusteella Mikolta saa.

Tämä taitaakin olla paremminkin asiantuntijoiden koe, saadaanko mahdottomasta mahdollista.

Vierailija
1384/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samuel ja Tiina bongattu eilen kaupassa Tikkurilassa :)

Vierailija
1385/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mielestäni  Heidi pukeutumisen perusteella näyttää jotenkin tosi konservatiiviselta. Voisiko hänellä olla romanitaustaa?

Toi Heidin tyyli on musta sellainen granny-/vintage-tyyli, joka on aika tavallinen yliopiston käytävillä. Ei se sinänsä viesti mistään konservatiivisuudesta, korkeintaan sellaisesta tietynlaisesta omanarvontunnosta, ettei tarvitse hirveesti paljasta pintaa esitellä.

Vierailija
1386/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako Noi parit edes liikkua yhdessä julkisilla paikoilla ennen vikan jakson näyttämistä?

Vierailija
1387/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin vasta tänään ekat kaksi jaksoa. Vähän särähti korvaan kun Milla sanoi ensimmäisessä jaksossa, että toivottavasti tuleva aviomies hyväksyy minut sellaisenaan ja toivottavasti aviomies on sellainen kuin minä haluan. Aika itsekäs ja yksisilmäinen ajattelutapa mun mielestä.  Tyyliin minulla on tarkat kriteerit mitä toisen tulee täyttää, mutta toisella vastaavat tiukat kriteerit on pahasta. Voi olla että on vain omaa spekulaatiota, mutta tuntuu olevan yleisemminkin kyseisen naisen ajattelutapa.

Kuka EI halua, että aviomies ei hyväksy sinua semmoisena kuin olet? Haluatko miehen, joka haluaa muuttaa sinua mieleisekseen? Ja haluatko miehen, joka ei ole sellainen mistä itse tykkäät?

Tää on iso syy parisuhdeongelmiin: Toisen pitää hyväksyä minut sellaisena kuin olen ja olla itse sellainen kuin olen. Sinä haluat että sinut hyväksytään sellaisena kuin olet, mutta kumppania et hyväksy sellaisena kuin tämä on, vai? Toiselta vaaditaan täydellisyyttä samalla kun vaaditaan, että toinen ei vaadi täydellisyyttä itseltä. Mieti nyt vähän, mikä ristiriita. 

Ei tuossa olen pienen pientä ristiriitaa. Minä haluan sen ja tän. Sitten tapaan ihmisen, joka on sellainen ja tällainen ja hyväksyn tämän ihmisen sellaisena kuin hän on. EI parin kolmen toivotun ominaisuuden esiintyminen yhdessä ja samassa ihmisessä ole mikään maailman seitsemäs ihe. 

Minä taas olen tällainen: viipperä, vaappera ja kiikkerä ja haluan, että mies, josta pidän sattuu pitämään näistä kolmesta ominaisuudestani. Taaskaan ei mitenkään mahdoton vaatimus, vaan täysin normaali, yleinen ja ihan jatkuvassa käytössä parisuhdemarkkinoilla.

Esim. nainen haluaa yhteiskunnallisista asioista kiinnostuneen pitkän ja huomaavaisen miehen; mies haluaa siron, empaattisen ja urheilusta kiinnostuneen naisen. Varmaan aika monta pariskuntaa syntyisi jo näistä mielikuvitustoiveista. Jos toivoo toisen olevan "jotain", ei se tarkoita sitä, että toiveet olisivat automaattisesti mahdottomia tai suuruudenhulluja.

Vierailija
1388/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää toi Milla ihan hirveesti. Käkättää vaan koko ajan ja välittyy semmonen fiilis et se nyt nauraa siellä yksinään eikä edes yritä paneutua suhteeseensa Kimmon kanssa.

Ja vähän semmonen "joudun nyt olemaan Kimmon kanssa täällä, Kimmo on onnekkaampi ku se saa hengaills mun kanssa" fiilis

Millan naureskelusta tulee mieleen ekan kauden Piia.

Vierailija
1389/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko on varmaan ujo ja vähän hidastempoinen, nopea sanailu ei ole hänen juttu vaan jää itekseen miettimään asioita eikä niinkään osaa kaivata henkistä yhteyttä toiseen, fyysinen riittää. Tulee mieleen oma mies :) :) just toi lentokonekohtaus kun Heidi yrittää avata keskustelua ja toinen vaan on hiljaa ja hymyilee tai vastaa vaan yhdellä sanalla tai lauseella. Erittäin erittäin turhauttavaa kommunikoida ihmisen kanssa joka ei ollenkaan avaudu. Voi voi.

Vierailija
1390/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milla ei olis halunnu pussata kun tapasivat lentokentällä, kimmo pussas ja milla taas vetäyty taakse.

Läheisyyttäkin kuitenkin vielä jostain ilm. löytyy (ja aika pian) kun jo jaksossa 6/10 "Parit tapaavat seksuaaliterapeutti Elina Tanskasen. Milla ja Kimmo pohtivat, onko läheisyys kadonnut heidän väliltään"

Vierailija
1391/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan mitä seuraavat jaksot käsittelee? En jaksa oottaa ensi viikkoon :-D

Vierailija
1392/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millassa on jotain äärimmäisen ärsyttävää ja on lisäksi tappavan tylsä, niinkuin aviomiehensäkin. Ei ole telkkarimatskua tämä pariskunta. 

Milloinhan se ihana, tiimin hurmannut Milla oikein tulee esiin..?

Vierailija
1393/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hittolaine, käykö "julkutkin" kaupassa?

Vierailija
1394/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan mitä seuraavat jaksot käsittelee? En jaksa oottaa ensi viikkoon :-D

Katso vaikka www.telsu.fi/ensitreffit+alttarilla

Vierailija
1395/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on varmasti erilaisia tottumuksia hellyyden/läheisyyden määrästä parisuhteissa. Toinen kaipaa sitä enemmän ja toinen vähemmän. Tässä Mikko todennäköisesti kaipaa läheisyyttä paljon sekä antaa sitä paljon, mikä voi johtaa riitoihin, jos Mikko ei koe saavansa sitä Heidiltä riittävästi. En tiedä kuinka paljon Heidi kaipaa läheisyyttä tai on sitä valmis antamaan. Kukapa ei kaipaisi romanttisuutta suhteessa tai kokevansa olevansa viehättävä? Näen myös, että osa ihmisistä ihastuu nopeasti, kun taas osa haluaa olla varovaisempi tunteissaan. Minusta on väärin syyttää ihmisiä siitä, jos toinen on suhteessa on liian "päällekäyvän" oloinen tai romanttinen, jos hän on luonteeltaan kiltti ja sympaattinen. Jos Heidistä tai muista on tuntunut se vaivaannuttavalta, niin voisiko siitä jutella Mikon kanssa suoraan ja mahdollisesti korjata asian? Monet ovat maininneet, että Mikko tuntuu epävarmalta, kun koko ajan täytyy pussailla eikä hän osaa keskustella. Minusta on väärin syyttää tästä ihmistä, jos hän tykkää toimia näin. Olisiko parempi sanoa, että ihmiset eivät vain ole sitten samalla aaltopituudella viestinnällisesti ja tarpeeksi samanhenkisiä?

Kyllä nyt aikuisen ihmisen pitäisi osata sen verran toppuutella itseään, ettei jo muutaman tunnin tuntemisen jälkeen tunge vähän väliä huuliaan toisen naamalle, vaikka kuinka itse tykkäisi siitä. Eihän tuossa vaiheessa voi vielä tietää, mitä toinen siitä tykkää. Varmaan normaalielämässä on niitä miehiä, jotka heti yksien treffien jälkeen pommittaa viesteillä liiallista innokkuuttaan. Musta ainakin tuollainen yli-innokkuus viestii vähintäänkin itsehillinnän puutteesta, kun ei osata ottaa sitä toista osapuolta huomioon oikealla tavalla.

Aikuinen ihminen se Heidinkin kai on? Pitäisi aikuisen ihmisen osata myös sanoa, jos toisen läheisyydenkaipuu ahdistaa.

Vierailija
1396/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milla ei olis halunnu pussata kun tapasivat lentokentällä, kimmo pussas ja milla taas vetäyty taakse.

Läheisyyttäkin kuitenkin vielä jostain ilm. löytyy (ja aika pian) kun jo jaksossa 6/10 "Parit tapaavat seksuaaliterapeutti Elina Tanskasen. Milla ja Kimmo pohtivat, onko läheisyys kadonnut heidän väliltään"

Minua ärsyttää, kun seksistä käytetään kiertoilmaisua "läheisyys".

Vierailija
1397/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minust kolmannen jakson perusteella kaikissa on potentiaalia.

Heidi ja Mikko: Minusta pussailu ei ollut överiä. Täällä on ylianalysoitu pussailun merkitystä keskusteluissa, hyvinhän heilläkin juttu luisti ja keskustelua syntyi! Kiva pari! Ihania eleitä ja hauskanpitoa.

Milla ja Kimmo: Alun jäykkyyden jälkeen näyttää hyvältä ja tunteet alkavat syvetä.

Tiina ja Samuel: Ihania!!!!

Vierailija
1398/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon että Mikon Tinder-hommat on vähän sama kuin edelliskauden Antin psykopaattiläpät. Tässä harjoitellaan medialukutaitoa: kaikkea ei pidä uskoa mitä täältä lukee!

Vierailija
1399/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zena kirjoitti:

Mä uskon että Mikon Tinder-hommat on vähän sama kuin edelliskauden Antin psykopaattiläpät. Tässä harjoitellaan medialukutaitoa: kaikkea ei pidä uskoa mitä täältä lukee!

https://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Ensitreffit-alttarilla-sulhanen-ets…

Vierailija
1400/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää, kun seksistä käytetään kiertoilmaisua "läheisyys".

Eihän tuo ole mikään kiertoilmaus, vaan sillä tarkoitetaan kaikkea läheisyyttä ja kosketusta. Myös ei-seksuaalista. Läheisyys voi kadota parin väliltä, vaikka he eivät olisi koskaan harrastaneet seksiä. 

Ketju on lukittu.