Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Ihan pikkuisen tuntuu ahdistavalta tuo joka käänteessä tapahtuva pusuttelu (Mikko ja Heidi). Tekisi melkein juosta itsekin karkuun :) vai onko omasta kuherruskuukaudesta liian kauan (30 vuotta) ?
Rakastan Tiinan ja Samuelin välistä huumoria :D
Katsoin vasta tänään ekat kaksi jaksoa. Vähän särähti korvaan kun Milla sanoi ensimmäisessä jaksossa, että toivottavasti tuleva aviomies hyväksyy minut sellaisenaan ja toivottavasti aviomies on sellainen kuin minä haluan. Aika itsekäs ja yksisilmäinen ajattelutapa mun mielestä. Tyyliin minulla on tarkat kriteerit mitä toisen tulee täyttää, mutta toisella vastaavat tiukat kriteerit on pahasta. Voi olla että on vain omaa spekulaatiota, mutta tuntuu olevan yleisemminkin kyseisen naisen ajattelutapa.
Milla ei olis halunnu pussata kun tapasivat lentokentällä, kimmo pussas ja milla taas vetäyty taakse.
Toi Samuel ja muitsu on söpöjä :)
Samuli ja Tiina on tosi söpöjä :) Suosikit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin koko ketjun läpi ja pakko sanoa. Eikö kenelläkään ole käynyt mielessä että Mikko ehkä on yli-innokas ja päällekäyvä ja mukana kaikenmoisissa deittipalveluissa koska haluaa vaimon ja perheen? Sekö on naisten mielestä nykyään niin vaikea uskoa? Jos S24-ilmoituksessa lukee että tositarkoituksella ja osallistuu tällaiseen ohjelmaan niin sanoisin että etsii kumppania tositarkoituksella.
Älkää olko niin ilkeitä ja olettakaa heti että kaikki ihmiset on mätiä. SEN takia sinkkunaisia (tahtomattaan) on niin paljon.
Vaimo=perhe
Ei tarvitse eritellä, että haluaa molemmat, niinkuin olisivat kaksi eri asiaa.No vaimo on vaimo ja perhe on vaimo ja lapsi(a).
Juntti. Ihan virallisenkin määritelmän mukaan perhe on samassa taloudessa asuvat henkilöt, oli lapsia tai ei.
...juu voit ihan vapaasti kutsua vaikka hamsteriasi perheeksesi. Ei ole minulta pois😊
Mutten tee niin, sillä hamsterit, kissat, koirat tai muutkaan lemmikit eivät määritelmän mukaan mahdu perhe-käsitteen raameihin, toisin kuin sinä ilmeisesti kuvittelet.
Tilastokeskuksen mukaan "perheen muodostavat yhdessä asuvat avio- tai avoliitossa olevat tai parisuhteensa rekisteröineet henkilöt ja heidän lapsensa, jompikumpi vanhemmista lapsineen sekä avio- ja avopuolisot sekä parisuhteensa rekisteröineet henkilöt, joilla ei ole lapsia".
Toivottavasti arvon elämämkoululainenkin osaa jatkossa käyttää perhe-käsitettä oikein, kun häntä on nyt näin ystävällisesti asiassa sivistetty.
Voi ei, kirjoitin vain että Mikko haluaa "vaimon ja perheen". En tiennyt että vauva.fissä ollaan näin pirun tarkkoja, tosielämässä ei kukaan olisi tuohon tarttunut. Anteeksi kaikki jos loukkasin arvellessi mitä Mikko haluaa, en yrittäessäni väittää mitä "perhe" tarkoittaa.
Puhe tuottaa todellisuutta niin hyvässä kuin pahassa, ja siksi pitää olla tarkka (vrt. esim. jännämies-käsitteen yleistyminen puheeseen ja sen tuottamat luokittelut miehistä). Ihan tosielämässäkin olisin tarttunut tuohon ja niin myös moni ystäväpiiristäni.
Heidi on hyvä käsiteline Mikolle 😎
Vierailija kirjoitti:
Kimmo on itse asiassa paljon söpömpi nyt, kun ei enää jännitä niin paljon.
Pätee keneen tahansa. Siksi ei kannattaisikaan tehdä ihmisestä kauheasti johtopäätöksiä niissä tilanteissa, joissa hän jännittää.
Hei Samuli on sentin pidempi, kun Tiinalla ei oo korkoja :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla jotenkin meni fiilis katsoa tätä (Heidin ja Mikon osalta), kun tiedän tänään kampaajalla luetun Seiskan perusteella, mitä Mikko on kirjoitellut Tinderissä. Ja tietty av:llakin oli juttua asiasta. :P Epämukava myötähävettävä fiilis. Whyyy...
Hyvä, en oo ainoa :-D jotenkin kiusallista kattoa tota pusuttelua.
Tiina ja Samuel on söpöjä!
Samuel ja tiina ihania! Vähän kuin viime kauden sari ja... se mies. en muista nimeä
Samuel ja Tiina!! 💗 Nyt kyllä vaivaannuttaa eniten H ja M.
En ole varma onko Tiina ihanan lapsekas vai tarkoituksellisesti lapsellinen... peukku ylös = ensimmäistä, peukku alas = jälkimmäistä?
Puhe tuottaa todellisuutta niin hyvässä kuin pahassa, ja siksi pitää olla tarkka (vrt. esim. jännämies-käsitteen yleistyminen puheeseen ja sen tuottamat luokittelut miehistä). Ihan tosielämässäkin olisin tarttunut tuohon ja niin myös moni ystäväpiiristäni.[/quote]
Mikä on "jännämies"??
Tiina on vähän höntti, mutta ihanalta parilta vaikuttaa :)
Juon kaljaa ja katson tätä! Antakaa juomapeli-ideoita!
Mua ärsyttää toi Milla ihan hirveesti. Käkättää vaan koko ajan ja välittyy semmonen fiilis et se nyt nauraa siellä yksinään eikä edes yritä paneutua suhteeseensa Kimmon kanssa.
Ja vähän semmonen "joudun nyt olemaan Kimmon kanssa täällä, Kimmo on onnekkaampi ku se saa hengaills mun kanssa" fiilis
Ensitreffit alttarilla -juomapeli tiistaikännääjille: juo aina kun Heidi ja Mikko pussaavat.