Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Mikko se tykkää imutellaaaaaa 😚😚😚
Kimmo on itse asiassa paljon söpömpi nyt, kun ei enää jännitä niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
haluan nähä meneekö millalla hermot kimmoon, olispa oikein draamantäyteinen jakso.
Minä haluan nähdä kuinka suuren osan ohjelma-ajasta näytetään Heidin ja Mikon pusuttelua. Viime jaksossa oli aika paljon. Milla ja Kimmo tuntuu olevan tuhoontuomittuja, Milla oli niin pettynyt. Kimmo-raukka, se on varmasti hyvä tyyppi!
Jeps, aika paljon näytetty niiden pusuttelua heti ekan 10 min aikana :D
Tykkään Kimmosta... Tukka on vähän hönö, mutta on tosi söötti muuten. Mii laik.
Jotenkin Heidin ja Mikon meno alkaa jo vaikuttaa vaivaantuneelta. Pusut sujuu, mut mites puhe? En ees ihmettele Tinder-juttuja.
Mikon ja Heidin pusuttelu senkun jatkuu. Mikko ei tunnu mitään muuta haluavan kuin imutella joka käänteessä.
Pitäskö purkaa kasseja. Samuel:"Vois niitä vähän purkaa" :-D :-D :-D
Oonko ainoa jota ärsyttää Elina Tanskasen naama ja ääni.
Mitä on kirjoitellut? En oo lukenut seiskaani.
Samuel olis vähän jo kasseja tyhjennelly.
Voi miettikää että toi Heidi on ope jonka oppilaat katsoo tätä. :s Äsken melkein pylly vilkkui. :D
En nähnyt viime jaksoa, mutta jeesus ton Mikon ja Heidin imuttelua. KOKOAJAN toisissa kiinni, varsinkin Mikon puolelta :D
Millasta näkee että pettynyt mieheensä.. :(
Mikko narisevalla äänellä "welcome to paris" ja pusu.......
Mikko on ainakin kokoajan pussaamassa Heidiä
Naurattaa jo tuo yksien nuoleskelu! Tosin voi olla tarkoituksella provosoimaan leikattu...
Mä niin tykkään tosta, miten Tiinalla ja Samuelilla synkkaa huumorin saralla ja muutenkin.
Sanoko Samuel että"johan niitä kasseja on tyhjennetty?"
Vai kuulinko omiani:D
Mulla jotenkin meni fiilis katsoa tätä (Heidin ja Mikon osalta), kun tiedän tänään kampaajalla luetun Seiskan perusteella, mitä Mikko on kirjoitellut Tinderissä. Ja tietty av:llakin oli juttua asiasta. :P Epämukava myötähävettävä fiilis. Whyyy...