Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Jos Mikon Tinder-profiili ois feikki, luulis, että Mtv tai Mikko itse haluaisi asian julkisesti oikaista mahdollisimman pian.
Voihan olla että Mikon Tinder profiili on olemassa ollut jo pitkään vaikkei sitä käyttäiskään. Itselläkin ollu 2v profiili siellä vaikken vuoteen ole käyttänyt. Pitäisi jonkun koittaa mätsätä se että tulisko pari niin tietää onko se käyny siellä :D
Vie kyllä pohjaa näistä "asiantuntijoistakin" ( kuten koko tuotantotiimistä) kun tuollainen järjen jättiläinen Mikko on valittu ohjelmaan.
Mutta luulis kyllä että olisi Tinderin poistanut automaattisesti kun haki ohjelmaan :D
Vierailija kirjoitti:
Voihan olla että Mikon Tinder profiili on olemassa ollut jo pitkään vaikkei sitä käyttäiskään. Itselläkin ollu 2v profiili siellä vaikken vuoteen ole käyttänyt. Pitäisi jonkun koittaa mätsätä se että tulisko pari niin tietää onko se käyny siellä :D
Niin. On siis käyttänyt sitä ainakin elokuussa. Ei kertonut jutun julkisuuteen vuotaneelle matchilleen olevansa naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vie kyllä pohjaa näistä "asiantuntijoistakin" ( kuten koko tuotantotiimistä) kun tuollainen järjen jättiläinen Mikko on valittu ohjelmaan.
Ei kai naimisiinmeno vaadi sen ihmeemmin järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Mikko on kyllä aika urpo, jos Tinder-juttu on tosi. Juhannuksena naimisiin ja elokuussa haku päällä?! Vaikka olisikin heti ollut hänelle selvää, ettei avioliitto toimi, niin olisi nyt edes pari kuukautta pyrkinyt miettimään syntyjä syviä. Todella epäkypsää käytöstä.
Toukokuussa oli häät.
Aamulehden jutussa oli Mikon sukunimi, niin googlasin. Miehellä on kaikissa kuvissa aivan samanlainen ilme, hymykuvissa siis. Aika hassua.
Vierailija kirjoitti:
Mikko on ollut Tinderissä seuranhaussa ainakin elokuussa. Hän ei ollut kertonut keskustelukumppanilleen olevansa naimisissa.
Lähde: Seiskan printti
Onko tuolla screenshotteja? Ilman niitä jokainen "juttelin Mikolle tinderissä" on yhtä tosi juttu kun mä sanoisin että Leonardo DiCaprio tekstailee mulle.
Millan fbssä hääkuva prof.kuvana. Voiko siitä päätellä myös jotain? Millasta ja Kimmosta tulee mieleen amerikan version Jamie ja Doug.
Vaikka Seiska lehti on nyt mikä on, niin ei ne tee juttua pelkän huhupuheen perusteella. Ne tarkistaa ilmoittajalta kyllä todisteet, ennenkuin laittaa lehteen.
Ei Seiska voi julkaista kahden ihmisen välisiä yksityiskeskusteluja ilman toisen viestittelijän suostumusta. Siksi jutuissa ei varmastikaan ole kuvankaappauksia.
Minä olen omin silmin nähnyt Mikon profiilin Suomi24:ssä. Muistan vielä, että hänellä oli lemmikit-kohdassa kissa. Profiilikuvana oli ainakin jossain vaiheessa otos, jossa Mikko oli pöydän ääressä ehkä kahvikupin kanssa hammashymyä hymyillen. Päällään saattoi olla keltainen tai muuten kirkkaan värinen t-paita.
Samuelilla myös facebookissa häistä otettu kuva profiilikuvana, näköjään lisätty pari päivää sitten. Itse ohjelman rakkaustutkijakin kyseisestä kuvasta tykännyt.
Heidin tai Tiinan fb-profiileja en löytänyt, onkohan Kimmo siellä nimellä "Kimmo Pakarinen"? Ainakin profiilikuvassa näyttää kasvonpiirteet hieman samalta, ja kuva on ulkomailla otettu kun Kimmohan tykkäsi matkustella.
Vierailija kirjoitti:
Millan fbssä hääkuva prof.kuvana. Voiko siitä päätellä myös jotain? Millasta ja Kimmosta tulee mieleen amerikan version Jamie ja Doug.
No tietyllä tapaa joo, vaikkei tuo Milla nyt mikään maailmanluokan kaunotar olekaan ja toisaalta Jamie oli trailerikylän julkkistyrkky, joka oli bachelorissakin. Heille muuten tuli kesällä keskenmeno, kun raskaus oli jo aika pitkällä =(
Heidiltä (Heidi Tiltti) löytyi fb-profiili vuodelta 2015.
Vierailija kirjoitti:
Millä nimellä Milla löytyy fb:sta? Onko näillä kellään instagramtilejä?
Tiina on fb:ssä Tiina Salomaa ja hänelläkin profiilikuvana hääkuva ja taustakuvana sama kuva kuin Samuelilla.
Kaikkihan nuo ovat nyt suojanneet some-yhteytensä niin, ettei niistä juuri mitään ole nähtävissä profiilikuvia enempää ulkopuolisille. :)
Mikko oli tosiaan S24 treffeilläkin vielä hetki ennen ohjelman alkamista. Selailin siellä joskus tylsyyksissäni, vaikka minulla ei ole profiilia. Muistan Mikon siitä, että kuva oli melko ammattilaisen ottaman näköinen.
Ei toi Mikko voi olla näin tyhmä. Olisi nyt antanut kohun laantua ohjelman jälkeen ja sitten lähtenyt uudelle kierrokselle. Voiko toi olla feikkiprofiili? En millään usko että olisi pokkaa antaa Aamulehteen haastattelu sormus sormessa ja sitten tykittää tinderissä samaan aikaan. Toisaalta en voi uskoa tätä tuotannon tahallaan tekemäksi hämyksi, koska tuossahan saa vain m***un maineen. Eipä ihme että mies on sinkku, jos nää pitää paikkansa. Olisi kiva kuulla joltain millainen es-kihlattu on ollut ja mihin homma tuolloin kaatui?