Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
841/8622 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Millan ja Kimmon ongelma ei ollut ollenkaan se, että Milla olisi dominoiva vaan se, että Kimmo tuntuu selkärangattomalta, sellaiselta jees mieheltä, josta ei löydy ytyä eikä kompetenssia varmoihin otteisiin, joita ainakin osa naisista kaipaa. Ja laajemminkin ihmissuhteissa siis...kuka haluaa kannatella toista ihmistä. Minusta Milla yritti olla kohtelias ja pitää tilanteen jotenkin kasassa. Kimmon persoonasta ei ole tähän mennessä saanut mitään otetta, mutta vaikutelma on, että omaa tahtoa ei oikein ole. Varmasti on sympaattinen ja rauhallinen eli ihminen, joka ei tee pahaa muille, mutta sopivaa särmää ja haastettahan me toisesta ihmisestä aina etsimme. Jos sitä ei ole niin siihen se homma hyytyy. 

Samaa mieltä. Millasta huomaa, että on sellainen nainen, joka kaipaa sellaista perinteistä miestä, joka tykkää viedä. En siis tarkoita dominoida, vaan että esimerkiksi noissa kuvaustilanteissa olisi uskaltanut rohkeasti ottaa kiinni ja ylipäänsä sellaista "reipasta" puheliasta miestä. Kimmo on selkeästi ujompi mies eikä ihan niin rohkea, mitä Milla toivoisi.

Minä  ymmärrän hyvin, että Kimmo oli otteissaan varovainen ja pidättyväinen. Varmasti hän vaistosi katseista, Millan kehonkielestä kuten reaktioista nojautua poispäin jne. että vastapuoli suhtautuu häneen varauksellisesti ellei jopa hylkien. Jos toisen kaikki sanaton viestintä huokuu halua ottaa etäisyyttä, niin ei taatusti tunnu luontevalta käydä ronskein ottein iholle ja viedä. Etenkin kun ollaan suvun ja tv-yleisön silmien alla, eikä tiedä, minkä hepulin tunteet pinnassa oleva puoliso voisi saada - läväyttää litsarin, riistäytyy pois, juoksee itkien paikalta? Mielestäni Kimmolla oli hyvin tilannetajua olla yrittämättä jyrätä henkilökohtaisten rajojen yli ja toisaalta olla näyttämättä myrtsiä naamaa, vaikka epäilemättä oli jonkinasteinen pettymys, ettei puoliso ainakaan alkuun ollut vaikuttunut hänestä.

Vierailija
842/8622 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä veikkaatte, mistä Seiska on saanut vihiä Mikon tinder-puuhista? ;) Täällähän se tiedettiin jo varhaisessa vaiheessa. Tottakai on voinut selvittää itsekin, kun varmasti nuohoavat kaikki mahdolliset paikat, mutta kyllä varmasti aaveelläkin vinkkejä kurkkivat.

Ensin ajattelin, että voihan Mikolla olla jäänyt tinder poistamatta, vaikka ei sitä enää käyttäisikään, mutta outoa kyllä jos on tosiaan uusia kuvia sinne lisännyt ja jutellutkin mätsien kanssa... Harmi. Olisi ollut kiva, jos jännitys olisi säilynyt.

Olen niitä harvoja, joiden mielestä Heidin ja Mikon kohtaaminen alttarilla ennusti jo eroa, mutta kommenttini täällä keräsivät pääasiassa alapeukutuksia. Sen vuoksi, mitä olin näkevinäni heidän välillä, tuo uutinen ei tule yllätyksenä, mutta reiluuden nimissä on myönnettävä, että profiili voi olla vanhakin ja vain jäänyt poistamatta. Nettijutussahan ei kerrota, milloin Mikko on kuvia lisännyt ja käyttänyt tiliään. Seuraava kysymys onkin, pääseekö joku käsiksi paperiversioon? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/8622 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, kun osa pitää niin huonona asiana Mikon ja Heidin pussailua. Itse näen hyvänä asiana vaan, että heti tuntuu vetovoimaa ja että toisen lähellä on hyvä olla. Se ei mitenkään poissulje sitä, etteikö muutenkin luonteet natsais. Ja itse olen huomannut elämän varrella, että suutelemisella voi oikeasti testata aika nopeastikin, tuntuuko toinen hyvältä. Jos se on tuntunut mitäänsanomattomalta tai suorastaan huonolta, niin ei niistä suhteista ole tullut mitään vaikka tyyppi periaatteessa ois ollutkin muuten kiva. Ja eikös näiltä Ensitreffit alttarilla -ohjelman tekijöiltä ole pian tulossa se uusi ohjelma, missä nimenomaan ihmiset aloittaa tutustumisen suutelemisella. :)

Olen periaatteessa samaa mieltä kanssasi, ei tietenkään poissulje mitään. Ideaalia on, että kaikki suhteessa toimii ja sehän on ihan mahdollista. Sitä vaan aina peilaa näkemäänsä omiin kokemuksiinsa, ja mulla on joissakin omissa suhteissa huonot kokemukset juuri tuosta, että alkuun peuhataan niin kovasti, että se kumppaniin tutustuminen jää sinne lakanoiden väliin ja panemisen väliseen läpänheittoon. Sitä on niin huumassa siitä toisesta, ettei tarvitse edes paljon jutella, kun voi vaan tuijottaa tai olla lähellä. Lopulta sitä huomasi touhuavansa lähes vieraan ihmisen kanssa, tai sellaisen ihmisen, jonka kanssa ei ole paljon yhteistä. Toki minun vajavaisuuteni näissä tilanteissa ei tarkoita sitä, että muilla on samoja ongelmia. Mutta tällaisilla laseilla sitä itse katsoo, ja tiedostaa ne vaarat.

Vierailija
844/8622 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kauhea myötähäpeä kun kimmo(?) "suuteli" naistaan=söi ylähuulta... Yäk. Ja tämä nainen näytti siltä että lopetetaan jo..

Vierailija
845/8622 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niillähän on sopimukset että ennen viimeistä jaksoa ei saa paljastaa lopputulosta? Eivät saa pistää eroa vireille ja luulisi että eivät saa etsiä seuraa tindereissä tms.. :O Mutta jospa se on Mikon vanha tinderitili :-D

Vierailija
846/8622 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka toisaalta alkaahan aika moni suomalainen parisuhde yhden yön jutuistakin, että tiedä sitten. Toisille sopii toinen tyyli.

Vierailija
847/8622 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä kaudella kauneimmat naiset. Mut ei voi sanoa et aina olis naiset ollu paremman näköisiä...

wtf?! Montax sä oot juonut?

En mitään mut rumia kasvonpiirteitä. Outoja neniä yms. Mun mielipide

Olli ja Miia - sama taso

Jussi ja Pia - Jussi parempi

Esa ja Viola - sama taso

Sari ja Antti -sama

Tanja ja joku - Tanja parempi

Mari ja Jouni - Jouni todellaki parempi

Tässä kaudessa kaikki naiset paremman näköisiä ku miehet

Oletko itse kovinkin kaunis, ehkä peräti täydellinen? Sisäistä kauneutta ei sen sijaan näyttäisi olevan paljoakaan.

Mikä kommentoijalla napaa kaivaa? Itsekin joko tiedostaen tai tiedostamatta arvioit parien tasoja kadulla ja kun vastaasi tulee esim. 150 kiloinen nainen ja komea, bodattu kundi, niin panet merkille tasoeron, joko tiedostat sen sitten tai et. Ihan turhaa siis hurskastelet täällä.

Nimenomaan jos meinataan onnistuneita mätsejä saada aikaseksi, pitää katsoa että mies on naisen tasoa vastaava. Miestä ei haittaa, jos nainen on vähän alemmalla tasolla, kunhan muita avuja löytyy (vaikka luonnetta sitten). Siksi en tajua miksi laitetaan näin näitä pareja yhteen, kun long term onnistumisen mahikset aika olemattomat...

Et näytä tajuavan, että ihmisillä on yksilöllisiä mieltymyksiä ulkonäönkin suhteen. Ei ole mitään yleispätevää tasoasteikkoa, jonka perusteella mätsit voisi tehdä. Kyllä siinä on kuunneltava ihan sitä vain, minkä näköisen itse kukin osallistuja on sanonut viehättävän.

Tuli vaan mieleen, että testaako valmennusryhmä hakuvaiheessa ihmisten ulkonäkömieltymyksiä millään tavalla, esim. näyttämällä valokuvia erilaisista ihmisistä, tukevista, laihoista, kurvikkaista, tummista, vaaleista, lyhyt- ja pitkätukkaisista, lyhyistä, pitkistä jne. Kyllähän se selvästi antaisi osviittaa henkilön mieltymyksistä, eikä siihen tarvita mitään missin tai misterin ulkonäköä, sillä jokaisella ihmisellä on erilaiset mieltymykset vetoavuuden suhteen, mutta kyllä sillä on vaikutusta, että syntyy kipinää ihmisten välille.

Vierailija
848/8622 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh uskon että kaikki mahdolliset treffi-ilmoitukset ym. mitä netistä löytyy ovat vain hämäystä! Aivan hyvin saatetaan johtaa katsojia tietoisesti harhaan, kyllä tuottajat ovat tietoisia sosiaalisesta mediasta ja miten porukka kaivelee näitä asioita. :D Osallistujat myös sitoutuneet "hiljaiseloon" kauden loppuun asti, jos joku nyt onnistuu kaivamaan esim. Mikon deitti-ilmoituksen niin kyllä se on a) vanha/feikki b) tuottajien tahdosta sinne ovelasti ujutettu, saadaan katsojat spekuloimaan.

Vierailija
849/8622 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aktiassa Tikkurilassa työskentelee nykyään Tiina Svahnström, äkkinäisellä googlauksella myös aviomies löytyy linked:stä =1+1... Fb:ssa on vielä Salomaa.

Mahtaa Aktian nettisivujen päivittäjä ihmetellä, kun yhtäkkiä käyntejä on kymmenien sijaan tuhansia ja tuhansia :D

Vierailija
850/8622 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milla vaikuttaa jotenkin tosi jätkämäiseltä. semmoiselta että on tottunut olemaan yksi äijistä, ja siinä äijäporukan kanssa sitten nauraa räkättää roiseille jutuille. jotenkin hän oli jopa miehekkäämpi kuin kimmo, joka vaikutti melkein söpöltä ja hentoiselta siinä millan rinnalla. Millalle olisi sopinut paremmin sellainen isokokoinen "tosi äijä" joka murahtaen korjaa sen rikkinäisen lampun ja kaappaa syliin. hän ei tuntunut ollenkaan ymmärtävän sellaisen kaunosieluisuuden päälle mitä kimmo osoitti selittäessään kuinka oli yrittänyt etsiä symboliikkaa siitä lamppukuvasta. Toivottavasti Kimmo löytää vielä naisen, joka osaa arvostaa herkkyyttä ja kiltteyttä. 

Joo, Millassa on jotain sellaista omankin naiseutensa kieltävää. On opeteltu olemaan itsenäisiä, ehkä oman suvun naiset eivät ole koskaan laittautuneet. Naisen on oltava vahva ja itsenäinen, ei uikuteta eikä olla heikkoja. Sarkastista läppää. Vaatisi niin tietynlaisen miehen, sellaisen hyvin itsevarman ja ehkä aika paljon vanhemman. Joku iäkäs elokuvaohjaaja -tyyppi.

Vierailija
851/8622 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kainuulainen nainen pärjää ihan missä vaan, mutta ei halua miestä perässä raahattavaksi. Oman tien kulkija mies käy, sekä tahditon, mutta miehellä on oltava ns omistajan asenne naiseensa. .

Kainuussa naisen vastustelu = haluan lisää ja EIkin sitten varmaan tarkoittaa KYLLÄ...? Hienoa...

Vierailija
852/8622 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaisi kyllä tosi amatöörimaiselta jos tosiaan Tinder-profiileita ei ole kielletty/ ohjelmaan osallistuja ei itse tajua viettää hiljaiseloa tämän syksyn! Mainostetaan massiivista hakuprosessia missä kokelaat joutuvat todelliseen mankeliin ja vaan todelliset helmet seulotaan.. sitten löytyy Tinder-profiili ja juttu seiskasta kun vasta hääjakso on esitetty. LOL -Way to go!

Vierailija
853/8622 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, että tuohon Mikon Tinder-juttuun ei ole reagoinut mikään muu (Ilta-Sanomat, Iltalehti tai MTV-sivut), ainakaan  vielä. Toisaalta Seiskan juttu maajussin erosta on joka paikassa. :)

Vierailija
854/8622 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milla vaikuttaa jotenkin tosi jätkämäiseltä. semmoiselta että on tottunut olemaan yksi äijistä, ja siinä äijäporukan kanssa sitten nauraa räkättää roiseille jutuille. jotenkin hän oli jopa miehekkäämpi kuin kimmo, joka vaikutti melkein söpöltä ja hentoiselta siinä millan rinnalla. Millalle olisi sopinut paremmin sellainen isokokoinen "tosi äijä" joka murahtaen korjaa sen rikkinäisen lampun ja kaappaa syliin. hän ei tuntunut ollenkaan ymmärtävän sellaisen kaunosieluisuuden päälle mitä kimmo osoitti selittäessään kuinka oli yrittänyt etsiä symboliikkaa siitä lamppukuvasta. Toivottavasti Kimmo löytää vielä naisen, joka osaa arvostaa herkkyyttä ja kiltteyttä. 

Joo, Millassa on jotain sellaista omankin naiseutensa kieltävää. On opeteltu olemaan itsenäisiä, ehkä oman suvun naiset eivät ole koskaan laittautuneet. Naisen on oltava vahva ja itsenäinen, ei uikuteta eikä olla heikkoja. Sarkastista läppää. Vaatisi niin tietynlaisen miehen, sellaisen hyvin itsevarman ja ehkä aika paljon vanhemman. Joku iäkäs elokuvaohjaaja -tyyppi.

Jussi Parviaisen? :DDD

Vierailija
855/8622 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milla on kainuusta, ja vaikka itse en ole, mieheni on. Kainuussa on aivan oma kulttuuri ja miehen ja naisen roolit on niin syvästi ns perinteisemmät kuin missään muualla suomessa. Jopa lapissa mies ja nainen ovat "tasa-arvoisempia" kuin Kainuussa. Toki milla on kainuusta pois muuttanut (kuten miehenikin), toisin sanoen ei ole pahimmasta päästä kainuulaiskulttuurinen. Silti erittäin taitamatonta asiantuntijoilta yhdistää kainuulainen, reipas ja rohkea nainen ujomman ja ulkonäöstään kiinnostuneen miehen kanssa.

Kainuulainen nainen pärjää ihan missä vaan, mutta ei halua miestä perässä raahattavaksi. Oman tien kulkija mies käy, sekä tahditon, mutta miehellä on oltava ns omistajan asenne naiseensa. Mies ei myöskään saa vaikuttaa ujolta. Vaikuttaa siksi, että kainuussakin on ujoja miehiä tietenkin, mutta sitä ei koskaan tiedä koska miesten käytöskoodi on niin erilainen kuin kaupungissa. Kainuussa jos menen kysymään mieheltä esim suuntaa, saattaa mies hyvinkin naureskella minulle ja sanoo että tuohon suuntaan. Jos kysyn naiselta, saan tarkat ja täsmälliset ohjeet ystävällisesti.

Kainuulaiselämä on jotain hyvin mielenkiintoista ja erilaista. Aika lähellä venäjän kulttuuria monella tapaa. Suosittelen maakuntamatkailua.

What?! :D minäkin oon alun perin Kainuusta, mutta en nyt täysin allekirjoita tätä. Toki annan reittiohjeet mahdollisimman tarkkaan ja ystävällisesti, mutta... o_O "lähellä venäjän kulttuuria"? Saanen kysyä, missä päin Kainuuta olet matkaillut?

Vierailija
856/8622 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, kun osa pitää niin huonona asiana Mikon ja Heidin pussailua. Itse näen hyvänä asiana vaan, että heti tuntuu vetovoimaa ja että toisen lähellä on hyvä olla. Se ei mitenkään poissulje sitä, etteikö muutenkin luonteet natsais. Ja itse olen huomannut elämän varrella, että suutelemisella voi oikeasti testata aika nopeastikin, tuntuuko toinen hyvältä. Jos se on tuntunut mitäänsanomattomalta tai suorastaan huonolta, niin ei niistä suhteista ole tullut mitään vaikka tyyppi periaatteessa ois ollutkin muuten kiva. Ja eikös näiltä Ensitreffit alttarilla -ohjelman tekijöiltä ole pian tulossa se uusi ohjelma, missä nimenomaan ihmiset aloittaa tutustumisen suutelemisella. :)

Olen periaatteessa samaa mieltä kanssasi, ei tietenkään poissulje mitään. Ideaalia on, että kaikki suhteessa toimii ja sehän on ihan mahdollista. Sitä vaan aina peilaa näkemäänsä omiin kokemuksiinsa, ja mulla on joissakin omissa suhteissa huonot kokemukset juuri tuosta, että alkuun peuhataan niin kovasti, että se kumppaniin tutustuminen jää sinne lakanoiden väliin ja panemisen väliseen läpänheittoon. Sitä on niin huumassa siitä toisesta, ettei tarvitse edes paljon jutella, kun voi vaan tuijottaa tai olla lähellä. Lopulta sitä huomasi touhuavansa lähes vieraan ihmisen kanssa, tai sellaisen ihmisen, jonka kanssa ei ole paljon yhteistä. Toki minun vajavaisuuteni näissä tilanteissa ei tarkoita sitä, että muilla on samoja ongelmia. Mutta tällaisilla laseilla sitä itse katsoo, ja tiedostaa ne vaarat.

Niinpä, näitä juttuja tosiaan vertaa omiin kokemuksiin. Itse ajattelin nimenomaan vaan tuota pussailua/suutelua. En oo ikinä halunnu kenenkään kanssa mennä heti ensinäkemältä sen pidemmälle mihinkään seksihommiin. Minun pointti oli vaan, että se miltä tuntuu suudella jotakuta, kertoo yllättävänkin paljon.

Vierailija
857/8622 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joidenkin on niin vaikeaa hyväksyä, että Heidin ja Mikon juttu ei toiminutkaan? Täällä on muutamat kertoneet jutelleensa Mikon kanssa Tinderissä ja Suoli24:ssä lähiaikoina, ja nyt tämä uutinen. Onko liian kova pala myöntää olleensa ehkä väärässä, vai oletteko vain niin paatuneita romantikkoja, että haavekuvista täytyy pitää väkisin kiinni?

Vierailija
858/8622 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Muuttuuko sitä av:n omaisuudeksi saman tien kun johonkin näistä ohjelmista ilmottautuu? Ulkonäöt on räävitty huulten paksuuksia, nais/ja miesmäisyyksiä ja lihasten kokoja myöten, nyt osa aloittaa syväanalyysit muutaman filmiyhtiön valitseman tilannekuvan perusteella. Ja osa innokkaimmista kaivaa netistä kaiken mahdollisen näistä ihmisistä: sukunimet, työpaikat, fb sivut ja mahdolliset tinderit. Tän ohjelman viehätys perustuu aitouteen ja samaistumiseen: tavallisenoloiset ihmiset etsivät aidosti kumppania, eivät niinkään julkisuutta. Millaisia arvelette jatkossa ohjelmaan haluavan jos mukaanmenon seurauksena koko sukua aletaan stalkata? Hottikset alttarilla?

Kiehtova ohjelma on, itsekin seuraan. Mutta minulle - ja monelle muullekin, kun vaan niitä motiiveitaan tutkailee - se kiehtovuus ei tule niinkään noista ihmisistä, vaan siitä kuinka se parisuhde syntyy tai ei synny, mitkä kaikki asiat siihen vaikuttaa. Osa ei millään jaksaisi kuunnella niitä "latteuksia" mitä asiantuntijat latelevat vaan katsoa pussaavatko, menevätkö sänkyyn - tuota varten on kai ne BB:t ja muut realityt. Kun tän ohjelman jujuna olisi kestävän parisuhteen saaminen, ei julkisuus, ei hetkellinen romanssi. Voi kun tämän formaatin jätettäisivät ne stalkkaamisintoiset rauhaan, keskittyisivät niihin muihin, ja tässä pohdittaisiin ihan oikeasti enemmän kestävän parisuhteen muodostumista, ne asiantuntijat ovat iso osa koko ajatusta. Minä ja moni muu varmaan haluaa oppia parisuhteessa, kerran eronneena ja uuden suhteen löytäneenä minua kiinnostaa todella paljon kuinka pitääkin tuo nykyinen onnellisena ja nuo uudet parit jotka rakentavat nollasta vuorovaikutustapoja keskenään ovat erittäin mielenkiintoinen ja opettava peili omalle parisuhteelle (esim. hups, minäkin sorrun välillä tuohon, täytyypä varoa).

Tylsäähän se oma elämä voi olla välillä, mutta kannattaako ihan oikeasti käyttää noin paljon aikaa kuin täällä osa tuntuu tekevän täysin vieraiden ihmisten ulkonäön ja parisuhteen muodostuksen pohtimiseen ja stalkata heistä kaikki mahdollinen netistä, ja olla jopa ylpeä omasta stalkkauksestaan? Get a life, taitaisi jenkit sanoa.

Vierailija
859/8622 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aktiassa Tikkurilassa työskentelee nykyään Tiina Svahnström, äkkinäisellä googlauksella myös aviomies löytyy linked:stä =1+1... Fb:ssa on vielä Salomaa.

Mahtaa Aktian nettisivujen päivittäjä ihmetellä, kun yhtäkkiä käyntejä on kymmenien sijaan tuhansia ja tuhansia :D

Oi joi, tämä kyllä paljastaa kaiken, onnea vaan heille ❤️

Vierailija
860/8622 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai tosissasi usko mitä täällä väitetään Mikon kanssa juttelemisista.. ? AV:lla?

Ketju on lukittu.