Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
661/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä tähän on löydetty naisia ollenkaan kun suomalaisen miehen kanssa on niin sattuman kauppaa mitä sieltä tulee.

Minusta kaikkien tuotankokausien kaikki miehet on ollut tosi laadukkaita. Erilaisia, eivätkä kaikki minun makuuni, mutta erittäin hyviä, kelpo miehiä kuitenkin!

Hyvin kestävät meidän miehet kansainvälisen vertailun tämänkin ohjelmaformaatin valossa.

Yksi ihanin kaikistakin siellä on ollut: viime tuotantokauden ylisuloinen Antti!!! Olisin huolinut heti, todellakin mies joka kolahti ja lujaa heti eka sekunnilla.

Anttia mustamaalattiin jonkun/ joidenkin eksän/eksien taholta raivokkaasti täällä palstalla. Oli vissiin Antti särkenyt sydämiä ja mustasukkaisuus roihahti oikein kunnolla kun tuli ohjelmassa niin hyvä match. Toivottavasti Antti ja Sari ovat saaneet pariskuntana olla exiltä rauhassa.

Vierailija
662/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko noiden fb sivut linkittää tähän ketjuun, vai onko se jotenkin kiellettyä? Tai edes hmisten nimet,niin voi itse köydä katsomassa niiden fb:t, instat jne? Ei pitäisi kaiken järjen mukaan olla mitenkään salaista tai yksityistä tietoa-hehän ovat julkisuuden henkilöitä.

Niin, itsehän jokainen somessa ne julkisuusasetukset säätää mieleisekseen. Luulisi ettei linkittämisessä olisi mitään väärää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyl tajua miten Milla kehtas haukkua Kimmoa! Eihän nyt itsekään mikään klassinen kaunotar ole, ja mielestäni Mikko on söpö!

Niin, sinun mielestäsi on söpö. Mutta varmaan Millan mielestä ei ole. Ja ei se muuten haukkunut ole, mitä nyt on rehellisesti myöntänyt, mikä oli ensivaikutelma.

Ja mikä juttu tuo on olevinaan, että pitää olla jonkin tietyn näköinen itse, jotta saa olla omia ulkonäkömieltymyksiä? Mikä sinä sitten olet muiden ulkonäköä arvostelemaan?

Vierailija
664/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, lähti pitkä liuta edellisen kauden Antin vauvapalstalla kohtelua ja nykyisten osallistujien mahdollisia someyhteyksiä koskevia viestejä huitsiin täältä! Tosi asiallisia ja yleisluontoisia viestejä minusta, ei edes mitään linkkejä ollut.

Vierailija
665/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, lähti pitkä liuta edellisen kauden Antin vauvapalstalla kohtelua ja nykyisten osallistujien mahdollisia someyhteyksiä koskevia viestejä huitsiin täältä! Tosi asiallisia ja yleisluontoisia viestejä minusta, ei edes mitään linkkejä ollut.

Vielä ohompi, ne tuli takaisin!! Taitaa vauvapalsta lagailla ensitreffien takia...

Vierailija
666/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidillä ja Mikolla varmaan 30 sentin pituusero. Heidillä varmaan korot, mutta silti ylettää vaan olkapäähän :)

Joo, minunkin mielestäni tämä oli häiritsevämpi pituusero kuin Tiinan ja Samuelin (joka varmaan vielä tasoittuu, kun korkkarit vaihtuvat arkikenkiin). Mutta sehän ratkaisee tietty, että itse tykkäävät toisistaan.

Sama täällä. Tiina ja Samuel ovat suurin piirtein saman pituiset, kun vähentää mielessä korkokenkien koron. Eli oikein sopusuhtainen pari.

Tiinalla ja Samuelilla näyttäisi olevan sen sijaan joku puolen metrin pituusero. Miehenä minua häiritsisi hirveästi tuollainen pituusero. Pussaamisestakin tulee niskat kipeäksi molemmille. Kun mies esim. rakastelee lähetyssaaranaajassa, niin ei puhettakaan, että voisi samaan aikaan suudella toista, kun miehen napa on jossain naisen suun kohdalla. 

Vierailija
667/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään enemmän Aussien ja Yhdysvaltojen versioista, johtunee varmaan dramaattisemmasta tyylistä, mutta viihdettähän tämä on katsojalle. Ausseissa on tällä kaudella homoparikin, mielenkiintoista vaihtelua.

Homoparien parittamisessa on kyllä pakko mennä myös intiimiin asioihin, siis onko bottom vai top, vastaavan pitkälle tuskin heteroparien seksuaalisten mieltymyksien kyselyssä mennään, mutta en tiedä varmuudella, kuinka paljon heiltä kysellään.

https://media.apnarm.net.au/img/media/images/2016/09/06/9-3445136-scn06…

Heh, on sulla luulot. Ei likikään kaikilla homopareilla tuollaisia rooleja ole. Tuskinpa tarvitsee kysellä sen enempää kuin heteroilta. 

Sinänsä kyllä olisi kiinnostavaa tietää, minkä verran seksuaalisia mieltymyksiä etukäteen selvitellään.

Vierailija
668/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä tähän on löydetty naisia ollenkaan kun suomalaisen miehen kanssa on niin sattuman kauppaa mitä sieltä tulee.

Minusta kaikkien tuotankokausien kaikki miehet on ollut tosi laadukkaita. Erilaisia, eivätkä kaikki minun makuuni, mutta erittäin hyviä, kelpo miehiä kuitenkin!

Hyvin kestävät meidän miehet kansainvälisen vertailun tämänkin ohjelmaformaatin valossa.

Laadukkaita? Epäsymmetriset kasvot, vinot hampaat, huono vartalo jokaisella. Katsoitko ohjelmaa ollenkaan

Vierailija
669/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks noissa häissä ei soiteta musiikkia?? Tyly on toi alttarille kävely hiljaisuudessa!

Tuo tila ei ole kirkko, tuskin siellä on edes mitään soitinta. Kyseessä on ns. siviilivihkiminen, joka on paljon karumpi kuin seremoniallinen kirkkovihkiminen.

Yksi tiloista oli kyllä Suomenlinnan Pirunkirkko, heh heh. Kaikkia pareja ei vihitty samassa tilassa kuitenkaan.

Vierailija
670/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan toisinkin voidaan todeta, että suomalaisen naisen kanssa on sattuman kauppaa, mitä tulee. Paljon elämää nähneenä voin sanoa, että on hyvin paljon pareja, joissa kiltillä miehellä on dominoiva puoliso. Tuntuu, että nämä naiset osaavat oikein etsiä kohdetta, missä saa olla se määräävä. En yleistä, mutta kyllä nainenkin osaa olla se, joka alistaa. 

Vierailija
671/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyl tajua miten Milla kehtas haukkua Kimmoa! Eihän nyt itsekään mikään klassinen kaunotar ole, ja mielestäni Mikko on söpö! Vaikuttaa kiltiltä ja kivalta vaikka ensin ajattelin itserakkaaksi.

Onhan se kaunotar.

Vierailija
672/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks noissa häissä ei soiteta musiikkia?? Tyly on toi alttarille kävely hiljaisuudessa!

Tuo tila ei ole kirkko, tuskin siellä on edes mitään soitinta. Kyseessä on ns. siviilivihkiminen, joka on paljon karumpi kuin seremoniallinen kirkkovihkiminen.

No voisi sinne hommata edes vaikka jonkun viulistin, huilistin, sellitsin tai edes mankan soittamaan jotain taustamusiikkia. Varmaan helvetin piinaavaa sulhasellekin odotella siellä paikoillaan kun KAIKKI - tutut ja tuntemattomat - tuijottavat häntä.

Vierailija
673/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tiloista oli kyllä Suomenlinnan Pirunkirkko, heh heh. Kaikkia pareja ei vihitty samassa tilassa kuitenkaan.

Pirunkirkossahan on historian saatossa toiminut ortodoksinen rukoushuone ja luterilainen kirkkokin.

Vierailija
674/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan toisinkin voidaan todeta, että suomalaisen naisen kanssa on sattuman kauppaa, mitä tulee. Paljon elämää nähneenä voin sanoa, että on hyvin paljon pareja, joissa kiltillä miehellä on dominoiva puoliso. Tuntuu, että nämä naiset osaavat oikein etsiä kohdetta, missä saa olla se määräävä. En yleistä, mutta kyllä nainenkin osaa olla se, joka alistaa. 

Eihän tuossa alistamiseen viitattu.

Vierailija
675/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laadukkaita? Epäsymmetriset kasvot, vinot hampaat, huono vartalo jokaisella. Katsoitko ohjelmaa ollenkaan

Olen kyllä katsonut, kaikki tuotankokaudet, tarkkaan. Mutta en tarkoita laadukkaalla mitään Ken-barbietyyppistä mallipoikaa, vaan älykästä, taspainoista, parisuhteeseen kykenevää, mielenkiintoista tavallista miestä.

Vierailija
676/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kuka noista naisista oli ruma? Miehistä kukaan ei ollut kaunis/ komea/ miehekäs eli eivät olleet yhtään mitään mitä miehen pitäisi olla

Vierailija
677/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuin paljon tykkään tosta Samuelista! Olen itse lyhyt nainen (161 cm) mutta itselleni ei miehen pituudella ole väliä. Itse asiassa jotkut lyhyet miehet on jopa enemmän puoleensavetäviä kuin pitkät. Olen joskus seurustellut itseni pituisen miehen kanssa, ei haitannut yhtään. Samuelissa on sitä jotain, ja samoin tuntui olevan hänen kaveripiirissään.

Voi kyllä, aivan samaa mieltä! Samuel vaikuttaa huipputyypiltä, samoin kyllä Tiinakin. Mä luulen, että mulla olisi kemiaa Samuelin kanssa ja Tiinan kanssa oltaisiin varmaan samoilla aaltopituuksilla ystävinä. Olen innoissani, toisaalta samalla myös hieman kateellinen siitä miltä heidän suhteensa alun perusteella vaikuttaa. Just se, että huumorintaju ja jutut matchaa, se on mun mielestä tärkeintä kaikissa ihmissuhteissa.

Ja Samuelin kaveriporukka vaikuttaa just hyvältä. Hyvää läppää, rentoa ja fiksua silti 😊 Hyvin on asiantuntijat tämän parin valinneet.

Vierailija
678/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä katsonut, kaikki tuotankokaudet, tarkkaan. Mutta en tarkoita laadukkaalla mitään Ken-barbietyyppistä mallipoikaa, vaan älykästä, taspainoista, parisuhteeseen kykenevää, mielenkiintoista tavallista miestä.

Ei tarvi olla mallipoika. Voi olla myös rumankomea mutta kun ei ole. On vaan sellaisia kroonisesta testosteronivajeesta kärsiviä naismiehiä, joilla vielä kaupan päälle huonot hampaat. Mitä nainen hyötyy tällaisista miehist?

Vierailija
679/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä kyllä olisi kiinnostavaa tietää, minkä verran seksuaalisia mieltymyksiä etukäteen selvitellään.

Liekö lähtötilanteella suurta merkitystä, koska onhan tiimissä seksuaaliterapeutti, varmaan hän voi terapoida hassummat mieltymykset omaavat normikuntoon.

Vierailija
680/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.aamulehti.fi/ihmiset/ylojarvelainen-mikko-meni-naimisiin-ens…

kenest on outoa et mikko jakelee jossain paikallislehdis haastatteluja? 

Ketju on lukittu.