Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Siinä riidassa olikin kyse kissanhoidosta vain nimellisesti. Vähän pinnallista jumittua siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä, että Mikko pitää itseään fiksumpana. Hänellä on alemmasta sosioekonomisesta luokasta tulleena hirveä tarve päteä. Todellisuudessa hän ei ole se älykkäämpi osapuoli, ja sitä on vaikea kestää.
Tuo ei ollut kovin älykäs analyysi, enemmän kyökkipsykologiaa maustettuna jostain kummasta kumpuavalla ylenkatseella tv:ssä näytettyä miestä kohtaan. Kahvitunnilla olevana ihmettelen mitä noin älykäs analyysin tekijä keskellä päivää netissä tekee?
Mihin vuorokauden aikaan täällä pitäisi sitten olla? Itse roikun täällä luppoaikanani, siis silloin kun ei ole töitä, harrastusta ja jotain muuta. Niin. Kaikillahan työajat ei tosiaan ole 8-16 kuten sinulla ilmeisesti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä, että Mikko pitää itseään fiksumpana. Hänellä on alemmasta sosioekonomisesta luokasta tulleena hirveä tarve päteä. Todellisuudessa hän ei ole se älykkäämpi osapuoli, ja sitä on vaikea kestää.
Tuo ei ollut kovin älykäs analyysi, enemmän kyökkipsykologiaa maustettuna jostain kummasta kumpuavalla ylenkatseella tv:ssä näytettyä miestä kohtaan. Kahvitunnilla olevana ihmettelen mitä noin älykäs analyysin tekijä keskellä päivää netissä tekee?
Vuorotyö. "Aamu" meneillään..
Voi vittu suoraan sanottuna. Sivu ja päivä tolkulla saman toistoa siitä kenen lemmikki ja kuka hoitaa. Oon lukenut tähän mennessä ketjun joka ikisen viestin suht reaaliajassa, mut ei meinaa enää pysyä perässä. Ei vaikka yrittäisi lukea huolella vain ne viestit, joissa on jotain uutta ja kiinnostavaa näkökulmaa.
Vierailija kirjoitti:
Siinä riidassa olikin kyse kissanhoidosta vain nimellisesti. Vähän pinnallista jumittua siihen.
Nimen omaan. Jos Heidi olisi ollut menossa marttakerhon kokoukseen sinne Turkuun, tilanne olisi ollut täysin toinen. Mikko mainitsee itsekin mustasukkaisuuden yhdeksi syyksi riitaan, ja hän jopa pitää sen tasoista mustasukkaisuutta merkkinä siitä, että hän välittää toisesta.
Minä taas pidän mustasukkaisuutta epäluottamuksen osoituksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tyhmä paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimen omaan. Jos Heidi olisi ollut menossa marttakerhon kokoukseen sinne Turkuun, tilanne olisi ollut täysin toinen. Mikko mainitsee itsekin mustasukkaisuuden yhdeksi syyksi riitaan, ja hän jopa pitää sen tasoista mustasukkaisuutta merkkinä siitä, että hän välittää toisesta.
Minä ajattelen, että Heidin välinpitämättömyys kissaa kohtaan sai Mikon tuntemaan, että Heidi on välinpitämätön myös häntä kohtaan. Ts. Mikolle tärkeät asiat, kissa, jalkapallo, työssä menestyminen jne., eivät merkitse Heidille mitään. --> Hän ei merkitse Heidille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu suoraan sanottuna. Sivu ja päivä tolkulla saman toistoa siitä kenen lemmikki ja kuka hoitaa. Oon lukenut tähän mennessä ketjun joka ikisen viestin suht reaaliajassa, mut ei meinaa enää pysyä perässä. Ei vaikka yrittäisi lukea huolella vain ne viestit, joissa on jotain uutta ja kiinnostavaa näkökulmaa.
Maksetaanko sinulle siitä, että luet näitä? Vai miksi luet sellaista, mitä et halua lukea?
Minulle on jäänyt jostakin alkujaksosta käsitys , että Äijä on Mikon siskon ja vain ulkomailla oleilun vuoksi tilapäisesti Mikolla hoidossa. Vaikka eihän se tätä kissa-gatea muuta.
Se jalkapalloistutus oli kyllä mielenkiintoinen. Mitä helv.. se ajatteli kun pisti neitokaisen katsomaan mutasarjan peliä kahdeksi tunniksi kylmään viimaan?
Eihän se jätkä edes pelannut, vaan oli vaan seeprana.
Hyvä freudilainen oli myös: "Nostetaan kissa.. siis asia pöydälle? Kas kun ei tavara seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on jäänyt jostakin alkujaksosta käsitys , että Äijä on Mikon siskon ja vain ulkomailla oleilun vuoksi tilapäisesti Mikolla hoidossa. Vaikka eihän se tätä kissa-gatea muuta.
Eikun kissa on Mikon, mutta on ollut välillä siskolla hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelen, että Heidin välinpitämättömyys kissaa kohtaan sai Mikon tuntemaan, että Heidi on välinpitämätön myös häntä kohtaan. Ts. Mikolle tärkeät asiat, kissa, jalkapallo, työssä menestyminen jne., eivät merkitse Heidille mitään. --> Hän ei merkitse Heidille mitään.
Voit olla oikeassa. Mutta jos olet, niin aika lapsellista tulkintaa tuollainen että jos olet välinpitämätön minun harrastusta kohtaan niin et välitä minusta. Ei voi olettaa, että puolisoa kiinnostaa kaikki sinulle tärkeät asiat. Eikä sitä voi vaatia. Riittää, että puoliso hyväksyy ne eikä urputa niistä. Eihän Heidin salsa ole mikolle tärkeää vaan Mikko suhtautuu siihen negatiivisesti. Mitäs Heidin pitäisi siitä sitten tuntea? Että koska Mikko ei rakasta salsaharrastustani niin hän ei rakasta minua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tyhmä paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä."
Yhteiskunnan viisaus, pitkänäköisyys ja avarakatseisuus kokoontuu päivästä toiseen av:lla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikka ajateltaisiin, että riidan taustalla on jokin tällainen syy, johon itsekin voisi samaistua, niin oliko asian käsittely Mikon osalta siltikään kovin rakentavaa? Pyrkikö hän siinä johonkin ratkaisuun? Mielestäni ei.
Herättäkää sitten, kun Mikon ja Heidin riita sekä Kimmon saama raivaussaha on käsitelty.
Paitsi että koko ketju taitaa olla kuollut siinä vaiheessa.
Se Mikko ja Heidi ovat molemmat vaan hirveän lapsellisia ja kypsymättömiä. Ne suinpäin lähti ihan täysillä sata lasissa alkuunsa mukaan tohon ja alussa vaan hirveetä lääppimistä ja lässytystä ja kyllähän se fyysinen vetovoima voi hetken kantaakin eteenpäin mutta pidemmän päälle pitäisi olla jotain muutakin.
Seuraavalle tuotantokaudelle on huhujen mukaan suunniteltu lisämaksullista palvelua verkkoon, jossa parien elämää voi seurata 24/7. Jos siis haluaa tietää, mitä leikattujen kohtausten lisäksi on tapahtunut. Tällä 24/7 mahdollisuudella halutaan välttää turha spekulointi erilaisissa verkon keskustelupalstoilla avioparien ongelmien syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit olla oikeassa. Mutta jos olet, niin aika lapsellista tulkintaa tuollainen että jos olet välinpitämätön minun harrastusta kohtaan niin et välitä minusta. Ei voi olettaa, että puolisoa kiinnostaa kaikki sinulle tärkeät asiat. Eikä sitä voi vaatia. Riittää, että puoliso hyväksyy ne eikä urputa niistä. Eihän Heidin salsa ole mikolle tärkeää vaan Mikko suhtautuu siihen negatiivisesti. Mitäs Heidin pitäisi siitä sitten tuntea? Että koska Mikko ei rakasta salsaharrastustani niin hän ei rakasta minua?
Niinpä. Siihen nähden että miten Mikko suhtautuu Heidin salsaharrastukseen (nyrpistää nenää eikä sallisi tämän käyvän tanssimassa) on Mikolta todella kohtuutonta vaatia Heidiä kiinnostumaan mistään hänen jutuistaan.
No mitäs veikkaatte? Onko Mikon ja Heidin mahdollista saada nuo riidat sovituksi ja saada rakennettua toimiva avioliitto?
Itse olen sitä mieltä, että periaatteessa on, jos pystyvät näkemään itsessään virheitä ja tulemaan puolitiehen vastaan.
Oon vähän herkällä tuulella ja äsken kun katsoin tän jakson, niin oikeasti rupes itkettää se Samuelin ja Tiinan sänkykohtaus, jossa Samuel lukee kirjaa ääneen. Tän parin kohdalla toteutuu se, että ei tarvii tehdä mitään super ihmeellistä tms, kunhan ollaan vaan yhdessä niin on hyvä. Toivottavasti näillä on pitkä tulevaisuus yhdessä!