Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Vierailija kirjoitti:
miksi jonkun naimisiisn menijän vanhemmat ei olleet ollenkaan pukeutuneet häitä varten? Ja joillain muillakin oli iihan arkivaatteet yllä?
ENtäs miksi tuo tuomari ei sanonut sukunimiä? Oliko ne editoitu pois tv lähetyksestä vaikka sanoi, sillä jos ei sanonut, niin he ei ole naimisissa virallisesti!!!!
eihän niitä oo aikaisemminkaan sanottu vihkitilaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
miksi jonkun naimisiisn menijän vanhemmat ei olleet ollenkaan pukeutuneet häitä varten? Ja joillain muillakin oli iihan arkivaatteet yllä?
ENtäs miksi tuo tuomari ei sanonut sukunimiä? Oliko ne editoitu pois tv lähetyksestä vaikka sanoi, sillä jos ei sanonut, niin he ei ole naimisissa virallisesti!!!!
Oli editoitu pois. Rauhoitu.
Milla ja Kimmo vaikutti siltä, etteivät olisi toisiaan pussanneet elleivät olisi olleet skumppapäissään. Eli Millalle kelpaa Kimmo, kunhan Milla on päissään? Ei hyvä. Tai sitten he saivat ainakin murrettua jään...
Heidän pussaus näyttää siltä kuin olisi täyslinkous päällä.
Voi kuin paljon tykkään tosta Samuelista! Olen itse lyhyt nainen (161 cm) mutta itselleni ei miehen pituudella ole väliä. Itse asiassa jotkut lyhyet miehet on jopa enemmän puoleensavetäviä kuin pitkät. Olen joskus seurustellut itseni pituisen miehen kanssa, ei haitannut yhtään. Samuelissa on sitä jotain, ja samoin tuntui olevan hänen kaveripiirissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi Heidi saamelainen? En kysy ilkeilläkseni vaan siis jotenkin on "angelintyttömäinen". Söpö!
Niin on, mutta sukunimen perusteella on kyllä karjalaiset juuret, ei saamelaiset.
Eli jos on saanut karjalaiselta isältä tietyn sukunimen, äiti ei voi olla saamelainen. Ok.
Mikä on Mikon deittipalsta-nicci?
Tuli ihan sellainen olo että ne valitsijamiehet halus välttämättä tuon Millan tähän ohjelmaan ja sitten piti löytää enää "joku mies" Millalle. Mä en edelleenkään saa mitään otetta Millasta tai sen persoonasta. Tiinasta ja Heidistä osaa jo nyt sanoa että Tiina on vähän pelleilijä läpänheittäjä ja Heidi tunteellinen pomottaja. Mut Millasta ei mitään hajua.
Vierailija kirjoitti:
Heidillä ja Mikolla varmaan 30 sentin pituusero. Heidillä varmaan korot, mutta silti ylettää vaan olkapäähän :)
Joo, minunkin mielestäni tämä oli häiritsevämpi pituusero kuin Tiinan ja Samuelin (joka varmaan vielä tasoittuu, kun korkkarit vaihtuvat arkikenkiin). Mutta sehän ratkaisee tietty, että itse tykkäävät toisistaan.
Mun mielestä taas Milla ja Kimmo on jotenkin tosi saman näköisiä. En silti usko heidän liittoonsa. Samuelin bestman kelpais mullekin :D Ihana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidillä ja Mikolla varmaan 30 sentin pituusero. Heidillä varmaan korot, mutta silti ylettää vaan olkapäähän :)
Joo, minunkin mielestäni tämä oli häiritsevämpi pituusero kuin Tiinan ja Samuelin (joka varmaan vielä tasoittuu, kun korkkarit vaihtuvat arkikenkiin). Mutta sehän ratkaisee tietty, että itse tykkäävät toisistaan.
Eikö Tiinalla ollut matalat kengät jo siinä vaiheessa kun menivät hotelliin?
Eiköhän näillä osallistujilla ole sopimuksissa pykälä, ettei uutta hakua saa laittaa virallisesti minnekään treffipalstoille päälle, ennenkuin ohjelma on tv:ssä näytetty, vaikka ero tuliskin. Muistaakseni Ronikin ilmestyi Tinderiin vasta ohjelman päättymisen jälkeen.
Ja aika jännä, että joku toinen oli kuitenkin nähnyt Mikon tulleen Aamulehden haastatteluun sormus sormessa. Tosin nettilehden jutussa sormus ei näkynyt, liekö paperiversiossa ollut sitten useampia kuvia vai mistä moinen tieto ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko on sinkku. Tai sit se tykkää hengata treffipalstoilla muuten vaan.
Millä palstalla? Oiskohan voinut vanha ilmoitus unohtua sinne tms..? Harmi jos ovat jo eronneet :(
Ei ole vanha ilmoitus, ihan lähiaikoina ollaan juteltu. Kovin on haku päällä, ihme ettei kukaan muu ole asiasta sanonut.
Ja kyllä, ei ole mikään feikki-ilmoitus.
Mun mielestä kaikkien parien päivä näytti ihanalta. Kovasti täällä kritisoidaan Millan ja Kimmon alun hitaampaa lämpenemistä, Tiinan hermostunutta kikattelua ja Mikon ja Heidin joidenkin mielestä liiallistakin pussailua. Oikeastaanhan tässä vaan näki kolme hyvin eri lailla käyntiin lähtevää kohtaamista. Niinhän se perinteisemmälläkin parinmuodostuksella tapahtuu, muodostuu pareja jotka ovat lähteneet hitaammalla lämpenemisellä liikkeelle ja pareja, joilla on heti alusta asti vahva fyysinen vetovoima. Tai sitten ei muodostu pareja ollenkaan. Sitten myöhemmine ne erilaisin tavoin toisiinsa ihastuneet parit kohtaavat ihan yhtäläisiä ongelmia parisuhteen aikana, eivätkä ne ongelmat ratkaise lopputulosta vaan se, miten niitä lähdetään yhdessä ratkomaan. Elämä on riskipeliä ja näille osallistujille hatunnosto, kun ovat uskaltaneet lähteä kokeilemaan onneaan :)
Vähän särähti korvaan, että kun tuore vaimonsa kysyi asioita Mikolta, niin kuulosti, kun olisi tentattu käskevästi oikeaa vastausta, eikä niinkään toisen aitoa mielipidettä, olkoon se sitten mikä on. Mutta ehkä opettajataustasta johtuva maneeri....
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Mikon deittipalsta-nicci?
Haluaisin kanssa tietää, veikkaan että joku vaan puhuu p*skaa provosoidakseen koska kyllä linkki olisi jo laitettu jos Mikko deittipalstoilla pyörisi ;)
Harmi, kun Kimmolle tuli Milla pariksi. Mulle tuli Kimmosta sellanen fiilis, että liitto onnistuisi varmasti, jos vaan olisi erilainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuin paljon tykkään tosta Samuelista! Olen itse lyhyt nainen (161 cm) mutta itselleni ei miehen pituudella ole väliä. Itse asiassa jotkut lyhyet miehet on jopa enemmän puoleensavetäviä kuin pitkät. Olen joskus seurustellut itseni pituisen miehen kanssa, ei haitannut yhtään. Samuelissa on sitä jotain, ja samoin tuntui olevan hänen kaveripiirissään.
Ei minuakaan samanpituisuus haittaa, kunhan kokoero on muuten se, että nainen on sirompi ja mies rotevampi, että on selvää, kumpi kantaa kumman kynnyksen yli :)
Vierailija kirjoitti:
Huomasinhan sen että oli selkeästi editoitu pois (varmaan henkilöiden yksityisyydensuojan ja salapoliisien takia). Etkö huomannu miten hölmöltä tuomarien nimien taivuttaminen kuulosti tuossa editoidusa versiossa: "Otatko sinä Mikko tämän Tiina Marjatta aviovaimoksesi"
Hitaaseen lämpenemiseen täytyy vielä kommentoida (kun siis Milla ja Kimmoa on siitä kritisoitu), niin mulla ja puolisollani kesti aikansa, kun tuli leimahti, ja ollaan oltu yhdessä 17 vuotta, joista 9 naimisissa. Olemme saaneet kolme lasta, ja en vaihtaisi miestäni keneenkään. Intohimoa on ja olemme rakastuneet toisiimme yhä uudelleen. Sillä, miten suhde lähtee aluksi menemään, ei voi mielestäni ennustaa suhteen pituutta, intohimoisuutta ja kestävyyttä.
Käyttäjä2651 kirjoitti:
Tiina ja Samuel: yllätyin! Molemmat vaikuttavat aivan ihanilta ja aidoilta. Naimanaamat! Kovin luotto tähän pariin.
Heidi ja Mikko: fyysistä kemiaa ainakin näyttäisi olevan, jotenkin ehkä tuntuu kuitenkin, ettei juttu kestä sen pidemmälle. Toivottavasti kestää!
Milla ja Kimmo: Kiusallista!!! Kehonkieli häissä sellaista "voiko tästä vielä lähteä karkuun". Kimmo symppis, Milla selvästi etsi jotain muuta ja muutenkin negis kuva jäi hänestä. Tämän jakson perusteella kyllä varma ero tiedossa :/
Tuli mieleen USA:n versiosta pari, jossa morsian melkein itki häätilanteessa, kun sulhanen oli niin turn off. Mutta ovatkin edelleen kahden vuoden jälkeen naimisissa ja ihan rakastuneita.
Voi taivas mitä näykkimistä se Kimmon ja Millan pussailu! Oli ihan vaivaannuttavaa katsottavaa. Kimmolla varsinkaan ei ollut mitään hajua miten se homma pitäisi hoitaa :-0 Eikä kemiasta parin välillä tietoakaan.