Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kynäilee joku outo Mikko-fani, Mikon kaveri tai itse Mikko.
Todennäköisesti Mikko itse, vaikka tuotannon puolelta on todennäköisesti varoitettu ettei nettikeskustelujen lukeminen kannata.
Tämä "Mikko" on keski-ikäinen nainen jota huolestuttaa miten silmittömästi täällä niaset laittavat kaiken syyn toisen niskaan vaikka emme ole nähneet riitoja, kuulleet vaan lähinnä toisen kertoman version niistä. Kuvattu pala oli tapahtunut MIkon kotiintulon jälkeen, ensiksi oli riidelty uudestaan, sitten tämä pala. En tiedä teistä, mutta ainakin itse mielellään tulisin raskaan päivän jälkeen kotiin ihan rauhoittumaan ja söisin/joisin jotain. Jos vastassa olisi riitaa haastava ihminen ensimmäinen ajatus olisi kyllä käännähtää kannoilla... Heidihän itse sanoi halunneensa puhua asian heti kun Mikko tuli kotiin. Pelisilmää kannattaa kehittää jos oikeasti haluaa hyvän suhteen, riidan saa varmasti aikaan kun väärään aikaan alkaa ihmistä ärsyttämään, hieman paremmin valittuun aikaan vaikeatkin asiat voi käydä läpi riidatta. Mutta ilmeisesti raati on päättänyt Heidin olevan parisuhdetaidoiltaan täydellinen enkeli, Mikko taas maailman kamalin juntti. Olisko totuus jotain hieman vähemmän mustavalkoista?
Nuo narsisti"diagnoosit" ovat täysin naurettavia. Ei sellaista voi amatööri tehdä videoklippien perusteella kun se on asiantuntijallekin erittäin vaikeaa, oikeassa elämässä, haastatteluineen, tutkimuksineen, kyselylomakkeineen jne. Ihmisessä voi olla kyllä narsistisia piirteitä, mutta siinä ollaan vielä kaukana narsistisesta persoonallisuushäiriöstä.
Tiina ja Samuel jatkavat varmasti. Milla ja Kimmokin todennäköisesti. En jaksa oikein uskoa että ainakaan Kimmo olisi eroamassa heti. Heidi ja Mikko, toivottavasti ei mutta kukapa tietää? Eri asia sitten, mikä on kahden vuoden päästä tilanne. Se "oikea" elämä alkaa vasta sitten kun kamerat poistuu paikalta.
Ovatko asiantuntijat kartoittaneet lainkaan parien lapsihaaveita? Kuitenkin totesivat sen olevan hyvin tärkeää alussa, mutta ainakin Millan ja Kimmon odotukset hyvin erilaiset.
Katsoin nyt katsomosta tuon jakson alkua. Mikon kaverit oli yllättävän suloisia ja tuon Mikon kaverin ja Heidin tanssi näytti upealta, ei ihme että Mikko toljotti äreänä (ja katseli Tinderiä??)... Mikon ja Heidin tanssi taas kertoi kaiken oleellisen siitä suhteesta. Riidan "selvittely" Mikon puolelta taas vain alleviivasi kaiken. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa et moni täällä taas henkilöi sen hyväksytyn toimintatavan täysin. Koska Mikko on tuomittu lopullisen pahaksi, niin kaikki mitä se tekee on väärin ja mitä Heidi tekee on ok. Olis hauskaa jos katsojia oltais hämätty sillä et se mitä tapahtuu oltais käännetty jonkin asian suhteen. Esim näytelty päinvastoin roolit. Veikkaan et silti Mikko olis tuomittu ja Heidiä säälitty vaikka asetelma olis täysin käänteinen.
Mitä ihmettä sä horiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti Mikko itse, vaikka tuotannon puolelta on todennäköisesti varoitettu ettei nettikeskustelujen lukeminen kannata.
Tämä "Mikko" on keski-ikäinen nainen jota huolestuttaa miten silmittömästi täällä niaset laittavat kaiken syyn toisen niskaan vaikka emme ole nähneet riitoja, kuulleet vaan lähinnä toisen kertoman version niistä. Kuvattu pala oli tapahtunut MIkon kotiintulon jälkeen, ensiksi oli riidelty uudestaan, sitten tämä pala. En tiedä teistä, mutta ainakin itse mielellään tulisin raskaan päivän jälkeen kotiin ihan rauhoittumaan ja söisin/joisin jotain. Jos vastassa olisi riitaa haastava ihminen ensimmäinen ajatus olisi kyllä käännähtää kannoilla... Heidihän itse sanoi halunneensa puhua asian heti kun Mikko tuli kotiin. Pelisilmää kannattaa kehittää jos oikeasti haluaa hyvän suhteen, riidan saa varmasti aikaan kun väärään aikaan alkaa ihmistä ärsyttämään, hieman paremmin valittuun aikaan vaikeatkin asiat voi käydä läpi riidatta. Mutta ilmeisesti raati on päättänyt Heidin olevan parisuhdetaidoiltaan täydellinen enkeli, Mikko taas maailman kamalin juntti. Olisko totuus jotain hieman vähemmän mustavalkoista?
Heidi on tässä toissijainen, kukaan ei ole kehunut eikä lytännyt hänen toimiaan, koska niillä ei ole merkitystä. Mikon kaltaisen henkilön kanssa eläminen on kärsimysnäytelmä ja sen näyttämöltä kannattaa poistua ensimmäisen näytöksen jälkeen, oli itse pulmunen tai ei.
Mietin vaan millaista noiden riitely olisi ollut ilma, että Mikko on tietoinen kamerasta... Nyt piti säilyttää kasvot ja olla rauhallisesti. Tai no, ehkä samanlaista kuin mitä nähtiin. Mutta voi kun tuli ahdistava tunne Heidin puolesta! Pakko myöntää, että en ikinä olisi pystynyt olemaan niin rauhallinen kuin Heidi oli!
Mitäköhän mieltä Mikon kaverit, työkaverit ja sukulaiset ovat mieltä Mikosta tämän ohjelman jälkeen? Ei kovin hienoa kuvaa hänestä anna...
Taitaa tulla ero Mikolla ja Heidillä samaten se toinen pari. Onko se Milla ja ?
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin varmasti jo ajat sitten kävellyt pihalle tuolta Mikon kämpästä jos se riitely on tuollaista. Syyttää Heidiä syyllistämisestä mutta itse luettelee pitkän lorun siitä miten Heidi ei tee sitä tai tekee tätä ja "kyllä sä nyt teet!" Ja miten hitossa se Mikon kissan hoitaminen Heidille kuuluu?
Minä myös aika varmuudella olisin lähtenyt pois tuolta Mikon kämpästä enkä odotellut, että herra suvaitsee saapua polttareista. Mulla ei ole narsistieksää, ei mitään omakohtaista kokemusta henkisestä tai fyysisestä väkivallasta, mutta tuota tekstitettyä riitelyä katsoessa mua alkoi ahdistaa. Ihan oikeasti ahdistaa.
Ainoan kerran olen kokenut samanlaista oloa, kun mun eräs kaveri oli uuden poikaystävänsä kanssa mun luona käymässä. Tuli samanlainen ahdistus siitä, kun kuuntelin heidän keskinäistä keskusteluaan ja mullekin sanottuja asioita. Oli sellaista vähättelyä, mies aina oikeassa, me naiset väärässä. En tiedä minkälaiset heidän välinsä nykyään ovat. Olen vältellyt tämän miehen näkemistä. Naimisiin menivät. Ja minä olin järkyttynyt, toivoin ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
pore kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pojat miten hyvä tanssija tuo Mikon kaveri oli :O
Mutta voi että kun mua ärsyttää toi Kimmo; sillä ei oo ikinä minkäänlaista huumorintajua. Esimerkiksi tossa kun Millan isä sanoi vitsikkäästi, että "Meillä on jopa liikennevalot täällä Kuhmossa ja niitä jopa noudatetaan" niin Kimmo vaan sanoi "Joo." Se sanoo aina vaan "Joo" eikä ikinä heitä vitsiä mistään. Ihan kamala turn-off että ei oo huumorintajua!
Tai se, kun antoi "lahjaks" raivaussahan. Kimmo ei ymmärtänyt ollenkaan sarkasmia siinä, oli vaan ihan hölmissään ja änkytti vaivoin kiitoksen. Miten ei voinut ymmärtää vitsiä siinä?
Mikä se vitsi siinä oli? Musta se oli harvinaisen typerä juttu.
Sehän sanoi, että kattellaan vähän karttoja.. eli vihjaili palstasta. Ei mikään vitsi ollut siis.
Riita? Tappelu? Narsisti? Onko teidän elämänkokemus niin vähäistä, että käytätte moisia sanoja tuosta naurettavasta pikku väännöstä. En enää yhtään ihmettele, että eroja on niin paljon. Ja että joka toinen mies on teidän mielestänne narsisti.
Kyllä se kissa nyt pärjää muutaman päivän kun naapuri vähän käy ruokkimassa. Ihan tekosyy hallita naista. En ikinä suostuisi!!
Taas oli pätkiä oudossa järjestyksessä. Mikon ja Heidin tanssit oli juhannuksena (järvellä näkyi kokko)
Kimmo on kuuma. Näytti tosi hyvältä juoksuasussaan, kivasti oli esillä 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko ei osaa riidellä ja on tosi itsekäs, kyllä. Lisäksi kissan omistajana sillä on täysi vastuu omasta kissastaan. MUTTA: jos on sovittu että ollaan tietyssä kaupungissa ja tulee oma lyhyt meno siihen, niin kyllä sitä helposti olettaa et (jos toinen ei erikseen edes kerro lähtevänsä mihinkään!) et se kissan hoito onnistuu kun yhdessä ollaan samassa paikassa. MUTTA: toki Mikon olisi pitänyt hoitaa asia eri tavalla eikä alkaa syyllistää Heidiä ja kääntämään asioita niin et ite on aina vaan se uhri.
Kun on tunnettu pari viikkoa ja toinen on ollut muutenkin päivät vankina asunnossa, on ihan aiheellista tiedustella, aiotko olla täällä ja voitko katsoa kissaa vai onko muita suunnitelmia. Toinen voi sitten siihen kertoa, onko niitä suunnitelmia vai ei tai onko suunnitelmissa yrittää suunnitella suunnitelmia.
Miksi se suunnitelman tekijä ei voi kertoa? Miksi toisen pitää arvuutella? Onko oikeesti reilua? Vai johtuuko tuo mielipide siitä että ällöttävä Mikko ei voi olla minkään suhteen oikeassa? On vaan musta Mikko ja puhtaan valkoinen Heidi...
Miksi Heidin olisi ollut noin tärkeää kertoa suunnitelmistaan? Mikko on jokatapauksessa itse poissa tuon viikonlopun, joten ei vaikuta hänen elämäänsä että istuuko Heidi sen ajan Mikon olkkarissa vai käykö jossain muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummankaan tuskin tarvii olla varpaillaan hyvässä suhteessa.
Saati pelätä mitä tapahtuu, jos joskus tuot tyytymättömyytesi esiin toisen kannalta huonolla hetkellä.
Ketä tällaisen jaetun vastuun myytin ylläpito oikeasti palvelee?
Maailmassa on ihan tarpeeksi ihmisiä jotka ovat lähtökohtaisesti valmiita kunnioittamaan toisia ja näkemään vaivaa suhteen eteen.
Heidin kannattaa mennä eteenpäin.
Jos Mikko kohtelee vaimoaan noin huonosti, niin kuinkahan huonosti se kissaansa kohtelee? :(
Vierailija kirjoitti:
Riita? Tappelu? Narsisti? Onko teidän elämänkokemus niin vähäistä, että käytätte moisia sanoja tuosta naurettavasta pikku väännöstä. En enää yhtään ihmettele, että eroja on niin paljon. Ja että joka toinen mies on teidän mielestänne narsisti.
Heh, vai että jokainen. Eihän Samualia ja Kimmoakaan ole kertaakaan narsistiksi sanottu. Mikkoa perusteluiden kera.
Mammoilla on sitten ihanat miehet kun toi Mikko on hirvein ever.
Ei mikään ihme, että Mikko joutuu taas tinderöimään uusia kumppanikokelaita itselleen.
Aluksi Mikko saattaa vaikuttaa huippulöydöltä, mutta totuus käy pian ilmi.
Lyhytpinnainen, hallitseva, joustamaton mies ei liene kovin monen naisen toivemies.
Kuka huolii Mikkoa tämän jälkeen? Riidanaiheet on pieniä ja niistä keskustelu on kuin jotain aivan kamalaa olisi tapahtunut. Mitä jos/kun puhuttaisiin vakavista ongelmista?
Mikolle oli niin mukavat vanhemmat että syy ei ole heissä. Kyllä olisi peiliin katsomisen paikka Mikolla.