Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Mä muistan jo kun asiantuntijat hehkutti Millaa ja hän tuli ruutuun, että ajattelin ekana, että no jotain salattua hänessä sitten täytyy olla, koska ei kyllä hurmannut mua. Pikemminkin Heidi (siis tää ope) hurmasi.
Vierailija kirjoitti:
Joo voisin otttaa ton samuelin bestmanin !
Minä myös! 😃 Samuel ja muutkin hänen kaverinsa kelpaisivat. Onpa kyllä kiinnostava seurata miten Tiina&Samuel suhde etenee. Vaisto sanoi jo ekan jakson perusteella, että ovat hyvä match.
Mulle tuli kans (ikävä kyllä) Heidistä vähän mieleen, että on haaveillut omista häistä ja mr. täydellisyydestä pitkään ja tuollaisena päivänä häähumussa kaikki tuntuu niin huumaavalta. Ja että epävarmuuden hetkellä peittää fiiliksen fyysisyydellä. Hienoa tietysti että lähtee positiivisella asenteella messiin mutta pelkäänpä, että innostus saattaa lopahtaa jonkin ajan kuluttua.
Itse ainakin lähtisin aika varovaisin askelin tossa pelissä liikkeelle, jotta ensiksi oppisi oikeasti tuntemaan toisen, ennen suurempia hehkutuksia, kun ei oikeasti toisen persoonasta vielä mitään tiedä. Olen itse ollut ennen juuri tuollainen ja siksi tällaiset fiilikset tuli tästä parista. Toivon kuitenkin parasta!
Vierailija kirjoitti:
Onko toi Heidi saamelainen? En kysy ilkeilläkseni vaan siis jotenkin on "angelintyttömäinen". Söpö!
Niin on, mutta sukunimen perusteella on kyllä karjalaiset juuret, ei saamelaiset.
Oliko toi Kimmo ihan kännissä tossa lopussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikos nämä Kimmo ja Milla juuri ne, jotka ovat molemmat lentokentällä töissä? Jokuhan sitä jo ehti spekuloimaan, että jos tunnistavat toisensa alttarilla ja ajattelevat "ai toi?"
Jos toinen on töissä HR-puolella ja toinen rahtimiehenä, niin tuskin he yhtenään törmäävät.
Näin. Itse olin konttorissa firmassa, jossa oli myös asentajia, tai asentajat firman suurin yksittäinen työntekijäryhmä. En koskaan oppinut tuntemaan kaikkia asentajia, eikä henkilökuntaa ollut kuin jotain 50. Mutta näitä nyt harvemmin vaan siellä toimistolla näki.
Mikkohan puhuu vain vahvaa Tampereen murretta, ja siihen kuuluu hieman tunkkainen puhetyyli ja huono artikulointi. Tampereen murre kuulostaa vain söpöltä.
Vierailija kirjoitti:
On varmaan ihan hirvee tunne, kun heti hääjuhlan aikana tuntee sisimmissään, että kipinä puuttuu ja fiilis on laimee.
Täh! En mäkään nyt muista, että tunsin kipinää miestäni kohden kun hänet tapasin. Parempi se on jos kipinä syntyy tutustuessa. Silloin kipinä syntyy jonkun muun päälle kuin ulkonäön. Ja se tässä ohjelmassa on kiva, että pakko tutustua toiseen. Ekan kauden Viola ei olis varmaan ulkonäön perusteella tehnyt tuttavuutta, mutta tiedämme miten kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko Tiina Samuelista " ihan täys kymppi " vai "ei ihan täys kymppi " ?
Sanoi "ihan täys kymppi". Uskon, että tämän kauden onnistujat ovat Tiina ja Samuel, ehkä myös Heidi ja Kimmo.
Vahvasti veikkaan, että ainakaan Heidi ja Kimmo eivät päädy ohjelman jälkeen yhteen.... ;D Tai mistä sitä tietää, maailmassa tapahtuu kummallisempiakin asioita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jengi taputtaa kun morsian marssi paikalle?
Tää oli jotenkin kiusallinen hetki, kun ei ollut mitään muusiikkia... Kuului vaan, kun kengät kopisi, kun morsian saapui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmaan ihan hirvee tunne, kun heti hääjuhlan aikana tuntee sisimmissään, että kipinä puuttuu ja fiilis on laimee.
Täh! En mäkään nyt muista, että tunsin kipinää miestäni kohden kun hänet tapasin. Parempi se on jos kipinä syntyy tutustuessa. Silloin kipinä syntyy jonkun muun päälle kuin ulkonäön. Ja se tässä ohjelmassa on kiva, että pakko tutustua toiseen. Ekan kauden Viola ei olis varmaan ulkonäön perusteella tehnyt tuttavuutta, mutta tiedämme miten kävi.
Totta. Ensivaikutelmaan ei näiden parien kannattaisi tässä formaatissa luottaa ollenkaan, vaikka sitä televisiota varten tässä jaksossa lypsettiinkin. Tämä hääjakso on koko sarjan vähiten hyödyllistä tietoa tarjoava jakso.
Kuka valitsee nuo kakut, samoin ruuat ja juomat? Olisi kiva kuulla myös näistä arkisista asioista. Kaikilla oli ihan erilaiset kakut. Sponsori lähettää mitä lähettää, vai?
Vierailija kirjoitti:
taas sotkivat pituudet aivan täysin tää raati. Morsianta lyhyempi mies! Ei kellekkään sitten tullu mieleen?
Aika surkeeta, jos pituus merkitsee sitä ettei toista voi rakastaa... kyllähän sitä itsekin katsoin ja alkoi ärsyttämään! Miksi miehen pitää olla pidempi?!? Ei sillä ole mitään väliä! Ihania olivat! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko Tiina Samuelista " ihan täys kymppi " vai "ei ihan täys kymppi " ?
Sanoi "ihan täys kymppi". Uskon, että tämän kauden onnistujat ovat Tiina ja Samuel, ehkä myös Heidi ja Kimmo.
Heidi ja Kimmo tuskin onnistuvat...
Tiinan ja Samuelin kirjeet olivat hyvin samankaltaisia
Tää toimii ihan hassusti. Te jotka spoilaatte, luulen, että te olette syyllisiä, viestejänne poistetaan tiuhaan tahtiin. mitä jos lopettaisitte sen?
Milla ja Kimmo varmaan onnistuu, koska Milla on vaihtanut FB profiilikuvaksi hääpukukuvan!! ;) Mutta onko Milla ollut Idolsissa joskus tai miksi näyttää niin tutulta?
Lentokentällä on niin paljon työntekijöitä ja eri työnantajia, joten en usko että ovat edes tavanneet toisiaan kun eri työtehtävissäkin työskentelevät
taas sotkivat pituudet aivan täysin tää raati. Morsianta lyhyempi mies! Ei kellekkään sitten tullu mieleen?