Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
5261/8622 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Olen itse 45-vuotias mies ja en kyllä ymmärrä Mikon ja Heidin touhuja. Pari on vasta ollut yhdessä viikkoja ja nyt jo riidellään tuolla tavalla. Heidin mukaan Mikon harrastukset haittaavat suhdetta. 

Miten idiootti ihminen oikein on? Puhun siis Mikosta. Onko tässä ohjelmassa tarkoitus, ettei mitään pysyvää parisuhdetta edes muodostu? Jos minä olisin tuollaisessa ohjelmassa tai kokeilussa mukana, laittaisin ehdottomasti naisen etusijalle. Voiko Mikko tosiaan olettaa, että hänpä tässä nyt jatkaa omia harrastuksiaan aivan kuten tähän asti, vaikka yhteinen aika on kortilla? Ja sitten ihmettelee, että miksi se minut jätti. Kyse on vittu yhdestä kesästä. Kai niitä omia juttuja voi tämän aikaa rajoittaa, varsinkin kun jos on saanut tuollaisenkin pantavan kissan vaimokseen.

Vierailija
5262/8622 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paavo M. Pettäjä kirjoitti:

Kyllähän riidat kuuluu parisuhteeseen, ja ihan hyvin mies saa vähän tirvastakin, jos ei vaimo muuten usko...jos on ollut rankkaa töissä ja harrastuksissa niin se on ihan ymmärrettävää. Tärkeintä on ettei huuda, vaikka ääntä vähän korottaisikin!

Komeroon voi myös vaimon laittaa rauhoittumaan tai jos muuten vaan kaipaa omaa rauhaa rankan työpäivän päätteeksi. Sinne voi sisustaa vaimolle oman pikku sopen. Tirvaisemista en kyllä hyväksy, se ei kuulu rakkauteen.

Kyllä sinne komeroon voi laittaa myös aviomiehen! Näin olen kuullut kerrottavan tarinaa, kun vieraat olivat menneet kylään, eikä isäntää näkynyt koko aikana...

Näin olen kuullut erään tarinan.

Mikkohan jymähti Heidin kotona yläkertaan kun oli tulossa vieraita, ei uskaltanut tulla sieltä yksin pois. Varmaan hän mielellään käyttäisi tuollaista komeroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5263/8622 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pantava kissa"???

Siinäpä kunnioittavaa puhetta naisesta joltain junttieinarilta.

Vierailija
5264/8622 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paavo M. Pettäjä kirjoitti:

Kyllähän riidat kuuluu parisuhteeseen, ja ihan hyvin mies saa vähän tirvastakin, jos ei vaimo muuten usko...jos on ollut rankkaa töissä ja harrastuksissa niin se on ihan ymmärrettävää. Tärkeintä on ettei huuda, vaikka ääntä vähän korottaisikin!

Komeroon voi myös vaimon laittaa rauhoittumaan tai jos muuten vaan kaipaa omaa rauhaa rankan työpäivän päätteeksi. Sinne voi sisustaa vaimolle oman pikku sopen. Tirvaisemista en kyllä hyväksy, se ei kuulu rakkauteen.

Kyllä sinne komeroon voi laittaa myös aviomiehen! Näin olen kuullut kerrottavan tarinaa, kun vieraat olivat menneet kylään, eikä isäntää näkynyt koko aikana...

Näin olen kuullut erään tarinan.

Tai jos ei isäntää komeroon , niin yläkerrassahan voi odotelle vieraiden tullessa, ja tehdä sitten saatettuna tyylikkään entreen.

Vierailija
5265/8622 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa naurettiin ihan räkänä tuota kohtaan kun Heidille tuli vieraita ja Mikko pakeni yläkertaan eikä uskaltanut tulla sieltä alas. Mikä siis tuonkin jutun pointti oli? Ei auennut meille mutta hyvin huvittavalta se vaikutti. 

Mikko on kyllä hyvin outo tapaus :(

Vierailija
5266/8622 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja joka huuteli heidiä vaikeaksi tapaukseksi ja humanistiprinsessaksi, niin mitä heidin pitäisi tehdä alistua mikon tahtoon ja olla edustusvaimo, sängynlämmike ja kodinkone?

En ole tuo huutelija, mutta se, mitä Heidin minusta pitäisi tehdä, olisi puhua suorempaan ei vihjauksin tai ironisin heitoin. Jos siis haluaa, että tuosta suhteesta mitään tulisi. Ei siis puhetta pusunestohatusta, vaan sanoa ettei halua että Mikko tuikkii yhtenään niitä pikapusujaan. Jos oli epämukavaa tulla suljetuksi johonkin yläkerran vaatehuoneeseen niin sanoa, että tuo ei ollut kivaa. Ja niin edelleen. Toki myös antaa hyvää palautetta onnistuneista asioista, jos niitä on.

Ja jos tosiaan liittoa Mikon kanssa haluaa jatkaa niin istua alas ja suoraan puhua siitä, mitä kumpikin liitolta haluaisi ja missä toiveet eroavat. Ilman mitään mietintää, kumman syy jokin toimimaton asia mahdollisesti on. No, se lienee myöhäistä nyt jo. (Mistä muuten tuo tulee, että Mikko Heidin kodinkoneeksi haluaisi? Itsehän silitti paitaansakin, kieltäytyi tarjotusta avusta.)

Se, minkä Heidissä ehkä koen vaikeana parisuhdemarkkinoita ajatellen, ovat aika jämähtäneet omat kuviot joista ei halua luopua (siis sama kuin Mikolla), ja sitten tuo epäsuora viestintä. Ja oliko se totta, kun antoi avioliittonsa silloiselle tilalle asiantuntijan sohvalla arvosanan 8½? Uskaltaako sanoa suoraan, mitä ajattelee (muutoin kuin ehkä temperamenttisen riidan aikana)?

ja mikon ei tarvitse tehdä mitään? en ymmärrä, miksi heidin edes pitäisi haluta suhdetta tuohon mieheen, kun toisella ei ole aikaa ja halua suhteeseen. kyllä heidi nyt muun löytää tai sitten parempi yksin. ei kaikille se puoliso niin tärkeä ole, että pitää joustaa mahdottomiin? siinä olen samaa mieltä, että olisi jo sanonut mikolle siitä pusuttelusta. tosin emme tiedä, vaikka olisivat puhuneet ja se jäänyt näyttämättä. ja minusta se ei ole jämähtämistä, että asuu turussa ja tykkää puutaloista. jokaisella omat mieltymykset. turku on täynnä nuoria heidin tapaisia hipstereitä, jotka haluavat asua portsan puutaloissa. samoin kuin mikolla on omat mieltymyksensä asumiseen.

Niin ja helvetinjärven riidan aikana heidi toi esille oman osuutensa riidassa (vaikka syy oli mikossa), mutta mikko ei tullut vastaan ja sanonut anteeksi tai myöntänyt omaa osuutta. mikkohan tässä on vaikea kuin mikä. luulee pusuttelulla ja huutamisella kaiken hoituvan.

näkisin että ovat aivan erityyppiset ihmiset, jotka ei sovi keskenään suhteeseen. useasti on tullut esille, että heidi voi muuttaa mielipidettään puutaloista ja tulla vastaan, mutta ei tule jos toinenkaan ei tule. joten en ymmärrä, miksi heidiä haukutaan vaikeaksi, häneltä löytyy sitä kompromissihalukkuutta, mutta ei sitä voi pelkästään toisella olla. mikonkin tulisi pyrkiä keskustelemaan, jos suhteen haluaa ja pysyä kompromisseihin. 

En puhunut Mikosta viestissäni mitään, koska se oli kommentti viestiin, jossa kysyttiin, mitä Heidin pitäisi tehdä.

Minä nyt en tiedä, onko tässä pohjimmiltaan muuten niin erityyppiset ihmiset (kyllä ymmärrän, miksi asiantuntijat ovat heidät mätsäyttäneet), mutta toiveet avioliiton suhteen ovat niin erilaiset, että parempi erota. 

Mikolla olisi kyllä paljon tehtävää hänelläkin, eritoten tuossa, että pystyy näkemään omissa teoissaan virheitä ja myöntämään ne. Samoin toisen erilaisuuden huomaaminen ja rennompi hyväksyminen (Heidin epäsystemaattisuus ja huolettomuus), ettei saa kilareita kissanhiekan kaltaisesta pikkujutusta. Luulisi, että jo työelämässäkin on haittaa, jos ei kykene myöntämään virheitään ja hermostuu liian pienestä? Tosin mietin, minkä verran Mikon käytöksen taustalla on ehkä stressiä myös. Nuorella miehellä voi olla kovat paineet päästä eteenpäin ja pärjätä kaikessa, mihin on ryhtynyt, mikä vie kykyä joustavampaan ajatteluun. 

Vierailija
5267/8622 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pantava kissa"???

Siinäpä kunnioittavaa puhetta naisesta joltain junttieinarilta.

Tai kuohkea minkki. Kirjoittaja ehkäpäs tarkoitti, että Mikko on saanut hyvännäköisen, seksikkäänkin vaimon. Keskittyisi siihen nyt tämän ajan.

Vierailija
5268/8622 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin vasta tuon viimeisimmän jakson, ja ihmettelen mitä napisemista Millan isän toiminnassa on. Milla oli itse varsinkin matkalla ikävän sävyinen, mutta isä kyllä teki parhaansa tehdäkseen vävyn olon tervetulleeksi. Näin isässä enemmän aitoa huumorintajua kuin Millassa. Ja siitä lahjasta, ei tuollaiset "korven miehet" mitään suklaarasioita tai vuosikertaviinejä ostele, vaan on vaan ajatellut sydämellä, että mikä olisi hieno lahja. Ja se oli vesuri tuossa tapauksessa, ehkä pilkettä silmäkulmassa tai ei, silti hyvä lahja eikä takuulla kettuiluksi tarkoitettu.

Millan isä toivoo, että saisi vävynsä kaveriksi sinne metsätöihin. Suomalainen mies tutustuu toiseen mieheen tekemällä yhdessä jotain.

Milla vaikuttaa sillä tavalla maskuliiniselta, että hänenkin olisi helpompi tutustua toiseen yhteisen tekemisen kautta.

Toivottavasti Milla saa anopiltaan lahjaksi hienon imurin ja anoppilan pohjapiirustuksen, että he voivat sitten yhdessä imuroida nurkka kerrallaan ja tutustua samalla toisiinsa. Ja jättäähän Milla sitten lahjaimurinsa Kimmon vanhempien siivouskomeroon, että anoppi voi käyttää sitä, koska hänen oma imurinsa on niin vanha eikä lainkaan näin hieno.

Vierailija
5269/8622 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Olen itse 45-vuotias mies ja en kyllä ymmärrä Mikon ja Heidin touhuja. Pari on vasta ollut yhdessä viikkoja ja nyt jo riidellään tuolla tavalla. Heidin mukaan Mikon harrastukset haittaavat suhdetta. 

Miten idiootti ihminen oikein on? Puhun siis Mikosta. Onko tässä ohjelmassa tarkoitus, ettei mitään pysyvää parisuhdetta edes muodostu? Jos minä olisin tuollaisessa ohjelmassa tai kokeilussa mukana, laittaisin ehdottomasti naisen etusijalle. Voiko Mikko tosiaan olettaa, että hänpä tässä nyt jatkaa omia harrastuksiaan aivan kuten tähän asti, vaikka yhteinen aika on kortilla? Ja sitten ihmettelee, että miksi se minut jätti. Kyse on vittu yhdestä kesästä. Kai niitä omia juttuja voi tämän aikaa rajoittaa, varsinkin kun jos on saanut tuollaisenkin pantavan kissan vaimokseen.

Aivan samaa olen ihmetellyt. Johtopäätökseni on, että Mikolle on tärkeämpää ennättää näyttää kaikki omat hienot harrastuksensa(tokkakai myös golf) kuin parisuhteen hoitaminen. Ja sitäkin ihmettelin, miksi Mikko antoi kuvata siinä vaiheessa, kun oli hakemassa uutta työpaikkaa. Yleensä pankkipiireissä ei huudella, mitä on tulevaisuudessa hakemassa, ennenkuin asia on varmistunut. Mutta saihan siinä näyttää, että maisterin paperit kainaloon ja pukumies olen. Mutta voi Mikko, kun se ei riitä meille naisille.

Vierailija
5270/8622 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan samaa olen ihmetellyt. Johtopäätökseni on, että Mikolle on tärkeämpää ennättää näyttää kaikki omat hienot harrastuksensa(tokkakai myös golf) kuin parisuhteen hoitaminen. Ja sitäkin ihmettelin, miksi Mikko antoi kuvata siinä vaiheessa, kun oli hakemassa uutta työpaikkaa. Yleensä pankkipiireissä ei huudella, mitä on tulevaisuudessa hakemassa, ennenkuin asia on varmistunut. Mutta saihan siinä näyttää, että maisterin paperit kainaloon ja pukumies olen. Mutta voi Mikko, kun se ei riitä meille naisille.

Tai siis meille monille naisille riittää paljon vähempikin, kunhan ne muut asiat ovat kunnossa. 

Vierailija
5271/8622 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Millan naljailu Kimmolle on ihan suoraan yhteydessä siihen, että hän on kertonut edellisten suhteiden olevan tunteiden vuoristorataa. Naljailu ja riidan haastaminen taitaa olla Millan tapa toimia parisuhteessa, hakea reaktiota kumppanilta. Nyt hän ilmeisesti on vähän hukassa, kun Kimmo ei vastaakaan riitaan riidalla, kuten aiemmat seurustelukumppanit ovat nähtävästi tehneet, mistä on saatu aikaan suuria riitoja (ja suuria sovintoja?). Tuntuu, että Millalle intohimo parisuhteessa tarkoittaa sitä, että seksuaalista intohimoa täytyy edeltää joku riita, ja koska Kimmon kanssa tällaista riitaa ei synny, vaikka kuinka yrittäisi, Millasta tuntuu, että heidän välillään ei ole lainkaan kipinää.

Vierailija
5272/8622 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Millan naljailu Kimmolle on ihan suoraan yhteydessä siihen, että hän on kertonut edellisten suhteiden olevan tunteiden vuoristorataa. Naljailu ja riidan haastaminen taitaa olla Millan tapa toimia parisuhteessa, hakea reaktiota kumppanilta. Nyt hän ilmeisesti on vähän hukassa, kun Kimmo ei vastaakaan riitaan riidalla, kuten aiemmat seurustelukumppanit ovat nähtävästi tehneet, mistä on saatu aikaan suuria riitoja (ja suuria sovintoja?). Tuntuu, että Millalle intohimo parisuhteessa tarkoittaa sitä, että seksuaalista intohimoa täytyy edeltää joku riita, ja koska Kimmon kanssa tällaista riitaa ei synny, vaikka kuinka yrittäisi, Millasta tuntuu, että heidän välillään ei ole lainkaan kipinää.

Millassa on tiettyjä vahvoja piirteitä ja siksi ehkä haluaisi keskimääräistä dominoivemman miehen, jotta voi tuntea itsensä naiselliseksi sekä osata taipua siihen, että antaa miehen olla mies. Tai siis juuri niin, ettei tarvitse tuntea koko ajan antavansa miehen olla mies vaan että mies osaa itse luontevasti ottaa paikkansa. 

Katsoin uudelleen viidettä jaksoa ja siinähän Milla sanoo suoraan, että toivoisi toisen myötäilevän vähemmän ja sanovan omia mielipiteitään ja vaikka jyrähtävänkin enemmän. 

Kimmo on siis hyvä mies, mutta pehmeämmälle naiselle.

Vierailija
5273/8622 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, ohjelmaa ei kuitenkaan esitetä reaaliajassa, eli puoli vuotta sitten kuvattu työhaastatteluun meno tuskin vaikuttaa millään tavalla tämän päivän työskentelyyn. Ei kukaan työnantaja ota nokkiinsa sitä, että työntekijä hakee uutta työtä, kun on mahdollisesti muuttamassa toiselle paikkakunnalle. Ja jos hän olisi saanut/ottanut vastaan uuden paikan, olisi se paljastunut työnantajalle jo paljon ennen ohjelman esitystä. 

Vierailija
5274/8622 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että täällä on kateellista porukkaa liikenteessä! Pitää Mikon työnhakuakin dissata. Ja se että Mikko ja Heidi oli huono match, sekin on muka Mikon syytä kun ei ole osannut antaa itsestään todenmukaista kuvaa. Uskomatonta! Molemmat ovat selvästi pettyneitä, luonteet eivät natsaa, mutta ei se ole sen enempää Heidin kuin Mikonkaan syy. Lopettakaa jo Mikon lyttääminen!

Vierailija
5275/8622 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millassa on tiettyjä vahvoja piirteitä ja siksi ehkä haluaisi keskimääräistä dominoivemman miehen, jotta voi tuntea itsensä naiselliseksi sekä osata taipua siihen, että antaa miehen olla mies. Tai siis juuri niin, ettei tarvitse tuntea koko ajan antavansa miehen olla mies vaan että mies osaa itse luontevasti ottaa paikkansa. 

Katsoin uudelleen viidettä jaksoa ja siinähän Milla sanoo suoraan, että toivoisi toisen myötäilevän vähemmän ja sanovan omia mielipiteitään ja vaikka jyrähtävänkin enemmän. 

Kimmo on siis hyvä mies, mutta pehmeämmälle naiselle.

Miksi hankalaa ja riidan/draamanhaluista naista sanotaan vahvaksi? Olen törmännyt tähän ennenkin enkä ymmärrä. Mitä vahvaa siinä muka on, ettei uskalla puhua tunteistaan, vaan kääntää sen mieluummin riidanhaastamiseksi ja ilkeilyksi testailuksi?

Vierailija
5276/8622 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kanssa naurettiin ihan räkänä tuota kohtaan kun Heidille tuli vieraita ja Mikko pakeni yläkertaan eikä uskaltanut tulla sieltä alas. Mikä siis tuonkin jutun pointti oli? Ei auennut meille mutta hyvin huvittavalta se vaikutti. 

Mikko on kyllä hyvin outo tapaus :(

Ujostutti pisnesmiestä😶

Vierailija
5277/8622 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että täällä on kateellista porukkaa liikenteessä! Pitää Mikon työnhakuakin dissata. Ja se että Mikko ja Heidi oli huono match, sekin on muka Mikon syytä kun ei ole osannut antaa itsestään todenmukaista kuvaa. Uskomatonta! Molemmat ovat selvästi pettyneitä, luonteet eivät natsaa, mutta ei se ole sen enempää Heidin kuin Mikonkaan syy. Lopettakaa jo Mikon lyttääminen!

Mikko on tosi ihmeellinen tyyppi

Vierailija
5278/8622 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Ei kai Mikon tarvitse omasta elämästään luopua, vaikka parisuhteessa onkin. Itse en ole koskaan nyhjännyt toisen kyljessä, vaan minulla on ollut oma elämä suhteessa. Kyllähän sitä yhteistä aikaakin aivan pakostakin jää, on vapaa-iltoja, viikonloppuja ja lomia. Mihin sitä yhteistä aikaa niin hirveästi tarvitaan?

Vierailija
5279/8622 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Ei kai Mikon tarvitse omasta elämästään luopua, vaikka parisuhteessa onkin. Itse en ole koskaan nyhjännyt toisen kyljessä, vaan minulla on ollut oma elämä suhteessa. Kyllähän sitä yhteistä aikaakin aivan pakostakin jää, on vapaa-iltoja, viikonloppuja ja lomia. Mihin sitä yhteistä aikaa niin hirveästi tarvitaan?[/quote

omasta elämästä ei tarvitse luopua, mutta ei tarvitse ihmetellä jos stressiä koko ajan ja toinen lähtee kävelemään. tämä ei ole mitään perustapailua, vaan nämä ihmiset on mennyt naimisiin. viiden viikon aikana pitäisi päättää jatketaanko vai ei. kyllä viideksi viikoksi voi höllötä niitä harrastuksia, kun on just mennyt naimisiin tuntemattoman kanss.a mikolle se varmaan sopisi tällainen edustusvaimo, mutta harvalle naiselle se sopii. mikon on turha syyttää riitelyään stressistä varsinkun se on niin itseaiheutettua.

itselle tuli myös mieleen, että tässä rakennetaan henkilöbrändiä. mikko rakentaa kuvaa tuomalla esiin olevansa pankissa ja johtotehtävät kiinnostavat, hakee uutta työpaikkaa ja juuri sopivasti tuo ktm-pankkiirille sopivat harrastukset esiin. niin päälleliimattua ja näkyvää. ehkä toivoo herättää muutkin naiset kiinnostumaan hänestä. 

joo se kavereidien tapaamiskohtaus oli kyllä mielenkiintoinen, ehkä ujoutta ehkä haki heidiltä huomiota, jotta heidi tulee hakemaan hänet. 

Vierailija
5280/8622 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Ei kai Mikon tarvitse omasta elämästään luopua, vaikka parisuhteessa onkin. Itse en ole koskaan nyhjännyt toisen kyljessä, vaan minulla on ollut oma elämä suhteessa. Kyllähän sitä yhteistä aikaakin aivan pakostakin jää, on vapaa-iltoja, viikonloppuja ja lomia. Mihin sitä yhteistä aikaa niin hirveästi tarvitaan?[/quote

omasta elämästä ei tarvitse luopua, mutta ei tarvitse ihmetellä jos stressiä koko ajan ja toinen lähtee kävelemään. tämä ei ole mitään perustapailua, vaan nämä ihmiset on mennyt naimisiin. viiden viikon aikana pitäisi päättää jatketaanko vai ei. kyllä viideksi viikoksi voi höllötä niitä harrastuksia, kun on just mennyt naimisiin tuntemattoman kanss.a mikolle se varmaan sopisi tällainen edustusvaimo, mutta harvalle naiselle se sopii. mikon on turha syyttää riitelyään stressistä varsinkun se on niin itseaiheutettua.

itselle tuli myös mieleen, että tässä rakennetaan henkilöbrändiä. mikko rakentaa kuvaa tuomalla esiin olevansa pankissa ja johtotehtävät kiinnostavat, hakee uutta työpaikkaa ja juuri sopivasti tuo ktm-pankkiirille sopivat harrastukset esiin. niin päälleliimattua ja näkyvää. ehkä toivoo herättää muutkin naiset kiinnostumaan hänestä. 

joo se kavereidien tapaamiskohtaus oli kyllä mielenkiintoinen, ehkä ujoutta ehkä haki heidiltä huomiota, jotta heidi tulee hakemaan hänet. 

Minä olen siinä mielessä eri mieltä, että jos Mikko on oikeasti ihminen, joka tekee pitkää työpäivää ja sen päälle kulkee harrastuksissa ja luottamustehtävissä, ei hänen missään nimessä pitäisi yrittää esittääkään muuta tuon viiden viikon aikana. Eihän se muuta loppupeleissä tilannetta kuitenkaan, ne riidat ajankäytöstä vain lykkääntyvät sen viiden viikon päähän ja pahimmassa tapauksessa Heidille on tullut kuva, että Mikko on vain esittänyt kuvausten ajan ja huijannut jatkamaan avioliittoa kuvausten jälkeen. Nyt hän antaa totuudenmukaisen kuvan itsestään ja Heidi saa päättää, haluaako hän jatkossakin tuollaista avioelämää, mitä on viiden viikon aikana kokenut.

Ketju on lukittu.