Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Vierailija kirjoitti:
Jeeeeeee hääjakso!!!
Tää on parasta koko sarjassa! :)
Noilla miehillä on niiiin mieskäsiala. :D
Tähän tarttis tekstitykset.. Luoja mitä muminaa!
Erikoista, että minua ei ärsytä (ainakaan vielä) kukaan näistä osallistujista, yleensä on aina joku nostanut karvat pystyyn.
Itkin miltei huutoitkua noiden kirjeiden lukua kuunneltaessa vaikka en itkenyt edes omissa häissäni :D
Mulleki tuli tippa linssiin noista kirjeistä. 😢😍
Olipas mukavia kirjeitä. Tuli vaan samalla aika surullinen olo, kun ei me miehen kanssa olla koskaan sanottu toisillemme mitään noin kaunista ja luontevaa.
On nyt niin siirappista! :D No olkoon sitten, kestän kyllä.
Samuli vaikuttaa kaikkein symppiksimmältä mutta Milla ois ehkä ollut parempi match näin ensifiiliksen perusteella. Se ei pystytukka vaan se toinen mies oli vähän junttimainen, kirjeen lopetuksessakin oli t eikä sydän.
Samuel laittoi ruukkusalaatin rintapieleensä.
Tiina vaikuttaa teennäiseltä. Olen pahoillani.
Kamalaa kun mun perhe (äiti, isä, siskot) näkis tän mun tulevan puolison ennen mua!
Aika lyhyt mies valittu Tiinalle.....Ei sinänsä että se olis tärkein ominaisuus mutta siltikin
jopas on hermostunutta kikatusta. HIHIHIHI HIHIHIHI
tiina ärsyttää ylinnokuudelaan ja jotenki tulee tarrautuva ja epätoivoinen vaikutelma. hillitsisi jo. jos olisin samuel, niin olisin jo varmaan kävelyt ulos :D
Tiina painuu heti kumaraan, onkohan ikävä ylläri, kun Samuel on reippaasti lyhyempi. Molemmat vähän hysteerisiä tuossa alttarilla.
Nuo kirjeet olisi pitänyt lukea ennen meikkausta.