Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
3321/8622 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovinisti-Mikko on ÄLLÖTTÄVÄ! Yök en tykkää yhtään miksi ihmeessä se on paritettu Heidille? Heidi on fiksu nainen eikä todellakaan kattele tollasta, lähtee varmaan heti menemään kun mahdollisuus tulee. Heidi on aivan liian fiksu Mikolle.

En ole kyllä huomannut, että Heidi mitenkään erityisen fiksu olisi. Itse sanonut olevansa huoleton rahankäyttäjä ja että tekee ennen kuin ajattelee. Lisäksi "temperamentikas", eli käytännössä kai äkkipikainen. Ei puhu asioita suoraan vaan vihjailee. Tuoko on fiksuutta?

Mikkoa on sanottu itsekeskeiseksi, mutta mitä muuta kuin itsekeskeisyyttä se sitten oli kun Heidi kirjeeseen sulhaselleen riipusti loppuun lauseen espanjaksi, tietämättä edes, ymmärtääkö sulho? MINÄ osaan espanjaa, se piti päästä sanomaan.

Jos ei osaa googlata, on aika aivokääpiö.

Vierailija
3322/8622 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi kuitenkin vaikuttaa tyypiltä joka ei lähde tämmöiseen höösäämiseen vaan kysyy suoraan että: "Jaahas, minunko tämä on tarkoitus nyt yksin tehdä?", tms. Välillä oikein tekee pahaa huomata kun Heidi johdattelee keskustelua siihen, mikä Mikon käytöksessä on harmittanut, ei Mikko näytä juurikaan ottavan kantaa asiaan tai ainakaan huomioivan Heidin näkökulmaa asiaan.

Eihän tuo ole suoraa puhetta. Jos Heidi puhuisi suoraan niin ei kiertäisi "minunko on tarkoitus", vaan sanoisi ettei aio tehdä hommaa yksin. Samoin kun Mikon käytös harmittaa, ei aloittaisi tyyliin "onko käytöksessäsi mielestäsi jotain muutettavaa", vaan sanoisi suoraan, että omasta mielestä se käytös harmittaa.

Mikko on niin omassa maailmassaan leijuva tyyppi, että sille pitäisi täräyttää asiat todella suoraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3323/8622 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeeko Heidi ja Mikko mitään Heidin juttuja? Heidin on ollut katsomassa Mikon peliä ja nyt on seuraamassa Mikon kalastamista.

Luulisi että olisi leikattu ohjelmaan mukaan pätkä siitäkin jos tekisivät.

Sitä voi sitten vain miettiä, miksi eivät. Heidi ei ehkä ole edes ehdottanut, tai Mikko on sanonut heti ettei suuremmin kiinnosta, ja Heidi jättänyt enemmän houkuttelut sikseen.

Mä en oikein nyt ymmärtänyt mitä pahaa tossa kalastuksessa oli?! oon mäkin usein mukana ja sit luen kirjaa, otan aurinkoa tai vain nautin maisemista. Ehkä pääasiassa oli kuitenkin ulkoilu, josta tod.näk kumipikin nauttii. 

Vierailija
3324/8622 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilona9111 kirjoitti:

Kiinnittikö kukaan huomioo (muuta kuin outo minä) siihen, että Tiinan ja Samuelin juhlissa se yksi mies, naisen ja lapsen vieressä, oli haudanvakavana koko sen ajan, kun Samuel piti "puhettaan" ja muut nauroivat ja hymyilivät?

Se oli Tiinan tai Samuelin eelis. Nyt on kaikkien pariskuntien eelikset esitelty!

Vierailija
3325/8622 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luonnehäiriöisen tunnistaa teeveen kauttakin, kun katsoo tämän kumppanin käytöstä; ahdistuneisuus ja hämmennys loistaa yleensä kauas.

Vierailija
3326/8622 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millalla ja Kimmolla on selvästikin nämä sukupuoliroolit täysin päälaellaan. Mutta jos se heille sopii, niin hyvä niin.

No kun ei näytä Millalle sopivan. Muija ei osaa kunnolla edes sipulia pilkkoa, mutta ei silti arvosta ruuanlaittotaitoista miestä.

En kyllä huomannut mitään erityisempää arvostuksen puutetta juuri tuossa kohtauksessa.

Sen sijaan tuli mieleen, mahtoiko Millaa nolottaa, kun pistettiin kameran eteen tekemään hommaa, jota ei osaa vaikka luulisi että kaikki osaavat. Sen oman nolostuksen velloessa unohtui antaa puolisolle mitään huomiota tai tunnustusta.

Tämä pari vaikuttaa siltä, jonka elämästä meiltä jää eniten näkemättä.

Vierailija
3327/8622 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Milla vie miehensä tapaamaan isäänsä ensimmäistä kertaa, ja isä yllättää tuoreen vävyn erikoisella lahjalla"

Aika outoa! Olis luullut että isä tulee tyttärensä häihin.. 

Ja nyt kaikki huolestuneet voi lopettaa, Mikko pääsee tanssimaan Heidin kanssa! 

Vierailija
3328/8622 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millalle olisi sopinut sellainen erittäin itsevarma tyyppi, joka ei myötäile yhtään mukana myötäilyn vuoksi vaan ainoastaan silloin, kun on aihetta. Sellainen, joka osaa vaatia kunnioitusta tai pikemmin ottaa kunnioituksen niin, ettei toinen ala selittää pokkana päin naamaa miten kuolaa jalkapalloilijoita tai saa halutessaan miehet juoksemaan baarissa perässään (noita juttuja voidaan sitten heittää YHTEISENÄ vitsinä, mutta ei soolo"vitseinä", jolloin ne muuttuvat mauttomiksi typeryyksiksi). 

Vierailija
3329/8622 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä luonnehäiriöisen tunnistaa teeveen kauttakin, kun katsoo tämän kumppanin käytöstä; ahdistuneisuus ja hämmennys loistaa yleensä kauas.

Ja luonnehäiriöinen itse on täysin neutraali tai jopa pyrkii antamaan itsestään myönteisen kuvan. Hän ei näytä mitään negatiivista itsestään. 

Vierailija
3330/8622 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mulla sitten alussa ärsytti, kun kuvattiin Heidin ja Mikon aamua ja tunnelma oli sanalla sanoen JÄÄTÄVÄ, niin miksei kysytty mitä on tapahtunut. Samoin metsäretkellä, kun Heidi aurinkolasit päässä syö makkaraa ja kumpikin nuivasti keskustelee: miksei kerrota? Ainoa, mikä tuli rivien välistä ilmi, oli että Mikko on aika äkkipikainen ja Heidi tästä ilmeisesti järkyttynyt. Haluan tietää tarkemmin, enkä vain arvailla! 

Kun luin näitä av-kommentteja ennen kuin katsoin jakson niin odotin jotain oikeasti jäätävää, mutta ehkä olen sitten niin taliaivo, etten huomannut. Minusta olivat ehkä riidelleet, mutta Heidihän myös naureskeli ja vitsaili. Mikko siinä enemmän hiljainen oli. Tosin eihän se koskaan puhu muutenkaan mitään muuta kuin tyhjyyksiä. Etova mies.

Olet taliaivo, ja Mikko on samanlainen taliaivo. Valitettavasti Heidi ei oivalla sitä kyllin hyvin ja jatkaa kiukutteluaan.

Vierailija
3331/8622 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi, eka jakso on jo poistunut Katsomosta. Olisin katsonut nyt ihan uusin silmin sen ensimmäisen jakson. 

Vierailija
3332/8622 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milla oli jotenkin outo. "No niin, näytäpäs nyt miten ikkunoita pestään. HAHHAHHAA (...) Sä oon koko ajan vihainen. No oothan, kyllä mä nyt tiedän. (...) Värjäisinkö tukan violetiksi? Mulla oli ennen punainen tukka, ja kaikki miehet tuli iskemään ihan koko ajan. Siks vaan kun mulla oli punainen tukka! Ei ne välittäneet musta ihmisenä. Säkin toivoit punapäätä, ootko nyt pettynyt. Hei sä voisit tanssia vähän siinä, HEHHEEHEH"

Ihme läppää. Tuntui että oli itse paskalla tuulella eikä uskalla näyttää sitä, vaan selittää itselleen että se johtuu siitä kun toi toinen on niin vihainen. Sit purkaa sitä johonkin vittumaiseen mukahuumoriin.

Minusta näyttää, että Millaa ihan vain jännittää kamerat, ei osaa olla niiden edessä ollenkaan luontevasti. Sillä selittyy suurin osa tuosta ajoittain kieltämättä omituisesta sanailusta.

Vierailija
3333/8622 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeeko Heidi ja Mikko mitään Heidin juttuja? Heidin on ollut katsomassa Mikon peliä ja nyt on seuraamassa Mikon kalastamista.

Sitä voi sitten vain miettiä, miksi eivät. Heidi ei ehkä ole edes ehdottanut, tai Mikko on sanonut heti ettei suuremmin kiinnosta, ja Heidi jättänyt enemmän houkuttelut sikseen.

Mistäs tiedät, ettei tämä nuotioretki ollut Heidin ehdottamaa tekemistä? Ehkä mikko vastannut, että kiva idea, saanko ottaa myös ongen mukaan? Tai jos oli yhdessä valittu kohde tai - voi kamalaa - Mikon ehdottama, niin ehkä se johtuu siitä, että kun kuvausajankohtana asuttiin Mikon kämpillä ja Heidi ei tunne tuon seudun mahdollisuuksia, suunnitteluvastuu jäi siksi Mikolle.

Vierailija
3334/8622 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Milla vie miehensä tapaamaan isäänsä ensimmäistä kertaa, ja isä yllättää tuoreen vävyn erikoisella lahjalla"

Aika outoa! Olis luullut että isä tulee tyttärensä häihin.. 

Ja nyt kaikki huolestuneet voi lopettaa, Mikko pääsee tanssimaan Heidin kanssa! 

Millan isä ei tullut häihin, koska hän ei hyväksynyt moista humpuukia eli että mennään naimisiin tuntemattoman kanssa tv:ssä. Myöhemmin hän sitten kuulemma leppyi kun tapasi Kimmon.

Vierailija
3335/8622 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se niin, että H ja M olivat aamupalalla sinä aamuna, kun olivat lähdössä kalaan kansallispuistoon? Aika vakava ja vaisu oli tilanne ja täynnä peiteltyä piikittelyä ja jostain lauseesta jäin siihen ymmärrykseen, että edellisenä iltana (??) olisi ollut jotain riitaa, jonka jälkimainingeissa oltiin vielä ja siksi niin vakavina ja epätasapainossa. Ja siitä ehkä sitten johtui se, että Heidi nökötteli siellä kivellä. 

Vierailija
3336/8622 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs tiedät, ettei tämä nuotioretki ollut Heidin ehdottamaa tekemistä? Ehkä mikko vastannut, että kiva idea, saanko ottaa myös ongen mukaan? Tai jos oli yhdessä valittu kohde tai - voi kamalaa - Mikon ehdottama, niin ehkä se johtuu siitä, että kun kuvausajankohtana asuttiin Mikon kämpillä ja Heidi ei tunne tuon seudun mahdollisuuksia, suunnitteluvastuu jäi siksi Mikolle.

Edellisessä jaksossa oltiin Heidin asunnolla ja Heidin kaverit kylässä. 

Vierailija
3337/8622 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsitin sen Heidin ja Mikon luontoretkitilanteen niin, että Mikko oli ottanut tehtäväkseen katsoa kartasta reitin, mutta jostain syystä paikan päällä menivät kuitenkin harhaan, mistä Heidi sai syyt niskoilleen.

Oliko tämä se sama pari, joilla jo häämatkalla toinen (Heidi?) halusi tutkia kartasta, miten jonnekin pääsee, mutta toinen (Mikko?) halusi suoraan pyyhältää eteenpäin kohteeseen kun uskoi että kyllä se sieltä löytyy?

Jos oli, niin ehkä luontoretkellä eksyttyä Heidi tyylinsä mukaan letkauttanut muistutuksen tuosta häämatkatapauksesta, jolloin Mikko pimahtanut totaalisesti.

Loppukohtaukseen sitten Jason silmiään räpytellen lässyttämään, kuinka mies kaipaa naista joka arvostaa häntä...

Vierailija
3338/8622 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Jos mun ja miehen elämästä tehtäisiin tositv, niin vähälle jäisi mun jutut. Kun mä neulon, teen sanaristikoita, luen, käyn kuntosalilla. Lenkillä tykätään molemmat käydä yhdessä ja erikseen ja sitä ehdottaa kuka ekana kerkiää. Tuollainen luontoretki voisi olla mun ehdottama, ja usein esim. ehdotan miehelle, että mä haluaisin lakkaan, ota sinä kalastusvälineet, niin voit kalastaa samalla. Mies kun ei marjanpoiminnasta oikein perusta. Lähtee kyllä joskus siihenkin mukaan. Mulla vaan on tosi vähän pelkstään omia harrastuksia, joissa mennään jonnekin kotoa pois. Jos käytäsiin mun sukulaisten luona, he luultavasti kieltäisivät televisioinnin. 

Vierailija
3339/8622 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidellessä voi tehdä argumentaatiovirheitä, sanoo asiantuntija. :)

Vierailija
3340/8622 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisessä jaksossa oltiin Heidin asunnolla ja Heidin kaverit kylässä. 

Aivan, eli molempien mieleisiä tekemisiä on näytetty. Kumma tehdä tästä jotain ongelmaa.

Ketju on lukittu.