Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Mua vähän ihmetytti se Mikon kommentti "Riitely kuuluu hyvään parisuhteeseen. Se kertoo että kummallakin on omia mielipiteitä". Itse olen ihan päinvastaista mieltä, tuollaiset jäätävät riidat ja kireä tunnelma jo suhteen alkuvaiheessa ei todellakaan kuulu hyvään parisuhteeseen. Oli niin surku katsella sitä Heidin surkeaa olemusta makkaranpaistolla. Ei kovin onnelliselta suhteelta vaikuta. Surkeaa jos tuollainen meno kuuluu Mikon mielestä tavalliseen, hyvään parisuhteeseen.
Mä kiinnitin eilisessä ohjelmassa taas huomiota käsikirjoitukseen. Eihän oikeasti voi olla niin, että kaikilla pareilla tulee samaan aikaan "riitoja" ja riitoja. Ohjelmaan oli taas valittu selkeästi kohtia, jotka tukivat riitelyä tai välien viilentymistä ja tätä tuettiin esim. synkällä taustamusiikilla. Kyse on tietenkin tosi-tv:stä, mutta silti pikkasen tuo käsikirjoitus paistaa nyt liikaa läpi. Mä melkein jopa veikkaan, että Milla ja Kimmo oli laitettu pesemään ikkunoita, jotta saataisiin vähän jotain sanomista nauhalle. Nuo ovat muuten niin kohteliaita ja pitävät pahimmat mölyt mahassaan ainakin kameran läsnäollessa.
Ilona9111 kirjoitti:
Kiinnittikö kukaan huomioo (muuta kuin outo minä) siihen, että Tiinan ja Samuelin juhlissa se yksi mies, naisen ja lapsen vieressä, oli haudanvakavana koko sen ajan, kun Samuel piti "puhettaan" ja muut nauroivat ja hymyilivät? Jotenkin välittyi sellanen fiilis, että miestä ärsytti kamalasti Samuelin puhe ja koko tilanne eikä kyllä mitenkään peitellyt sitä. Tuijotin vaan koko ajan sitä :-D
No se oli tietysti Eelis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko ihan out, vaikuttaa ihan liian itsekeskeiseltä tyypiltä. Jotenkin alentava ja slkulässytys ihan totally out! Tämä pari ei jatka.
Samuel tosi kiva, miten voi olla vielä sinkku?!?! Tiina, kannattaa alkaa pian käyttäytymään kivemmin, muuten Samuel kipasee takas kotiin.
Milla ja Kimmo? Ehkä ainoat onnistujat, vai ei hekään?
Ei Samuel ole sinkku. Meni kuulemma naimisiin viime kesänä.
Jospa voi olla tässä imperfektimuoto. Miten S. saattoi olla vielä sinkku?
Kysymys tosin aina typerä. Miten nyt kivatkin ihmiset ovat sinkkuja. No, ainakin sadasta eri syystä, vaikkapa siitä, ettei sopivaa ole löytynyt. Kivoille ihmisillekö löytyy sopiva sormia napsauttamalla?
Millaa ärsytti kun Kimmo oli aina kotona. No kai K on kotona jo silloin kun M tulee töistä jos K itse on lähtenyt jo klo 3 aamuyöstä salille ja siitä töihin. Heräisi se M samaan aikaan kuin K niin saisi aamulla pari tuntia sitä omaa aikaa. Jotenkin M oli muutenkin töykeä K:ta kohtaan.
Mikko olisi varmaan ollut hyvä mies Millalle, olisivat varmaan sanoneet toisille vastaan. Miksei Mikko ja Milla olleet pari ja Kimmo ja Heidi? Näyttävätkin ihan toisiltaan.
Tiina ja Samuel ovat hyvä pari. Ei se ole nalkuttamista jos nätisti kysyy, että haluaisiko toinen joitakin muitakin sukkia kuin urheilusukkia. S vastasi ettei halua ja T siihen, että ok.
Mikosta huokuu vastenmielisyys. On kameroille olevinaan kiva, mutta varmasti sanoo jotain loukkaavaa Heidiä kohtaan. Ei ihme, että joutuu Tinderistä etsimään kumppania.
Aika kauhuissani katsoin eilistä jaksoa, joka alkaa pamahti Tiinan nalkutuksella heti aamusta! Häpeän naisena, miten stereotyppinen miesten kauhu hän on - oma mieskin heti lohkaisi puolivitsinä, että on niin tyypillinen nainen. Enpä tosin tuollaista tapausta onnekseni henk.koht. tunne. Samuel parka koittaa kääntää kaiken valituksen huumoriksi. Tuskinpa jaksaa tuota kovin kauaa. Tiina; mene itseesi!!
Milla on todella keskenkasvuinen ja itsekäs. Kehua retostelee muista miehistä haaveilulla ja sillä, miten häntä niin hirveästi halutaan ja isketään baarissa. KUKA puhuu tuolla lailla tuoreelle aviomiehelleen?? Ja sitten ihmettelee, miksi kaikin puolin häntä palvova ja palveleva Kimmo alkaa pikkuhiljaa kypsyä ja osoittaa pahantuulisuuden merkkejä? Ei hyvää päivää tuotakin emäntää!
Heidi on tajunnut, että hänet naitettiin pesunkestävälle narsistille. Todella ahdistunut olemus ressulla. Tuli kylmät väreet, koska olen kokenut tuon itsekkin. Se tunne, että joku on pahasti vialla eikä ymmärrä ihan mikä, on vaan epämääräinen paha olo toisen seurassa. Tuo ihmettely siitä, miksi pitää riidellä oudoista asioista ja kaikki on aina kuulema hänen syy, kertoi kaiken. Mikon silmät.. jääkylmät väreet menee =( Säälittää kovasti enkä tod ymmärrä, miksi ihmeessä Mikko on edes valittu ohjelmaan, mutta Heidi on vahva nainen joka nousee kyllä jaloilleen!
Kylläpä charmantti tinder-pussailija Mikko puhu huulten välistä lattialle mumisten!
"M.. sitä ... yy.. sitt.. Heid... siel.. ... ööö.. yyy.. äää.. "
Vierailija kirjoitti:
No tämä juuri! Tosi törkeästi mielestäni sanoi tuon "no nähdäänhän me jatkuvasti". Tuliko tosiaan neidille yllätyksenä, että jos mennään naimisiin ja muutetaan yhteen, silloin tosiaankin nähdään päivittäin?
Milla ei kerrotun perusteella ole aikaisemmin asunut yhdessä, mutta onko jossain tullut ilmi, onko hän ylipäätään seurustellut tätä ennen?
Ilona9111 kirjoitti:
Kiinnittikö kukaan huomioo (muuta kuin outo minä) siihen, että Tiinan ja Samuelin juhlissa se yksi mies, naisen ja lapsen vieressä, oli haudanvakavana koko sen ajan, kun Samuel piti "puhettaan" ja muut nauroivat ja hymyilivät? Jotenkin välittyi sellanen fiilis, että miestä ärsytti kamalasti Samuelin puhe ja koko tilanne eikä kyllä mitenkään peitellyt sitä. Tuijotin vaan koko ajan sitä :-D
Ehkä hän on syntyperäinen vantaalainen?
Stu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovinisti-Mikko on ÄLLÖTTÄVÄ! Yök en tykkää yhtään miksi ihmeessä se on paritettu Heidille? Heidi on fiksu nainen eikä todellakaan kattele tollasta, lähtee varmaan heti menemään kun mahdollisuus tulee. Heidi on aivan liian fiksu Mikolle.
Ja taas kaadetaan oma miesviha jonkun telkkarissa pyörivän tyypin niskaan.
Mistä me tiedämme, ettei Heidissä ole myös vikaa? Miestä on aina niin helppo syyttää.
Mikä miesviha? Takana avoliittoa 6 vuotta miehen kanssa ja miespuolisia ystäviä todella paljon. Mikosta en yhtään tykkää, mistään miesvihasta ei kuitenkaan voida puhua. :D
Hienoa, että television perusteella voi tehdä kaikenlaisia syväanalyysejä itselleen täysin tuntemattomista ihmisistä.
Herranjestas. Sen tähdenhän he ovat ohjelmaan menneet, että heitä ruodittaisiin ja käänneltäisiin mielikuvien varassa ympäriämpäri. Kun julkisuuteen tahtoo, niin sitten sitä myös saa.
He ovat tositeeveessä ja tositeeveeseen kuuluu paitsi käsikirjoittaminen niin myös se, että osallistujista käydään täysin perusteetonta keskustelua, koska koko keskustelu perustuu rankkoihin oletuksiin.
Miten mä olen käsittänyt, että nämä ihmiset ovat menneet tähän ohjelmaan etsimään kumppania. Todella rohkea veto, ja harmittaa heidän puolestaan, että ilmiselvästi nyt ei natsannut, ja vieläpä joutuu lisäksi kaikenmaailman ihme päätelmien kohteeksi. Että Mikko olisi joku pahoinpitelijä ym. paksua.
Vierailija kirjoitti:
Ilona9111 kirjoitti:
No se oli tietysti Eelis.
Ahhahaaa vanha kunnon av-inside pitkästä aikaa :D jatketaan!
Jason Lepojärvi tutkijatohtori Oxfordin yliopistosta:
"Miehet haluaa hyvän naisen, sydämellisen naisen, naisen joka rakastaa heitä. Miehet pelkää ajatusta nalkuttajasta. Toivomus arvostavasta ja kunnioittavasta naisesta on ihan suoraan linkissä tämän pelon kanssa. Nää on toistensa vastapuolet."
Siis, no shit Sherlock! :D
Vierailija kirjoitti:
Jospa voi olla tässä imperfektimuoto. Miten S. saattoi olla vielä sinkku?
Kysymys tosin aina typerä. Miten nyt kivatkin ihmiset ovat sinkkuja. No, ainakin sadasta eri syystä, vaikkapa siitä, ettei sopivaa ole löytynyt. Kivoille ihmisillekö löytyy sopiva sormia napsauttamalla?
Ihan jo siksi, että jos katsoo jollain treffipalstalla naisten hakutoiveita, niin 80% hakee suoraan pitempää ja/tai urheilullista miestä ja lopuistakin suuri osa varmaan ne 50 yhteydenottoa saatuaan mieluummin poimii ne pitemmät komistukset siihen ryhmään, jonka kanssa aletaan sopia tapaamista.
Vierailija kirjoitti:
Millan ja kimmon juttu taisi aloittaa nyt lähtölaskennan.seuraavissa jaksoissa milla varmaan ilmoittaa että suhde on vain kaverillinen. Kimmo olisi valmis ehkä yrittämään vielä kipinän sytyttämistä, mutta milla toteaa että kyl tää oli nyt tässä.
Mulle tuli mieleen, että kehittääkö Milla teinityttömäisesti riitaa käyttäytymällä ikävästi (miesfantasia- ja iskemispuheet, oudot kommentit ikkunanpesussa) jotta saa syyn suhteen epäonnistumisesta vyörytettyä Kimmon niskoille:ei tästä tuu mitään, "kun sä suutut ja riitelet kaikenlaisista pikkuasioista".
Mikko vielä mongertaa jotain murretta.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei Millan seinätaulut...
Minkälaisia ne oli? Ei kuitenkaan tissitauluja kuten viime vuoden Ronilla? Tai... penistauluja.
Näyttäis Heidin ja Mikon alkuhuuma laskeneen kuin lehmän häntä. Ei enään roikkumista toisen kitalaessa.
Heidihän oli tuossa nuotiokohtauksessa yhä melkoisen järkyttynyt siitä, miten loukkaavasti Mikko oli käyttäytynyt jossakin (turhassa) riitatilanteessa. Hän yritti tuoda oman kantansa esille ja käsitellä asiaa ja saada ehkä jonkinlaisen anteeksipyynnönkin ja lupauksen, että tapaus ei enää toistu, mutta Mikko taas näki asian olevan sillä selvä, kun hän ei ole enää vihainen ja on jo itse unohtanut loukkaavat sanansa.
Tuossa näkyi nyt aika selvät merkit siitä, miksi Heidin ja Mikon suhteelle käy niin kuin käy. Heidi haluaisi kyllä vielä uskoa ja toivoa, että avioliitto onnistuu, kun hän on siihen tosissaan ja vakavissaan lähtenyt. Mikossa on lisäksi monia piirteitä, joista Heidi pitää ja heillä on ollut hyvätkin hetkensä. Siksi hän antaa suhteelle vielä korkeat pisteet, ja ajattelee, että ehkä tuo riitelyongelma saadaan vielä jotenkin ratkaistua. Mikko ei käytöstään kuitenkaan muuta ja tuon viiden viikon jälkeen Heidi toteaa, ettei voi ja halua jatkaa suhteessa noin arvaamattoman ja "raivopäisen" ihmisen kanssa, joka ei omassa itsessään mitään vikaa näe.
Mun on pakko tuoda esiin toinenkin näkökulma aihetta Heidi ja Mikko koskien...mitä nyt jaksoja olen seurannut niin mielestäni ihan täysin ei voi yksin Mikkoa syyllistää parin ongelmista. Kyllähän Heidikin osaa olla hieman hankala ja joustamaton. Mielestäni hänkin on haastava, voimakkaat mielipiteet omaava ja omalla tavallaan joustamaton. Tässä pariskunnassa on varmaankin kaksi voimakastahtoista osunut yhteen.
Mikko taitaa olla loppupeleissä aika ujo, ei oikein luontevasti osaa olla kameroiden edessä. Mielestäni hänen käytöksensä heijastaa tätä, se mumina, posket usein punoittavat, pikaiset suukot (kun ei oikein osaa muutakaan siinä tilanteessa tehdä) jne. Täällä on keskusteltu paljon siitä, että hän ei kuuntele Heidiä. Ehkä näin, mutta en usko että Heidi myöskään ymmärtää häntä. Heidilläkin vahva tarve olla ns. oikeassa.
Kaikki ei ole aina niin mustavalkoista kuin näyttää.
Heidi naureskeli ja vitsaili, mutta se oli väkinäistä, ei samanlaista "pulppuilevaa" ja "aitoa" kuin aiemmin.