Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Heidi ja Mikko - ei tuu kestään, näyttää ja kuulostaa kovin hankalalta ja epämukavalta. Lässähtänyt fiilis välittyy jo telkunkin kautta. Kimmo ja Milla - ihan söpöjä, ei kuitenkaan kuulosta siltä että olisi vielä rakkaudesta kyse. Ei myöskään kovin kovasta ihastuksesta, ainakaan itse en ihastuessani kertoisi lukuisista fantasioimistani futaripojista. Tiina ja Samppa - onnistuu, koska ovat ihastuneita ja molemmat yhtä "epätoivoisesti" kiinni suhteessa. Paras pari kuitenkin näistä.
Harmittaa katsella Heidin ja Mikon kohtauksia, kun tunnelma on niin jäätävä.
Vierailija kirjoitti:
Noniin, Samuel pukeutuukin väärin Tiinan mielestä.
Vittu te ootte herkkiä.
Heidi ja Mikon olo vaikuttaa hyvin kireältä ja vaikealta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekan kauden Olli on ottanut ja lähtenyt seikkailemaan pariksi kuukaudeksi Aasiaan. On joko saanut potkut tai sitten lähtenyt omasta tahdostaan työpaikastaan.
Ootko kuullut vuorotteluvapaista? Onko Ollilla tarpeeksi työkokemusikää siihen?
Ei sillä taida olla tarpeeksi työuraa vuorotteluvapaata varten, kun on joku 33 v ja kuitenki yliopistossa ollut kai 6 vuotta jne.? Vai kuinka kauan pitää olla töissä ennen sitä vuorottelujuttua?
Seksuaaliterapeutti on kyllä plösähtänyt siitä kun oli Hehkussa.
Mikolla ja Heidillä tosi kireät välit. Ottaneet kunnolla yhteen.
Uskon, että Samuel on tietyllä tavalla jo tottunut tohon Tiinan määräilevään ja piikittelevään luonteeseen. Kokemuksesta tiedän, että siihen tavallaan voi "turtua." Sitten ulkopuoliset henkilöt kiinnitävät siihen huomiota, kun itse jo hiukan unohtaa että mikä on toiselta normaalia käytöstä ja mikä ei.
Heidi pitää silmät piilossa ja kattelee pois. Joku paha riita taustalla?
Mikon tiskipöydällä oli pari likaista viinilasia ja paljon viinipulloja, täysiä tosin. Olisiko tullut vähän viineissään sanottua pahasti.
Ai kamala, en kyllä ihan noin isoa kuvaa haluais itestäni omalle seinälle.
Tiinan piti valittaa noista tauluistakin. Onko se koskaan tyytyväinen mihinkään??! Raskas ihminen, mä en jaksais tollasta.
Heidi on kyllä syvästi loukkaantunut. Ei kyllä jälkeäkään alkuhuumasta
Vierailija kirjoitti:
Siis tajusinko oikeen et tiina lähettää viestejä samuelille töihin et rakastaksä yhä mua?
TOi on tosi paha. Mutta näköjään on saanut vihdoin miehen jota ei mikään haittaa.
Näköjään Tiinan kaikki sanomiset halutaan nyt kääntää täällä nalkuttamiseksi ja negatiiviseksi.
Heidin ja Mikon välillä on kyllä tapahtunut nyt jotain todella ikävää.
Musta tuntuu että toi Heidin ja Mikon suhde pyörii muutenkin ihan Mikon ja hänen egonsa ympärillä.