Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Ajatelkaa T ja S naimassa tuo ämmä ohjeistaa ja komentaa siinäkin joka työnnöllä, noin niin kuin kirjaimellisesti. Kamala tapaus ja ihan omasta persoonastaan nuo tulevat, vaikka tuotanto jotakin valikoisikin. En yhtään ihmettele, miksi ei ole natsannut (hehehe) aiemmin kenenkään kanssa, kuka tuollaista jaksaa enempäänsä katsella. Uskon, että ero tulee noillekin viimeistään vuoden sisällä. Tuo Samuel olisi ansainnut jonkun fiksun ja tasapainoisen naisen vierelleen. Kukaan mies, joka on nähnyt ohjelman tuskin tulee koskemaan tuohon muijaan pitkällä tikullakaan jos/kun eroavat.
Miksi jees-mies Kimmosta tykätään mutta Jees-mies Jounista ei erityisemmin pidetty? No ehkä ne on muut seikat.
Minäkin mietin, että mikä Kimmossa on niin ilmeisen moneen vetoavaa. Ei hänessä ole mitään vikaa ja oikein kivan näköinen tyyppi, ihanat käsivarret todellakin. En ollut tätäkään huomannut ennen kuin siitä jaksossa puhuttiin. Mun makuun Kimmossa ei silti ole mitään mielenkiintoistakaan. Jees-mies, minkä mä yhdistän siihen, että ei ole vahvoja mielipiteitä mistään, toisin sanoen särmä puuttuu. Toistaiseksi hänen persoonastaan ei ole käynyt ilmi oikein mitään, ei kyllä Millankaan. En tarkoita pahalla ja ihan aidosti olisi kiinnostavaa kuulla, jos joku osaisi hieman selittää.
Mikä ime vesikammo Tiinalla on ? Tomaatit ei saa olla märkiä salaatti pussissa on inhottavan märkä ja tapetti- touhussakin tärisi veden kanssa. Toki kukaan ei halua vesivahinkoa mutta olisi sitten toiminut.
Stu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi ja Mikko parina eivät ole ihmetyttäneet minua missään vaihessa. Hyvin toimii puheyhteys. Se sen sijaan ihmetyttää, miksi pari päätyi eroon.
Eihän noilla ole minkäänlaista kemiaa. Heidi vaikuttaa Mikon seurassa kiusaantuneelta, meininki on koko ajan sellainen, että pitäisi päästä pois. Näkyy kauas, että Mikko ei vain kolahda millään tasolla vaan pikemminkin ärsyttää.
Muuten vaan kehuvat toisiaan ohjelmassa, niinkö?
Niin. Tuollaista on koulutettujen ihmisten kommunikointi muissakin yhteyksissä. Noin minäkin Heidinä tuossa tilanteessa kommunikoisin, vaikka en Mikkoa sietäisikään.
Sitä kutsutaan sosiaaliseksi tajuksi ja tahdikkuudeksi. Silloinkin, kun homma on jo käytännössä paketissa, täytyy ymmärtää näytellä näytelmä loppuun.
En minä erotessakaan ole kertonut naisilleni, mitä heistä oikeasti ajattelen, vaan olen pyrkinyt myönteisyyteen ja saanut samaa vastineeksi. Itsensä hillitsevä ihminen pystyy pitämään kielteisen sisällään päästämättä sitä voimakkaasti ulos.
Heidin kielteisyys näkyy hienovaraisesti.
Älä puhu paskaa. Miten voi olla noin huono ihmistuntemus. Ehkä sun viesti kertoo enemmän sinusta kuin kenestäkään muusta. Oot aivan sokea. Heidistä ja Mikosta näkee ihan selvästi, että heillä on hyvä olla yhdessä ja ovat rakastuneet. Niinhän heidi sano, että hän tuntee itsensä rakastetuksi. Kielteisyys löytyy sinun pääs sisältä. Sitä myönteisyyttä ja toiselle hyvää toivomista voi myös harjoitella keskustelupalstoillakin.
Vierailija kirjoitti:
Stu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi ja Mikko parina eivät ole ihmetyttäneet minua missään vaihessa. Hyvin toimii puheyhteys. Se sen sijaan ihmetyttää, miksi pari päätyi eroon.
Eihän noilla ole minkäänlaista kemiaa. Heidi vaikuttaa Mikon seurassa kiusaantuneelta, meininki on koko ajan sellainen, että pitäisi päästä pois. Näkyy kauas, että Mikko ei vain kolahda millään tasolla vaan pikemminkin ärsyttää.
Muuten vaan kehuvat toisiaan ohjelmassa, niinkö?
Niin. Tuollaista on koulutettujen ihmisten kommunikointi muissakin yhteyksissä. Noin minäkin Heidinä tuossa tilanteessa kommunikoisin, vaikka en Mikkoa sietäisikään.
Sitä kutsutaan sosiaaliseksi tajuksi ja tahdikkuudeksi. Silloinkin, kun homma on jo käytännössä paketissa, täytyy ymmärtää näytellä näytelmä loppuun.
En minä erotessakaan ole kertonut naisilleni, mitä heistä oikeasti ajattelen, vaan olen pyrkinyt myönteisyyteen ja saanut samaa vastineeksi. Itsensä hillitsevä ihminen pystyy pitämään kielteisen sisällään päästämättä sitä voimakkaasti ulos.
Heidin kielteisyys näkyy hienovaraisesti.
Älä puhu paskaa. Miten voi olla noin huono ihmistuntemus. Ehkä sun viesti kertoo enemmän sinusta kuin kenestäkään muusta. Oot aivan sokea. Heidistä ja Mikosta näkee ihan selvästi, että heillä on hyvä olla yhdessä ja ovat rakastuneet.
Miksi he eivät sitten ole enää yhdessä? Melko kepeää rakkautta, kun se loppuu niin nopeasti.
Aijai kun pääsisin Heidin kaveripiiriin sisään niin panisin jokaisen naisen läpi. Ne miehet näyttivät vässyköiltä ja ovat varmaan aika tylsiä sängyssäkin. Minua on tituleerattu panomieheksi useaan otteeseen ja olen naisten mielestä ihan hyvännäköinen terävine piirteineni kasvoissa. Omaan myös korkean testosteronitason.
Tuossa vielä tuo juttu. Mikko etsii vakavalla mielellä seuraa Tinderistä.
"Sijoitusasiantuntijana työskentelevä Mikko avioitui ohjelmassa turkulaisen Heidin kanssa. Vaikka Mikko ja Heidi näyttivät hyvin onnellisilta ja katsojat ihastelivat heidän ihastumistaan ensisilmäyksellä, Mikko hakee silti seuraa Tinder-deittisovelluksen kautta.
- Moro. Kaunis hymy ja iloisuus saa mut syttymään naisessa. Seuraa hakusessa ihan vakavalla mielellä, yhdenyönjutut on jo koettu. Tykkää jos uskallat, saatan tykätä takasin :), Mikko kirjoittaa esittelytekstissään."
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Ensitreffit-alttarilla-sulhanen-etsi…
Vierailija kirjoitti:
Aijai kun pääsisin Heidin kaveripiiriin sisään niin panisin jokaisen naisen läpi. Ne miehet näyttivät vässyköiltä ja ovat varmaan aika tylsiä sängyssäkin. Minua on tituleerattu panomieheksi useaan otteeseen ja olen naisten mielestä ihan hyvännäköinen terävine piirteineni kasvoissa. Omaan myös korkean testosteronitason.
No onneksi olet edes nätti panomies, vaikutat nimittäin aika tyhmältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onneksi olet edes nätti panomies, vaikutat nimittäin aika tyhmältä.
Aijaa. Mun äo oli Mensan virallisen testin mukaan 128. Paljo sun?
Tää kausi on aivan hemmetin tylsä! Kaikki draama puuttuu: Yksi pari kuin köytettynä toisiinsa ruokakaupassa ja tapetoimassa, toinen sivistyneesti seurustelee ystävien kanssa ruokapöydässä kohteliasta small talkia vaihdellen. Kolmas pari: Toinen mennä viuhtoo ja toinen odottaa ruoan kanssa kotona. Pläääää.....
Draamasta ei käy se, että vikalla parilla on roolit "väärin päin". Siis enemmän arkitilanteita, lyhyempiä kohtauksia, ei minuuttikaupalla jotakin seinän maalaamista ja vieraiden kanssa lörpöttelyä.
Onhan tuo ainutlaatuinen suhdekoe, jossa nyt mukana olevat tuntuvat näyttelijöiltä. Kiitos kuvauksen. Uudet asiantuntijat, täytyy näyttää että tämä porukka onnistui näin hyvin.
Pitkästyy kuoliaaksi tuota touhua katsellessa. Kuin eläkeläisten senssiohjelmaa katsoisi (sori, se olis varmasti hauskempi)!
Kamoon, tunteita esiin!!
Eikö tämä ole aika naurettava idea? Tunkea kaksi ihmistä naimisiin vaikka eivät tunne toisiaan. Ensin saa homot mennä naimisiin ja nyt tälläistä. Onko mikään enään pyhää?
Maarette kirjoitti:
Onko mikään enään pyhää?
Ei ole. Ei edes sunnuntai.
Joku tylsyys tätä kautta kyllä vaivaa.
Kirjoitin täällä aiemminkin siitä että minun on tosi vaikea ymmärtää tuollaisia nipo-kontrollifriikkejä kuin Tiina. Samalla tuo ilmiö saa minut jotenkin tosi surulliseksi, koska tiedän että monet naiset ovat tuollaisia. Kai se on sitä nykynaisten vahvuuteen sairastumista. Ei osata antaa yhtään vastuuta ja liekaa toiselle, kun ollaan totuttu hoitamaan kaikki itse ja yksin. Tavallaan pintapuolinen ilmiö, mutta kertoo minusta kyllä myös jotain syvempää. Millankin käytös Ikeassa oli vähän sellaista "tässä talossa määrää nainen" -tyyppistä sormen osoitteluineen. Miehet vaan sitten kiltisti statisteina tekee niin kuin nainen viisaampana katsoo parhaaksi. Nauroinkin ihan hillittömästi siinä kohtaa kun Tiinan piti tunkea niitä maustekastikkeitakin katsomaan vaikka sanoi ettei niistä mitään ymmärrä, ja Samuel sanoi että eikös sun pitänyt mennä katsomaan niitä (mitä olikin), "kiitooos". Nauroin oikeasti varmaan monta minuuttia putkeen. Hyvä Samuel!
Jakso toi kyllä myös mieleen omat alkuajat oman avopuolison kanssa. Meilläkin on monissa ruoka-asioissa eri mieltymykset, mies katsoo enemmän hintaa, minä taas laatua. Mutta kumpikaan meistä ei ole mollannut toista eikä jyrännyt omia näkemyksiään toiselle läpi. Ajan myötä olemme menneet sellaiseen käytäntöön, että esim. molemmilla on oma kahvi, koska hän tykkää vaaleasta suodatinkahvista ja minä taas tummapaahtoisesta pressokahvista. Molemmat on myös oppineet ja omaksuneet toisiltaan asioita, minä vähän enemmän katsomaan myös hintaa ja mies vähän enemmän katsomaan myös laatua. Sehän se on yksi parisuhteen hienoista puolista, että molemmat oppii toisiltaan jos on avoin ja joustava mieli.
Pitkään yksin eläneet tiinat, varokaa tuota salakavalasti kehkeytyvää joustamattomuutta ja kontrollin tarvetta. Vaikka en olekaan mies, ymmärrän kyllä helvetin hyvin, jos mies ei tuollaista jaksa. Antakaa myös toiselle ihmiselle tilaa olla oma itsensä ja tehdä asiat omalla tavallaan! Miehethän ilmeisesti monesti kokee esim. että naiselle ei lastenhoidossa kelpaa miehen tapa tehdä asiat, ja siitä voi tulla ajan mittaan todella iso ongelma joka syö suhdetta ja rakkautta. Naisten pitää oppia päästämään miehiä reviirilleen ja toimimaan siellä omalla tavallaan, jos haluavat että miehet osallistuvat kotitöihin ja lastenhoitoon. Ei siitä muuten mitään tule.
Onko tosta Mikko Tinderissä - jutusta nyt oikeasti (seiskan lisäksi) tarkempia todisteita? Joo so what jos joku tutun tuttu tai sinä itse on nähnyt hänet siellä ennen ohjelman alkua helmikuussa 2016 ja läpäläpä. Eli kysymys kuuluu onko toi vanha profiili, joka unohdettu poistaa vai onko se edelleen aktiviinen? Sen haluaisin tietää ennen kuin uskon Mikon lopullisesti loikanneen sinne.
Vierailija kirjoitti:
Tää kausi on aivan hemmetin tylsä! Kaikki draama puuttuu: Yksi pari kuin köytettynä toisiinsa ruokakaupassa ja tapetoimassa, toinen sivistyneesti seurustelee ystävien kanssa ruokapöydässä kohteliasta small talkia vaihdellen. Kolmas pari: Toinen mennä viuhtoo ja toinen odottaa ruoan kanssa kotona. Pläääää.....
Draamasta ei käy se, että vikalla parilla on roolit "väärin päin". Siis enemmän arkitilanteita, lyhyempiä kohtauksia, ei minuuttikaupalla jotakin seinän maalaamista ja vieraiden kanssa lörpöttelyä.
Onhan tuo ainutlaatuinen suhdekoe, jossa nyt mukana olevat tuntuvat näyttelijöiltä. Kiitos kuvauksen. Uudet asiantuntijat, täytyy näyttää että tämä porukka onnistui näin hyvin.
Pitkästyy kuoliaaksi tuota touhua katsellessa. Kuin eläkeläisten senssiohjelmaa katsoisi (sori, se olis varmasti hauskempi)!
Kamoon, tunteita esiin!!
Aika moni (vakaa) parisuhde nyt vain näyttää tylsältä muiden silmiin. Väkisinkö sitä draamaa pitäisi pareille käsikirjoittaa? Minusta tylsä kausi tarkoittaa vain sitä, että asiantuntijat ovat tehneet valintansa hyvin ja saaneet yhdistettyä tasapainoisia pareja. Tuotantoyhtiön kannalta toki tylsää.
Onko tuo vaalea valittaja Tiina? Ihan kamalaa kuunneltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ime vesikammo Tiinalla on ? Tomaatit ei saa olla märkiä salaatti pussissa on inhottavan märkä ja tapetti- touhussakin tärisi veden kanssa. Toki kukaan ei halua vesivahinkoa mutta olisi sitten toiminut.
Saiko joku tolkkua mikä se porkkanan kuopan kontrollointijuttu mahtoi olla??
Mikon Tinder-uutinen on päivätty 15.9. Joten varsin tuore. Sitähän en tiedä, onko hän siellä enää. On voinut tulla tuotannolta palautetta.
Mitähän Tiinan ja Samuelin makuuhuoneessa (takuulla nimenomaan makuuhuoneessa) tapahtuu? "Kuule kulta, sä nyt aukaisit sen kondomikääreen ihan väärään suuntaan. Voisitko sä viedä sen heti roskiin, kun mä en kyllä pysty yhtään keskittymään mihinkään muuhun, jos täällä on roskia levällään?". "Mikä on sun lempiasento? Ai lähetyssaarnaaja, sehän on ihan kamalan tylsä! No mut voidaan me silleenkin olla, jos sä välttämättä haluat. Mä en kyllä saa siitä mitään irti, mut sä saat päättää".