Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Aivan kamala toi Tiina. Mikään asia ei ole hyvin
Te jotka olette nyt ärsyyntyneet Tiinasta.
Vännetään nyt vielä rautalangasta...
Miettikääpä itse omalle kohdalle että jos SUN elämästä tehtäis tosi tv- ohjelma,jossa pitäis olla tarpeeksi mielenkiintoa ja dramaa,millaisia mehukkaita tilanteita lähes kaikkien ihmisten elämässä on,vaikka yhden päivän aikanakin?Mun elämästä vois ottaa joka päivältä kuvamateriaalia jossa tiuskin tai sanon jotain ihan hölmöä,ja sitten editoida veks kaikki kohdat missä olen asiallinen ja mukava.Tälläisestä suht normaalistikin naisesta sais ihan jotain Cruella Devil-matskua,jos sellaisen "hahmon" minusta haluaisi tehdä.
Toki täällä saa keskustella näistä henkilöistä sellaisina kuin he ohjelmassa tulevat esiin.Mutta viisaat ymmärtää että aika fiktion puolelle toi ohjelma menee.
Ja ohjelmassa Tiina on ärsyttävä,Mikko vähän ällö,Kimmo lälly,Millalla "kaunis kehityskertomus" nirppanokasta siedettäväksi jne.Tosielämässä nää muumit on vähän erilaisia siellä muumilaaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotantoassarina työskennellyt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kyllä jotenkin kun alkuun tykkäsin Tiinasta hirveesti ja nyt siitä paljastukin näin rasittavia piirteitä :(
Hei haloo: draaman kaari. Leikkauksillahan nämä jutut tehdään. Katsojat saadaan ensin tykkäämään yhdestä ja inhoamaan toista, sitten käännetään ne päinvastoin.
Nuo ihmiset tunteineen ja tekoineen ovat todellisia, joo, mutta se mitä teille katsojille näytetään on vain otteita. Käsikirjoitukseen perustuvia otteita, Tarkkaan laskelmoituja momentteja, jotta pysyisitte koukussa.
Ei Tiinasta paljastunut mitään, Tiinasta näytettiin nyt jotain mitä aikaisemmin ei haluttu näyttää.
Siinä tapauksessa voi kai todeta että tuotanto onnistuu. Ainoa, josta mielipiteeni on säilynyt muuttumattomana, on Samuel.
No eikö se silloin ole pajastumista, jos aiemmin asia on pidetty katsojilta pimennossa. Elokuvissakin tätä kuulemma tehdään: ei näytetä kaikkea heti, jotta katsoja voi yllättyä.
No itse huomasin nämä piirteet jo Varsovan jaksosta, kun Tiinalle oli olennaista olla ekana päättämässä kaikesta Samulin pakkaamista myöten.
Raivostuttaako jotain muutakin Mikon lässytys sekä ärsyttävä pikkupusuttelu koko hiton ajan?
Vierailija kirjoitti:
Mitä se erityistason seksuaaliterapeutti oikein tarkoittaa? Miksi se on ERITYIStason? Että ei tässä ollakaan ihan tavallisia seksuaaliterapeutteja vain vaan oikein erityistason.
Terapoi superkinkyjä?
En tiedä tuleeko Kimmosta ja Millasta loppujen lopuksi mitään (toivottavasti tulee!), mutta Millahan on Kimmolle ihan paras vaimo siinä mielessä, että kannustaa Kimmoa sanomaan omat mielipiteensä eikä halua vain jyrätä häntä (vrt. jos Tiina olisi tullut Kimmolle, olisi ihan onnessaan pomotellut Kimmoa). Nyt Milla kuitenkin tykkää, että Kimmo sanoo mielipiteensä. Jos suhde ei jatku, niin Kimmo osaa seuraavassa suhteessaan olla jämäkämpi heti alusta.
Vierailija kirjoitti:
Raivostuttaako jotain muutakin Mikon lässytys sekä ärsyttävä pikkupusuttelu koko hiton ajan?
Täh? Ei me vaan olla huomattu mitään eikä jauhettu siitä noin tuhannessa viestissä!
No jos minä menisin kauppaan miehen kanssa, joka ei syö salattia eikä tajua niistä mitään, ei tiedä mikä on rucolaa ja mitä kaikkea tuossa nyt olikaan - mies jota ei erityisemmin nappaa ruoanlaitto, niin VOI mahdollisesti olla, että minä valitsisin kaupasta ostettavat ruoat salaattia varten....Jos menen kauppaan jonka tuotetarjonnasta en tiedä mitään ja josta vaikkapa mies tietäisi enemmän, niin minun puolesta hän saisi tehdä siellä valinnat. Näin olemmekin itse asiassa toimineet mieheni kanssa jo lähes 20 vuotta, ja on toiminut ihan hyvin! Mitä sitä tosiaankaan pikkuasioista vääntämään.
Yksi ihanimmista asioista Kimmossa on musta se, miten paljon hän antaa Millalle tilaa. Selvästi on itse tosi ihastunut ja ollut alusta asti, mutta ei käy ollenkaan Millan päälle vaan antaa esimerkiksi poskelle suukon huulten sijaan ja muutenkin lähestyy aika varovaisesti. En ollut aluksi yhtään vakuuttunut Millasta, mutta nyt kyllä ainakin itse huomaan, ettei Milla osaa olla kameroiden edessä kovin luontevasti ja tuo jäykkyys ja sanattomuus johtuisi suurimmaksi osaksi siitä. Selvästi arvostaa ja on hämilläänkin siitä, miten huomaavainen Kimmo on.
Ihan eri juttu on sitten Heidi ja Mikko. Mun silmiin heidän välillään ei ole toisesta jaksosta lähtien ollut juuri mitään kemiaa ja kaiken kaikkiaan tosi kiusaannuttavaa katsottavaa, vaikka tämä jakso ei niin paha ollutkaan. Verratkaapa Millan ja Heidin käytöstä puolisoitaan kohtaan. Toisesta parista liikuttuu (ainakin mä) ja toisen kohdalla tekisi mieli vaihtaa kanavaa. Mikko ja Heidi on juuri se syy, minkä takia en edes halunnut tätä sarjaa ennen tätä kautta katsoa. Toivottavasti molemmat löytäisi itselleen sopivan kumppanin tän ohjelman jälkeen.
Tiinasta ja Samuelista en jaksa oikein puhua mitään, kun on niin kiivas keskustelu muutenkin. En menisi niin pitkälle mitä jotkut täällä (Tiina on natsi, kaamea eukko yms), kun omasta mielestäni tuossa on myös mukana sellasta kameroiden edessä jännittämistä/esittämistä. Tiedostaa myös itse, miten joustamaton on ja musta ainakin vaikuttaa siltä, että hän on valmis tuota puolta itsestään kehittämään. Ja luulen, että Samuel tietää sen myös ja sen takia on ymmärtäväinen. Veikkaan, että he käyvät tuosta ihan kunnon aikuismaisen keskustelun sen sijaan, että menee pelkäksi riitelyksi.
On se sitten fetaa tai halloumia tai mitä vain niin ei se ole sama kun se tehdään Suomessa lehmänmaidosta! Paska kopio jossa alkuperäinen idea ja maku pilattu.
No äh. Tiinalla on mielipiteet ruokatuotteista. Parempi se kai niin on kun olla vaan "ihan sama, valitse sä". Eli siis mistä Kimmoa tyyliin haukutaan, mutta mikään ei koskaan kelpaa tietysti. Mikä tässä on ongelma? Tiina on kiinnostuneempi tuotteiden sisällöstä ja se on tärkeää hänelle, kun taas Samuel ei vaikuttanut yhtä kiinnostuneelta moisista (ei oikein ymmärtänyt rucolaa ja oikeasti se Apetina-juusto on vähän kehnoa! :D)
Mun mielestä toi Heidin kaveri on huikee! :D Näpäytti vähän nössö Mikkoa. Siis kuka aikuinen mies piileskelee yläkerrassa eikä mene heti vieraita vastaan, mitä hel?!? Siis ei voi ujostuttaa noin paljon, varsinkin ku toi M yrittää antaa itestään jotain tosiäijä-kuvaa. Varmaan ollut koko ikänsä sellainen alemman tason nössömies ja nyt kun kerrankin saa itselleen nätin naisen (lue pakkonaitettu), niin esittää jotain ihan muuta kuin on. Ja nyt vasta minäkin, paljasjalkainen Tamperelainen, huomasin Mikon olevan hämäläinen. Eihän tuota tre murretta edes erota, kun mumisee noin helkkaristi. Kyllä tosi manselainen puhuu äänekkäästi ja painottaen! Mutta Mikkohan olikin jostain Ylöjärveltä eikä Tampereelta... ;)
Mikko edustaa juuri sellaista miestyyppiä, jota inhoan yli kaiken: epävarma mies, joka yrittää epätoivoisesti verhota epävarmuuttaan lähes sovinismia hipovaan junttimaisuuteen, eikä osaa hyödyntää niitä ainoa hyviä puolia, kuten rauhallisuus ja lempeys.
Mun mielestä Tiina puhuu pitkälti asiaa, mitä tulee ruokaan. Kommentit ja ohjeet tulevat aina naurun kera. Fetajuusto on todella eri asia kuin salaattijuusto ja niin pois päin. Menkääpä ihmiset Italiaan, Ranskaan, minne vaan. Ruoasta väännetään koko ajan, eikä kukaan jaksa loukkaantua ...asiat ja mielipiteet vain iloisesti kiistelevät ja huomattavasti tiukemmin kuin tässä Samulin ja Tiinan väännössä. Samuli on mahtava tyyppi, mutta voisi rentoutua ja lakata peesaamasta Tiinaa. Tottapuhuen Tiinakin voisi relata vähän tiskipöydän sun muun kanssa. Asiantuntijat puhuvat tässä Tiinan ja Samulin klippien jälkeen riitelystä. Hohhoijaa...alan haukotella. Onko tämä oikeasti riitelyä? Miksi porukka ärtyy kaikesta? Mistään ei oikeasti tule mitään, jos joka ikinen asia ottaa itsetunnon päälle. Kukaan, siis ei kukaan, näistä sarjan osallistujista ole oikeasti sanonut mitään kammottavan loukkaavaa. ehkä ainoana poikkeuksena Milla, joka ilmaisi pettymyksensä Kimmon ulkonäöstä hääjaksossa. Tämän jälkeen Milla onkin sitten petrattunut, ja mielestäni hän on mahtavan kannustava kumppani ujolle Kimmolle. Niin, ja myös Heidin kritisointi täällä ihmetyttää. Sillä naisellahan on tilannetaju ja verbaalinen huumori kohdillaan. Mitä haittaa, jos hän fiilistelee puutaloelämää tms. Onko ongelma? Joustoa ihmiset....joustoa!
Mitä Tiina lupasikaan ohjelman aluksi? Olla täydellinen vaimo vai paras vaimo vai mitälie siihen suuntaan..joopajoo.. Kokoajan korostaa sitä, että tottunut olemaan yksin, haloo, niin ovat kaikki muutkin, Samuelkin, ja hyvin on sekin pärjännyt ihan itse ajattelemalla ja tekemällä. Tiina on RAIVOSTUTTAVA, raivostuttava akka, anteeksi nyt vaan!!! Samuel on ainut, joka on ohjelmassa oma itsensä, hyväkäytöksinen, komea mies, huomaa, että on jo aivan hermostunut Tiinan käytökseen, keittiössäkin ajoi tämän pois kun meinasi jäädä selän taa vahtaamaan jopa valkosipulin pilkkomista!!! Ei saa raukka edes valkosipulinpuristinta käyttää :( En jaksaisi kaverinakaan Tiinaa päivääkään.
Millan hehkutusta en ymmärrä, minusta kummallisen näköinen, ei kaunis mistäänpäin, puhuu honottavasti ja jotenkin ylimielinen. Kimmo on ihana, komea ja huomaavainen, mutta yrittää kauheasti miellyttää ja jännittää selvästi vielä.
Mikko, no joo, luulee olevansa joku alfauros, yöök, mikä limanuljaska!
Heidi: varmasti oikeassa seurassa ihan ok. Ei todellakaan sovi Mikko hänelle mieheksi.
Mä en oikein ole välittänyt Heidistä (ja Heidin kaveriporukasta) sarjassa näytetyn perusteella... Jotenkin tylsä henkilö tylsillä jutuilla, mälsä puhetapa. Mikkokin on mälsä. Mälsä pari!
Minä pistin merkille, miten Mikko puhui niille Heidin kavereille. En ymmärrä, miksi ei voi puhua Heidille samalla tavalla normaalisti, vaan aina pitää söpöillä. Toki se joissain tilanteissa on ymmärrettävää ja kameratkin varmaan vaikuttavat, mutta kun tässä ohjelmassa ei ole nähty yhtään pätkää, jossa Mikko puhuisi Heidille normaalilla äänellä.
Minä en kyllä näe sitä kemiaa Millan ja Kimmon välillä, joita monet muut ilmeisesti näkevät. Hirveän väkinäiseltä näyttää heidän olemisensa minusta vieläkin, vaikka johtunee kyllä pitkälti kameroistakin. Siinä terapeutin penkilläkin nojasivat toisistaan poispäin ja tuntuu että silmiin katsominen on todella vaikeaa. Näyttää vain sellaiselta kohteliaalta yhdessäololta.
Tiinasta ja Samuelista en oikein osaa sanoa mitään. Tykkään molemmista kovasti ja luulen (ja toivon) kyllä, että Tiinaltakin alkaa tuo ehdottomuus karisemaan, kun huomaa, että Samuelilla on homma hanskassa.
Mua harmittaa, miten yksipuolisen kuvan sarjan käsikirjoittaja haluaa antaa Tiinasta & Samuelista. Kahdessa jaksossa yritetään tehdä selväksi, miten "joustamaton" Tiina on suhteessa. Epäreilua siihen nähden, että pareista on tuntikaupalla matskua, jota voitaisi näyttää (kuten tästä käsikirjoittajan haastattelusta selviää).
Draaman lakeihin tietty kuuluu, että henkilöillä pitää olla vaikeuksia, ja katsoja joutuu jännittämään, miten lopulta käy. Luulen, että Tiinan käyttäytymisen esittelyllä halutaan pitää jännitystä yllä - loppu on kuitenkin onnellinen.
Jotenkin vaan nyppii, että Tiinan ja Samuelin osalta on keskitytty vain kahteen asiaan, remppaan ja kaupassa käyntiin. Muista pareista taas on monenlaisia tilanteita ollut esillä. Hieman epätoivoista käsikirjoittajalta yrittää laittaa Tiina silmätikuksi.
Toivon vaan, että pareja on valmennettu tulevaan julkisuuteen. Ainakaan itse en haluaisi lukea tätä scheissea, mitä Tiina on nettikeskusteluissa osakseen saanut.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä näe sitä kemiaa Millan ja Kimmon välillä, joita monet muut ilmeisesti näkevät. Hirveän väkinäiseltä näyttää heidän olemisensa minusta vieläkin, vaikka johtunee kyllä pitkälti kameroistakin. Siinä terapeutin penkilläkin nojasivat toisistaan poispäin ja tuntuu että silmiin katsominen on todella vaikeaa. Näyttää vain sellaiselta kohteliaalta yhdessäololta.
.
Ne ei vaan vielä ole hioutuneet pariksi. Tarvitaan vähän varmuutta ja aikaa oppia tuntemaan toinen. Kimmo on niin mukautuva että Millalla on loistava tilaisuus muokata siitä mieleisensä.
Jos Samuel sai sukunimensä yhteisen Tiinan-kämpän oveen, niin hänen on silloin täytynyt siirtää itsensä kirjoille tähän kyseiseen asuntoon, eikö vaan? Nopeaa toimintaa sekin.