Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Kuka toi Heidin vieressä istuva on kun sen nimeäkään ei lukenu ruudussa? :D Joku lavaste?
Eiks Mikolla oo pieni lapsi, melkein vauva vielä? Miks sitä ei mainita ollenkaan? Eronnut siis tosi pian lapsen syntymän jälkeen ja sit "pitkän sinkkuajan" jälkeen ilmottautunut ohjelmaan?
Mä tykkään Millasta kyllä kovasti! Suhtautuu rennosti asioihin eikä nalkuta inhottavasti.
Voi kun Kimmo ihanasti kehuu Millaa kauniiksi. Milla: "oonhan Kimmo oikein uros joo" *naurua*
Vierailija kirjoitti:
tonttuli kirjoitti:
Voi jeesus tuota kaupassakäyntiä! Samuel raukka....
Tosin tosta fetasta olin samaa mieltä. :D
Mä oon melkein kaikesta samaa mieltä (paitsi banaaneista) Tiinan kanssa! Mutta kyllä se on silti liian joustamaton. Pitäisi osata neuvotella. Ja valita ne asiat joista ei jousta.
Fetahan ei ole edes mielipidekysymys, vaan se sillä on rekisteröity nimi ja feta voi olla vain kreikkalaista tiettyyn tapaan valmistettua.
Miten näillä kaikilla löytyy toi yks awkward kaveri joka ei vaan yhtää osaa olla tossa kameran edessä luonnollisesti? :D eka se Millan "kalja-kaveri" ja nyt Mikon kaveri joka vaan istuu ja toljottaa eteensä, niin ilmiselvänä viidentenä pyöränä :D
Nuo Millan kommentit Kimmosta on vähän vaivaannuttavia: "Tykkään kun teit mulle ruokaa ja siivosit mun kämpän. ............ ja tykkään kun öö lähdit tähän juttuun mun kanssa... öö tykkään susta tosi paljon."
Ärsyttävää kun Kimmo sanoo että on mahtavaa kun on saanut tutustua Millaan yms lässynläätä, niin Milla vastaa vaan että kiitos kun olet tehnyt ruokaa ja siivonnut kämpän... Raukka Kimmo! Ansaitsis paremman naisen joka on aidosti kiinnostunut hänestä
Onkohan Tiinalla huivi koko ajan siksi että kaula on täynnä fritsuja? :D
Jes, yksi asia mitä Tiina ei osaa, muovipussin viikkaaminen. Mua häiritsee, jos ne pyöritellään noin. Ne pitää viikata. Näin: http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/nain_taittelet_muovipuss…
Joo, tällä kaudella ei ainakaan vielä roiku löysässä hirressä...!
Olen alkanut pitää Millasta ja Kimmosta tämän jakson myötä. Heillä tuntuu alkukankeuksien jälkeen synkkaavan hyvin verrattuna muihin pareihin!
Heidin mielestä Mikko on hyvä kommunikoimaan 😂
Eiks se vauva ollut MIkon esittelyvideossa? Ihmettelin tosi paljon, koska vauva niin pieni. Miten se on valittu tohon ohjelmaan? vastuutonta!
Mikko näyttää ja kuulostaa siltä että olis kännissä tuolla terapiassa :D
Tiina esittää kameroille liikaa... että tulisi todellakin selväksi että hän on asunut pitkään yksin ja tehnyt asiat tietyllä tavalla! Eikö hän aio parisuhteessa yhtään joustaa? Tuskin ilman kameroita ihan joka asiasta huomauttelee. Tai luulee että Samuel ottaa osittain huumorilla tuon.. tuskin
Mikko kysyy kavereidensa läsnäollessa Heidiltä: "Mikä on jännintä mitä sä oot musta oppinut?"
Kamalan itsekeskeinen tyyppi, tää on kyllä huomattu jo aiemminkin Mikon kommenteista (mm. "mä tykkään susta siitä kun susta näkee miten paljon sä oot rakastunut muhun" vai mitä se silloin häämatkalla sanoikaan...)