Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
2221/8622 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Samuelin ja Tiinan tapauksessa homma näyttää menevän niin, että nainen määrittää normit, joita miehen tulee seurata?

En ymmärrä Samuelin käytöstä. Minä pistäisin vastaan enkä suostuisi Tiinan siisteyskäsitykseen. Ei hänellä ole mitään oikeutta omiin normeihinsa.

Vierailija
2222/8622 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stu kirjoitti:

Miksi Samuelin ja Tiinan tapauksessa homma näyttää menevän niin, että nainen määrittää normit, joita miehen tulee seurata?

En ymmärrä Samuelin käytöstä. Minä pistäisin vastaan enkä suostuisi Tiinan siisteyskäsitykseen. Ei hänellä ole mitään oikeutta omiin normeihinsa.

Jos tykkää Tiinasta niin paljon, että mieluummin yrittää noudattaa Tiinan siisteysnormeja ja on Tiinan kanssa yhdessä, kuin yksikseen elelee sotkuissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2223/8622 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stu kirjoitti:

Jos Samuel on samanlainen kuin minä? 

Minulle on moni siisteysasia aika samantekevä. Voin ottaa niuhommin tai voin ottaa rennommin, ihan sen mukaan mitä toinen toivoo. En halua pitäytyä omissa tavoissani ihan vain periaatteen vuoksi ja koska ne ovat minun tapojani.

Vierailija
2224/8622 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joamis kirjoitti:

http://m.iltalehti.fi/paiva-mallina/2015090220284905_pm.shtml

Tadaaa! :)

No niin! Julkisuustyrkky-Tiinahan se siinä! Vähän eri valossa näkee nyt hänen telkkutähtönen eiku "naimisiinmenohaaveensa"...  

Vierailija
2225/8622 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi se nyt oli, Tiina vai Milla, joka on joskus ollut jossain laihdutusohjelmassa? Joku jossain kohtaa sellaisesta mainitsi?

Vierailija
2226/8622 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joamis kirjoitti:

No niin! Julkisuustyrkky-Tiinahan se siinä! Vähän eri valossa näkee nyt hänen telkkutähtönen eiku "naimisiinmenohaaveensa"...  

Kun aikaisemmin kirjoitin, että ohjelmaan osallistuvat ihmiset, joilla on taipumusta narsismiin (en tarkoita persoonallisuushäiriötä), postaukseni sai paljon alapeukkuja. Eikö tämäkin nyt kuitenkin osoita sen, että esiin on päästävä?

Vierailija
2227/8622 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joamis kirjoitti:

Julkisuustyrkkyyteen kantaa ottamatta, niin eihän tuo tyyli ole muuttunut miksikään siitä, mitä se on telkussa ollut. 

Kun paidanhelma on housun sisällä, niin maha pullottaa aika näyttävästi!

Vierailija
2228/8622 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri tyyppejä. Ensitreffit-Tiina ei ole sama Tiina kuin Jutan superdieeteissä tai tuossa IL:n jutussa. Joku haluaa ilmeisesti tahallaan hämmentää...

Vierailija
2229/8622 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri tyyppejä. Ensitreffit-Tiina ei ole sama Tiina kuin Jutan superdieeteissä tai tuossa IL:n jutussa. Joku haluaa ilmeisesti tahallaan hämmentää...

Voi olla ettei ole sama. Melko saman oloisia vain ovat.

http://static.iltalehti.fi/paiva-mallina/malli_vaaka_150902KL_503_pm.jpg'

http://im.mtv.fi/image/6040744/landscape16_9/360/203/e1d5bcc4875c22a843…

Vierailija
2230/8622 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se Milla ollut asunut vasta pari-kolme vuotta Helsingissä? Jos sen parhaat frendit oli jääny sinne Kainuuseen, eikä Helsingissä ole vielä semmoisia kavereita, joita pyytäisi hääpukusovitukseen tai muuhun kaveriksi. Häihin sitten toki oli tullut kavereita Kainuustakin käymään.

Milla on asunut etelässä 7 vuotta, naispuolisia ystäviä löytyy kyllä mutta ehkä kaikki eivät vaan halua naamaansa telkkariin

Vierailija
2231/8622 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo IL tyylihomma on kyllä ihan sama Tiina. Sen sijaan se superdieetti-Tiina oli joku ihan muu.

Vierailija
2232/8622 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hääpukuostoksilla pitäisi olla mukana naispuolinen ystävä? 

Vierailija
2233/8622 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo IL tyylihomma on kyllä ihan sama Tiina. Sen sijaan se superdieetti-Tiina oli joku ihan muu.

Jep, tyyli-Tiina on sama. Äänestä kuulee. Sitä hassumpaa, ettei tyyli ole muuttunut miksikään.

Mutta voihan sitä julkisuustyrkkykin naimisiin haluta?

Vierailija
2234/8622 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatusti muuttumisleikin Tiina on sama morsmaikku, pulleampana vain kuin alttarilla!  

Vierailija
2235/8622 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty edes kuvittelemaan meneväni hääpukuostoksille yksin, kyllä silloin jos koskaan kaipaa läheisten, naispuolisten henkilöiden mielipiteitä ja tsemppiä!

Vierailija
2236/8622 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla vuokraa asuntoaan Helsingin vuokra-asunnot fb-ryhmässä! Muutto Kimmon kanssa yhteen..?

Vierailija
2237/8622 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pysty edes kuvittelemaan meneväni hääpukuostoksille yksin, kyllä silloin jos koskaan kaipaa läheisten, naispuolisten henkilöiden mielipiteitä ja tsemppiä!

Minulla taas on naispuolisen ystävän kanssa vaatekaupoilla käymisestä se kokemus, että miten hirveää rytkyä tahansa päälle sovitankin niin mielipide on jotain "ai kun kiva, sopii sulle tosi hyvin". Eli ei auta mitään, päinvastoin. Tai no siitä on hyötyä, että voivat tuota toisen koon, jos ensimmäinen oli iso tai pieni, mutta muuten ei. Luottaisin vain myyjän mielipiteeseen, ja ehkä sovittelisin pukuja useammassa kaupassa, kunnes löytyy se, jossa tuntuu että myyjä uskaltaa puhua suoraan. Se tuntuu meille naisille usein olevan niin vaikeaa.

Vierailija
2238/8622 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo olis varmaan sängyssäkin: "Mitä sä haluut, hieronko tosta vai saanko painaa tosta, vai rämpytänkö täältä." Yyhhyyyy...En näe hänessä aikuista miestä. Ymmärrän hyvin jos Milla ei halua seksiä, en mäkään haluaisi. Mikä velvollisuus Millan on kasvattaa Kimmosta iso mies, varmasti odotti aloitekykyisempää tapausta.

Kyllä se palstalellikki Heidikin olisi pakit hyvin nopeesti hälle antanut. Tiinan olisin halunnut nähdä Kimmon puolisona. Tarpeeksi tymäkkä tapaus kasvattamaan jees jees -poitsua.

Vierailija
2239/8622 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimmo olis varmaan sängyssäkin: "Mitä sä haluut, hieronko tosta vai saanko painaa tosta, vai rämpytänkö täältä." Yyhhyyyy...

Tuohan olisi juuri hyvä. Kunhan sitten välillä muistaisi myös kertoa, mistä itse tykkää.

Vierailija
2240/8622 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samuel ja Tiina; Heidät on luotu toisilleen. Kertakaikkiaan ihana pari! Heillä toimii kaikki. Ne jotka sanoo, että Tiina nalkuttaa liikaa ja sen takia suhde kaatuu, ei kyllä todellakaan tiedä mistä puhuu. Jokaisessa suhteessa tulee ihan varmasti vastaan jotain eripuraa tai mikä ärsyttää tai suututtaa toista, ainakin jossain vaiheessa. Se miten ne käsittelee onkin sitten toinen juttu. Samuel ja Tiina osaa puhua vaikeistakin asioista, kuten Samuel itsekkin siitä mainitsi. Äärettömän tärkeä ja ratkaiseva asia suhteen onnistumiselle.

No musta suhteelle lupaa huonoa jos Tiina meinaa jatkaa nalkuttamista samalla tavalla. Oikeasti, "mua ärsyttää sussa kun jätät tiskipöydän märäksi"?? Että ei riittänyt tuon sanominen aiemmin vaan piti ihan sitten nostaa vielä uudestaan esiin kun puhuttiin mikä toisessa mättää. Kyllä mä ainakin olin havaitsevinani Samuelissa pientä ärsyyntymistä kun Tiina siinä sängyllä päätti taas tuoda tuon esille.

Voi miten julmaa Tiinan puolelta, ihan sydäntä raastaa.

Samuelilla on ihan loistava tapa kuitata asioita humoristisella tavalla. "Ja mua ärsyttää, että sua ärsyttää." Paljon muitakin tilanteita on ollut, jossa pelkästään Samuelin lohkaisu on tehnyt tavallisesta hetkestä hauskan. Ei noi kaksi voi toisiaan suututtaa mitenkään. 

Ketju on lukittu.