Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapas Tiinan (Salomaa) Facebookista, jossa jakanut Me Naisten jutun eiliseen jaksoon liittyen. Sen verran mitä tuosta voi päätellä, Samuelin kommentointi ja muu, niin ei tainnut lopulta kovin vakavasta perheriidasta olla kyse. Tämä oli minunkin tulkinta, että enemmän se tapetointiriitely oli kuitenkin vitsiä, eikä siitä ainakaan kannata tehdä suhteen koko tulevaisuutta koskevia päätelmiä tyyliin "Tiina on kamala nalkuttaja ja ei kyllä suhde kestä tällaista, jos näin alussa jo tuollaista".
Samuel ei onneksi taida olla av-mamma, nämä muorit olisi kyllä vetäneet turpaan moista kikattaja-pulisonki-nalkuttajaa. Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eelis oli kyllä betamiehen ruumiillistuma. Katkera muille, kun ei itse saa naista kuin erittäin harvoin. Jos olisin nainen, en antaisi tuon näköiselle ja oloiselle miehelle.
Anteeksi nyt, mutta et vaikuta itsekään ihan alfalta, saati mieheltä. Täällä vauva-av:lla anonyyminä näpytät ilkeitä bitch-kommentteja :D
Juu, en kuulu siihen 1% luokkaan miehissä, jotka voidaan määritellä alfaksi, mutta olen harrastanut seksiä yli 60 naisen kanssa. Naiset ihan omasta tahdostaan halunneet minun kanssa sänkyyn. 0 maksullista.
Oletko sinä Eelis katkera jostain?
En ole Eelis enkä katkera. Olen nainen ja lievästi huvittunut.
Olen mies, ikä53. Olen harrastanut seksiä kolmen naisen kanssa ja viimeiset 29 vuotta vain saman naisen kanssa 😃 toisin sanoen minulla on onnellinen perhe-elämää! Katson parhaillaan pullukka ohjelmaa... Onpa tämän kerran nainen tosi kova valittamaan!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä tykkään Tiinasta. Nalkuttaa myös tuolleen kivasti kuten minäkin :D
Kivaa se on vain nalkuttajasta itsestään. Tuossa kuitenkin tiedostaan ja ollaan hyvin alussa... Voin vaan kuvitella millainen tuo olis joskus viiden vuoden päästä kameroiden sammumisesta, hrr....
Luoja mikä nalkuttava lehmä tuo Tiina. Olen nainen ja mulla olisi mennyt hermo jo kauan sitten tuohon tapetointiin. Niin meni samuelillakin kun sanoi että voit tulla itsekin tekemään.
Suurpiirteisenä ihmisenä tullut katsottua vähän monttu auki että onko tollasia ihan oikeasti. Valittaahan miehet aina nalkuttavista naisista mutta olen sitä pitänyt niiden liioitteluna. Miten tuo jaksaa jo väkättää joka asiasta, hyvä kun ukkonsa on ehtinyt edes laukkuja sisään kantaa..
Vierailija kirjoitti:
Eihän noista Heidistä ja Mikosta tule mitään silläkään perusteella, että Heidi tykkää asua vanhassa talossa ja Mikko uudessa, eikä Heidi sanojensa mukaan voisi asuakaan Mikon asunnossa. Eli ei juuri kohtaa tämäkään taso.
http://www.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/ensitreffit-alttarilla/uutiset/art…
Mikähän näistä asiantuntijoiden mukaan on tehnyt huippumatchin?? Sekö että lähes täydelliset vastakohdat täydentäisivät toisiaan? Mitään yhteistähän näillä ei tunnu olevan, epäsuhta pari niin fyysisesti kuin muutoinkin.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän näistä asiantuntijoiden mukaan on tehnyt huippumatchin?? Sekö että lähes täydelliset vastakohdat täydentäisivät toisiaan? Mitään yhteistähän näillä ei tunnu olevan, epäsuhta pari niin fyysisesti kuin muutoinkin.
Pahoinpa pelkään, että ohjelma kärsii pahasta osanottajapulasta. Todellisia vaihtoehtoja on vähän. Tiettävästi ohjelmaan on kyselty ihmisiä hakuprosessin ulkopuoleltakin, joten runsauden pulaa ei ole.
Kun valinnanvaraa ei ole, on tingittävä monesta.
Mitenhän Mikon ja Heidin arvomaailmat? Heidi sanoi yllättyneensä, kun Mikko työskentelee pankissa. Itse hän haluaisi syömään Li Anderssonin kanssa.
Täällä mammat parittavat Millaa ja sen homokaveria. Ei ole edes jees-mies Kimmolla huolen häivää, jos Millan miespuoliset kaverit ovat noin ryhdikkäitä uroita :D
Vierailija kirjoitti:
Minäkin osaisin antaa asiantuntija-apua yhdessä jutussa. Nimittäin Kimmo kysyi kaupassa jotenkin arasti, että onkohan tuo kori sinulle liian painava tms. Milla kuitenkin haluaa määrätietoisuutta mieheltä (niin kuin me kaikki). Eli Mikko olisi voinut sanoa reippaasti: "Anna tänne se kori" ja melkeinpä siepata sen kysymättä. Jos Milla sanoisi tuon Mikolle, niin Mikolta menisi mahdollisuus yllättää miehisyydellään. Siksi on hyvä, että ulkopuoliset neuvovat tarvittaessa. Pienet asiat ovat tärkeitä. Tossumies, jos luet tämän, ota vinkistä vaari!
Täsmennän omaani: "Anna tänne ... " kuulostaa vihaiselta, mutta se ei ollut tarkoitus. Ja Kimmosta on kysymys. Jos Milla neuvoisi Kimmoa pyytämään oikealla tavalla, romantiikka saisi pienen kolhun. Siksi siis ulkopuolinen neuvo.
Mä en tajua, kun naiset on täällä ihan hysteerisinä, ettei miehille saa sanoa mistään. Kuitenkin olen satavarma, että ihan samoja asioita edellytätte miehiltä, kuin Tiina. Aivan naurettavaa, ettei voi niistä sitten sanoa. Mitä rakkautta se sellainen sitten on? Toinen ei voi edes teorian tasolla miellyttää, kun ei edes tiedä, mikä miellyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Tiinan valitus roskista ja tiskiharjasta on kyllä ihan liikaa. En ikinä kestäis.
Jotenkin outoa, että Millalla vaikuttaa olevan niin vähän kokemusta miehistä. Asunut aina yksin. Pakosti tulee mieleen, että sitoutumiskammoinen ja heikko itsetunto. Outoa toi ikäkauhistelu. Itsellään taitaa olla kova ikäkriisi.
Mä taas en kestä niitä, jotka heittää nuo pahvimukit roskiin litistämättä. Taas Tiina oli oikeassa. Pitääkö niitä muutenkaan käyttää niitä aikuisten nokkamukeja.
Mä käsitin sen "ikäkauhistelun" niin että laski/ymmärsi väärin kun Kimmo sanoi olevansa 9 vuoden päästä 40. Mutta tämähän ei varmasti selvinnyt. En havainnut miten ilmenee että on vähän kokemusta miehistä? Mun mielestä on ihan normaalia että alle 3-kymppinen nainen ei ole asunut miehen kanssa.
Siis eiköhän se ikäkauhistelu ollut ihan vitsi vaan.
Muakin ihmetyttää nää kommentit että on outoa että alle 30v ei oo asunut miehen kanssa! Aika tavallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaako joku, perustelivatko ohjelman miespuoliset, suuret "asiantuntijat" mitenkään, miksi juuri Milla on ehdottomasti saatava ohjelmaan?? En vaan TAJUA, se nainen on totaalinen henkinen lahna, märkä rätti!! Ja niin itseään täynnä että pahaa tekee.
Voisiko joku miespuolinen palstalainen avata; onko Milla kaiken ylistyksen arvoinen??
Mulle jäi vain mielikuva, että "tykkään Millasta" "Ihana Milla". Okei. Siinä vaiheessa itsen oli aivan mahdotonta arvioida asiaa, mutta Millaa seurattuani naisena vain raivostuttaa, jos miehet luulee että ne haluaa tuon.
Mies on Millalle kattolampunvaihtaja, ei mitään sen romanttisempaa ainakaan. Jees.Kuuleppas neiti/rouva, se on kyllä ihan miesten oma asia, mitä haluamme. Sen kun raivoat rauhassa, kun vierestä viedään.
Jos arki sujuu ilman jatkuvaa nalkutusta, seksiäkin saa ja näkö on niin näpsäkkä kuin Millalla, niin sehän on siinä.
En ole tuo jolle vastasit, mutta ihmettelen viestisi loppuosaa. Oletat, että Milla ei nalkuta ja seksiä riittää. Mihin tämä oletus perustuu? Seksiä tuskin on ollut joten ei ole helppo nainen. (Kaverimieskin varmaan odotti edelleen saavansa pesää. ). Nalkutuksesta ei voi sanoa mitään, jos ihminen ei päästä henkisesti lähelle eikä toisaalta välitä toisesta. Milla halusi pitää oman asunnon pakopaikkana (kertoi häämatkajaksossa) ja nyt asuivat Kimmon luona. Hyvin siinä pystyy pitää kulissia yllä.
Ihan ok näköinen, hoikka ja hymyilevä. Nämä ymmärrän, mutta onko tuo jatkuva hymyily sellaista todellisten tunteiden peittelyä.
Miten tuo pari ei hiilly mistään?! Outoa.
Selitäppä miten ilmenee että Milla on itseään täynnä? Itse en ole huomannut.
Pitääkö se nalkutus alkaa heti kun hynttyyt on saatu yhteen, vai tekeekö sitä osin tahallaan kameroiden läsnäollessa? Tv-viihteen asiallahan sitä ollaan.. Saavatko parit muuten mitään kuvaus- tai muuta palkkiota osallistumisestaan vai onko useimpien "palkinto" paha mieli ja eronnut-merkintä siviilisäätyyn?
Vierailija kirjoitti:
Saavatko parit muuten mitään kuvaus- tai muuta palkkiota osallistumisestaan vai onko useimpien "palkinto" paha mieli ja eronnut-merkintä siviilisäätyyn?
Jonkinlaista taipumusta narsismiin (en tarkoita persoonallisuushäiriötä) täytyy olla, jotta tuollaiseen ohjelmaan tahtoo osallistua. Miksi kukaan muuten tahtoisi ottaa riskin naimisiinmenosta kaiken kansan edessä? Jokainen osallistuja tietää, että heidät riepotellaan foorumeilla ulkonäköä myöten ja että liiton epäonnistumisen todennäköisyys on valtava.
He osallistuvat, koska saavat nautintoa siitä, että aloittavat liittonsa kansan edessä. Palkkiota tuskin maksetaan.
Kun tulee näköjään alapeukkuja, niin pohtikaapa tilanne omalle kohdallenne.
-Jo ennen osallistumistanne tiedätte, että liitto tulee hyvin todennäköisesti epäonnistumaan,
-Jo ennen osallistumistanne tiedätte, että saatte netissä loskaa ja riepottelua niskaanne.
Miksi siis osallistuisitte, jos motiivi on jokin muu kuin narsistinen halu saada huomiota? Seikkailunhalukaan ei syyksi kelpaa, koska seikkailla voi niin monella tavalla.
Tuskin nuo osallistujat kokevat sitoutumisen arvoa kovin todelliseksi, saati avioliiton pyhyyttä. Eiköhän Heidikin lähde lätkimään varsin pikaisesti, kun mahdollisuus on. Kunhan leikittelevät avioliitolla ja saavat samalla osakseen ihmisten katseet.
Minusta tuntuisi pahalta mennä uudestaan naimisiin tuollaisen leikkiavioliiton jälkeen. Kun ensin omalla toiminnallaan häpäisee avioliiton arvon, niin ei tuntuisi kovin kivalta mennä sen jälkeen oikeasti naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kimmo oli jo tavannut Millan serkun avovaimoineen häissä, kuten keskustelusta kävi ilmi. Eelistä hän ei ollut tavannut joten on selvää ettei Eelis-polo ole niin läheinen ystävä että hänet olisi kutsuttu häihin mutta synttäreille hän sai tulla. Etuajassa tuleminen ja täydellinen jäätyminen Kimmon tavatessaan kertovat taas sen, että hän ei todellakaan tiennyt naimisiinmenosta ja tuli etuajassa saadakseen rauhassa nauttia saavuttamattoman rakkautensa seurasta.
AIka pitkään Kesti Millalta kertoa "uutinen", että Kimmon on hänen miehensä. Ymmärrettävää, että unohtuu, koska se onkin oikeasti jo kaikkien tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua, kun naiset on täällä ihan hysteerisinä, ettei miehille saa sanoa mistään. Kuitenkin olen satavarma, että ihan samoja asioita edellytätte miehiltä, kuin Tiina. Aivan naurettavaa, ettei voi niistä sitten sanoa. Mitä rakkautta se sellainen sitten on? Toinen ei voi edes teorian tasolla miellyttää, kun ei edes tiedä, mikä miellyttäisi.
Miksi teet tästä sukupuolisidonnaisen asian? Yhtä ikävää se nalkuttaminen on miehen suustakin ja nalkuttavia miehiäkin on. On aivan käsittämätöntä kuinka monen mielestä on normaalia valittaa puolisolle jostain niin mitättömästä asiasta kuin tiskiharjasta tai pahvimukin lyttäämättömyydestä. On todella vaikeaa jos oma siisteyskäsitys on erilainen kuin toisen, silloin toinen saa jatkuvasti nalkuttaa samasta asiasta ilman mitään muuta tulosta kuin parisuhteen alamäki kun toinen ei näe jotain asiaa sotkuna tai ongelmana. Silti kannattaa miettiä että onko tämä pahvimuki minun ja toisen ongelma? Ja jos se on vain oma ongelma niin kannattaisiko vain vähin äänin lytätä muki itse? Huoh, en ihmettele enää Suomen suuria avioerotilastoja kun nalkuttaminen koetaan oikeudeksi ja sillä kuvitellaan oikeasti saavutettavan hyötyä....
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapas Tiinan (Salomaa) Facebookista, jossa jakanut Me Naisten jutun eiliseen jaksoon liittyen. Sen verran mitä tuosta voi päätellä, Samuelin kommentointi ja muu, niin ei tainnut lopulta kovin vakavasta perheriidasta olla kyse. Tämä oli minunkin tulkinta, että enemmän se tapetointiriitely oli kuitenkin vitsiä, eikä siitä ainakaan kannata tehdä suhteen koko tulevaisuutta koskevia päätelmiä tyyliin "Tiina on kamala nalkuttaja ja ei kyllä suhde kestä tällaista, jos näin alussa jo tuollaista".
Totta kai riidat taputellaan jälkeen päin "no se nyt ei ollut tosissaan" kommenteilla parhain päin (ja etenkin, jos sitä kommentoidaan ulkopuolisille), mutta se ei tarkoita sitä, etteikö itse riitatilanteessa olisi voinut olla erittäin kypsänä toisen osapuolen asenteeseen/kantaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin osaisin antaa asiantuntija-apua yhdessä jutussa. Nimittäin Kimmo kysyi kaupassa jotenkin arasti, että onkohan tuo kori sinulle liian painava tms. Milla kuitenkin haluaa määrätietoisuutta mieheltä (niin kuin me kaikki). Eli Mikko olisi voinut sanoa reippaasti: "Anna tänne se kori" ja melkeinpä siepata sen kysymättä. Jos Milla sanoisi tuon Mikolle, niin Mikolta menisi mahdollisuus yllättää miehisyydellään. Siksi on hyvä, että ulkopuoliset neuvovat tarvittaessa. Pienet asiat ovat tärkeitä. Tossumies, jos luet tämän, ota vinkistä vaari!
Huhhuh kuinka vaikeaa ihmiset tekee parisuhteista. Mun mies joskus ottaa korin multa kysymättä kun se on painava, joskus kysyy että "jaksatko kantaa?" Ja joskus minä lykkään suoraan korin hänelle että kanna kun en itse jaksa. Näin on menty tapailuvaiheesta lähtien eikä ole tarvetta lähteä ylianalysoimaan tilanteita...
Kimmoa tarkoitin, anteeksi. Niin, ja kuten joku sanoi, kohtelias saa olla (mutta ei avuton).