Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Toi Tiinan valitus roskista ja tiskiharjasta on kyllä ihan liikaa. En ikinä kestäis.
Jotenkin outoa, että Millalla vaikuttaa olevan niin vähän kokemusta miehistä. Asunut aina yksin. Pakosti tulee mieleen, että sitoutumiskammoinen ja heikko itsetunto. Outoa toi ikäkauhistelu. Itsellään taitaa olla kova ikäkriisi.
Ihania keittiöpöytäanalyytikko ja koko palsta täynnä :'D
Millamaiset tytöt, jotka tulee toimeen jätkien kanssa ei kelpuuta ketä tahansa puolisoksi, mutta ovat monien mielestä unelmatyttöjä miesten mielestä, koska ovat kauniita, urheilullisia, heittävät läppää, katsovat urheilua ja käyvät oluella. yleensä näissä käy, että nainen tapaa miehen ja sitten se menee kaveritasoiseksi. itse ainakin miesten kanssa viihtyvänä huomaan, että päädyn kaveritasolle monen kanssa, mutta johtuu myös siitä että miehet ei vie ulos ja uskalla näyttää sitä romanttista puolta, joka veisi kaveritasolta pois. toisaalta lämpenen myös hitaasti, joten miehen tulisi jaksaa olla kärsivällinen. haluan vain nähdä, mitkä ne miehen tarkoitusperät on. luulen, että millassa samaa. mutta en olisi itse hakenut ikinä ohjelmaan, koska tiedän etten voisi sopeutua olemaan kenen tahansa kanssa. asiantuntijat haksahtivat kyllä nyt, kun ottivat vaihteeksi pelimiestytön :D
Stu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Mikko olisi voinut sanoa reippaasti: "Anna tänne se kori" ja melkeinpä siepata sen kysymättä.
Homma ei totisesti ole noin yksinkertaista naisten kanssa. Moni nainen loukkaantuisi tuollaisesta.
Voi v***u, että osaa ollakin vaikeaa tänä päivänä miesten ja naisten väliset suhteet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu miettinyt, voisko Heidi ja Kimmo sopia toisilleen..? En tiiä, musta tuntuu että ne vois olla sopivan erilaisia mut kuitenki perusarvot samanlaisia :)
Ihan samaa mietin. Ja Millasta Mikko saisi todennäköisemmin bissekaverin lätkäpeliin.
Naisille tiedoksi, että miehet arvostavat paljonkin sellaista naista, joka voi lähteä mukaan lätkäpeliin ja ottaa pari bisseäkin.
Se on paljon mukavampaa kuin kuunnella jonkun Heidin tylsiä pätemisyrityksiä viineistä.
No mutta jos se lätkä ei vois vähempää kiinnostaa ja bisse on pahaa? Kun taas viinit on makuaistiin hyvää?
Pitääkö näin naisena alkaa feikkaamaan mielenkiinnonkohteet ja unohtaa omat, jotta kelpaa miehelle? Miksei se mies voi lähteä vaikka kaveriksi balettiin ja naukkailla siellä väliajalla lasillista kuohuvaa? Miksi naisen pitää olla aina se joustava osapuoli.
"Miehille tiedoksi, että naiset arvostavat paljonkin sellaista miestä, joka voi lähteä mukaan kulttuuririentoihin ja nautiskella lasillisen tai pari viiniä."
Olisikohan tuon lainaamasi viestin pointti ollut vain selvittää ihmetteleville naisille, mitä miehet Millassa näkevät?
Häh? Ei Milla tiettävästi ole ollut futismatsissa. Kaljaa mainitsi juovansa, ainakin Eliaksen kanssa :D Olemus/liikekieli aika jätkämäistä, alttarillekin lompsi kuin katupoika. Ulkonäkö on makuasia, omasta mielestäni aika mitättömän näköinen, mutta niin olen itsekin, eli ihan normaali ulkonäkö, ei huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko asiantuntijat parittaneet Heidin ja Mikon vain siksi, että molemmat ovat korkeasti koulutettuja sekä molemmat arvostavat perhettä ja läheisiä ihmisiä? Ihmeellistä, kun mielestäni sen huomaa heti kuinka erihenkisiä he ovat... Ei se pelkkä sama koulutustaso ole tarpeeksi riittävä yhteenliittämisperuste.
Milla ja Mikko voisi olla toimiva pari. Milla saisi eloisuudellaan Mikon juttelemaan eikä ole luonteeltaan arvosteleva, mistä iso plus+.
Mistä tiedät, onko luonteeltaan arvosteleva? Tiedän monia ääneen nalkuttavia naisia, mutta myös itsekseen mietiskelijöitä, jotka saattavat pitää itseään parempana kuin antavat ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Kimmon mitäänsanomattomuus on tosiaan iso turn-off. Ei kelpaisi mullekaan parisuhteeseen tuollainen mies.
En halua parisuhteeseen mielipiteettömän kynnysmaton kanssa vaan haluan aikuisen ja tasavertaisen ihmisen mielipiteineen. Samuel on tämän sarjan miehistä ehdottomasti eniten tällainen omia mielipiteitä omaava mies, joka osaa myös tarvittaessa tuoda mielipiteensä julki, mutta kykenee myös kompromisseihin.
Itseasiassa Samuelin olisin voinut kyllä napata muutenkin itselleni, jos tilaisuus sellaiseen olisi tullut joskus. Niiiiin mun tyyppinen tapaus. Harmi, että on nyt ilmeisesti pois parisuhdemarkkinoilta pysyvästi.
Älä muuta sano! Verbaalinen lahjakkuus on seksikästä. Ja ihan sama -ihmiset taas raivostuttavinta. Mullekin kelpaisi Samuel koska vaan 😃 Toivon silti, että heillä Tiinan kanssa synkkaa edelleen ja suhde on hyvällä mallilla. Aivan varmasti onkin.
Käsitys Samuelista parani entisestään sen työnhakuilmoituksen perusteella. Siitä tuli vaikutelma, että on arvotkin kohdallaan. Korosti, että unelmatyö olisi eettisesti kestäviin aiheisiin liittyvää. Ei ole Audi-status-pankkiiri.
Minkä "sen työnhakuilmoituksen"?
Vierailija kirjoitti:
Toi Tiinan valitus roskista ja tiskiharjasta on kyllä ihan liikaa. En ikinä kestäis.
Jotenkin outoa, että Millalla vaikuttaa olevan niin vähän kokemusta miehistä. Asunut aina yksin. Pakosti tulee mieleen, että sitoutumiskammoinen ja heikko itsetunto. Outoa toi ikäkauhistelu. Itsellään taitaa olla kova ikäkriisi.
Mä taas en kestä niitä, jotka heittää nuo pahvimukit roskiin litistämättä. Taas Tiina oli oikeassa. Pitääkö niitä muutenkaan käyttää niitä aikuisten nokkamukeja.
Mä käsitin sen "ikäkauhistelun" niin että laski/ymmärsi väärin kun Kimmo sanoi olevansa 9 vuoden päästä 40. Mutta tämähän ei varmasti selvinnyt. En havainnut miten ilmenee että on vähän kokemusta miehistä? Mun mielestä on ihan normaalia että alle 3-kymppinen nainen ei ole asunut miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin osaisin antaa asiantuntija-apua yhdessä jutussa. Nimittäin Kimmo kysyi kaupassa jotenkin arasti, että onkohan tuo kori sinulle liian painava tms. Milla kuitenkin haluaa määrätietoisuutta mieheltä (niin kuin me kaikki). Eli Mikko olisi voinut sanoa reippaasti: "Anna tänne se kori" ja melkeinpä siepata sen kysymättä. Jos Milla sanoisi tuon Mikolle, niin Mikolta menisi mahdollisuus yllättää miehisyydellään. Siksi on hyvä, että ulkopuoliset neuvovat tarvittaessa. Pienet asiat ovat tärkeitä. Tossumies, jos luet tämän, ota vinkistä vaari!
Hmm, perusasiasta samaa mieltä. Minä ja useimmat mun tuntemat naiset kaipaa määrätietoista käytöstä. Mutta useimmat kai kuitenkin kohteliaalla tavalla. Eli tässä kaupan ostoskori -esimerkissä kannattaisi vaan sanoa "annas mä otan tän" ja samalla lempeästi ottaa se kori. Joku "anna se nyt mulle!" ei ainakaan mun mielestä olisi superkivaa käytöstä sekään.
Mutta jos miettii tätä Kimmon ylikohteliasta käytöstä, siinä on jonkin verran kyse varmaan siitäkin että kemiat ei kohtaa. Sen takia Kimmo ei uskalla olla omatoiminen yhtään missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä tykkään Tiinasta. Nalkuttaa myös tuolleen kivasti kuten minäkin :D
Kivaa se on vain nalkuttajasta itsestään. Tuossa kuitenkin tiedostaan ja ollaan hyvin alussa... Voin vaan kuvitella millainen tuo olis joskus viiden vuoden päästä kameroiden sammumisesta, hrr....
Luoja mikä nalkuttava lehmä tuo Tiina. Olen nainen ja mulla olisi mennyt hermo jo kauan sitten tuohon tapetointiin. Niin meni samuelillakin kun sanoi että voit tulla itsekin tekemään.
Heidi oli tässä jaksossa rennompi ja ihan ok. Ehkä siksi, että omassa kodissa oli helpompi rentoutua.
Mikko taas ... äh, olen itse tamperelainen, mutta en näytä kestävän tuota puhetyyliä. Aika harva nuoren polven tomperelainen enää pohoo tohon tooliin. Ja sitten Mikossa se jokin outo fiba, "maajussile morsian" -ohjelmaan sopiva olemus, kuten joku aiemmin jo kommentoi.
Kimmo ja Milla ovat molemmat "love" -kirjaintyyppejä eli samanhenkisiä tietyssä mielessä. Tekisi mieli sanoa tyls..., enpä sanokaan. Romantiikkaa ei näy missään, sormuksia ei välitetä edes pitää (oliko siihen syy, meni multa kai ohi), huumoria ei ole puheen tasolla lainkaan, sängyssä ei taatusti ole tapahtunut yhtään mitään, ei edes "sen suuntaista", joten tämä suhde vetelee jo nyt viimeisiä. Ei ole yritystä ja herää kysymys, onko Millan puolelta haluakaan.
No, Samuel on todella suloinen. Tiinan ja S:n papatus on mielestäni aika paljon kameroille puhumista. Kuvitelkaa nyt tapettisessio eli koko jakson päätapahtuma ilman puhetta. Ja koska Samuelkin tykkää puhua, niin mikäs siinä on höpötellessä, ei tuo nyt vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Kimmon mitäänsanomattomuus on tosiaan iso turn-off. Ei kelpaisi mullekaan parisuhteeseen tuollainen mies.
En halua parisuhteeseen mielipiteettömän kynnysmaton kanssa vaan haluan aikuisen ja tasavertaisen ihmisen mielipiteineen. Samuel on tämän sarjan miehistä ehdottomasti eniten tällainen omia mielipiteitä omaava mies, joka osaa myös tarvittaessa tuoda mielipiteensä julki, mutta kykenee myös kompromisseihin.
Itseasiassa Samuelin olisin voinut kyllä napata muutenkin itselleni, jos tilaisuus sellaiseen olisi tullut joskus. Niiiiin mun tyyppinen tapaus. Harmi, että on nyt ilmeisesti pois parisuhdemarkkinoilta pysyvästi.
Älä muuta sano! Verbaalinen lahjakkuus on seksikästä. Ja ihan sama -ihmiset taas raivostuttavinta. Mullekin kelpaisi Samuel koska vaan 😃 Toivon silti, että heillä Tiinan kanssa synkkaa edelleen ja suhde on hyvällä mallilla. Aivan varmasti onkin.
Käsitys Samuelista parani entisestään sen työnhakuilmoituksen perusteella. Siitä tuli vaikutelma, että on arvotkin kohdallaan. Korosti, että unelmatyö olisi eettisesti kestäviin aiheisiin liittyvää. Ei ole Audi-status-pankkiiri.
Heh, mä itse asiassa bongasin sen pariskunnan molempien osapuolten Facebookista... Mutta oli siitä juttua Maikkarin sivuillakin. Sori en jaksa puhelimella kaivella linkkiä. Samuel etsii uutta työtä ja oli tehnyt hakemuksen Facebook-päivityksenä. Ohjelman nettisivuilta pitäisi siis löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, mä itse asiassa bongasin sen pariskunnan molempien osapuolten Facebookista... Mutta oli siitä juttua Maikkarin sivuillakin. Sori en jaksa puhelimella kaivella linkkiä. Samuel etsii uutta työtä ja oli tehnyt hakemuksen Facebook-päivityksenä. Ohjelman nettisivuilta pitäisi siis löytyä.
Hakeeko työtä landelta, Tikkurilasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en kestä niitä, jotka heittää nuo pahvimukit roskiin litistämättä. Taas Tiina oli oikeassa. Pitääkö niitä muutenkaan käyttää niitä aikuisten nokkamukeja.
Mä käsitin sen "ikäkauhistelun" niin että laski/ymmärsi väärin kun Kimmo sanoi olevansa 9 vuoden päästä 40. Mutta tämähän ei varmasti selvinnyt. En havainnut miten ilmenee että on vähän kokemusta miehistä? Mun mielestä on ihan normaalia että alle 3-kymppinen nainen ei ole asunut miehen kanssa.
En itsekään heitä mitään pakkauksia roskiin litistämättä. Ja ostan uuden tiskiharjan ennen kuin se ehtii nuhjaantumaan. En kuitenkaan viitsi vaatia puolisoa tekemään niin.
Omasta laajasta tuttavapiiristä tytöistä jo melkein puolet muutti silloisen poikaystävän kanssa yhteen lukion jälkeen, kun ylipäätään muutettiin ekaa kertaa omilleen. Parin vuoden sisällä useampi, joka ei tuolloin vielä seurustellut, on muuttanut yhteen jonkun kanssa. Lähinnä ne, joilla ei ole ollut vielä yhtäkään suhdetta, jatkavat yksin asumista. Ja voihan 28-vuotiasta kutsua jo lähes kolmikymppiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko Samuel vielä sinkku? Mulle kyllä kelpais vaikka yleensä katon ihan erityyppisiä miehiä. Mutta olen ihastunut samueliin :l
Ei ole enää. Meni kuulemma naimisiin tänä kesänä.
Hauska kun paritettu pullukkuuteen taipuvaiset S&T sekä kukkakepit M&K. Hyvin sopii kropan suhteen toisilleen :D Sen sijaan H&M ei oo "naimakroppa"-tyyppiä pituuseron takia.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin osaisin antaa asiantuntija-apua yhdessä jutussa. Nimittäin Kimmo kysyi kaupassa jotenkin arasti, että onkohan tuo kori sinulle liian painava tms. Milla kuitenkin haluaa määrätietoisuutta mieheltä (niin kuin me kaikki). Eli Mikko olisi voinut sanoa reippaasti: "Anna tänne se kori" ja melkeinpä siepata sen kysymättä. Jos Milla sanoisi tuon Mikolle, niin Mikolta menisi mahdollisuus yllättää miehisyydellään. Siksi on hyvä, että ulkopuoliset neuvovat tarvittaessa. Pienet asiat ovat tärkeitä. Tossumies, jos luet tämän, ota vinkistä vaari!
Paha ottaa vaarin, kun ei selviä, kenestä edes puhut. Mikkoa ja Kimmoa vilahti viestissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimisi, sillä uskon että Heidillä on ihan ehdottomana vaatimuksena akateeminen mies. Duunari-Kimmo ei kelpaa. Eikä Kimmolla taitaisi keskustelussa olla Heidille sitäkään annettavaa mitä Mikolla.
Hauskaa, miten jollain matalapalkkaisella naishumanistilla nousee akateemisuus niin rajusti hattuun, ettei mikään muu kuin korkeakoulutettu mies kelpaa. Juuri noin ajattelevilla naisilla on erittäin hyvät mahdollisuudet päätyä lapsettomiksi vanhoiksipiioiksi.
Kysytään välillä, mitä annettavaa Heidillä voisi olla Mikolle? Heidi vaikuttaa juuri niin omahyväiseltä, itsestään liikoja luulevalta ja omaan maailmaansa käpertyneeltä tapaukselta, ettei kumppanin löytäminen tule olemaan helppoa.
Asia, mitä av:llä ei ymmärretä, on, että tuo akateemisuus on paljon muutakin kuin pelkkä tutkinto. Se yleensä vähintään viisi yliopistossa vietettyä vuotta sosiaalistaa, mikä tarkoittaa esimerkiksi tiettyjen arvojen, ajattelutapojen, jopa puhetapojen omaksumista. Ihan konkreettisella tasolla korkeakoulutetut ja toisaalta taas vähemmän kouluttautuneet usein esimerkiksi käyttävät erilaista sanastoa, ja saattavat jopa puhua eri korkeudelta tai artikuloiden eri tavalla. Tällaiset erot aiheuttavat usein väärinkäsityksiä ihmisten välille, joten on luonnollista, että ihmiset haluavat pariutua sellaisen kanssa, joka on sosiaalistunut samanlaiseen maailmaan kuin itse. On totta, että jotkut suorittavat yliopiston identifikoitumatta sen sosiaaliseen maailmaan, mutta useimpien kohdalla ympäristö muokkaa ihmistä kaltaisekseen.
Sulla on todella erikoinen käsitys korkeastikoulutetuista ja matalammin koulutetuista. Pakko sanoa. Itse olen matalammin koulutettu nainen, ja tiedostan täysin sen, että alavalinnalla on jonkin verran, mutta ei noin paljoa merkitystä henkilön kehittymiseen ihmisenä. On paljon korkeakoulun käyneitä lapasia, jotka nysväävät yliopistossa vuositolkulla pääsemättä siltikään yhtään lähemmäs henkistä kypsyyttä ja käytännön järkeä. Siinä vaiheessa on aivan sama, kuinka hienoja sanoja osaa puheeseensa ujuttaa. Toki myös matalammin koulutetuissa on omat mätäpaiseensa, sitä en kiistä.
Yhtä lailla siellä on niitä, jotka valmistuvat nopeasti, ovat aktiivisia, sosiaalisia ja valmistuttuaan lähes yhtä tyhmiä kuin opinnot aloitettuaan. Tietoa on enemmän, muttei älliä tai näkemystä.
Katsokaapas Tiinan (Salomaa) Facebookista, jossa jakanut Me Naisten jutun eiliseen jaksoon liittyen. Sen verran mitä tuosta voi päätellä, Samuelin kommentointi ja muu, niin ei tainnut lopulta kovin vakavasta perheriidasta olla kyse. Tämä oli minunkin tulkinta, että enemmän se tapetointiriitely oli kuitenkin vitsiä, eikä siitä ainakaan kannata tehdä suhteen koko tulevaisuutta koskevia päätelmiä tyyliin "Tiina on kamala nalkuttaja ja ei kyllä suhde kestä tällaista, jos näin alussa jo tuollaista".
Mua nauratti se Tiinan kommentti Samuelin tiskipöydästä kun se oli Tiinan mielestä ihan hujan hajan. Oliko siellä peräti rätti kuivumassa ja fairypullo altaan takana? Todennäköisesti Samuel oli siivonnut sen varta vasten mutta ei kelvannut.