Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omituinen työkaveri ja omituinen käytös

Vierailija
05.09.2016 |

Nainen, ikää n. 40, ollut meillä töissä n. 2 vuotta. Ikinä ei kahvipöydässä (tai muutenkaan) puhu mitään, ei osallistu keskusteluun millään tavalla. Saattaa nauraa muiden jutuille kyllä. Vastaa hyvin lyhyesti jos joku kysyy suoraan häneltä nimellä jotain. On pyytänyt kaikki fb-kavereiksi ja tykkää jokaisen jokaisesta jutusta. Yrittää työtehtävissä talloa jokaisen varpaille melko aggressiivisesti, minkä takia kukaan ei oikein pidä hänestä. Nyt hän on kuitenkin kutsunut fb:n kautta kaikki kotiinsa myyntikutsuille. Ihminen joka ei keneenkään ota vapaaehtoisesti kontaktia.

Kylläpäs on kiusallinen tilanne! En todellakaan halua mennä. Mitä itse ajattelisit? Mä ajattelen ehkä että haluaa vaan hyötyä itselleen mun ostoista

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksisin jonkun menon itelleni just silloin

Vierailija
2/10 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt missään myyntikutsuilla jaksaa käydä, tottakai voit kieltäytyä. Mitä tulee naisen käytökseen, ei vaikuta sosiaalisesti lahjakkaalta, mutta eihän kaikki olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä? Jos et halua mennä niin älä mene. Voit sanoa jopa ettet ole kiinnostunut sellaisesta. Eikö?

Vierailija
4/10 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä? Jos et halua mennä niin älä mene. Voit sanoa jopa ettet ole kiinnostunut sellaisesta. Eikö?

Se on vaan jotenkin niin reppana mutta toisaalta taas tosi kova. En kehtaa sanoa että en ole kiinnostunut. Keksin varmaan jonkun menon. 

-ap

Vierailija
5/10 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhää päivää. Ihan normi-irma se varmaan on. Erilaisempi vaan kun sinä. Miksei voi suoraan sanoo,ettei tule? Luulen että saattaisi arvostaa suoraa vastausta.

Vierailija
6/10 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pyhää päivää. Ihan normi-irma se varmaan on. Erilaisempi vaan kun sinä. Miksei voi suoraan sanoo,ettei tule? Luulen että saattaisi arvostaa suoraa vastausta.

En usko että on normaali. On niin montaa jo puukottanut selkään ja silti kuvittelee että voi vaan kutsua kutsuille kaikki. Tosi outoa käytöstä

-ap

Vierailija
7/10 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että on normaali. On niin montaa jo puukottanut selkään ja silti kuvittelee että voi vaan kutsua kutsuille kaikki. Tosi outoa käytöstä

-ap

Yrittää olla kiva. Ei se aina niin helppoo ole. Älä vaan ap rupee työpaikkakiusaajaksi.

Vierailija
8/10 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vähän samanlainen, paitsi en noin extreme. Enkä ketään kyllä työtehtävissä osaa puukottaa selkään. Voi olla vaikka jokin add tai asperger tapaus. Naisillahan nämä eivät tule ilmi niin hyvin, osaavat paremmin piilotella outouttaan. 

Vierailija
9/10 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Miten niin puukottanut selkään. Ettei olisi vain teidän juoruja tuommoiset. Yleensä työpaikalla tarvitaan joku syntipukki.

Vierailija
10/10 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Miten niin puukottanut selkään. Ettei olisi vain teidän juoruja tuommoiset. Yleensä työpaikalla tarvitaan joku syntipukki.

Ihan varmistettuja selkäänpuukotuksia ja kunnianottamisia muiden töistä. 

-ap