Ostaisitko käytetyn talvihaalarin?
Kommentit (14)
Ostan lähes aina! Vain hyvin harvoin (superalesta!) uutena.
Jos se on ehjä ja ihan siisti eikä hinta ole liian korkea, niin ehdottomasti!
En. Ostan aina ulkovaatteet uutena, että varmasti ovat priimoja. Kun myy eteenpäin jää yleensä käyttöhinnaksi aika vähän.
Jos on ehjä ja siisti niin miksipä ei.
Olen ostanut n. 10 talvihaalaria, joista vain 2 uutena. Käytetyt haalarit ovat parhaimmillaan menneet meidän perheessä vielä yhteensä 4 talvea.
Yksi nettikirpparilta ostettu haalari oli luvattua huonompi, kauppa peruttiin. Muuten ei ongelmia.
Minkä kokoinen haalari? Pienten puvut voi olla hyvässä kunnossa, isompien harvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et uskalla?
Pelkään ettei ole enää lämmin,vaan pelkkä ylipesty kuori jäljellä. Maksaa kuitenkin 45e käytettynäkin. Ei oo varaa laittaa sellasiakaan rahoja taivahan tuuliin.
Ap
En osta. Alesta saa uuden monesti halvemmalla.
Itse ostan kesällä alennusmyynneistä talvihaalarin ym. talvitarvikkeita. Monesti alennusta saa jopa -70%.
Cittarista sai viime viikonloppuna talvihaalareita ja kengiä (mm. Viking merkkisiä) ale-hintaan. Osasta ale oli -80%.
Jos on hyväkuntoinen, siisti, hinta kohdallaan ja pääsen itse kokeilemaan miltä tuote tuntuu käteen (ja pintamateriaalin tuntu/täytteen paksuus on ok) niin toki. Netin kautta en välttämättä, enkä missään tapauksessa mitään 45 euron haalaria.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et uskalla?
Itse en uskalla ötökkäkammon (luteet, turkiskuoriaiset, jne.) vuoksi oikein ostella kirppisvaatteita, joita ei voi laittaa 60 asteen pesuun. :D
Ostan mieluummin alesta uutena.
Kyllä.