Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan seurustellut

Vierailija
05.09.2016 |

Kohtalotovereita?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Naisettomaksi jääminen on elämäni suurin suru.

Vierailija
2/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään. Nyt on kyl sellanen fiilis et kaipais jonkun nukkumaan kainalos, kuuntelemaan, hieromaan ja ostaa satunnaisesti ruusui.

M23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Katkeraksi vetää kun kaikkeni tein että oman rakkaan löytäisin. Laihdutin ja tein lukemattomia aloitteita, ei kai ole kaikille sellaista onnea tarkoitettu.

-N29

Vierailija
4/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole koskaan seurustellut. Haluan tutustua henkilöön ensin vähän aikaa. Mitään tutustuminen ei ole koskaan johtanut tapailua pidemmälle, suurimmaksi osaksi siitä syystä, että kaikki tapaamani miehet ovat olleet minua paljon vanhempia ja yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja puhuttavaa ei juuri ole. Tänä vuonna tapasin ensimmäisen lähes samanikäisen miehen. 2 vuotta vanhempi ja olemme sopineet, että olemme kavereita ainakin aluksi. :)

Vierailija
5/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa en olisi koskaan aloittanut seurustelua. Vapaudesta haaveillen M45.

Vierailija
6/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mukavaa" huomata että meitä on enemmänkin. Ap

Vierailija
7/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole seurustellut, enkä harrastanut seksiä. Vähän kaivelee se etten ole koskaan edes yrittänyt etsiä seuraa. T. M43

Vierailija
8/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole ollut parisuhteessa? Kuinka vanha olet?

Vierailija
9/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nolottaa kokemattomuuteni kaiken suhteen niin paljon etten enää viitsi edes yrittää.. ap

Vierailija
10/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole ollut parisuhteessa? Kuinka vanha olet?

Kukaan nainen ei ole koskaan kiinnostunut. Yritin aikani, kunnes luovutin. Lähes 40 jo.

Vierailija
11/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon liikutte ihmisten parissa? Entä esim. Tinder? Harrastuksia?

Vierailija
12/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja olen 26v. Pari vuotta sitten olin aika onneton tämän asian takia mutta ymmärrän jo syyt miksi näin on käynyt. Eipä se asia minua erityisesti haittaa ellei muut ihmiset ala hieromaan sitä naamaan. Viime aikoina olen lähinnä miettinyt miten elämästä saisi muuten tehtyä miellekkään. 

Vierailija
13/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole ja oon myös neitsyt. Onhan tässä toisaalta vielä aikaa, mutta silti vähän harmittaa.

N20

Vierailija
14/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinäpä se tulikin. Ei tule pahemmin ihmisten ilmoilla liikuttua. Ei vaan huvita yksin käydä muualla kuin salilla ja lenkillä. Ap :(

Vierailija
15/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, N21. Vähän yksinäistä on välillä, varsinkin kun asun yksinäni. Tiedän olevani vielä nuori, mutta olen erittäin huono tapaamaan uusia ihmisiä ja kaikki sosiaaliset tilanteet ahdistavat minua älyttömästi, joten en olisi yllättynyt jos olen samassa tilanteessa vielä 20v päästäkin.

Vierailija
16/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itteeni harmittaa, että olen koskaan alkanutkaan. Mikään ei vaan kestä. Tää viimeisin jätti pelon, ettei enää oikein uskallakaan. Niin paljon se ero sattuu.

Vaille 40 ja nainen.

Vierailija
17/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin silti kokea miltä tuntuu kun rakastaa silläkin uhalla että sen joskus menettäisin. Ap

Vierailija
18/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskos ketään kiinnostunut tapaamaan tai vaihtamaan sähköpostia? Kysyy 2/17 kommentoija.

Vierailija
19/19 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole seurustellut siksi koska en ole ollut moisesta kiinnostunut. Minulle riittää hyvät ystävät ja hyvä seksi. Ikävä kuitenkin teidän puolesta, jotka toivotte parisuhdetta. Toivottavasti löydätte jonkun vierellenne. m21