Monelta heräsit tänää?
Itse heräsin klo 6. Klo 7:20 lähtee bussi ja töissä on oltava klo 8:00.
Huomenna sama
Kommentit (36)
5.30 työt alkaa 7 mutta tänään menin työterveyteen kun vklp tuli flunssa ja kuume. Sitte nukuinki oikeastaan koko päivän
Nousin ylös 10.30 ja heräsin neljältä iltapäivällä kun pääsin töistä. Näihin aikoihin illasta olen virkeimmilläni tuonne puoleen yöhön asti.
Eka joskus ysiltä kun olin nukkunu 4 tuntia, sitte joskus 12-14 nukuin.
6.10. Kello soi vasta seiskalta, mutta jostain syystä vaan herään liian aikasin nykyään :( enkä mitenkään pirteänä edes.
Ei nuku enää öitään kunnolla, mutta päivisin nukkuu. Lauantai-aamul on lähtö matkal aikaisin tyyny ja peitto on mukana saa autos nukkua. Ajetaan mennes suoraan pohjoiseen reittiä salo- tampere-jyväskylä oulu-ruka-kuusamo salla määrämpää.
Heräsin 13.47. Nukkumaan pääsin 5.52.
06.00. Töissä 07.00. Liukuva työaika. Tykkään mennä ajoissa.
5:00. Huomenna taas. Työpäivä alkaa 7:15, mikä on itse asiassa aika myöhään tällä alalla.
Heräsin 05.53 miehen herätykseen. Liukuvat työajat molemmilla. Mies tykkää mennä ajoissa, minä jään herättelemään pienimmän kouluun lähtijän. Tänään lähdettiin yhdessä 7.40 junalla. Olin töissä n. 8.30, käväisin pikaisesti hakemassa syötävää.
5.25, tosin nousin vasta 5.55, töissä pitää olla 7.00, tykkään kyllä olla viimeistään 6.45, ehtii juoda kahvit ja vaihtaa muutaman sanan työkavereiden kanssa ennen virallista aloitusta.
Nyt just illalla kympiltä, nukun päivällä.
Ja kesälomalla :).
5:57. Vapaapäivä, koira herätti. Ärsytti, mutta pienen lenkin jälkeen painuin takaisin torkkumaan hetkeksi.
Miksi täällä alapeukutellaan niitä jotka eivät herää ennen kahdeksaa? No, itse heräsin myös kuudelta, mutta iltakuudelta. t. yötyöläinen
Klo 15.00, pääsin töistä kahdeksalta aamulla. En kestä tota myöhään heränneinen alapeukuttelua, ottakaa huomioon juuriki se, että jotkut tulee töistä aamuisin, myös maanantaina.
6.45 kun lapaet menevät kasiksi kouluun.
Ekan kerran heräsin joskus aamukolmen jälkeen, sängystä nousin klo 05.20