Aivan jumalaton ikävä perheellistä, varattua miestä:,(
Laittakaa vaan alapeukkuja, en välitä. Rakastan tuota miestä aivan sekopäisesti. Kärsimystä tämä on.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Onko itselläsi lapsia? entä elääkö rakkautesi kohde tällä hetkellä pikkulapsiarkea, vai onko hänen lapsensa jo isompia. älä vie pieniltä lapsilta isää..
Onko ero helpompaa isommille lapsille? Tuskin?
Täällä epätoivoisesti selitetään, että toiseen rakastunut mies haluaa vain pillua yms. Itse rakastuin nykyiseen mieheeni ollessani vielä ex-puolisoni kanssa. Ja olin vuoden rakastunut ennen eroa, eikä meillä ollut mitään suhdetta. Erosin ex-miehestäni pelkän tunteen perusteella ja suutelin nykyistä miestäni ensi kertaa kuukausi eron jälkeen. Oli vaan se tunne, ja kyllä sen tunteen tunnistaa panetuksesta. Että monella joka pettää ja on rakastunut, on varmasti myös tuo tunne..ja ihmisestä riippuu, kohtaako koskaan sitä lakipistettä elämässään, että kaikki on harvinaisen selvää: ratkaisut on tehtävä ja astuttava uskaliaasti tuntemattomaan pimeyteen, sillä tunne on niin vahva.
Vierailija kirjoitti:
Täällä epätoivoisesti selitetään, että toiseen rakastunut mies haluaa vain pillua yms. Itse rakastuin nykyiseen mieheeni ollessani vielä ex-puolisoni kanssa. Ja olin vuoden rakastunut ennen eroa, eikä meillä ollut mitään suhdetta. Erosin ex-miehestäni pelkän tunteen perusteella ja suutelin nykyistä miestäni ensi kertaa kuukausi eron jälkeen. Oli vaan se tunne, ja kyllä sen tunteen tunnistaa panetuksesta. Että monella joka pettää ja on rakastunut, on varmasti myös tuo tunne..ja ihmisestä riippuu, kohtaako koskaan sitä lakipistettä elämässään, että kaikki on harvinaisen selvää: ratkaisut on tehtävä ja astuttava uskaliaasti tuntemattomaan pimeyteen, sillä tunne on niin vahva.
Kuukausi eron jälkeen uutta putkeen? No huhheijaa. Onhan näitä jotka vaihtaa lennosta useammankin kerran ja väittää joka kerta sen olevan tosirakkautta.
Kauheita ja itsekkäitä te kaikki lähtijät ja jättäjät. Pinnallisille ja itserakkaille ihmisille tietenkin helppoa hylätä oma vaimo/ aviomies.
Mä oon rakastunut toiseen mieheen jo yli 4 vuotta. Meillä on hyvin vahva vetovoima välissä, mutta olemme suojelleet itseämme ja kumppaneitamme. Näemme nykyään harvoin, mikä helpottaa elämää. Kumppanini on huomannut katseemme, mutta luottaa minuun että en riko perhettäni. Haaveilen tuosta upeaa tai miehestä ja mietin miten rakastelisimme ja olisimme yhdessä. Aika ei ole sammuttanut kiihkoa. Harventanut vain.
Mulla on edelleen tuollainen J ja odottelen et hän tekis päätöksiä kodin suhteen.. nytkin J mökillä koko v.lopun ja taukoamatta viestejä vaihdoimme.
Onko itselläsi lapsia? entä elääkö rakkautesi kohde tällä hetkellä pikkulapsiarkea, vai onko hänen lapsensa jo isompia. älä vie pieniltä lapsilta isää..