Lue keskustelun säännöt.
OLENKO RASKAANA!?
Apua tarvitseva
05.09.2016 |
Harrastin seksiä poikaystäväni kanssa ensimmäisen kerran alle kuukaus sitten. Ei mielessäni käynytkään mikään raskaus vasta kuin nyt. Olen ollut kuumeessa melkein 5 päivää ja mahaani on koskenut välillä. Käytimme kyllä ehkäisyä mutta voinko silti olla raskaana. Minulla on nuha, yskä, kurkkukipu ja päätäni särkee välillä. Tiedän että sen näkee jos menkat alkavat myöhässä mutta menkkojeni alkaminen saattaa normaalistikkin heittää viikolla tai parilla. Olen vielä alaikäinen enkä haluaisin kertoa asiasta vanhemmille. Mitä teen?!
Kommentit (2)
niin mikä oli ikä?
kyselen veljeni puolseta...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ainakin jatkossa kannattaa kuunnella siellä koulussa tarkemmin?
Jos ei käytetty ehkäisyä niin voit olla raskaana tuosta flunssasta huolimatta. Raskaus ei satu mahaan ja jos sattuu niin asiat on huonosti. Kuukautiset voi tulla vaikka olisi raskaana joten sekään ei ole varma merkki. Osta raskaustesti. Jos voi harrastaa seksiä voi ostaa ne kumit ja testin. Nykyisin testejä saa edullisesti monista muistakin kaupoista, kuin apteekista. Myös kouluterkalta voit pyytää raskaustestiin lähetteen terkkariin.
Niin ja hoitakaa se ehkäisy kuntoon! Kertauksena; kumi suojaa raskaudelta ja taudeilta oikein käytettynä eli ehjänä j akoko ajan. Pillerit suojaa raskaudelta ja useimmilla paikkakunnilla ekat saa jopa ilmaiseksi (3kk).